|
| FIFA 09 Stories Maak een verhaal van al je belevenissen in FIFA 09: Een Story. Als je verbeterd heb je kans dat je promoveert naar de Premium Stories, door te slagen voor de promotie test. |
![]() |
|
Ramau Versten wil een toptrainer worden.
|
Discussietools | Weergave |
|
|
Post #1 |
|
Amateur voetballer Geregistreerd: 4 oktober 2005
Bedankjes: 0
0x bedankt in 0 berichten
|
Nieuwe Ms story. Ik doe het op mijn manier en als het je niet zint dan staat het kruisje rechtsboven. Story is van Fifa 05
Ramau Versten begint ongekend met Dundee. In het 1e seizoen van Ramau Versten als trainer is alles goed gegaan. Bij het Schotse Dundee werd er in de competitie geen puntverlies geleden en ook werd de Schotse beker makkelijk gewonnen met in de finale een 8-0 zege tegen stadgenoot Dundee United. Toen het seizoen begon debuteerde de van de jeugd overgekomen Corsten en Verhoef die dat seizoen samen voor ongeveer 100 doelpunten zorgde. Ook kwam Cristiano Ronaldo over van Manchester United en ook hij zorgde voor heel veel goals. In de winter kocht Dundee Hleb van Arsenal. ![]() Ronaldo in actie voor Manchester United….. ![]() …. en Hleb voor Arsenal. Na een fantastisch seizoen bij Dundee heeft Ramau Versten heel wat clubs voor het uitkiezen maar niet elke club is geíntresseerd. Na de bekerfinale tegen Dundee United maakt Ramau Versten zijn vertrek bekent en zij hij dat hij naar een topclub wil…. Ramau Versten zij dat zijn droom Manchester United is maar dat hij eerst verder gaat bij een andere club.
|
|
|
|
Post #2 |
|
Vedette Geregistreerd: 30 december 2008
Bedankjes: 9
9x bedankt in 9 berichten
|
Wat een flut begin. Ik weet niet waarom ik er ook op in ga. Ronaldo naar Dundee? Hleb naar Dundee, HAHAHA. Misschien is dat jouw stijl wel maar ga dat dan alsjeblieft ergens anders posten. Sorry hoor maar dit is een professioneel voetbalforum waar professionele story's horen te staan, maar met dit gepruts van jouw haal je het niveau alleen maar drastisch naar benenden.
Mocht je doorgaan, kom dan alsjeblieft met wat anders |
|
|
|
|
|
Post #3 |
|
Coach |
Te onrealistisch, daarom zal waarschijnlijk niemand deze story lezen.
TIP 1 voor een MS: Houd het realistisch
|
|
|
|
|
|
Post #4 |
|
Vedette |
Je bent nog slechter als mij man! Wie koopt C.Ronaldo nou bij Dundee United! Te onrealistisch deze story lees ik niet meer!
|
|
|
|
|
|
Post #5 | ||||||||
|
Top Voetballer Geregistreerd: 29 december 2008
Bedankjes: 7
2x bedankt in 1 bericht
|
Oefen eerst wat, kijk bij andere storys, lees het topic van Jordi, blabla, alles wat ik zeg bij beginners als het zo slecht is...
Geloof je nou serieus dat Ronaldo in het echt naar Dundee zou gaan? Laat staan Hleb, zoveel geld heb je niet eens, waarschijnlijk gewoon met Clubtransfers gedaan.
Alles is onrealistisch, ook duizend spelfouten, en er is niets grafisch aan.
|
|
|
|
|
Post #6 |
|
Amateur voetballer Geregistreerd: 4 oktober 2005
Bedankjes: 0
0x bedankt in 0 berichten
|
luister die is voor een vriend en ik vroeger een story die best goed was maar nu doe ik het anders en als jullie dat niet accepteren dan hoef je dit niet te kijken van mij
|
|
|
|
Post #7 |
|
Story Moderator |
Ik vind het helemaal niks. Alle dingen die missen zijn boven al aangegeven!
|
|
|
|
|
|
Post #8 |
|
Legende |
|
|
|
Post #9 |
|
Vedette Geregistreerd: 24 december 2008
Bedankjes: 12
13x bedankt in 13 berichten
|
Overigens te onrealistisch, ben ik het gedeeltelijk mee eens maar als ik C.Ronaldo haal met Sampdoria om het spelplezier dan doe ik dat, het gaat er niet alleen om andere mensen te vermaken, maar het meeste gaat het erom dat je het zelf vermaakt.
|
|
|
Post #10 |
|
Scout Geregistreerd: 19 oktober 2007
Bedankjes: 3
3x bedankt in 3 berichten
|
Waarom wordt mijn reactie verwijderd? :s
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Schalke wil kampioen worden. | Grunn4Life | FIFA 09 Gesloten Stories | 25 | 7 januari 2009 19:49 |
| kan je doelman worden bij be a pro | guitarfreak | FIFA 09 Overig | 11 | 22 december 2008 18:29 |