|
| FIFA Benelux Nieuws Reageren op nieuwsartikelen? Dat kan hier |
![]() |
|
FV Netherlands Update 2.1
|
Discussietools | Weergave |
|
|
Post #1 |
|
Nieuwkomer Geregistreerd: 19 augustus 2008
Bedankjes: 0
0x bedankt in 0 berichten
|
![]() Netherlands Update Patch V2.1 Onze downloadmakers van Fifavoetbal.com hebben overuren gemaakt om deze patch voor jullie beschikbaar te maken. Er waren vele obstakels die overwonnen moesten worden, maar uiteindelijk is het resultaat er en het is verbluffend! Met heel veel mooie kits, minikits, faces, minifaces en een uitgebreide roster update verbeterd dit de look en de teams van jouw FIFA totaal. Alle hoofdcompetities zijn onder de loop genomen met een rosterupdate (transfers/selecties) van het seizoen 2008/2009.Het is nu dus mogelijk om met nieuwe spelers zoals Sulejmani bij Ajax, Amrabat bij PSV of Tomasson bij Feyenoord te spelen. Verschillende spelers uit de Nederlandse competitie hebben een nieuwe face gekregen. Ajax, Feyenoord, PSV en AZ zijn allen voorzien van nieuwe kits voor het seizoen 2008/2009. Daarnaast zijn de playoffs om de Champions League, Uefa Cup en Intertoto in jouw FIFA 08 bespeelbaar. Het was lang wachten, maar uiteindelijk is het dan zo ver: De FV Netherlands Update 2.0 is uit. Met als hoogtepunt natuurlijk de NEDERLANDSE JUPILER LEAGUE! Met meer dan 200 faces en kits en meer dan honderden nieuwe spelers en talentjes, is het nu mogelijk om met elke Nederlandse Profclub te spelen. Daarnaast zijn ADO Den Haag en FC Volendam te vinden in de Eredivisie, waardoor je het seizoen 2008-2009 alvast kunt bespelen in jouw FIFA 08. De FV Netherlands Update 2.0 is vanaf vandaag te vinden in onze download database! Kortom, genoeg om jouw FIFA 08 er een stuk mooier uit te laten zien! Features: - Totaal up to date Database met de laatste transfers - Complete Eredivisie met alle talenten en ontbrekende spelers - De Nederlands Jupiler League - Nieuwe Nederlandse stadions - Playoffs: CL, Uefa & Intertoto - Nacompetitie - Johan Cruijff Schaal - KNVB Beker - Nieuwe 08/09 kits - Nieuwe Adboards voor verschillende teams - Nieuwe Nederlandse scheidsrechterskits en een Pieter Vink face - Nieuwe ballen en nog veel meer. Klik hier om de FV Netherlands Update 2.1 te downloaden! ![]() ![]() Klik hier om de FV Netherlands Update 2.1 te downloaden! |
|
|
|
|
|
Post #2 |
|
D-Pupil Geregistreerd: 18 augustus 2008
|
wat is er nieuw in de update en is de bug als je in de eredivisie tegen ado of volendam moet dat fifa 08 dan afsluit ook verholpen? want ik was net ver loopt ie vast. Maarja cker de moeite waard egt een top patch
|
|
|
|
|
|
Post #3 |
|
Nieuwkomer Geregistreerd: 19 augustus 2008
|
Veel plezier! |
|
|
|
|
|
Post #4 |
|
Profvoetballer |
werkt die ook voor fifa 09 als miss de tranfers niet goed zijn
|
|
|
|
|
|
Post #5 |
|
Top Voetballer Geregistreerd: 28 september 2007
|
super patch ik heb hem ook, hij werkt hartstikke goed en de grafix zien er mooi uit, en de jupiler league zit er natuurlijk in en dat is helemaal vet.
|
|
|
|
Post #6 |
|
Vedette |
Even een vraag:
Blijven mijn zelfgemaakte spelers? Ik heb bijvoorbeeld bij AJAX van der heijden en siem de jong enzo gemaakt. Blijven deze als ik de patch download? |
|
|
|
|
|
Post #7 |
|
C-Pupil Geregistreerd: 21 november 2007
|
van der heijden en de jong zitten in de patch, net als anita,sarpong,donald,martina en slijngard+cvitanich
|
|
|
|
|
|
Post #8 |
|
Amateur voetballer Geregistreerd: 5 augustus 2007
|
Kun je ook Dedagreren en promeveren bij de Eredivisie en de Jupiler leuge?
|
|
|
|
|
|
Post #9 |
|
Top Voetballer Geregistreerd: 17 augustus 2008
|
Ik wil deze patch wel graag instaleren maar lukt het bij sommige wel ?
Ik heb soms als ik een patch instaleer dat ie vast loopt en fifa uit gaat daarom |
|
|
|
|
|
Post #10 |
|
Top Voetballer Geregistreerd: 17 augustus 2008
|
Ik heb nog een vraag, als i kdeze patch intaleer gaat mijn manager mode carirere weg?
|
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Netherlands Kit Pack 2005 | Chris | FIFA Benelux Nieuws | 0 | 15 november 2004 17:28 |
| Shirtjes Update | TomasVerver | FIFA Benelux Nieuws | 0 | 11 juli 2004 22:33 |
| Verhuizing (update) | Chris | FIFA Benelux Nieuws | 1 | 19 september 2003 20:54 |