|
| FIFA 10 Consoles FIFA 10 alles wat we weten over FIFA 10 op de Xbox 360 en de PS3. |
![]() |
|
Hoe sta je ervoor?
|
Discussietools | Weergave |
|
|
Post #91 |
|
F-Pupil Geregistreerd: 16 augustus 2010
Bedankjes: 3
0x bedankt in 0 berichten
|
Positie: 1e, 47 ptn. Lokomotiv Moskou is 2e, 44 ptn. CSKA Moskou is 3e, 38 ptn. Ben je tevreden over je spelersmateriaal? Ja, vooral Danny, Bystrov, Denisov en Malafeev spelen goed. Haal je je doelen? Ja, heb de halve finale van de beker gehaald en sta dus voorlopig 1e in de competitie, die ik moet winnen. Speel niet in Europa... |
|
|
|
|
|
Post #92 |
|
Amateur voetballer Geregistreerd: 11 juni 2010
Leeftijd: 12
Bedankjes: 8
1x bedankt in 1 bericht
|
Club: FC Basel
Seizoen: 2e Positie: Competitie is nog niet begonnen. Vorig seizoen kampioen geworden en beker gewonnen speel nu dus Europees voetbal. Ben je tevreden over je spelersmateriaal? Redelijk, mijn spitsen Dewey ( Eigen speler) en Frei scoren aan de lopende band en ook Stocker scoort de nodige doelpunten, maar ik zoek op het moment een RV en een CVM , omdat mijn gehuurde RV alweer terug is bij zijn club en Huggel is gestopt. Haal je doelen wel? De Axpo Super League winnen moet te doen zijn. De Zwitserse beker winnen, word moeilijker vorig seizoen bijna uitgeschakeld, maar kreeg in de 87e minuut een vrije trap en schoot hem er van 34 meter in, uiteindelijk na penalty's gewonnen. Eerste ronde van ECC halen, word heel moeilijk zit in een poule met Inter, Sporting Lissabon en Fenerbache. |
|
|
|
|
|
Post #93 |
|
|
Ben nu al weer weg bij Zenit, vond het niet fijn in de Russische competitie, dus terug naar Nederland.
Club: SC Heerenveen Seizoen: 3e Positie: Ben nog in de voorbereiding. Ben je tevreden over je spelersmateriaal? Aanval en middenveld zijn goed, keepers mag ik ook niet over klagen, maar de verdediging is té slecht. Ik wil graag nog een talentvolle LB, maximaal 23 jaar en moet maximaal 5 miljoen kosten. Iemand een idee? Haal je je doelen? Misschien, ben nog in de voorbereiding. |
|
|
|
|
|
Post #94 |
|
Amateur voetballer Geregistreerd: 29 maart 2010
Leeftijd: 22
Bedankjes: 7
3x bedankt in 3 berichten
|
|
|
|
|
| Bedankt Markus2002: | Blitzzz (18 augustus 2010) |
|
|
Post #95 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Post #96 |
|
Amateur voetballer Geregistreerd: 29 maart 2010
Leeftijd: 22
Bedankjes: 7
3x bedankt in 3 berichten
|
|
|
|
|
|
|
Post #97 |
|
Scout Geregistreerd: 26 februari 2009
Leeftijd: 17
Bedankjes: 0
67x bedankt in 61 berichten
|
Club: Arsenal
Seizoen: 1ste. Ik zit in januari Positie: 1ste Ben je tevreden over je spelersmateriaal? Arsenal heeft gewoon al een goed team. Na 2 transperiodes heb ik nog geen spelers binnen gehaald. Natuurlijk zijn de uitgeleende spelers wel al terug.^^ Haal je je doelen? Voorlopig lukt het zeker. Ik wil in de top 3 staan en ben voorlopig zelfs eerste. De 2de is Bolton. De top 5 is aangevuld met Manchester city, Chelsea en Manchester United.
|
|
|
Post #98 |
|
Aanstormend Talent Geregistreerd: 7 november 2009
Bedankjes: 4
12x bedankt in 12 berichten
![]() |
Club: FC Utrecht
Seizoen: 1e, 5e speelronde Top 5: 1: Ajax 2: FC Utrecht 3: AZ 4: Feyenoord 5: Roda JC Ben je tevreden over je spelersmateriaal? Ja, ik heb de Australische talenten Michael Zullo, Thomas Oar en Michael Sarota gehaald. Verder heb ik met Van Wolfswinkel een trefzekere spits in huis en met Mertens een gevaarlijke middenvelder. Haal je je doelen? Ik moet Europees voetbal halen, en ook al is het seizoen nog lang denk ik wel dat ik het ga halen. |
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| VFB Stuttgart: ''We gaan ervoor"" | Rifaatinho | FIFA 09 Gesloten Stories | 70 | 1 december 2008 15:50 |