|
| FIFA Benelux Nieuws Reageren op nieuwsartikelen? Dat kan hier |
![]() |
|
Straatvoetbal en indoor op Wii
|
Discussietools | Weergave |
|
|
Post #1 |
|
Administrator |
|
|
|
|
|
|
Post #2 |
|
Vedette |
Ze hadden beter een wat uitgebreidere FIFA Street kunnen maken en dan op meerdere consoles uitbrengen...
|
|
|
|
|
|
Post #3 |
|
Administrator |
Denk dat dit een goede keus is om FIFA Street achtige zaken onder te brengen in de WIi versie.
Mensen die geintereseerd zijn in een dergelijke mode zullen over het algemeen beschikken over een Wii.
|
|
|
Post #4 |
|
E-Pupil Geregistreerd: 21 juli 2010
Bedankjes: 1
0x bedankt in 0 berichten
|
Lijk me wel leuk zo'n FIFA street-achtig iets.
Maar ik vind het wel steeds lelijker en lelijker worden, FIFA op de wii. |
|
|
|
|
|
Post #5 |
|
Administrator |
Het is nooit mooi geweest en het zal ook nooit mooi worden. Het gaat puur om de gameplay en de beleving als je het spel met vrienden speelt.
|
|
|
Post #6 |
|
Vedette |
@Chris: Dat ben ik niet met je eens want zo'n mode is voor veel mensen wel aantrekkelijk en mensen die een Wii kopen doen het veelal voor het zelf bewegen.
@Air: Ben ik volledig met je eens, zelfs op de PS2 is het mooier
|
|
|
|
|
|
Post #7 |
|
Downloadmaker |
Ik denk dat sommige sites dan met een mod komen voor op de PC. Maar leuk voor de Wii-spelers
|
|
|
Post #8 |
|
Profvoetballer Geregistreerd: 19 december 2008
Locatie: Ergens op San Salvador langs het strand waar je echt kunt chillen...
Bedankjes: 6
13x bedankt in 13 berichten
|
Verbeteren voor de Wii is echt overbodig, te kleine doelgroep en daarnaast komt de Wii 2 het komende jaar. Ze kunnen die tijd die hier in is gestoken toch wel beter gebruiken...
|
|
|
|
|
|
Post #9 |
|
Profvoetballer |
Ja, dan kan de Wii 2 misschien wel komen maar zijn de spellen van de Wii daarop misschien nog wel gewoon speelbaar
De graphics van de Wii is misschien wel om te huilen, maar het indoor voetbal vind ik toch wel een leuke toevoeging, had er bij de Next-gen versie's ook wel bij gemogen.
|