|
| Voetbal Nieuws Discussieer hier over de laatste voetbal. Standen, transfers, geruchten, competities, spelers, teams, enzovoorts. |
![]() |
|
Vanavond MVV - FC Den Bosch.
|
Discussietools | Weergave |
|
|
Post #1 |
|
Aanstormend Talent |
Fuat Çapa is eindelijk weg. Kan Paul Meulenberg,de interim-trainer van MVV,weer een winst pakken,na de wist op FC Dordrecht? Wat denken jullie ervan? Ik denk namelijk dat het misschien 2-0 wordt voor MVV. 6 FC Den Bosch 35 punten 11 MVV 32 punten
![]() D'r is mer ein club in Limburg. MVV! Laatst gewijzigd door Cyril; 8 februari 2010 om 17:19 |
|
|
|
|
Post #2 |
|
Supervisor |
Uhm...wat is hier de bedoeling van? Je post het onder Forum Spellen, maar ik neem aan dat dit geen spelletje is. Even duidelijk uitleggen wat je bedoeling van dit topic is.
|
|
Post #3 |
|
Downloadmaker |
Is het nou zo nodig om een heel nieuw topic aan te maken over één wedstrijd? Maak dan een algemeen topic over de Jupiler League.
|
|
Post #4 |
|
Aanstormend Talent |
|
|
Post #5 |
|
Coach Geregistreerd: 20 juli 2008
Leeftijd: 16
Bedankjes: 57
86x bedankt in 71 berichten
|
Ik hoop dat MVV verliest!
|
|
Post #6 |
|
Aanstormend Talent |
|
|
Post #7 |
|
Coach |
|
|
|
|
|
Post #8 |
|
Moderator |
Omdat het topic geen inhoud bevat, en de wedstrijd daarbij ook al gespeeld is gaat dit topic op slot
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fifa tornooi XBOX360, opening vanavond!!18/02/09 | stukkiemanos007 | FIFA 09 Consoles | 1 | 18 februari 2009 19:45 |
| iemand vanavond potje fifa 2006 ? | j3rn | FIFA History | 0 | 10 januari 2006 00:31 |