FIFA Benelux levert de community al 15 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 3 van de 3
    Amateur x2Pr04Youx's Avatar
    • Ingeschreven: 10/05/2012
    • Leeftijd: 20
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard Jeugdteam (Carrière)

Ik heb een vraag over de jeugdopleiding in het speltype carriere. Ik heb mn hele jeugdteam volzitten met allemaal getalenteerde spelers van ongeveer 16 jaar. Is het dan al verstandig om deze spelers in het eerste team te zetten? Ik heb al een keer een speler in het eerste team gezet, hij speelde goed mee maar zijn stats groeien erg langzaam. Wat is de beste strategie om te doen met spelers uit de jeugdopleiding?

Onafhankelijk Analist RutgerFB's Avatar
    • Ingeschreven: 11/02/2012
    • Bedank: 14
    • 21x bedankt in 19 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door x2Pr04Youx Bekijk Berichten
    Ik heb een vraag over de jeugdopleiding in het speltype carriere. Ik heb mn hele jeugdteam volzitten met allemaal getalenteerde spelers van ongeveer 16 jaar. Is het dan al verstandig om deze spelers in het eerste team te zetten? Ik heb al een keer een speler in het eerste team gezet, hij speelde goed mee maar zijn stats groeien erg langzaam. Wat is de beste strategie om te doen met spelers uit de jeugdopleiding?

Het ligt eraan met wat voor team je speelt. Hoe minder het team, hoer sneller je hem kan brengen.

Ikzelf laat ze meestal tot hun 17e/18e zitten aangezien ze zich goed ontwikkelen zolang ze daar zitten. De toptalenten kan je meestal rond hun 16e/17e al contracteren, met de wat mindere moet je even wachten. Maar als je ze te laat een contract aanbiedt dan lopen ze weg naar een andere club. Dit is mijn al 2x gebeurd.
    Laatst gewijzigd door RutgerFB; 10/05/2012 om 14:52. Reden: Spelfoutje

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 719
    • 1.617x bedankt in 1.423 berichten

Standaard

Voor algemene vragen hebben we een algemene vragentopic.

Forum Rechten