FIFA Benelux levert de community al 15 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: FIFA 13 Geruchten

Banned Pieter94's Avatar
    • Ingeschreven: 22/09/2011
    • Leeftijd: 20
    • Bedank: 332
    • 122x bedankt in 106 berichten

Standaard

Be A Referee komt ook!

FIFA 13 Be A Referee Game Mode
    Source have stated that EA Sports DEV team in Vancouver are putting in ”last minute” touches to the game mode – Be A Referee on Fifa 13. To our understanding, the Be A Referee Game Mode will work similar to the popular Be A Goalkeeper mode on Fifa 12, where you can be a goalkeeper as well as well play as an outfield player but to our knowledge, in the FIFA 13 be a referee game mode, you can only be a referee and you will be able to dish out cards, award free kicks and penalties etc. We have limited facts on this exciting game mode which will excite Fifa lovers but when we have more in depth information on this subject, we will be the first to let you know!

Semi-pro Voetballer's Avatar
    • Ingeschreven: 25/06/2009
    • Bedank: 11
    • 8x bedankt in 8 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikezor Bekijk Berichten
    Ik heb een zeer belangrijke vraag, ik wil namelijk dan ook fifa 13 kopen maar het probleem is juist
    dat ik denk dat mijn laptop het spel niet aan kan op dit moment draai ik fifa 12 ook op mijn laptop en kan ik hem net niet aan op Max Graphics en alles dan happerd die een beetje mijn vraag is dus kan ik fifa 13 aan?
    want ik ga geen nieuwe dingen ervoor kopen om mijn laptop te verbeteren

Hier wat informatie van mijn laptop:

Proccesor: Intel Dual Core @ 2.20ghz
    Grafische Kaart: AT RAEDON (type weet ik zo niet) Geheugen 1GB (ik denk dat dit geen probleem word)
    RAM Geheugen 2GB
    Windows 7
    Hardschijf 250GB
    Geluid (is ook geen probleem)

Ik hoop dat ik FIFA 13 aankan:embarrest:
    Als FIFA 12 al hapert op Max Graphics, dan kun je zelf wel bedenken dat zijn opvolger het nog minder zal doen op je laptop. Bovendien is 2GB RAM Geheugen erg weinig. De huidige FIFA spellen zijn totaal ongeschikt om ze op een laptop te spelen, je kan ze het beste op een krachtige pc spelen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superpieter123 Bekijk Berichten
    Be A Referee komt ook!
    Dat is nog eens goed nieuws!

Banned Pieter94's Avatar
    • Ingeschreven: 22/09/2011
    • Bedank: 332
    • 122x bedankt in 106 berichten

Standaard

Yup, echt een aanwinst, ik zou echt in de rol willen kruipen van Kevin Blom ofzo, dan snap ik gelijk waarom hij het altijd zo lekker vind om PSV te naaien met z'n beslissingen.
    Want het is overduidelijk dat hij anti psv is :S

Ajax, what else? 'Peter's Avatar
    • Ingeschreven: 24/09/2011
    • Bedank: 269
    • 80x bedankt in 77 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Voetballer Bekijk Berichten
    Als FIFA 12 al hapert op Max Graphics, dan kun je zelf wel bedenken dat zijn opvolger het nog minder zal doen op je laptop. Bovendien is 2GB RAM Geheugen erg weinig. De huidige FIFA spellen zijn totaal ongeschikt om ze op een laptop te spelen, je kan ze het beste op een krachtige pc spelen.

Ik speel FIFA 12 ook op m'n laptop hoor... Als je het op een laptop wil spelen moet je gewoon een game-laptop hebben. Met super veel grafisch geheugen. Dan trekt 'ie het makkelijk, ik heb er zelfs nog wat ''zware'' spellen op staan.
    ''Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.'' ~ Johan Cruijff

Amateur chelseamarre's Avatar
    • Ingeschreven: 17/10/2009
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Ik hoop dat er aan de uithouding wat gedaan word. Ik speel vooral carriere, bijna nooit online dus dit is echt lastig om mee te spelen als je 2 wedstrijden de week speelt. Moet je telkens een hele ploeg gaan vervangen omdat spelers nog in het oranje staan van de match in het weekend.

Heb Euro 2012 gekocht, en daar viel me al op dat de kleine technische spelers(Mertens,Hazard,...) nu wel gemakkelijk kunnen blijven sprinten. Met Messi dribbelde ik maar door zijn gestalte en uithouding kwamen de verdedigers meestal terug, hopelijk is dit nog wat uitgewerkt.

Amateur Mikezor's Avatar
    • Ingeschreven: 04/10/2011
    • Bedank: 1
    • 1x bedankt in 1 bericht

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Voetballer Bekijk Berichten

Sorry ik had wat verkeerde informatie doorgegeven misschien kan je iets met dit want ik wil zeker weten of ik em moet kopen ik kan m ook op gemiddelde graphics settings zetten dus zeg t maar weer

Processor: Pentium(R) Dual-Core CPU T4400 @ 2.20GHz ~ (2CPUs), ~ 2.20 GHz
    Grafische kaart: ATI Mobility Raedon HD 4330 - 2GB
    Geheugen: 4096MB RAM (4GB)
    Wisselbestand Geheugen: 9GB
    Direct X Versie 11

Amateur Gianni's Avatar
    • Ingeschreven: 11/06/2010
    • 3x bedankt in 3 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikezor Bekijk Berichten
    Sorry ik had wat verkeerde informatie doorgegeven misschien kan je iets met dit want ik wil zeker weten of ik em moet kopen ik kan m ook op gemiddelde graphics settings zetten dus zeg t maar weer

Processor: Pentium(R) Dual-Core CPU T4400 @ 2.20GHz ~ (2CPUs), ~ 2.20 GHz
    Grafische kaart: ATI Mobility Raedon HD 4330 - 2GB
    Geheugen: 4096MB RAM (4GB)
    Wisselbestand Geheugen: 9GB
    Direct X Versie 11
    Zou moeten werken.. 4 Gb ram is zat. je grafische kaart ook zeker. maar met deze computer kan je fifa 12 niet volledig spelen? zou raar zijn namelijk..

Amateur Futter's Avatar
    • Ingeschreven: 30/10/2011
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gianni Bekijk Berichten
    Zou moeten werken.. 4 Gb ram is zat. je grafische kaart ook zeker. maar met deze computer kan je fifa 12 niet volledig spelen? zou raar zijn namelijk..
    http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx op deze site kan je precies zien of je een bepaald spel aankan, maar je kan nog geen fifa 13 bekijken omdat daar de grootte nog niet van bekend is. Moet je dat even afwachten.

Semi-pro Stanniboy's Avatar
    • Ingeschreven: 05/07/2010
    • Leeftijd: 18
    • Bedank: 4
    • 10x bedankt in 10 berichten

Standaard

Het lijkt met logisch dat als hij FIFA 12 niet aankan, dat hij FIFA 13 ook niet aankan.

Of ligt dat aan mij?

Edit: Ik had niet gezien dat er een tweede pagina was, maar er is dus al antwoord gegeven.
    Laatst gewijzigd door Stanniboy; 10/05/2012 om 19:34.

Amateur Mikezor's Avatar
    • Ingeschreven: 04/10/2011
    • 1x bedankt in 1 bericht

Standaard

Nou ik kan FIFA 12 wel aan maar op de MAX graphics dan is die niet zo mooi vloeiend als op Normaal

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum Rechten