Jij bent al ingesigned dan. Moet je alleen nog om 18:30 inchecken.
Hier zie je de voorlopige sign ups.
Hou er wel rekening mee, openings cup is een eendaags cup. Dus begint om 19:00 en gaat eindigen rond 21:00u.
Jij bent al ingesigned dan. Moet je alleen nog om 18:30 inchecken.
Hier zie je de voorlopige sign ups.
Hou er wel rekening mee, openings cup is een eendaags cup. Dus begint om 19:00 en gaat eindigen rond 21:00u.
Ik wil meedoen maar dan komt er dit te staan:
Wacht tot een admin jou heeft toegevoegd aan de deelnemerslijst.
3-0 voor de rust, is niet de zekerheid op de zege na de wedstrijd.
Er zijn 3 mogelijkheden. Best dat je hier even door leest. Het is een cup dus elke match heeft een winnaar nodig, in de link die ik je hier gegeven hebt staat het meeste.
Wanneer je online vriendschappelijk speelt en het is gelijk, begin je een nieuwe match waar golden goal telt. Dus diegene die dan eerst scoort wint en de andere moet de match verlaten. Indien hij dit niet doet moet je zorgen dat je bewijs hebt dat jij een goal gemaakt hebt en dat de andere de wedstrijd niet afsluit. Als je via EA Arena speelt gaat het spel automatisch verder en wanneer je gewoon via Lobbykamer speelt, dan kan je zelf bepalen.
Die screenshot is als je tegen een slechte verliezer speelt... stel: je wint de match en jij report dat je wint, maar je tegenstander doet net hetzelfde... dan heeft de admin bewijs nodig om het resultaat te kunnen bevestigen. Vandaar de screenshots van je statistieken op het einde van de match. Als je een ranked match speelt kan je aanzetten om een mail te ontvangen. En anders bv. met je mobiel een foto maken.
@kwatsch wil jij GEEN reclame maken in mijn topic?
Wil jij jouw post verwijderen?