FIFA Benelux levert de community al 15 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Amateur OtterNL's Avatar
    • Ingeschreven: 12/04/2012
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard Nieuw aangekochte speler verdwijnt

Hallo iedereen,

Vandaag speelde ik in de carrière modus met Manchester United. Ik zit in het 3de of 4de seizoen. Ik heb in de transferperiode Arthuro Vidal van Juventus aangekocht voor 27.5 miljoen euro. Daarvoor kreeg ik een melding dat hij al verkocht is aan manchester City. Ik kreeg echter wel het scherm waar ik moest accepteren dat hij bij mijn club kwam. Ik vond het nogal raar, maar toch drukte ik op ja omdat ik hem graag wilde hebben. De 27.5 miljoen is van mijn tegoed afgeschreven, maar meneer Vidal voetbalt nu rustig bij de buren. Hij staat niet in mijn elftal en ik ben hem al in een wedstrijd tegen City tegengekomen. Kan ik dit verhelpen? En zo ja; hoe? Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben (gehad)?

Gooner 'Max's Avatar
    • Ingeschreven: 11/04/2010
    • Leeftijd: 19
    • Bedank: 581
    • 509x bedankt in 450 berichten

Standaard

Ik denk dat je gewon te maken hebt met een vervelende glitch. Is dus niet veel tegen te doen.
    Heb je niet misschien opgeslagen voordat je de speler haalde, zodat je terug kan?

Community Team Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 862
    • 756x bedankt in 658 berichten

Standaard

Inderdaad.

Wereldklasse Luuk''s Avatar
    • Ingeschreven: 02/03/2012
    • Leeftijd: 15
    • Bedank: 332
    • 188x bedankt in 178 berichten

Standaard

Als je een backup save had, dan moet je daarop verdergaan. Ook kun je proberen te kijken bij `automatische opgeslagen voortgang` als je je carrière wilt starten.

Tip: Probeer zoveel mogelijk wedstrijden te spelen. Nadat een wedstrijd is afgelopen, heeft FIFA het spel automatisch opgeslagen en hoef je het niet zelf te doen. Handig als je carrière vastloopt na de wedstrijd, want dan verlies je niet veel voortgang.
    Was weer een mooi Eredivisieseizoen, gefeleciteerd Ajax en ajacieden met het kampioenschap!

FIFA 07, 08, 09, 10, 13 Youth and Scouting Master

Amateur Eliass's Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2011
    • Bedank: 0
    • 2x bedankt in 2 berichten

Standaard

Stappen ondernemen bij de FA.

Forum Rechten