FIFA Benelux levert de community al 15 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 75
    Wereldklasse Justin''s Avatar
    • Ingeschreven: 20/04/2009
    • Leeftijd: 22
    • Bedank: 252
    • 388x bedankt in 329 berichten

Standaard

Nu maar even een reactie in mijn eigen straatje. Ben best benieuwd wat mensen daar van gaan vinden trouwens.

Op het moment speel ik met Crawley Town. In het echt spelen ze net in de League 2, zijn vorig jaar gepromoveerd. In het eerste seizoen ben ik dus kampioen geworden, waarschijnlijk vinden de meesten hier dat al niet realistisch. Maar daar gaat het even niet om, nu in seizoen 8 speel op het hoogste niveau. Dit jaar speel ik mee in de subtop en proberen we Europees voetbal te halen. Natuurlijk moet ik daar voor nieuwe spelers halen, aangezien er in het echt ook een rijke eigenaar is krijg je met Crawley in de loop der jaren aardig wat geld. Nu heb ik best wat op gespaard om Van Persie, op z'n 33e te gaan halen. Dat is waarschijnlijk iets wat voor jullie niet realistisch meer is. Maar hij zat bij Arsenal op de bank, speelde het jaar er voor amper. En kan dan naar mijn club, om bij een nieuwe club om dezelfde prijzen mee te strijden. Op het moment van kopen stond ik ook 14 punten los van Arsenal, dat dat seizoen al 15e eindigde in de competitie.

Vinden jullie transfers als dit wel realistisch? En zou ik een Zlatan kunnen kopen, die momenteel met Blackburn lekker in de Championship loopt te ballen.

Ava & Sig made by me

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 719
    • 1.617x bedankt in 1.423 berichten

Standaard

Ik zou het nooit zolang volhouden, dan is de lol er blijkbaar echt af.

Duifmeneer Luuk,'s Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2010
    • Bedank: 197
    • 214x bedankt in 190 berichten

Standaard

Van Persie is niet realistisch, wil zijn carriere afsluiten bij Excelsior geloof ik. Zlatan zie ik eerder voor het grote geld naar Dubai gaan oid. Hoe is het met een spits Gomez of Berbatov?

Amateur Dok's Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2012
    • Bedank: 2
    • 1x bedankt in 1 bericht

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raindog Bekijk Berichten
    Wat jij over het hoofd ziet is dat de datum in FIFA niet de datum van irl is. Als ik jouw logica volg mag ik enkel op 1 juni een carrière starten, en dan pas om de paar dagen een match spelen.
    De datum niet inderdaad, maar daar heb ik het ook niet over. Het gaat erom dat het team al compleet is IRL en dat het dus onrealistisch is om er in de game NOGMAALS aan te sleutelen (terwijl het budget IRL net op is gemaakt en de deadline verstreken).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sycofant Bekijk Berichten
    Ik denk ook dat Eto'o zichzelf gewoon geëngageerd heeft om Kameroen iets terug te geven, allez, zoiets heb ik toch gelezen.

Of het nu dit of de topic is maakt me niet uit, aangezien het behoorlijk achterlijk klinkt om topic te zeggen in't Nederlands, behalve op fora zou ik nooit het woord topic in de mond nemen, eigenlijk. Anyhow, ik denk dat je snel "het topic" zegt, of dat nu juist is of niet, omdat het ook "het onderwerp" is. Dit is geen bijster interessante discussie en hoe dan ook off-topic.
    Haha prachtig, gaat ie 'geëngageerd' gebruiken terwijl ie geen idee heeft wat het betekent.

Topic achterhaald behalve op fara... Laten we nu per toeval op een forum zitten. Voor sommige mensen klinkt 'hun zijn beter als mij' ook prima. Geen geldig argument dus.
    Laatst gewijzigd door Dok; 25/02/2012 om 20:27.

Legendarisch Thomas''s Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2009
    • Leeftijd: 18
    • Bedank: 1.009
    • 966x bedankt in 826 berichten

Standaard

Ik denk dat Sycofant heel goed weet wat hij zegt hoor

6. Bedankt Thomas':

Sycofant (26/02/2012)

Amateur Dok's Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2012
    • 1x bedankt in 1 bericht

Standaard

Alsnog een erg kromme zin, taaltechnisch gezien.

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 719
    • 1.617x bedankt in 1.423 berichten

Standaard

Hou het ontopic, Dokkie. Ik denk trouwens dat je nog steeds niet begrijp wat ik al heel de tijd probeer uit te leggen.

Banned xastur666's Avatar
    • Ingeschreven: 13/09/2011
    • 4x bedankt in 4 berichten

Standaard

Wat je ook doen kan is de eerste helft van de competitie gewoon simuleren en beginnen na de winterstop. punt 1 je hoeft geen transfers te maken ten tweede je hebt een extra uitdaging want de computer kan een hoop fout doen.
    Ikzelf download de winter transfer niet zitten te veel fouten in en veel spelers kloppen gewoon niet. Niet elke verandering hoeft een verbetering te zijn.

Legendarisch Sycofant's Avatar
    • Ingeschreven: 14/03/2011
    • Leeftijd: 20
    • Bedank: 272
    • 554x bedankt in 463 berichten

Standaard

Check out the big brain on Dok.

Serieus, wat een pretentie man.

11. Bedankt Sycofant:

Bokkie (26/02/2012)

Wereldklasse the_dan's Avatar
    • Ingeschreven: 12/09/2010
    • Bedank: 15
    • 31x bedankt in 27 berichten

Standaard

Realistich vind ik
    Geen 360 noscopes kunnen doen waarbij je op je eigen lat schiet en dat de bal 100 meter over het veld raast en er in de kruizing van de tegenstander in gaat.

(Ja ik speelde iets te vele CoD)

Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten