FIFA Benelux levert de community al 15 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Amateur stantheking's Avatar
    • Ingeschreven: 26/09/2011
    • Bedank: 1
    • 4x bedankt in 4 berichten

Standaard FIFA 12 online pass ps3

Ik heb een probleem: ik heb een nieuw psn account aangemaakt voor fifa12 maar ik heb mijn fifa12 code al een keer eerder gebruikt op een ander account .. Het klopt toch dat je op ps store een nieuw online passcode kan kopen?.. Ik kan hem namelijk nergens vinden.. Gr. Stan

Legendarisch Jeremy's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Leeftijd: 21
    • Bedank: 368
    • 453x bedankt in 337 berichten

Standaard

Je moet inderdaad een nieuwe online pass kopen. Hij is te vinden in de Store, maar ik weet niet precies waar. Staat hij niet gewoon bij FIFA12?

Amateur stantheking's Avatar
    • Ingeschreven: 26/09/2011
    • Bedank: 1
    • 4x bedankt in 4 berichten

Standaard

Nee naar mijn weten niet? Iemand die dit wel weet ?:$

Born to be a Gooner TheNiek's Avatar
    • Ingeschreven: 30/09/2010
    • Bedank: 593
    • 450x bedankt in 400 berichten

Standaard

Bij mij deed vorig jaar die code het niet. Als je hem in moet vullen staat er volgens mij bestaande code gebruiken ofzo o code kopen en dat moet je doen. Dus in FIFA zelf volgens mij. Je gaat naar Onlin en dan denk ik dat hij dat vraagt.

Legendarisch Jeremy's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Leeftijd: 21
    • Bedank: 368
    • 453x bedankt in 337 berichten

Standaard

Geen Dubbelposts/Crossposts

Vraag niet in verschillende of hetzelfde bericht dezelfde vraag, wacht gewoon op antwoord in het bericht waar je je vraag voor het eerst hebt gesteld. Het is niet toegestaan om meerdere keren te posten in hetzelfde bericht. De edit-knop is niet voor niets aanwezig, waarbij je je post kunt aanpassen.

Gebruik je edit knopje als je iets moet veranderen aan je post. Post dan geen nieuw bericht. Wanneer er na 2 dagen geen reactie op jouw vraag is, mag je het bericht omhoog kicken. Dit doe je door een nieuw bericht te plaatsen. Ook is een groot aantal smileys in 1 post overbodig.
    Just sayin..

Forum Rechten