FIFA Benelux levert de community al 15 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 9 van de 9
    Professioneel Mr_HocusPocus's Avatar
    • Ingeschreven: 13/05/2011
    • Bedank: 31
    • 16x bedankt in 12 berichten

Standaard FIFA 11 - Ultimate team coins en goede spelers tips & tricks

Ik speel al een tijdje Ultimate team, maar ik vraag me echt af hoe je coins kan krijgen zonder te spelen en goede spelers. Ik zie soms mensen met Messi of Ferdinand of Rooney gewoon een top team.

En ik maar met die simpele bronzen team. Kan iemand mij helpen hoe ik ook een goede ultimate team kan hebben?

P.S als je geen ultimate team meer gebruikt maar wel wat coins heb zoals bv 1500 of dergelijke of spelers (golden) zou ik het fijn vinden als je die aan mij geeft, aangezien ik er wel wat aan heb!

Site Administrator Jordi's Avatar
    • Ingeschreven: 28/07/2005
    • Leeftijd: 20
    • Bedank: 368
    • 1.598x bedankt in 1.201 berichten

Standaard

Veel onderhandelen en proberen koopjes te krijgen door een laag bod te bieden. Uiteraard zul je wel coins moeten verdienen en dat gaat moeilijk lukken met bronzen spelers.
    Volg FIFA Benelux ook op Twitter, Facebook, Google+ en YouTube.

Lees ook de forumregels door.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jordi Bekijk Berichten
    Veel onderhandelen en proberen koopjes te krijgen door een laag bod te bieden. Uiteraard zul je wel coins moeten verdienen en dat gaat moeilijk lukken met bronzen spelers.
    Hoe bedoel je onderhandelen? Er is volgens mij geen onderhandel functie?

en laag bod bieden wat bedoel je daarmee? Op spelers die ik koop? Want iemand anders kan op de markt (verkoop markt) hoger dan mij bieden..

Ik heb op dit moment: 9706 coins. En ik moet er 25000 hebben om een gold premium pakket te hebben die 12 gold spelers bevat waarvan 3 zeldzaam..

Ik vraag me af hoe ik dan snel coins kan verdienen want die actie stopt over 1 dag. Dus ik vraag me af hoe ik zsm heel veel coins kan verdienen en die pakket paar keer kan kopen.

Standaard

Je kan ook spelers op de markt kopen en proberen het hoogste bod te halen. Die ga je dan verkopen voor meer en zo kom je uiteindelijk aan steeds meer coins. Hier kan je dan een goldpack van kopen waar je ook weer probeert meer aan te verdienen

Standaard

Je kan ook spelers op de markt kopen en proberen het hoogste bod te halen. Die ga je dan verkopen voor meer en zo kom je uiteindelijk aan steeds meer coins. Hier kan je dan een goldpack van kopen waar je ook weer probeert meer aan te verdienen
    geprobeerd het helpt gewoon niet. Ik had zo'n goldpack met 12 items waaruit 3 zeldzaam gekocht 7500 coins. En ik kreeg van de vaart ik zette de BIN (bieden vanaf) op 7500 en buy now op 7800 voor 1 hour (1 uur) en niemand bood.

Het helpt gewoon niet en als ik zet bieden vanaf 150 dan bieden ze wel en dan bied iemand anders weer soort wie bied het hoogst strijd om van de vaart over te kopen. En uiteindelijk komt er bijvoorbeeld 2000 uit terwijl ik voor winst bijvoorbeeld 6000 moest hebben en voor gelijk 5000 en lijd ik 3000 verlies.

Het is maar een voorbeeld. Van de vaart staat er nog voor 1 hour en 39 min. En nog 0 geboden. en de bieden vanaf staat op 150...

Standaard

Dat zou ik nooit doen bieden vanaf 150, straks wordt hij verkocht voor 200!

Standaard

Dat zou ik nooit doen bieden vanaf 150, straks wordt hij verkocht voor 200!
    Hoe moet ik het dan aanpakken? Aangezien sommige spelers enorm vaak/veel op de tradingmarkt staat.

P.S Van der vaart staat nog maar 1 hour en 20 min op de trading-pile, en hoogste bod tot nu toe is 1000.

Ik heb op dit moment 12692 en enige wat ik nog mee geld kan verdienen is die van der vaart

en ik moet nog 12308 en dan heb ik 25000 precies om zo'n gold pack te kopen wat bestaat uit 12 gold players waaruit 3 players zeldzaam zijn.

Hoe kan ik nu verhogen want ik denk niet dat van der vaart verkocht wordt voor 12308 ??

Amateur Christian's Avatar
    • Ingeschreven: 22/12/2010
    • Leeftijd: 21
    • Bedank: 3
    • 9x bedankt in 8 berichten

Standaard

Op www.fut11info.nl kan je de gemiddelde verkoopprijs van de spelers zien, zodat je weet voor hoeveel je ongeveer de spelers op de tradepile moet zetten.

Verder zou ik niet gaan voor dat pakje van 25k, aangezien je daar de gekste spelers uit krijgt, meestal verdien je het bedrag van je pakje niet terug. Goedkoper is om gewoon op de tradepile op zoek te gaan naar spelers. Je hebt al hele bruikbare spelers voor 1000 coins.

Professioneel Van Percy's Avatar
    • Ingeschreven: 26/02/2011
    • Bedank: 17
    • 30x bedankt in 28 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Christian Bekijk Berichten
    Op www.fut11info.nl kan je de gemiddelde verkoopprijs van de spelers zien, zodat je weet voor hoeveel je ongeveer de spelers op de tradepile moet zetten.

Verder zou ik niet gaan voor dat pakje van 25k, aangezien je daar de gekste spelers uit krijgt, meestal verdien je het bedrag van je pakje niet terug. Goedkoper is om gewoon op de tradepile op zoek te gaan naar spelers. Je hebt al hele bruikbare spelers voor 1000 coins.
    Idd.
    Kies ook een goedkope opstelling dus geen 4-4-2,4-2-1-2,4-3-3.

Forum Rechten