FIFA Benelux levert de community al 15 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 4 van de 4
    D-Pupil eavoetballer's Avatar
    • Ingeschreven: 18/07/2009
    • Bedank: 1
    • 1x bedankt in 1 bericht

Standaard Eigen muziek importeren in FIFA 10

FIFA 11:

Eigen clubliederen en soundtrack

Je kunt nu voor elk team en elke competitie eigen clubliederen importeren. Bepaal zelf wanneer het officiële clublied van je club wordt gespeeld: tijdens de spelersintroducties, bij rust, na een doelpunt of zelfs als je hebt verloren. Maak speciale spreekkoren voor je Virtuele prof en hoor hoe het publiek je toejuicht vanaf de tribunes van Old Trafford en San Siro. Je kunt ook je favoriete muziek in het spel importeren en je persoonlijke soundtrack samenstellen.

Bron: http://fifa.easports.com/nlNL/nlNL/f...n?platform=ps3

Ik heb een vraagje: is dit via bijvoorbeeld een patch ook mogelijk in FIFA 10?

Alvast bedankt voor de hulp!

A-Pupil Jarno17's Avatar
    • Ingeschreven: 29/05/2010
    • Leeftijd: 16
    • Bedank: 9
    • 2x bedankt in 2 berichten

Standaard

SM 10. te downloaden in de downloadsectie, moet wel een mp3 bestandje zijn geloof ik.

Amateur martinfcu's Avatar
    • Ingeschreven: 07/03/2012
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Beste fifafreaks,

ik raad iedereen eigenlijk af om eigen muziek te importeren in FIFA 12. een vriend van mij heeft dit ook en ik zie dat er veel problemen komen tijdens wedstrijden etc. ik heb het ook geprobeerd en bij mij ging het ook verkeerd. je kan namelijk niet de standaard muziek meer terug zetten want dan loopt hij een soort van vast. ik heb mijn savegames moeten verwijderen om het weer standaard te krijgen. ieder voor zich maar ik raad jullie aan van niet.

Laterrr!

Wereldklasse -Lars-'s Avatar
    • Ingeschreven: 21/11/2010
    • Bedank: 116
    • 192x bedankt in 182 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door martinfcu Bekijk Berichten
    Beste fifafreaks,

ik raad iedereen eigenlijk af om eigen muziek te importeren in FIFA 12. een vriend van mij heeft dit ook en ik zie dat er veel problemen komen tijdens wedstrijden etc. ik heb het ook geprobeerd en bij mij ging het ook verkeerd. je kan namelijk niet de standaard muziek meer terug zetten want dan loopt hij een soort van vast. ik heb mijn savegames moeten verwijderen om het weer standaard te krijgen. ieder voor zich maar ik raad jullie aan van niet.

Laterrr!

Dat kun je uitzetten, dat er tijdens wedstrijden liederen worden afgespeeld.

5. Bedankt -Lars- (2x):

rickagovv (21/04/2012),Riflex (04/04/2012)

Forum Rechten