PDA

Bekijk Volledige Versie : fifa 10 gamepad

me_michael
06/10/2009, 18:03
Ik gebruik de Piranha Extreme gamepad op de PC. Ik kan geen tricks doen bij fifa 10, is er iets waardoor het wel lukt (bij fifa 09 was er een bestandje die je kon downloaden die het probleem verhielp)?

fifa09fan
09/10/2009, 13:11
Hey,

Ik had hetzelfde en dit moet je doen
Ga naar Google en tik in "fix your gamepad issues the easier way fifa 09"
Het is de eerste site die je vindt en daar staat een tutorial die je GOED moet volgen.
Het is oorspronkelijk voor fifa 09, maar ik heb het geprobeerd met mijn Mad Catz Game Controller en daarmee gaat het nu geweldig.

Succes en geef ff een berichtje als hij het doet

Kenneth19810
18/10/2009, 16:11
Sorry, maar ik heb eens gezien op die topic over fifa09...dat is wel chinees voor mij. Wat is de gemakkelijkste manier om dit snel op te lossen. Het is hatelijk als je je rechter analog stick niet kan gebruiken tijdens het spel. Hij is gecalibreerd, en werkt heel goed. maar op mijn verse fifa 10 voor pc is het noppes hoor. Zijn er dan geen fixes of zo op het net die dit probleem op een easy way kunnen verhelpen?

fifa09fan
19/10/2009, 17:55
Sorry maar je kan echt niks anders doen dus kijk gewoon goed en ga alle stappen na want
het is echt easy

Succes

Kenneth19810
20/10/2009, 18:17
Hey, ik heb nog eens gekeken. Ik vind het toch wat ingewikkeld. Eerst heb ik het geprobeerd, maar dan liep het spel vast, het startte zelf niet meer op...
Blijkbaar mocht ik die devdat file niet verwijderen...oeps. sindsdien lief fifa 10 voor geen meter. Ik wou je even vragen of het ook werkt voor bovenvermelde gamepad, in die topic staat er iets over een andere speed link controller.....werkt dat dan ook voor mijn controller??? Ik ga nu nog eens proberen. Heb mijn partitie moeten formatteren omdat een herinstallatie van fifa 10 het opstart probleem niet oplosste!
Wish me luck...

Kenneth19810
21/10/2009, 20:26
Blijkbaar staat er in dat bestand mijn controller....maar.......
windows herkent de recthste joystick niet als één die in een cirkel draait, ik krijg een trottle functie te zien ipv rotatie-weergave. is het dan toch nog aan te raden om mijn controller te herconfigureren. Nog een vraagje: met dat exel bestandje... waarvoor dient dat dan juist? is dat om die juiste codecs te krijgen of is dat gewoon om diegene die er zich mee bezig houd extra info te geven....? ps, ik durf die codecs niet veranderen, aangezien ik m'n pc heb moeten herinstalleren.
Ik zal wel wachten tot er één af andere patch uitkomt.

Coolkidd
21/10/2009, 21:15
ik had het probleem ook, maar ik had het bestandje wat je voor fifa 09 kon gebruiken dus ook voor fifa 10 gebruikt.... En tot nu toe werkt het gewoon ....:cheesy:

Kenneth19810
22/10/2009, 16:01
Het is dan toch gelukt!!!!! Heb het gedaan via de eerste topic. Al bij al toch nog gemakkelijk...

marco-f
22/10/2009, 18:18
fifa ondersteunt niet alle gamepad's, ik heb een Logitech dual action, die in het boekje steeds wordt aangegeven, die is super goed

Kenneth19810
07/11/2009, 08:04
Ik heb een controller met een trilfuntie, zoals de meeste denk ik... Maar deze trilt niet. En als ik een vrije trap wil nemen trilt die speedlink van player 2 ipv de mijne...Raar! Moet ik dan alle configuraties proberen in "remapdevdata" uitproberen tot het wel werkt? Indien andere oorzaak gelieve even te reageren...Thanks