Bekijk Volledige Versie : steekpas door de lucht
Weet iemand hoe ik een steekpas door door lucht kan geven met fifa 10 speel het spel met het toetsenbord!
als je sprint met E, dan moet je Q-W doen, als je sprint met W moet je Q-E doen.
leomessi
04/10/2009, 19:59
ligt eraan, bij alle fifa t/m 08 was het zo ja, maar sinds 09 is de bediening heel anders, en moet je alles weer zelf instellen:|
Weet iemand hoe ik een steekpas door door lucht kan geven met fifa 10 speel het spel met het toetsenbord!
Vermoedelijk pagina 6 van de handleiding kijk even.
Ow heb je een illegale versie? spijt me zeer maar dan praten we niet meer met je ...
De steekpass door de lucht in Fifa10 wordt niet meer automatisch in de loop van de speler gegeven, ook als je manual through ball uit hebt staan. Daarnaast is het ook nog moeilijk om de diepte van de pass te regelen. Als je q-w kort indrukt geeft je speler een stiftje van 3 meter voor zich uit, houd je q-w iets langer in gaat de bal al weer vaak meters over de zij - of achterlijn. In fifa09 was de hoge steekpass makkelijker. Hebben meer mensen dit? En zijn er mensen die weten hoe dit aan te passen is? Ik geef tegenwoordig in fifa10 maar een hoge steekpass met A, maar dat werkt ook niet zo goed.