PDA

Bekijk Volledige Versie : EA Accounts koppelen

ElanoBlumer
26/09/2009, 09:30
Ik heb een vraagje hoe doe je je xbox gamertag koppelen met ea-account?
want het lukt me niet er komt dit te staan:
Sorry, we kunnen geen informatie vinden over deze gamertag.

Voordat je je Xbox Live-gamertag kunt koppelen aan je EA-hoofdaccount, moet je aanmelden bij een willekeurige online EA-game met je Xbox of Xbox 360. Controleer daarna je e-mail op het adres dat je hebt gebruikt om je gamertag aan te vragen. Je ontvangt een e-mailbericht van ons waarin wordt uitgelegd wat je moet doen om je accounts te koppelen.

Het kan even duren voordat dit e-mailbericht binnenkomt, dus wees geduldig. Als je het e-mailbericht kwijt bent, kun je het altijd opnieuw laten sturen via deze pagina.

??

wesley-ondiep
26/09/2009, 17:20
ik denk hetzelfde als met een ps3 account.. dat je naar de site www.eafootballworld.com en daar moet aanmelden en dat je dan je account kan koppelen.. ik weet dit niet cker maar zo moet je het wel met je playstation doen

ElanoBlumer
26/09/2009, 17:27
ik had er eentje gemaakt maar de e-mail adres is niet hetzelfde als die van xbox360 waar je op msn kan enzo, want die e-mail adres was in gebruik door iemand anders:mad:
dus moeten die e-mail adressen ook kloppen?

ik had er eentje gemaakt maar de e-mail adres is niet hetzelfde als die van xbox360 waar je op msn kan enzo, want die e-mail adres was in gebruik door iemand anders:mad:
dus moeten die e-mail adressen ook kloppen?
dit is opgelost
nu de vraag hoe ik een xbox gamertag kan koppelen met een ea account
want hij is gekoppeld met mijne oude..:mad:

Sorry, we kunnen geen informatie vinden over deze gamertag.

Voordat je je Xbox Live-gamertag kunt koppelen aan je EA-hoofdaccount, moet je aanmelden bij een willekeurige online EA-game met je Xbox of Xbox 360. Controleer daarna je e-mail op het adres dat je hebt gebruikt om je gamertag aan te vragen. Je ontvangt een e-mailbericht van ons waarin wordt uitgelegd wat je moet doen om je accounts te koppelen.

Het kan even duren voordat dit e-mailbericht binnenkomt, dus wees geduldig. Als je het e-mailbericht kwijt bent, kun je het altijd opnieuw laten sturen via deze pagina.

dit snap ikk niet??
dus moet ik op fifa09 aanmelden met mijn e-mail adres?
hoe doe ik dat?