Bekijk Volledige Versie : Voorzetten
jazzyjeff2cool
07/08/2009, 13:17
Ik heb het moeilijk met een goede voorzet geven. Offline lukt het nog redelijk door twee keer op vierkantje te drukken, maar als ik dit online doe dan vliegt de bal naar de grote baklijn. Ik zie veel tegenstanders die de bal van om het even welke positie zowel op de flank als in de baklijn op het hoofd van hun medespeler schilderen. Wat doe ik verkeerd? Is het de bedoeling dat ik L1 of L2 ingedrukt houdt?
Don_lano
07/08/2009, 13:28
gwn L1 of R1 inhouden en dan vierkantje drukken gaat altijd prima bij mij :D
als je richting dichtstbijzijnde cornervlag gericht bent met je speler is het fysiek onmogelijk om een goede voorzet richting doel af te leveren. Je moet er dus ook op letten al schuin richting doel te lopen als je wilt voorzetten...
Het lijkt mij dat het niet moet uitmaken of het Offline of Online is.
maar precies zoals Fifatopya het zegt, zo goed als onmogelijk om een goede voorzet te geven met de neus richting de achterlijn. Fifa werkt nog altijd via een systeem dat de speler oogcontact maakt voordat hij de bal goed kan spelen. (dit is niet helemaal waar, maar maakt het wel duidelijk) zorg dus gewoon dat de afspelende speler de aanemende speler ziet voordat je de bal speelt en veel meer voorzetten zullen aankomen, zowel hogesteekpasses als gewone voorzetten.
Verder wil het ook wel helpen om niet te sprinten tijdens het voorzetten en om soms de bal, als het ware terug te kappen. komt er op neer je loopt in volle sprint richting de achterlijn, in eens druk je op de toets om recht op je eigen doel af telopen en op dat moment zet je de bal voor Verder is er op de PC een toetswaardoor de speler gaat "wandelen" ook dat wil wel eens helpen als je in iedergeval de ruimte ervoor hebt.
Perfecte aanvulling, KwakZOR.
jazzyjeff2cool
10/08/2009, 11:08
Welke toets bedoel je dat de de speler recht op het doel afloopt? Ik speel op PS3. Want ik heb de tips geprobeerd maar hij heeft de voorzet nog altijd ver voorbij de tweede paal.
Welke toets bedoel je dat de de speler recht op het doel afloopt? Ik speel op PS3. Want ik heb de tips geprobeerd maar hij heeft de voorzet nog altijd ver voorbij de tweede paal.
Misschien moet je dan de voorzet toets minderlang indrukken?
en verder moet je voor de toetsen kijken in de spelhandleiding, met de toest "snelheid" gaat de speler wandelen. met de toetst "sprinten" gaat de speler sprinten, gewoon een richting aangeven gaat de speler dribbelen. voor iedere vorm van voortbewegen is een andere schotkracht voor de voorzet vereist.
l1+vierkantje = Vroege voorzet
2 x vierkantje is strakke voorzet
3 x vierkantje=lage voorzet
l1=3x=vroege lage voorzet etc,
ik doe altijd l1+vierkantje
want dan komen ze meestal inlope bij een vroege voorzet...