PDA

Bekijk Volledige Versie : [PC] FIFA Benelux OSM competitie, nieuws

Thijs
11/07/2009, 16:32
Zet hier al je nieuws en transfers in, je mag er een stukje over schrijven of gewoon kort neerzetten.

Wilshere eerste grote aankoop Stoke City

Manager Thijsy1992 heeft zijn eerste aankoop binnen in de vorm van Jack Wilshere. De 17-jarige middenvelder mocht vertrekken bij Arsenal en had een goed gevoel na de gesprekken met Thijsy1992. De oefenmeester heeft bij TSG Hoffenheim en Manchester City al bewezen dat hij graag met jonge jongens werkt en dat was ook één van de redenen dat Wilshere graag naar Stoke City toe kwam.

‘Jack is één van de grootste talenten die rondloopt op de Engelse voetbalvelden, daarom ben ik uitzinnig blij met deze aankoop. Zijn creativiteit kan weleens bepalend zijn voor ons team, ook verdedigend doet hij zijn taken goed’, aldus Thijsy1992.

‘Ik ben zeer verheugd met deze transfer naar Stoke City, Thijsy1992 heeft mij verzekerd van vele speelminuten en een belangrijke rol is voor mij weggelegd. De coach heeft mij verteld dat Stoke meedoet om de titel. Vele mensen zullen hem uitlachen, maar ik weet zeker dat dit met zijn kwaliteiten zeker mogelijk is. Kijk maar wat hij heeft weten te presteren met Hoffenheim (6de) en met Manchester City(1ste)’, zo vertelde een zeer verheugde Wilshere.

Casper
11/07/2009, 16:37
Leuk stukkie Thijs. En ja, veel mensen lachen je uit met je uitspraak xd

Dylinho
11/07/2009, 16:55
Alle stukjes die hier komen zet ik ook in de krant! Over 3 dagen als de competitie begint zitten ze erin!

Rick
11/07/2009, 17:10
'Agard was overbodig voor ons'

Everton trainer Scientist10 lijkt tevreden te zijn nadat hij Agard voor 5 miljoen heeft verkocht aan Anderlecht. "Deze jongen was overbodig voor ons, we hebben al genoeg spitsen die ons de titel moeten bezorgen.", zei Scientist10. "Voor Anderlecht is hij misschien wel een aanwinst, dus het is eigenlijk een win win situatie."

Naast Agard heeft de Nederlander ook Anichebe, Kissock, van Der Meyde en Nash op de transferlijst gezet. "Voor de juiste prijs zijn deze prachtige spelers voor jou, kijk op de transferlijst en bied!" Niet alleen mogen spelers vertrekken, ook wil hij zijn team versterken met spelers. Volgens geruchten zou hij graag Tottenham-speler Zokora van trainer FBJeremy aan zijn selectie toevoegen.

Casper
11/07/2009, 17:21
Igør Yúnghaiï houdt grote schoonmaak bij Arsenal
Arsenal heeft binnen een tijdsbestek van één dag vijf spelers verkocht. Het gaat hier om Steer, Rodgers, Ogogo, Szczęsny en Wilshere. Ook staan de derde keeper van Arsenal, Monnone, nadrukkelijk in de belangstelling van Aston Villa. ''Mannone mag niet weg. De rest mocht gaan en ik ben blij dat ze eindelijk zijn vertrokken. Ik heb ze zelfs geholpen met het inpakken van de koffers en ik heb ze uitgezwaaid. Om er zeker van te zijn dat ze weg zouden gaan natuurlijk,'' zo sprak de manager van Arsenal, Igør Yúnghaiï.

Thijs
11/07/2009, 17:24
Echt kut dat je maar 1 speler per dag kan kopen per team, anders had ik nu 5 ex-Arsenal spelers in mijn team zitten;)

Casper
11/07/2009, 17:25
Echt kut dat je maar 1 speler per dag kan kopen per team, anders had ik nu 5 ex-Arsenal spelers in mijn team zitten;)

Haha, lol. Van mij mag je al die mislukkelingen hebben.

Rick
11/07/2009, 17:26

Dan koop je toch een speler op 23:59 en om 00:00 nog één ;)

hagentje100
11/07/2009, 17:54
BenjaminFB wil selectie Manchester omgooien

Nieuwbakken Manchester United-hoofdcoach BenjaminFB is van plan de huidige selectie van Manchester om te gooien. De Vaassenaar tekende gisteren nog een contract op Old Trafford, maar heeft nu al grootse plannen met de landskampioen.

'Er mogen enkele spelers vertrekken', begon Benjamin. 'Het liefst verhuur ik enkele jongelingen. en verkoop ik diegene die nauwelijks aan speeltijd toe zullen komen. Ook zullen er grote aankopen aan ons adres gedaan worden', beloofde de 43-jarige oefenmeester.

Manchester verkocht eerder al Davide Petrucci aan het Stoke City van Nederlander Thijsy1992. De jongelingen die mogelijk vertrekken zijn Tom Cleverly (19 jr.), Lee Martin (22), Magnus Wolff Eikrem (18), Richard Eckersley (20), Johnny Evans (21) en doelman Tom Heaton (23). Verder zouden Darren Fletcher, Zoran Tosic, Owen Hargreaves en goalie Ben Foster voor iets boven hun waarde mogen vertrekken.

Als aankoop worden onder anderen William Gallas (Arsenal), Xabi Alonso, Jamie Carragher (beiden Liverpool) en Jonathan Woodgate (Tottenham Hotspur) genoemd. De eerste drie lijken echter niet te mogen verkassen naar Manchester. Woodgate mag wellicht voor een goede prijs binnenkort als nieuwe verdediger van The Manuncians worden gezien. Ook Lyon-goalgetter Karim Benzema is in gesprek met de leiding van Manchester, maar de spits lijkt voor Real Madrid te kiezen.

Verder zullen Carlos Tévez en Cristiano Ronaldo bij de topclub blijven. Tévez leek voor zo'n veertig miljoen naar aartsrivaal Manchester City te verkassen, maar de Argentijn en zijn werkgever zijn tot een contractverlenging van 3,5 jaar gekomen. Sterspeler Ronaldo was in gesprek met het eerder genoemde Real Madrid, maar de Portugese dribbelaar mag voor geen bedrag vertrekken uit Engeland.

Casper
11/07/2009, 18:55
Gallas krijg je niet hoor ... :laugh:

Rick
11/07/2009, 19:03
'Na lange onderhandelingen gaat Manchester akkoord over Brown'

Everton lijkt zich te versterken met Wes Brown. De behendige verdediger die in de volksmond ook wel 'Brownie' wordt genoemd verkast voor zo'n 11 miljoen euro. De transfer vind pas morgen plaats, omdat Everton nog geen genoeg geld in de kas heeft. Morgen door ontvangsten van sponsorgeld wel.

Bojanovic
12/07/2009, 10:06
'Grote schoonmaak in voorhoede Hull City'

In de voorhoede van Hull City hebben vier spelers hun biezen kunnen pakken.
Het zou hier gaan om Folan, Featherstone, Kendall en Windass. Folan vertrok voor een kleine 2,5 miljoen euro naar Nederland. Zijn nieuwe club heet Ajax. Maar ook Kendall stapte gisteren op het vliegtuig naar Nederland. Voor 2 miljoen euro zal hij daar gaan voetballen bij PSV. Het leek vrij onwaarschijnlijk dat Hull City nog van Windass af zou komen. De spits is 40 jaar en zal waarschijnlijk binnen de kortste keren stoppen met voetbal op het hoogste niveau. Toch trok Lille uit Frankrijk hem aan. Voor ruim 2 miljoen euro mocht Windass naar het land van de Eiffeltoren. En dan nog Featherstone: Hij vertrok voor 1,6 miljoen euro naar Bayer Leverkusen uit Duitsland.

Uiteindelijk leveren deze vier transfers Hull City een bedrag op van een kleine 7,5 miljoen euro. Als we aan oefenmeester MajoorChinees vragen wat hij van plan is met dit geld te doen geeft hij ons deze reactie: 'Daar stel je me toch een vraag... We zullen eerst nog eens een paar middenvelders verkopen en dan zien we nog wel. Daar kunnen nog zeven spelers vertrekken en in de verdediging zullen ook nog vier spelers de tassen moeten inpakken.'
Wel gaf hij aan dat middenvelder Tosic van Manchester United in de belangstelling staat van Hull.

Max
12/07/2009, 10:31
'Ryan Babel vertrekt bij Liverpool en gaat bij Chelsea aan de slag'

Ryan Babel gaat per direct naar concurrent Chelsea, de Nederlander zou voor het bedrag van 14,5 miljoen naar Chelsea gaan. Nadat Bas Lochten had gezegt geen beloofde basisplek zo krijgen. Bij Chelsea zou hij alleen met de waarschijnlijke concurrentie van Kalou en Quaresma hebben. Ryan Babel speelde al 2 seizoenen voor The Reds, wist daar 58 keer weten te spelen en 7 keer te scoren.

Rick
12/07/2009, 11:13
'Everton kaapt Tosič voor de neus van Hull City weg'

Everton heeft zich per direct versterkt met Zoran Tosič. De Serviër, die ook in belangstelling stond van Hull City, kwam over van Manchester United. Hij tekende voor een jaar met een optie tot nog een jaar. "Ik vind het mooi dat ik naar deze club ben gegaan. Ik kan me hier namelijk in de kijker spelen voor grotere clubs en ik heb hier meer kans op een basisplaats dan bij Manchester.", zei hij enthousiast. Naast Tosič lijkt Everton-trainer Scientist10 ook Wes Brown hebben binnengehaald. Hij zou voor zo'n elf miljoen overkomen. Alleen een medische keuring zou nog in de weg kunnen staan.

henriquepower
12/07/2009, 11:18
Real Betis hoopt op stunt tegen Real Madrid

SEVILLA - De confrontatie tussen Real Betis en Real Madrid die vandaag op het programma staat, moet een makkelijke opgave worden voor Real Madrid. Real Betis is de absolute underdog in het duel met Real Madrid en ook de bookmakers denken er zo over. Toch is Real Madrid niet helemaal zeker van een makkelijke overwinning. "Die underdogpositie komt hen natuurlijk erg goed uit", aldus Mexkuh, de manager van Real Madrid: "Het wordt dus oppassen vandaag." Toch zal de gemiddelde voetbalkenner zeggen dat Real Madrid zonder veel problemen de wedstrijd moet winnen vanavond om haar status niet ten grabbel te gooien: "Een nederlaag voor Real Madrid betekent een regelrechte blamage", schreef een grote krant in Sevilla gisteren al; en zo is het ook.

Ruud.
12/07/2009, 11:24
Dit is een topic over de FB-competitie, het is denk ik niet de bedoeling dat je hier over andere competities gaat posten.
Daar is dit topic meer voor: http://www.fifabenelux.com/forum/showthread.php?t=7308

Casper
12/07/2009, 12:23
Engelse media: ''Igør Yúnghaiï is geweldig''

Volgens de Engels voetbalanalytisie is de nieuwe trainer van Arsenal, Igør Yúnghaiï, een geschenk uit de hemel. ''Als er iemand Arsenal kampioen maakt dan is hij wel wel,'' zo sprak Steven Hamsbarry bij BBC Sports. ''Natuurlijk maak ik Arsenal kampioen, wie moet mij tegen houden? Chelsea is een flop, Manchester United heeft een bagger trainer en Liverpool voetbalt als een natte krant. Ik denk dat ik me het meest zorgen moet maken over Stoke City. Dat word de verrassing van het seizoen'', Zo sprak Igør Yúnghaiï.

Max
12/07/2009, 13:01
Chelsea News.

Anelka mag vertrekken

Niclas Anelka mag vertrekken zegt de Chelsea op haar clubsite. Na een hevige ruzie tussen Anelka en Maxy2009. De club heeft laten weten dat Anelka voor 20,8 miljoen mag weggaan.

Bisschof naar Chelsea.
De Portugees Amaury Bischoff, is naar Chelsea vertrokken voor maar liefst 10miljoen. Volgens een van de scouts van Chelsea zou hij overbodig bij Arsenal zijn, maar bij Chelsea een basisplaats kan weten af te dwingen. Maxy: "Wij kunnen deze speler goed gebruiken, iedereen zal denken dat het een slechte aankoop zal zij. Maar hij wordt binnekort de beste speler van de Fifa Benelux competitie" Manager Scientist moest lachen om deze transfer. "Hoe kan zo'n slechte speler nou naar Chelsea, ik denk eerder dat die tijdens de winterstop weer wordt verkocht."

3 spelers overbodig bij Chelsea.
Scott Sinclair, Juliano Belletti en Henrique Hilario mogen vertrekken bij the Blues. De spelers zouden niet nodig zijn of moeten bijna 3-kwart van het seizoen op de tribune zitten. De spelers zouden voor een redelijk bedrag weg mogen gaan, aldus Maxy2009.

hagentje100
12/07/2009, 13:23
''Igør Yúnghaiï krijgt vijf jaar TBS voor valse uitpsraken''

Arsenal-hoofdcoach Igør Yúnghaiï is opgepakt voor zijn valse kritiek aan het adres van de coach van rivaal Manchester United, BenjaminFB. De Serviër met een Turkse roots en naam zei onder andere dat de voetbalgod een ''dramatische trainer'' is. Als gevolg krijgt Yúnghaiï maarliefst vijf jaar TBS en een fikse boete.

'Hartstikke terrecht', begon de oprechte voetbaltrainer. 'Ik ben gewoon een mongó, daar kan ik niets aan doen', gaf de op hol geslagen Bokito toe. BenjaminFB dacht hier niet anders over: 'De doodstraf zou meer op zijn plaats zijn. Wat denkt-ie wel niet!', aldus de woeste Manuncian.

Ik weet dat het humorloos is, maar ik verveelde me :blink:

FIFABas
12/07/2009, 13:31
Anelka tekent bij Liverpool, en wil Macherano en Xabi Alonso ruilen voor C.Ronaldo en nog een speler die 10 miljoen waard is.

Anelka heeft vanochtend bij Liverpool FC getekend. En nu wil de Londense club ook C.Ronaldo kopen van Man utd. Ze gaan voor het Kampioenschap. ''De selecties van andere teams zijn veel te zwak om aan Liverpool te toppen. Daarom gaan wij absoluut winnen..'' De eerste wedstrijd is over 2 dagen. Anelka start in de basis, en C.Ronaldo moet dan nog tekenen. We houden u op de hoogte!

hagentje100
12/07/2009, 13:34
Anelka tekent bij Liverpool, en wil Macherano en Xabi Alonso ruilen voor C.Ronaldo en nog een speler die 10 miljoen waard is.

Anelka heeft vanochtend bij Liverpool FC getekend. En nu wil de Londense club ook C.Ronaldo kopen van Man utd. Ze gaan voor het Kampioenschap. ''De selecties van andere teams zijn veel te zwak om aan Liverpool te toppen. Daarom gaan wij absoluut winnen..'' De eerste wedstrijd is over 2 dagen. Anelka start in de basis, en C.Ronaldo moet dan nog tekenen. We houden u op de hoogte!Kijk het aanbiedingen-topic voor een reactie :amuse:

Thijs
12/07/2009, 14:22
BenjaminFB uit kritiek op aankoopbeleid Stoke City

BenjaminFB heeft in een gesprek met Stoke City coach Thijsy1992 aangegeven dat hij het aankopen systeem van de Nederlander dramatisch is. Dit bracht Thijsy1992 vanmiddag naar buiten tegenover de OSM krant.

‘Ik heb hem vierkant uitgelachen. Thijsy1992 koopt spelers zonder kwaliteit en wil zo kampioen worden, nou dat lukt nooit’, aldus BenjaminFB. ‘Kijk naar mijn transferbeleid zojuist hebben we Xabi Alonso en Mascherano gerolen voor Berbatov en Carrick, een topdeal vanuit onze kant’, zo vervolgde de geboren Mongolees.

‘Hij praat poep. Dit heten tactische aankopen die over een paar weken pas zullen schitteren op de velden, maar eerst krijgen ze een uitgebreid trainingsschema van mij. Maar ik kan jullie verzekeren dat onze eerste grote aankoop eraan komt, in de naam van C. Ronaldo. Momenteel ben ik druk aan het onderhandelen met Man Utd. Gelukkig voor ons kost hij maar 10 miljoen vanwege een clausule in zijn contract, waarin die aangeeft voor 10 miljoen naar een toptrainer te verkassen en dat vind ik wel het geval bij mij', antwoordde Thijsy1992.

Max
12/07/2009, 14:31
Scouts van Chelsea op bezoek bij de trainingen van the Spurs

De scouts van Chelsea zijn de laatste weken aanwezig op de trainingen van Tottenham Hotspur. Manager FBJeremy is dat al opgemerkt "Ik heb geen idee naar welk speler ze kijken, maar ik ga naar uit dat ze sowieso Bale willen hebben." Toch zal er nog een speler op het oog zijn bij Chelsea wie het is, is nog niet bekend, maar volgens de geruchten zal Carlo Cudicini hoog boven het lijstje staan van Chelsea als 2de keeper, die al een verleden bij Chelsea had.

hagentje100
12/07/2009, 14:37
Manchester United wil ook Woodgate
Manchester Untied is volgens het tabloid The Sun geïnteresseerd in Jonathan Woodgate. BenjaminFB zou ZOWIEZO MEER ALS KUTCASPER over hebben voor de verdediger van Tottenham Hotspur.

Gisteren kwam Manchester ookal met een andere toptransfer. Xabi Alonso kwam over van Liverpool FC. In ruil daarvan zal Michael Carrick voor zo'n vijf miljoen euro meer de omgekeerde weg bewandelen. Verder zouden de twee topclubs in gesprek zijn omtrent een ruil-transfer van Dimitar Berbatov en Javier Mascherano.

Casper
12/07/2009, 15:00
''Vijf jaar TBS? What the Fack!''

Opnieuw heeft Arsenal coach Igør Yúnghaiï zich uitgelaten. Na dat eerder op de middag Manchester United-coach BenjaminFB vijf jaar TBS eiste op de huide trainer, sprak hij opnieuw openhartig met de Engelse media. ''Wat denkt die gast wel? Hij kan er niks van en dat weet hij. Laat hem eens in de spiegel kijken. Vijf jaar TBS? What the Fack! Dat gaat dus mooi niet gebeurem,'' zo sprak Igør Yúnghaiï.

Transfernieuws

Manchester United heeft een bod uitgebracht van ongeveer zeventien miljoen euro. op Woodgate van Tottenham. Ook Arsenal is geïnterresseerd in de Engelsman, maar de club bied maarliefst twintig miljoen euro. Tottenham-coach FBJeremy heeft zich nog niet uitgelaten, maar hoogst waarschijnlijk vertrekt Woodgate naar Arsenal.

hagentje100
12/07/2009, 15:09
''Vijf jaar TBS? What the Fack!''

Opnieuw heeft Arsenal coach Igør Yúnghaiï zich uitgelaten. Na dat eerder op de middag Manchester United-coach BenjaminFB vijf jaar TBS eiste op de huide trainer, sprak hij opnieuw openhartig met de Engelse media. ''Wat denkt die gast wel? Hij kan er niks van en dat weet hij. Laat hem eens in de spiegel kijken. Vijf jaar TBS? What the Fack! Dat gaat dus mooi niet gebeuren,'' zo sprak Igør Yúnghaiï.

Transfernieuws

Manchester United heeft een bod uitgebracht van ongeveer zeventien miljoen euro. op Woodgate van Tottenham. Ook Arsenal is geïnterresseerd in de Engelsman, maar de club bied maarliefst twintig miljoen euro. Tottenham-coach FBJeremy heeft zich nog niet uitgelaten, maar hoogst waarschijnlijk vertrekt Woodgate naar Arsenal.

''Die Igør Yúnghaiï is een arrogante naaibal''
De soap omtrent Igør Yúnghaiï en BenjaminFB duurt voort. De twee topcoaches, waarvan bij Igor slechts hijzelf dat vind, openbaarde eerder al vele uitspraken over elkaar. Dit keer is Benjamin woest op de Turkkroaat omtrent Jonathan Woodgate.

'Die vent was met mij in gesprek. Ik begon over mijn interesse in Woodgate, en hij vroeg naar het bedrag dat wij boden. hierop reageerde hij, ''Die wil ik ook, en nu ik weet wat jij bied ga ik er overheen', aldus de woeste coach.

''Wordt vervolgd, dat staat vast!''

Revanche
13/07/2009, 14:57
Nou leuk hoor..

Praat eens één beetje proffessioneel zo is er geen zak aan. Je bent ten slot wel een manager van een proffessionele voetbalploeg.

Casper
13/07/2009, 17:12
Pirlo en Woodgate tekenen bij Arsenal
Andrea Pirlo en Jonathan Woodgate hebben een contract getekend bij Arsenal. Pirlo werd snel binnen gehaald, maar Woodgate kostte meer moeite. Lang leek het erop dat Woodgate ging tekenen bij Manchester United van coach BenjaminFB, maar uiteindelijk koos de Engelsman voor het team van trainer Igør Yúnghaiï. De hoofdcoach van Arsenal zei het volgende:'' Natuurlijk tekend Jonathan niet bij Manchester. Alleen de coach al,'' sloot Igør Yúnghaiï lachend af.

Bojanovic
13/07/2009, 18:30
Hull City legt Nani vast

Hull City en Manchester United hebben overeenstemming bereikt over de transfersom die voor Nani betaald zal worden. Voor 17 miljoen pond mag Nani vertrekken naar Kingston Upon Hull. De 22-jarige middenvelder zelf is zeer te spreken over deze transfer.
'Bij Hull City krijg ik de kans om meer te spelen dan ik bij Manchester deed. Daar had ik concurenten rondlopen die regelmatig de voorkeur kregen boven mij.'
Wanneer het contract zal worden getekend is nog niet duidelijk, maar deze week zou het gaan gebeuren.

Guzzie
13/07/2009, 20:07
Nou leuk hoor..

Praat eens één beetje proffessioneel zo is er geen zak aan. Je bent ten slot wel een manager van een proffessionele voetbalploeg.

Ga zielig doen. :notrust:

Bojanovic
13/07/2009, 20:26
@Guzzie: Inderdaad... :notrust::push:

Nani tekend contract bij Hull City

Middenvelder Nani heeft zijn krabbel gezet onder een contract van Hull City. Voor 18 miljoen pond, één miljoen meer als we eerder hadden vermeld, vertrekt de 22 jarige middenvelder voor 3 jaar naar Kingston Upon Hull. Dolblij waren de supporters van Hull en ook coach MajoorChinees was dolblij met de overgang van de Portugees die vanavond nog zal debuteren in het geel-zwart van Hull City. Hij zal starten tegen Newcastle United. Als we aan MajoorChinees vragen waarom hij zo graag Nani wou hebben, krijgen wij deze reactie:
'Nani is een jonge maar flink getalenteerde voetballer. Hij kan nog erg veel leren en gezien zijn leeftijd zal hij waarschijnlijk nog veel vooruitgang boeken. Van deze jongen zullen we in de toekomst nog veel gaan horen. Over 3 drie jaar, als zijn contract bij ons afloopt, hopen we hem te gaan verkopen voor op zijn minst de helft van wat wij nu hebben betaald méér.'

hagentje100
13/07/2009, 20:42
Nou leuk hoor..

:cry:..

Doe niet alsof dit real-life is ofzo, kom op zeg. Dit is een spel :blink:..

Mark
13/07/2009, 21:01
:cry:..

Doe niet alsof dit real-life is ofzo, kom op zeg. Dit is een spel :blink:..

Dan kunnen we deze stelling ook betrekken op de manager stories??
Laat deze mensen gewoon hun ding doen.

Dylinho
14/07/2009, 11:01
@Guzzie: Inderdaad... :notrust::push:

Nani tekend contract bij Hull City

Middenvelder Nani heeft zijn krabbel gezet onder een contract van Hull City. Voor 18 miljoen pond, één miljoen meer als we eerder hadden vermeld, vertrekt de 22 jarige middenvelder voor 3 jaar naar Kingston Upon Hull. Dolblij waren de supporters van Hull en ook coach MajoorChinees was dolblij met de overgang van de Portugees die vanavond nog zal debuteren in het geel-zwart van Hull City. Hij zal starten tegen Newcastle United. Als we aan MajoorChinees vragen waarom hij zo graag Nani wou hebben, krijgen wij deze reactie:
'Nani is een jonge maar flink getalenteerde voetballer. Hij kan nog erg veel leren en gezien zijn leeftijd zal hij waarschijnlijk nog veel vooruitgang boeken. Van deze jongen zullen we in de toekomst nog veel gaan horen. Over 3 drie jaar, als zijn contract bij ons afloopt, hopen we hem te gaan verkopen voor op zijn minst de helft van wat wij nu hebben betaald méér.'

Staat in de krant dit stukje:smile1:

Bojanovic
14/07/2009, 20:29
Hartelijk bedankt dylinho :laugh:
Goed idee trouwens, de Competitie-Moderator (dylinho) kan stukjes in de krant plaatsen... Misschien doen dat we per dag de beste eruit vatten??? ;)

Max
14/07/2009, 20:38
Dit kan toch maar 3x of niet

Bojanovic
14/07/2009, 21:37
O kan goed dat weet ik niet :P

Na Nani nu ook Insúa naar Hull City
De Argentijnse verdediger Emiliano Insúa heeft vanmiddag een contract getekend voor twee jaar bij Hull City. De kostten voor Hull waren 5 miljoen pond. De reden dat de 20 jarige Argentijn naar Kingston Upon Hull vertrekt is omdat hij bij Liverpool niet voldoende aan spelen toe komt. Vorig seizoen speelde Insúa slechts één competitiewedstrijd en 2 van de 4 oefenduels. Wel stond hij regelmatig in de basis bij Jong Liverpool. Bij Hull zal hij waarschijnlijk voldoende speeltijd krijgen, maar ook regelmatig aan de kant worden gehouden zodat hij kan oefenen met de verdedigerstrainer. Insúa is namelijk erg jong met zijn 20 jaar en hij kan dus nog veel leren. Vanavond staat Insúa al in de basis van Hull: Hij start als rechtsback in de wedstrijd tegen Stoke City.

Dylinho
14/07/2009, 21:56
Dat mogen jullie uitvogelen welke erin komen maar ik pak gewoon de latest stukjes.