PDA

Bekijk Volledige Versie : Borussia Dortmund ~ TheMatrix23

Ruud.
03/06/2009, 17:52
Hallo iedereen,

Zoals jullie zien ben ik ook met een Manager Story begonnen.
Ik heb Borussia Dortmund (BVB) gekozen omdat mijn favoriete Duitse ploeg is. Ik hoop dat jullie mij veel tips en suggesties kunnen geven om een goede en leuke Manager Story te maken!!

http://i40.tinypic.com/2ptz52r.jpg

Guzzie
03/06/2009, 18:01
Upload hem even op www.tinypic.com en plak de link met [IMG] ervoor in je bericht.

Rick
03/06/2009, 18:10
Upload hem even op www.tinypic.com en plak de link met [IMG] ervoor in je bericht.

Ja en sla het op als .PNG (Beste kwaliteit ;))

Grafisch vind ik het niet zo. Het is lelijk uitgeknipt (zie rechtsboven) en er zit geen border om heen.

Textueel is het redelijk. Het is goede tekst maar het is zonde dat je bij een paar zinnen een hoofdletter bent vergeten. Ook ontbreken er aanhalingstekens bij het stukje waar Klopp aan het woord is. ;) Dortmund is een leuke club om mee te verrassen. Succes. :)

EDIT onder mij: Ja, zou moet dat met die zin. :)

Ruud.
03/06/2009, 18:13
Ja en sla het op als .PNG (Beste kwaliteit ;))

Grafisch vind ik het niet zo. Het is lelijk uitgeknipt (zie rechtsboven) en er zit geen border om heen.

Textueel is het redelijk. Het is goede tekst maar het is zonde dat je bij een paar zinnen een hoofdletter bent vergeten. Ook ontbreken er aanhalingstekens bij het stukje waar Klopp aan het woord is. ;) Dortmund is een leuke club om mee te verrassen. Succes. :)

Toen het stukje schreef wits ik eigelijk niet goed hoe ik het moest doen met als iemand aan het woord is. Even een voorbeeldje: van der Vaart zei: ''Ajax is een mooie club, maar niet om nu terug te keren''. Zou het voortaan zo moeten? Bedankt voor je reactie Rick!

Timinho
03/06/2009, 18:17
"Ajax is een mooie club, maar ik wil nu nog niet terug", aldus Van der Vaart.

Zo kan je het ook doen.

Het stukje is niet goed. Grafisch is het lelijk.
-Grote witte vlek
-Slecht afgeknipt.
-Heel wazig (voortaan opslaan als .PNG)
-Foto niet over de gehele breedte.

Tekstueel:
-Je vergeet soms een hoofdletter.
-Meer synoniemen gebruiken.

Ruud.
03/06/2009, 18:20
"Ajax is een mooie club, maar ik wil nu nog niet -Meer synoniemen gebruiken.

Inplaats van steeds Borussia Dortmund ook eens BVB gebruiken?

Timinho
03/06/2009, 18:31
- Die Borussen
- Die Scharzgelben
- De Duitse club
- De equipe van Jurgen Klopp

BVB zou ook kunnen ,maar dan wel cursief

Guzzie
03/06/2009, 19:04
Sluit me bij de rest doen. Als beginstuk had je iets veel spetterenders kunnen doen en fouten als hoofdletter vergeten zijn erg dom, zeker als het niet bij één keer blijft.

Als iemand iets zegt en je zet er 'aldus' of iets dergelijke achter, moet het met '',
Als iemand iets zegt en je begint daarna een nieuwe zin, is het .''

Dus:

''Ajax is een mooie club'', aldus Van der Vaart
of
''Ajax is een mooie club.''

Probeer niet op elk bericht te reageren, alleen als het echt nodig is en anders aan het begin van een nieuw stukje.

Revanche
03/06/2009, 19:27
- Die Borussen
- Die Scharzgelben
- De Duitse club
- De equipe van Jurgen Klopp

BVB zou ook kunnen ,maar dan wel cursief

Tevens zijn er heel veel mogelijkheden nog een paar

, de manschappen van Klopp
, de Dortmundse club ( als dat correct is )
, de Duitse subtopper

Ruud.
08/06/2009, 18:03
Helaas is het wazig, weet niet hoe dit kan. Zal in het vervolg betere kwaliteit foto's te posten.

http://i41.tinypic.com/2hfkm6s.jpg

Feyenoordfan1
08/06/2009, 18:06
Je moet je stukje als PNG opslaan: zo doe je dat: http://i43.tinypic.com/309k9ds.jpg

Verder is het kinderachtig geschreven ( uitroepteken achter een zin zou je nooit op zo'n site aantreffen)

Veel oefenen dus nog op inhoudelijk gebied.

Ruud.
09/06/2009, 18:08
http://i44.tinypic.com/2nkqfkp.jpg

Timinho
09/06/2009, 18:12
Waarom luister je niet naar Feyenoordfan1? Hij legt uit hoe je opslaat via .PNG, en nog doe je het niet.

Ruud.
09/06/2009, 18:23
Weet ik, ik had deze eerder gemaakt dan mijn vorige bericht! Maar omdat dit anders niet uikwam in mijn story post ik deze. Nu ga ik de berichten ook opslaan als .PNG.;)