Bekijk Volledige Versie : [PC] Installatie: Fout met lezen van bestand
bartel91
30/04/2009, 13:28
bij mij kan de instalatie niet doorgaan kijk maar op dit plaatje
http://i44.tinypic.com/176ctt.jpg
Klopt het dat we nog geen plaatje zien?
bartel91
30/04/2009, 13:36
Klopt het dat we nog geen plaatje zien?
Ja.
het luk niet om het plaatje op te zetten
Maak je DVD even schoon. Hij kan dat bestand namelijk niet lezen.
Joostovich
30/04/2009, 13:54
Heb je de wel de originele DVD?
Ik had de grootste krassen op mijn Fifa 2004 cd-rom zitten maar hij deed het nog... Vreemd, heb je wel een echte originele fifa uit de winkel?
- Niet orgineel
- CD is vies
- CD is beschadigd
Als dat allemaal niet het geval is, weet ik het ook niet.\
EDIT: Bedenk me net, ik had dat ook eens, bij mij werkte het om de CD in een andere driver te stoppen.
Heb ook dit probleem, maar het zit een beetje anders.
Ik heb Fifa gewoon geherinstalleerd, heb hem dus een hele tijd zonder problemen kunnen spelen.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
M'n cd-rom heeft een paar krassen maar niet echt grote, voor de rest werkte hij altijd perfect. Met andere games heb ik ook geen probleem.
Wat voor melding krijg jij dan?
Wat voor melding krijg jij dan?
D:\data\audio\dat_ger.big. Controleer of het bestand bestaat en of je er toegang toe hebt.
Daarna ben ik in de installatiemap (of hoe noem je dat?) gaan kijken of dit bestand er in zat en ik heb het gevonden, dus het bestaat wel degelijk.
Ik heb m'n cd/dvd-rom ook nog is extra schoongemaakt, verder heb ik maar één driver. Kan iemand mss dat bestand doorsture naar mij of gaat dit ook niet helpen?
Het gaat hier toch om een DVD of ben ik nu gek? Dan kan het bestand natuurlijk niet doorsturen, want je kunt het niet zomaar op die schijf er tussen branden.
Het gaat hier toch om een DVD of ben ik nu gek? Dan kan het bestand natuurlijk niet doorsturen, want je kunt het niet zomaar op die schijf er tussen branden.
Weet ik veel hoeda werkt, kan ik nog spele of moet ik hem wegsmijten?