PDA

Bekijk Volledige Versie : TSG 1899 Hoffenheim

Mister
01/04/2009, 10:52
Ik zal vanaf vandaag ook een story (zoals jullie het zeggen) beginnen. Het begin is simpel, om jullie even in spanning te houden. Ik zal mijn wedstrijden op de Playstation 3 afwerken met uiteraard FIFA 2009. Veel leesplezier, heren.

http://i40.tinypic.com/2yphnwh.png

Alexander
01/04/2009, 11:13
Een wat apart begin, wat tekst erbij zou wel leuk zijn ofsu

Timinho
01/04/2009, 11:22
Jezus man, Hoffenheim is gepromoveerd en dan ga jij roepen dat ze kampioen gaan worden.

Oké in real life staan ze er goed voor, maar wie had dat gedacht aan het begin van dit seizoen?

Mister
01/04/2009, 11:40
Je hebt trainers die een grote mond hebben (José Mourinho en Louis van Gaal), dus het kan wel. Het is gewaagd, maar zeker niet onrealistisch.

Mitch
01/04/2009, 11:47
Ziet er goed uit Melvin, begin je deze ook op FV?

Mister
01/04/2009, 11:47
Ziet er goed uit Melvin, begin je deze ook op FV?

Misschien later, ik kijk wel. Nu heb ik een ban aan me broek, dus voorlopig nog niet. :P

Mitch
01/04/2009, 11:54
Heb je ban door dat gedoe met Doq?
Raar, je deed eigenlijk niks verkeerd:D

Mister
01/04/2009, 12:21
Vind ik ook, ik doe nu alweer een dagje 'normaal'. Waarschijnlijk een ban van maar twee dagen, omdat ik me altijd goed gedroeg. Dames en heren, een nieuwe stukje. Nog even kort, maar de daarop volgende niet meer.

http://i40.tinypic.com/qn1947.png

Edit: Rechtsboven ben ik de foto van Mourinho vergeten, foutje dus.

Guzzie
01/04/2009, 12:50
De beginstukjes zijn erg hoopvol, en de uitspraak van Hoffenheim wordt kampioen vind ik zeker niet onrealistisch. Ga zo door!

EDIT: Moet Zaccorda niet Zaccardo zijn? Je bedoelt die van Wolfsburg, toch?

Mister
01/04/2009, 12:58
De beginstukjes zijn erg hoopvol, en de uitspraak van Hoffenheim wordt kampioen vind ik zeker niet onrealistisch. Ga zo door!

EDIT: Moet Zaccorda niet Zaccardo zijn? Je bedoelt die van Wolfsburg, toch?

Sorry dat ik telkens reageer op jullie, maar ik wil gewoon even antwoorden. Je hebt helemaal gelijk, op een site stond deze naam. Heel dom, bedankt voor de reactie. Dalijk of vanavond alweer het derde stuk.

Casper
01/04/2009, 13:52
Die eerste update is simpel, verder geen fouten.
De tweede update vind ik gewoon mooi. Één klein foutje maar maakt niks uit.

Guzzie
01/04/2009, 14:05
Die eerste update is simpel, verder geen fouten.
De tweede update vind ik gewoon mooi. Één klein foutje maar maakt niks uit.

Een naam verkeerd spellen is toch best een grote fout en maakt ook zeker iets uit..

Casper
01/04/2009, 14:07
Een naam verkeerd spellen is toch best een grote fout en maakt ook zeker iets uit..

Okee, maar over het algemeen vind ik het een goede update

Guzzie
01/04/2009, 14:08
Okee, maar over het algemeen vind ik het een goede update

Ik ook, maar wat jij zei over een 'klein' foutje klopte niet. Laten we nu ophouden hierover en wachten op Melvin's volgende stuk!:D

Casper
01/04/2009, 14:12
Ik ook, maar wat jij zei over een 'klein' foutje klopte niet. Laten we nu ophouden hierover en wachten op Melvin's volgende stuk!:D

Lijkt me een uitstekend idee :P

Glennie92
01/04/2009, 14:18
ziet er goed uit :)!! KIU!

Timinho
01/04/2009, 14:25
Update is goed. Wel grote fout met dat Zaccardo gedoe.
En guzzie die uitspraak is zeker onrealistisch!

Mitch
01/04/2009, 14:30
Oké Timinho dan is hij onrealitisch als jij dat wil:S

Mister
01/04/2009, 14:32
Bedankt voor de comments. Verpest het topic niet met een nutteloze discussie. Dit is me laatste stukje van vandaag, al kan er vanavond ook zomaar nog één komen. :P

http://i44.tinypic.com/dqpzzb.png

Feyenoordfan1
01/04/2009, 14:43
De titel lijkt me te ver omhoog. Ook vind ik de eerste zin van de inleiding wat raar. Voor de rest foutjes al d e = de
Over het algemeen wel een aardig stukje.

Mitch
01/04/2009, 14:47
Goed stuk Melvin, uitspraak is realistisch. In de inleiding staat tussen de d en e ee spatie
JE kan Stuttgart hebben hoor,!

Mister
01/04/2009, 14:48
De titel lijkt me te ver omhoog. Ook vind ik de eerste zin van de inleiding wat raar. Voor de rest foutjes al d e = de
Over het algemeen wel een aardig stukje.

Titel is gewoon goed, net als in het echt (ook .psd). Ik moet me stukjes toch vaker gaan nakijken, want dit is niet best. :o

Guzzie
01/04/2009, 14:49
Goed stukje, maar er staat aan het begin d e, met een spatie ertussen. Dat moet uiteraard de zijn. En je moet de eerste keer dat je een naam noemt de naam altijd voluit schrijven. Dus Demba Ba, en niet alleen Ba. En wat je zegt van dat Hoffenheim elk jaar promoveerde is ook niet waar, ze zijn snel achter elkaar gepromoveerd, maar niet constant per seizoen. Succes tegen Stuttgart!

Mister
01/04/2009, 14:53
Ik had al Demba Ba in de titel, dus Ba in het stukje kan wel degelijk.

Menno
01/04/2009, 16:01
Ah Melvin, welkom op FB.:amuse:

Tot nu toe ziet het er allemaal wel leuk uit, ga zo door. Spelersnamen fout schrijven is trouwens wel een erg grote fout, voorkom dat ten aller tijden.

Mister
01/04/2009, 21:32
Bedankt voor de lovende comments, danku. Verwacht niet dat ik elke dag zoveel stukjes plaats, soms heel veel en soms maar één of twee.

http://i42.tinypic.com/1zeky6h.png

hagentje100
01/04/2009, 21:48
- punten
manen = mannen
je hebt Eredivisie ipv Bundesliga
die rode reclame rechtsbovenin is erg lelijk
streep onder ''terug'' is iets te lang / iets te ver op het woord
en = een
doorgetrokken = doorgebroken (weet niet zeker)
rechts niet mooi uitgeknipt (bij ''oranje'' & een witte streep langs het zwarte vak)

+ punten
plaatje is mooi verwerkt.
tekst is gewoon goed.
goed resultaat

Al met al best veel kleine foutjes, maar de teksr vind ik best redelijk en grafisch vind ik het ook erg redelijk. ;)

Menno
02/04/2009, 06:53
Goeie reactie Hagentje. Melvin, hoe je het daar bij het kopje oranje hebt afgeknipt kan natuurlijk niet. Verder stoort die reclame van Vitae mij ook. Wel cool is dat plaatje.

Guzzie
02/04/2009, 07:23
- punten
manen = mannen
je hebt Eredivisie ipv Bundesliga
die rode reclame rechtsbovenin is erg lelijk
streep onder ''terug'' is iets te lang / iets te ver op het woord
en = een
doorgetrokken = doorgebroken (weet niet zeker)
rechts niet mooi uitgeknipt (bij ''oranje'' & een witte streep langs het zwarte vak)

+ punten
plaatje is mooi verwerkt.
tekst is gewoon goed.
goed resultaat

Al met al best veel kleine foutjes, maar de teksr vind ik best redelijk en grafisch vind ik het ook erg redelijk. ;)

x2,

Die reclame boven in stoort me erg. Het plaatje en de tekst is wel goed.

Mister
02/04/2009, 11:08
De .psd was zo, dus dacht dat het wel goed uitpakte. Het ziet er inderdaad niet uit, bedankt allen. :cheesy:

Mister
02/04/2009, 11:26
Om het overzichtelijk te houden even een nieuwe post, sorry. De komende twee stukjes zijn nog bagger, daarna zal ik me oude niveau (FV) oppakken. :cheesy:

http://i43.tinypic.com/293ggzs.png
en = een

Menno
02/04/2009, 14:48
Dat grijze is zowat onleesbaar man. Het is toch simpel om een printscreen te nemen, in te zoomen op de printscreen in paint of photoshop en de kleur van de letters te selecteren? Vervolgens kun je gewoon je tekst met die geselecteerde kleur typen.

Mister
02/04/2009, 15:10
Dat grijze is zowat onleesbaar man. Het is toch simpel om een printscreen te nemen, in te zoomen op de printscreen in paint of photoshop en de kleur van de letters te selecteren? Vervolgens kun je gewoon je tekst met die geselecteerde kleur typen.

Tsjaa, zo is het ook in het echt (weet niet welke site dit is). :bigsmile: