PDA

Bekijk Volledige Versie : [Multi] Fallout 3

FcMattijnTwente
16/02/2009, 12:11
Ik typ zelf nu even een stukje waar het over gaat :

Je begint in Vault 101,, een schuilkelder waar je geboren word en waar je opgroeid. Het is het jaar 2077. Op een dag gaat je vader zomaar de Vault uit. Jij slaapt gewoon en je word wakker gemaakt dat je snel weg moet om je vader te zoeken. En dat de je,, je weet de Vault te ontsnappen en gaat zoeken rond het verwoeste, Washington DC. Je ontmoet steeds meer mensen die je op weg helpen. Uiteindelijk vind je jouw vader alleen die zal niet lang meer leven (Ik verklap niet meer, voor als iemand nog niet zo ver is met het spel is het altijd leuk). Nu moet je de plannen van jouw vader doorzetten, samen met Proffesor Li. Er zijn echter veel gevaren, Super Mutanten, Raiders en allerlei monsters.

Het is ook mogelijk in deze game om het spel stil te zetten, dan zie je het doelwit in 6 of 7 stukken verdeeld: De torso, het hoofd, linker arm, rechter arm, linker been , rechter been en soms een wapen. Daarbij zie je hoeveel % kans je hebt om te raken en hoeveel schade je aanbrengt.

Mijn mening :

'Fallout 3 is een fantastische shooter, maar tegerlijke tijd ook een goede RPG-Game,,'

UuwCctZ3ngA&feature=related

MKb77_xN_iY&feature=related

Deze heb ik net gemaakt ;)

ho5gcSJx9ac