Bekijk Volledige Versie : Jupiler league patch
patchmike
05/02/2009, 20:25
Deze patch bevat de Nederlandse Jupiler league met alle logo's, shirts, adboards en vlaggen. Ook kloppen de transfers.
Hopelijk veel plezier.
Binnenkort komt er een update.
DOWNLOAD (http://files.filefront.com/Jupiler+League+Patchcmp/;13179366;/fileinfo.html)
___
Voorlopig de laatste patch van patchmike&patchrobbin
Screens:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/02/1233597224-980.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/02/1233597472-640.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/02/1233597743-010.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1273941.html)
Deze patch is gewoon geweldig punt uit!
Wat zit er in update?
Misschien de KNVB Beker?
Ach ja. We zullen wel zien ;)
Ziet er goed uit ;)
ff Offtopic
Waarom zeikt iedereen hun af?! Ze doen ook hun best! Degene die Patchmike en patchrobbin afzeikt: Probeer het dan zelf!
Wat zit er in update?
Misschien de KNVB Beker?
Ach ja. We zullen wel zien ;)
Ziet er goed uit ;)
Nee er zit geen knvb beker update bij;)
willem227
05/02/2009, 21:15
Is het nodig om de patch die geimporteerd is in CM te verwijderen (en hoe doe je dat; gewoon de competitie uit CM verwijderen?)
Of spoelt deze patch daar gewoon over heen?
PS: Ik heb respect voor wat jullie presteren. Ik heb gezegd dat de logo's niet zo mooi waren, maar dat is gewoon iets wat jullie volgende keer mee kunnen nemen. Ik vind het nogal overdreven dat als je een beetje kritiek geeft bepaalde mensen daar niet tegen kunnen.
Het wil niet zeggen dat de hele patch niks voorstelt. ;)
't lijkt me een geweldige patch maar bij cm09 geeft hij bij mij een foutmelding aan.
Komt er misschien nog een auto-install?
Pietjeklap
06/02/2009, 12:07
misschien moet je je database uitbreiden?
misschien moet je je database uitbreiden?
Hoe doe je dat dan?
kopen ofzo?
Er is gewoon een optie in CM, Expand Database. Gewoon even zoeken.
Thanks,maar hij blijft toch een foutmelding geven als hij de jupiler league aan het uploaden is.
Hij loopt dan vast ongeveer in het midden vast wanneer ie dat aan het uploaden is.
Die schoenen hebben geen texture.
Het heeft nu geen zin meer om hier over door te gaan.
Gelieve alleen het onderwerp aan te houden.
willem227
06/02/2009, 14:37
beetje zielig om mij de schuld te geven Rick, volgensmij had deze patch wel meer kritiek. Ik zei alleen maar dat ik de logo's niet zo geslaagd vond, als ik dat al niet meer mag zeggen...
Conelano kreeg veel meer kritiek dan PatchMike en PatchRobbin en hij doet er tenminste wat mee.
Maar als ik de reden ben dat jullie stoppen PatchMike en PatchRobbin dan zou ik dat heel jammer vinden.
beetje zielig om mij de schuld te geven Rick, volgensmij had deze patch wel meer kritiek. Ik zei alleen maar dat ik de logo's niet zo geslaagd vond, als ik dat al niet meer mag zeggen...
Conelano kreeg veel meer kritiek dan PatchMike en PatchRobbin en hij doet er tenminste wat mee.
Maar als ik de reden ben dat jullie stoppen PatchMike en PatchRobbin dan zou ik dat heel jammer vinden.
Oké sorry maar volgens mij was jij de enige die kritiek gaf, en daardoor zijn ze nu weg. Ik vind ook zeker dat jij je mening mag geven.
willem227
06/02/2009, 14:52
Er was meer kritiek, maar laten we er geen ruzie over maken Rick
Dit forum is er juist om elkaar te helpen ;)
Daarom nogmaals, PatchMike en PatchRobbin ik zou erg graag willen dat jullie doorgaan en als ik jullie gekwetst heb spijt me dat
Jullie patches waardeer ik zeer ;)
rick1111
06/02/2009, 15:00
Kom op je mag toch gewoon zeggen wat je van de patch vind,
En de kritiek die je krijgt moet je maar gewoon zien als opbouwende kritiek waar je iets mee moet doen.
Maar dat er negatieve reacties waren over deze JL Patch is niet het enigste wat telt waarom ze gestopt zijn.
willem227
06/02/2009, 16:11
Als ik FIFA bij tournament de Jupiler League en een team kies (ook in Coach), blijft FIFA vast hangen.
Ik kan echter wel wedstrijden spelen bij aftrap.
En hoe stel je in dat je kunt promoveren naar de eredivisie?
Als ik in CM in het vakje achter team iets wil verwijderen, lukt dat niet
(De patch lukte niet halverwege en via een tip heb ik tournament verwijderd van allebei en vervolgens de Jupiler League toegevoegd bij tournament)
jusfifa07
06/02/2009, 20:39
Hallo allemaal!
Het is me gelukt om deze jupiler league als toernooi en coach te gebruiken.
Na het mislukken van het importeren van de patch heb ik de toernooien weg gelaten.
Toen kon ik wel bij aftrap spelen maar niet met coach
Toen ben ik wat in CM 09 gaan rommelen en is het me gelukt om de jupiler league als coach of toernooi te kunnen gebruiken ik probeer zo nauwkeurig uit te leggen hoe ik dat heb gedaan ;)
1: Ga in CM 09 naar file en dan Open FIFA 09
2: Ga naar tournament en maak dan een nieuw toernooi aan genaamd Jupiler League
3: Ga dan rechtsboven naar name en vul daar in Jupiler League
4: ga naar het competitie icoontje (league) en ga naar de Jupiler League
5: kijk naar league id en kijk welk nummer daar staat
6: ga terug naar tournament en vul onder name in waar je dus de naam Jupiler League hebt ingevoerd het cijfer in wat je net bij de competitie hebt gekeken ( bij mij was het 8)
Typ dat dus in
7: Druk op 'Get teams from league' er verschijnen teams
8: verander dan nog de subtitutes naar 3 (links onder) ( vogens mij is dit het promoveren, degraderen ;))
9: Zet bij country nederland. En vink alle hokjes aan ( 1 kan niet dat is de tweede van boven)
10: NIET VERGETEN OP SAVE TE DRUKKEN ( STAAT BIJ FILE )
Ik ben daar namelijk aardig wat keer in de fout mee gegaan met die save :P
Nu kan je in fifa een coach of toernooi starten met de Jupiler League van Patchmike en Patchrobin
PS: Ik heb de 1.1 versie van hun gebruikt , Geweldige patch!
Hopelijk lukt het, zo niet meld het dan. Dan maak ik er een patch van
MVG.
Jusfifa07
Edit: Ik ben er achter gekomen dat je nu geen adboards en een bal hebt :(
Ik moet dus nog even kijken of dit op te lossen is
jusfifa07
07/02/2009, 08:17
Het is me gelukt om de adboards te voorschijn te toveren.
Ik ga zo weg dus ik maak nog een beschrijving hiervoor
Ik probeer vanmiddag ook de bal te voorschijn te halen
Bedankt, jusfifa07 :P
Heeft iemand ook misschien de jupiler league beker?
Want nu heb ik daar geen beker voor.
Verder heb ik de patch en al geïnstalleerd en ik heb al met de jupiler league gespeelt en met coach gespeelt. En ik vond het super patch ga zo door :P
bij mij lukt het in CM zetten al niet, ik krijg elke x een fout van CM08 patchloader. Ik had mijn fifa al opnieuw geinstalleerd en alle carieres enzo verwijderd, maar als ik de patch load, krijg ik elke x bij de eredivisie die foutmelding, als ik de fout negeer load ie niet verder, iemand tips?
Dolledog
07/02/2009, 10:39
Is er ook een autoinstall.
Ik snap niet waarom iedereen deze patch zo geweldig vind, helemaal niet goed gelukt. Kijk bijvoorbeeld naar de schoenen, die hebben geen texture en zijn dus rood met daarop in groene tekst: Missing Texture...
willem227
07/02/2009, 11:07
bij mij lukt het in CM zetten al niet, ik krijg elke x een fout van CM08 patchloader. Ik had mijn fifa al opnieuw geinstalleerd en alle carieres enzo verwijderd, maar als ik de patch load, krijg ik elke x bij de eredivisie die foutmelding, als ik de fout negeer load ie niet verder, iemand tips?
Je moet nadat je de patch geload hebt, de vinkjes weghalen voor eredivisie tournament (onderaan laatste club eredivisie) en Jupiler tournament (onderaan laatste club eerste divisie), daarna importeren en dan kun je in ieder geval aftrap spelen
Ik snap niet waarom iedereen deze patch zo geweldig vind, helemaal niet goed gelukt. Kijk bijvoorbeeld naar de schoenen, die hebben geen texture en zijn dus rood met daarop in groene tekst: Missing Texture...
Kruis eredivisie tournament en jupiler tournamen niet aan. Als hij is geupload volg dan de instructies van jusfifa07 op de vorige bladzijde. Als je dat hebt gedaan dan kan je de jupiler league bij coach en bij de aftrap gebruiken.
oké inderdaad die schoenen vind ik wel een minpunt maar de rest vind ik wel goed gedaan.
willem227
07/02/2009, 11:41
Kruis eredivisie tournament en jupiler tournamen niet aan. Als hij is geupload volg dan de instructies van jusfifa07 op de vorige bladzijde. Als je dat hebt gedaan dan kan je de jupiler league bij coach en bij de aftrap gebruiken.
oké inderdaad die schoenen vind ik wel een minpunt maar de rest vind ik wel goed gedaan.
Ik kan de patch nu inderdaad bij toernooi gebruiken, maar bij coach gaat het mis.
Alles gaat goed tot het moment dat ik 4 teams voor de voorbereiding heb gekozen om tegen te spelen; als er dan een schema gemaakt wordt, blijft deze op 0 % staan en blijft FIFA vast hangen; dit heb ik een paar keer herhaalt, maar het is steeds hetzelfde.
Zo heb ik CM ingesteld, misschien heeft een van jullie iets anders, waardoor het misschien wel lukt:
games per team: 2
starting date: maandag 8 september 2009
closing date: donderdag 14 mei 2009
90 % op vrijdag, 10 % zondag
Ik denk dat er iets fout gaat door de ingestelde datums.
Hoe hebben jullie deze ingesteld? en hoe kun je daar rekening mee houden?
Ik kan de patch nu inderdaad bij toernooi gebruiken, maar bij coach gaat het mis.
Alles gaat goed tot het moment dat ik 4 teams voor de voorbereiding heb gekozen om tegen te spelen; als er dan een schema gemaakt wordt, blijft deze op 0 % staan en blijft FIFA vast hangen; dit heb ik een paar keer herhaalt, maar het is steeds hetzelfde.
Zo heb ik CM ingesteld, misschien heeft een van jullie iets anders, waardoor het misschien wel lukt:
games per team: 2
starting date: maandag 8 september 2009
closing date: donderdag 14 mei 2009
90 % op vrijdag, 10 % zondag
Ik denk dat er iets fout gaat door de ingestelde datums.
Hoe hebben jullie deze ingesteld? en hoe kun je daar rekening mee houden?
de starting en de closing date klopt niet :P
Ik heb dezelfde starting en closing date als de eredivisie.
En bij mij doet ie het. Dus doet ie het hierna nog niet dan geef ik mij instellingen aan jouw door.
willem227
07/02/2009, 13:01
de starting en de closing date klopt niet :P
Ik heb dezelfde starting en closing date als de eredivisie.
En bij mij doet ie het. Dus doet ie het hierna nog niet dan geef ik mij instellingen aan jouw door.
Het werkt, echt super bedankt! :D
Ik heb nog 2 vragen:
1. Kun je promoveren naar de eredivisie (en hoe moet je dat instellen)?
2. wat betekent 'yellows' en 'substitutes' eigenlijk?
jusfifa07
07/02/2009, 13:10
Hallo allemaal ik ga proberen om er een patch van te maken zodat hij het toernooi ook pakt.
Zijn er ook mensen die het probleem hebben dat je de adboards en de bal niet ziet??
want het is me wel gelukt om de adboards te krijgen.
Dat heb ik alsvolgd gedaan:
1: Ga weer naar CM 09
2: File- open Fifa 09
3: Ga naar league en dan naar eredivisie
4: Druk bijvoorbeeld op ajax (mag ook een andere club uit de eredivisie
5: Je komt bij de gegevens van de club druk op adboards
6: maak een lege map aan en druk op het mapje met het groene pijltje naar rechts
selecteer de lege map
7: Ga nu terug naar leagues en ga naar de Jupiler League
8: Druk op de eerste club en druk op adboards
9: Druk op het mapje met het rode pijltje naar links - selecteer de map met de adboards
10: ga weer terug naar league (hij gaat weer automatisch naar de jupiler league ;))
11: En ga naar de 2e club en volg weer de stappen vanaf 8 ;) Ga zo door todat je alle club hebt gehad
12: Ga nu tournament en ga naar de jupiler league
13: druk op GET TEAMS FROM LEAGUE
14: Nu op save drukken en sluit CM 09
15: Je hebt adboards :D
(Nu nog de bal :S want hij is nog onzichtbaar (tenminste bij mij)
willem227
07/02/2009, 13:14
Hallo allemaal ik ga proberen om er een patch van te maken zodat hij het toernooi ook pakt.
Zijn er ook mensen die het probleem hebben dat je de adboards en de bal niet ziet??
want het is me wel gelukt om de adboards te krijgen.
Dat heb ik alsvolgd gedaan:
1: Ga weer naar CM 09
2: File- open Fifa 09
3: Ga naar league en dan naar eredivisie
4: Druk bijvoorbeeld op ajax (mag ook een andere club uit de eredivisie
5: Je komt bij de gegevens van de club druk op adboards
6: maak een lege map aan en druk op het mapje met het groene pijltje naar rechts
selecteer de lege map
7: Ga nu terug naar leagues en ga naar de Jupiler League
8: Druk op de eerste club en druk op adboards
9: Druk op het mapje met het rode pijltje naar links - selecteer de map met de adboards
10: ga weer terug naar league (hij gaat weer automatisch naar de jupiler league ;))
11: En ga naar de 2e club en volg weer de stappen vanaf 8 ;) Ga zo door todat je alle club hebt gehad
12: Ga nu tournament en ga naar de jupiler league
13: druk op GET TEAMS FROM LEAGUE
14: Nu op save drukken en sluit CM 09
15: Je hebt adboards :D
(Nu nog de bal :S want hij is nog onzichtbaar (tenminste bij mij)
De adboards heb ik eerlijk gezegd nog niet op gelet.
De bal is ook bij onzichtbaar, maar dat is heel simpel op te lossen
Kies teams (Arsenal-symbool) en ga dan het rijtje of van de Jupiler League clubs, bv. AGOVV, ga naar bal, kies dan een willekeurige bal en save.
Dan speel je met die bal in FIFA (jammer dat de Derbystarbal er niet tussen staat, ik heb geloof ik nummer 15 gebruikt)
Maar heb jij een antwoord op mijn vraag hierboven?
jusfifa07
07/02/2009, 13:25
Het promoveren/Degraderen heb ik in mijn 1e beschrijving uitgelegd ;)
Het heeft er gewoon mee te maken dat de jupiler league en de eredivisie allebij Nederland zijn en dat de subtitutes op 3 staan volgens mij kan je dan promoveren
Voor het degraderen ga ik even bij de eredivisie kijken
jusfifa07
07/02/2009, 13:33
Trouwens je kan de spelers wel schoenen geven maar dat moet je voor elke speler apart doen XD
Dat is een heel lang klusje
Het werkt, echt super bedankt! :D
Ik heb nog 2 vragen:
1. Kun je promoveren naar de eredivisie (en hoe moet je dat instellen)?
2. wat betekent 'yellows' en 'substitutes' eigenlijk?
2. Betekent gele kaarten{na hoeveel gele kaarten je geschorst word} en substitus zijn de wisselspelers[hoeveel wissels je in de divisie mag hebben}
1.kijk bij bijlage 1 dan zie je hoe ik de het eruit heb zien van de eredivisie.
Bij bijlage 2 voor de jupiler league.
Voor uitleg kijk bij bijlage 3!
het lukt mij allemaal nog steeds niet met inporteren kan iemand mij helpen,
deze melding krijg ik heel de tijd wat ik ook doe :S
willem227
07/02/2009, 14:43
2. Betekent gele kaarten{na hoeveel gele kaarten je geschorst word} en substitus zijn de wisselspelers[hoeveel wissels je in de divisie mag hebben}
1.kijk bij bijlage 1 dan zie je hoe ik de het eruit heb zien van de eredivisie.
Bij bijlage 2 voor de jupiler league.
Voor uitleg kijk bij bijlage 3!
Het is gelukt! :D
Echt heel erg bedankt voor de heldere uitleg ;)
Het is gelukt! :D
Echt heel erg bedankt voor de heldere uitleg ;)
graag gedaan :P
En veel fifa plezier :P
het lukt mij allemaal nog steeds niet met inporteren kan iemand mij helpen,
deze melding krijg ik heel de tijd wat ik ook doe :S
Had ik eerst ook, moet je ff paar pagina's terug kijken.. je moet vakje uitvinken voor Jupiler League tournament en Eredivisie tournament. Daarna uitleg volgen.
Toen ik voor het eerst de patch speelde, viel het me op dat de kits van vorig seizoen erin zaten. Daarom heb ik het thuistenue van FC Zwolle gemaakt, wat vinden jullie ervan?
willem227
09/02/2009, 18:42
Toen ik voor het eerst de patch speelde, viel het me op dat de kits van vorig seizoen erin zaten. Daarom heb ik het thuistenue van FC Zwolle gemaakt, wat vinden jullie ervan?
Knap gedaan
Maar wat ik nooit begrijp, hoe maken jullie die kits zelf?
Heb je dat met KIT Design Master 09 gedaan?
nee, ik heb een paar dingen van kit design master gebruikt zoals die hummel driehoek dingen. Verder heb ik het gemaakt in photoshop
Knap gedaan
Maar wat ik nooit begrijp, hoe maken jullie die kits zelf?
Heb je dat met KIT Design Master 09 gedaan?
lijkt me niet, dat programma is erg slecht.
kan je idd veel beter in een gewoon bewerkingsprogramma doen!
is dat de Jupiler League van 2008/2009?
is dat de Jupiler League van 2008/2009?
Nee van 2006-/2007
Tuurlijk van 08/09
Anders staat hij ook niet in het fifa 09 board, alles wat daarin staat hoort bij deze fifa ;)
Zijn die schoenen nou al aangepast?
harmen312
13/02/2009, 22:41
waneer komt deze patch uit
Zijn die schoenen nou al aangepast?
Nee, want PatchRobbin en PatchMike zullen geen download updates meer gaan uitbrengen (voorlopig).
waneer komt deze patch uit
Deze patch is al eerder uit gekomen.
harmen312
14/02/2009, 09:48
wat doen de braziliaanse vlaggen in de stadion
wie wat waar hoe, maak een paar screens zou ik zeggen
Deze patch is echt fantastisch en ik ben blij dat er mensen zijn die deze patches maken. Alleen een probleempje. Als ik in carriere mode tegen fc eindhoven heb gespeeld wordt fifa eruit gegooid. Heeft iemand hetzelfde probleem of hier een oplossing voor. Alvast bedankt.
harmen312
18/02/2009, 18:15
wat moet je doen als je het gedownload hebt wil je dan een prive bericht sturen
dat staat allemaal op de vorige pagina's, verder kijken dan je neus lang is.
Kun je bij deze patch ook promoveren naar de Eredivisie?
Deze patch werkt bij mij niet, ik kan hem wel in Fifa zetten. maar dan elke keer als ik een Jupiler league team wil zijn dan doet hij het niet meer. dan staat er fout, en dan rapport verzenden en zo.
hoe kan dit, en wat kan ik er aan doen?
door deze patch is alles wat ik zelf had veranderd (spelers beter en zo), allemaal weg.
het is ook wel jammer dat ik geen jupiler league club kan zijn bij Coach.
door deze patch is alles wat ik zelf had veranderd (spelers beter en zo), allemaal weg.
Ik zal binnenkort een nieuwe versie uitbrengen die wel werkt met coach.
jusfifa07
11/03/2009, 17:52
O leuk ;)
kan je ong. een datum zeggen wnnr die ongv. uitkomt ?
M.V.G
Jusfifa07
O leuk ;)
kan je ong. een datum zeggen wnnr die ongv. uitkomt ?
M.V.G
Jusfifa07
Nee dat weet ik nog niet.
Ik ben er wel benieuwd naar :)
Maar wanneer komen ze die nieuwe laptop brengen?
Ik ben er wel benieuwd naar :)
Maar wanneer komen ze die nieuwe laptop brengen?
Geen idee ze hadden binnen 24 uur beloofd maar we zijn nu inmiddels al 8 dagen verder. :(
Geen idee ze hadden binnen 24 uur beloofd maar we zijn nu inmiddels al 8 dagen verder. :(
Nou dan kan je maar beter is een keer bellen lijkt mij, 1 of 2 dagen te laat valt nog mee maar 8 dagen is best veel.
willem227
26/03/2009, 11:40
Je kan hem wel in speltype coach gebruiken.
Je moet een nieuw tournament aanmaken
In de linkerkolom vul je bij country 'Nederland' in en doe je yellows op 5 zetten en substitutes op 7 of zo. Dan doe de vakjes aanvinken 'tournament' 'coach' en 'is a league'
en dan in de rechterkolom het ID-nummer van de Jupiler League invoeren. Dan druk je op 'get teams' en je hebt de competitie.
Alleen zorgen dat je de dagen boven goed insteld, als het niet klopt wil coach wel eens vast blijven hangen. Ik heb deze op 8 augustus 2008 tot 14 mei 2009 staan. Als je problemen hebt hoor ik het wel.
PS: Ik heb deze info van dit forum, ik weet alleen niet meer welke topic.
Ik krijg het met die bal niet voor elkaar, dat met dat kies teams en dan arsenal symbool snap ik niet. Ik kan nergens de bal wijzigen.
Ik krijg het met die bal niet voor elkaar, dat met dat kies teams en dan arsenal symbool snap ik niet. Ik kan nergens de bal wijzigen.
Je zit hier in het verkeerde topic. je moet hier (http://soccergaming.nl/forum/showthread.php?t=7301) wezen en je vragen stellen.
Je zit hier in het verkeerde topic. je moet hier (http://soccergaming.nl/forum/showthread.php?t=7301) wezen en je vragen stellen. Mijn vraag ging over deze patch ;) Zie pagina 2 en 3 maar. Daar hebben ze het ook steeds over die bal.
Mijn vraag ging over deze patch ;) Zie pagina 2 en 3 maar. Daar hebben ze het ook steeds over die bal.
Zet dat er dan even bij de volgende keer. En ze hebben het niet steeds over die bal, maar over het aanmaken van een tournament. Daarvoor moet je bij de beker zijn, niet bij de bal.
Oke maar ik hoef al geen antwoord meer op de vraag :)
devilseyes87
08/05/2009, 12:08
Hoever staat de patch van de jl? is deze bijna klaar? dank u
Dolledog
08/05/2009, 12:25
Hoever staat de patch van de jl? is deze bijna klaar? dank u
idd ik hoor er ook niet veel meer van.
In het andere topic had ik al toelichting gegeven:
Mijn FIFA is momenteel geblokkeerd door EA, dus kan ik er niet verder aan werken/testen. Het laat dus even op zich wachten.
devilseyes87
08/05/2009, 12:32
en er zijn geen andere die het van je kunnen overnemen?
Dolledog
08/05/2009, 12:56
In het andere topic had ik al toelichting gegeven:
Mijn FIFA is momenteel geblokkeerd door EA, dus kan ik er niet verder aan werken/testen. Het laat dus even op zich wachten.
Waarom is je fifa geblokkeerd?
Momenteel was ik in de testfase omdat er dingen niet werkte. Er is dus even niemand die het kan overnemen.
FIFA is geblokkeerd omdat ik hem 5x heb geïnstalleerd zonder hem te deïnstalleren. Krijg nu de melding dat ik teveel licenties heb gebruikt.
Dolledog
08/05/2009, 13:45
Momenteel was ik in de testfase omdat er dingen niet werkte. Er is dus even niemand die het kan overnemen.
FIFA is geblokkeerd omdat ik hem 5x heb geïnstalleerd zonder hem te deïnstalleren. Krijg nu de melding dat ik teveel licenties heb gebruikt.
ok........................................
lijkt wel mooi als hij klaar is maar ben bang dat als hij klaar is dat alle shirts dan weer zijn veroudert vanwege het nieuwe seizoen.
De link op de site werkt niet (meer).
Dan gaat hij naar www.filefront.com (hoofdpagina)
Weet iemand waar ik hem nog meer kan downloaden?
Hij is nog niet te downloaden helaas.
Hij is nog niet te downloaden helaas.
Hij bedoelt de patch van Patchmike & Patchrobbin.
Die bedoel ik ja.
Heeft iemand een andere link?