PDA

Bekijk Volledige Versie : Beste persoonlijkheid

Guzzie
04/02/2009, 21:07
Welke speler vinden jullie de beste persoonlijkheid hebben?

Mijn mening:

Nederland:
Youssef El Akchaoui. Geweldig hoe hij over voetbal praat, vooral bij 'Sport aan Tafel' op Eredivisie Live. Ook geweldig hoe-ie in het veld is, met opstootjes altijd nog even doorgaan, altijd er honderd procent voor gaan. Beetje ŕ la Kuyt.

Buitenland:
Kaká. Simpel en alleen om het feit dat-ie bij AC Milan is gebleven, en niet is gebogen voor het grote geld van Manchester City.

Grunn4Life
06/02/2009, 13:35
Nederland

Koen van de Laak. Altijd hart voor de club, en nooit een schwalbe ofzo. Heeft ook nooit wat te zeiken, kunnen zijn Uruguayaanse oud-ploeggenoten nog wat van leren.

Buitenland

Vrijwel elke speler van Man Utd heeft een goede persoonlijkheid, nooit wat te zeuren en altijd de volle 100% geven. Op Ronaldo na natuurlijk.. Toch is in mijn ogen Vidic een echte held, dus mijn keus gaat naar Vidic.

Guzzie
07/02/2009, 12:27
Nederland

Koen van de Laak. Altijd hart voor de club, en nooit een schwalbe ofzo. Heeft ook nooit wat te zeiken, kunnen zijn Uruguayaanse oud-ploeggenoten nog wat van leren.

Buitenland

Vrijwel elke speler van Man Utd heeft een goede persoonlijkheid, nooit wat te zeuren en altijd de volle 100% geven. Op Ronaldo na natuurlijk.. Toch is in mijn ogen Vidic een echte held, dus mijn keus gaat naar Vidic.

Qua Van de Laak heb je gelijk, nooit zeuren als-ie op de bank moet ofzo, hij wordt echt onderschat..