View Full Version : FIFA Benelux Algemeen
TomasVerver
6 maart 2004, 20:51
Wij zijn staan open voor constructieve feedback. Geef je mening en help ons de site nog beter te maken. Alles wat met FIFA Benelux te maken heeft kan je hier kwijt.
Dumbo
8 maart 2004, 02:21
Eel goe gezien thomasje
Flipbeesteken
8 maart 2004, 02:31
lolz :D
Demeyer Jonny
9 maart 2004, 04:20
graag zou ik tomas en zen crew willen feliciteren voor dit prachtige werk:) doe zo verder zou ik zeggen
Flipbeesteken
9 maart 2004, 04:24
hiermee ook mn felicitaties aan de hele crew en in het bijzonder natuurlijk voor chris, want die hebben jullie zeker verdiend :D
keep up the good work!!
Puppy
9 maart 2004, 05:00
het zal wel wat opleveren maar die reclame banner rechts naast het nieuws is wel irri zeg.
Verder is de site inderdaad top.
Fifabenelux is terug! Geweldig nieuws! Ik ben dankzij deze site in de communnity gekomen en ik moet zeggen dat ik er geen spijt van heb. Ik wil dan ook de hele crew van FifaBenelux bedanken names Footballplus.
Tim
soniX-
18 maart 2004, 05:38
kwa layout vond ik de oude evenmooi als deze maar kwa fifa style vind ik deze veel mooier en veel meer into fifa dus proficiat naar alle crewmembers en de fifabenelux toernooi was ook een groot succes behalve sommige pc's dan maar dat is niet jullie fout
soniX-
18 maart 2004, 05:45
die ads by google vind ik wel alleen zwaar irritant hier op deze forum dat zou het enige minpunt zijn en wat puppy zei sluit ik me bij aan
TomasVerver
18 maart 2004, 22:27
Layout is misschien wat functioneler. Inhoud is veel breder. Zo uitgezet in het openings artikel van de site.
bruggesfc
22 maart 2004, 00:27
jaja schoon ... beatiful....sheune getan....hehe
good work ;
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.