View Full Version : FIFA 2004 support
TomasVerver
6 maart 2004, 20:51
Problemen met je videokaart, de installatie of andere technische problemen bespreek ze hier. Met elkaar vinden we vast de oplossing voor jouw probleem!
eeejz ik heb splinter nieuwe pc en kep orgineel spel bij iedereen doet ie het bij mij ook maar alles is doorzichtig watahel kan ik hier aan doen
dave
DaKenNet
9 maart 2004, 03:37
Wat voor een videokaart heb je?
en al nieuwe drivers voor je videokaart geprobeerd?
jah want andere hebben dezelfde video kaart en doet het ook en andere mooie spellen doen het hier oowk
en wat bedoel je met nieuwe drivers
Chris
9 maart 2004, 18:40
Op de site van de leverancier van je hardware kun je de nieuwste drivers downloaden voor je videokaart downloaden. (bv www.nvidia.com ('http://www.nvidia.com'))
Daarnaast dien je ook de nieuwste versie van DirectX geinstalleerd te hebben.
jah dat laatste zal het wel zijn maar heb geen flauw idee hoe dat daar moet op die site en wat voor videokaart ik heb
OmniRocket
10 maart 2004, 00:35
start -> rechtermuisknop op deze computer -> eigenschappen -> Tabblad Hardware -> Apparaatbeheer -> Beeldschermadapters
okeej dan ben ik daar op die site en dan val ik om zo gek word ik daar moeilijke site wil je me pleas uitleg geven....:D
DaKenNet
10 maart 2004, 02:10
post hier eerst ff je type videokaart dan kunnen we je wel helpen zoeken naar de goede drivers
DaKenNet
10 maart 2004, 03:11
welke Windows heb je?
DaKenNet
10 maart 2004, 04:25
Dan moet je deze (http://download.nvidia.com/Windows/53.03/53.03_winxp2k_international_whql.exe) driver hebben.
hopelijk zijn de spelers nu niet meer doorzichtig
eeejz mijn spelers zijn nu mooi thx
TomasVerver
25 maart 2004, 00:45
Patch 1.1 bij de herhalingen kan je hem vervolgens bekijken. Als je mooie replays hebt twijfel dan niet om aan de Replay Competitie mee te doen.
Thebestjeroentje
1 april 2004, 23:39
Zie FAQ: Posts die met Warez te maken hebben horen hier niet thuis.
buitenhuis
22 juni 2004, 13:48
Ik ben op zoek naar de drivers voor de side winder force feedback wheel.
wie kan mij helpen.
DaKenNet
22 juni 2004, 14:07
lol sinds wanneer kun je fifa met een stuur spelen:S
kijk ff op de site van de fabrikant
Krewsial
18 juli 2004, 20:00
Kan ik hier ook vragen stellen over de Euro 2004 patch?
Zo ja? ik heb deze geinstalleerd en weet eigenlijk niet hoe ik het volgende moet doen.
import the files in the folder "zdata_05" with bigGUI
in the file C:\Programs\EA SPORTS\FIFA 2004\data\zdata_05.big)
(and compress)
(er is helemaal geen zdata_05 Folder????)
MarcelFifaer
21 juli 2004, 19:58
Hey, Ik heb de orginele versie van Fifa 2004, Fifa 2003, en Fifa 2002.
Bij Fifa 2004 als ik na afloop van een wedstrijd op Doorgaan klik, gaat die weer terug naar windows, en dat doet fifa 2004 ook als ik in het spel op escape druk en op wedstrijd beeindigen.
Bij Fifa 2001 en bij fifa 2002 als ik de wedstrijd net wil gaan beginnen gaat ie ook weer terug naar windows.
Bij vrienden van me doen deze spellen het wel.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
Ik heb Windows XP Home, en een Ati stuurprogramma(weet niet welke en WAAR je dat kunt zien welke je heb)
En ik heb trouwens met andere spellen geen enkel probleem...
mista_c
25 augustus 2004, 15:28
Hallo iedereen , ik heb op de site www.fifa4fans.de ('http://www.fifa4fans.de') gezien dat je Euro 2004 in Fifa 2004 kan steken.Ik heb dit gedownload maar ik weet niet hoe ik het erin moet plaatsen en de readme files zijn onduidelijk.Kan iemand mij helpen en de precies werking ervan uitleggen , Bedankt
Groeten !
Chris
25 augustus 2004, 16:34
welke patch gaat het precies over?
Linkje naar de patch.
tim13
26 augustus 2004, 09:30
hey, ik heb een probleem met fifa 2004 want als ik het een tijdje speel loopt in een keer heel de computer vast.. ik had even directx 8.1 gedownload maar dat helpte niet echt daarna heb ik ff in de handleiding gekeken en daar zeiden ze dat je wat dingen kon downloaden van bijvoorbeeld www.asus.com ('http://www.asus.com') dat heb ik dus gedownload maar nu weet ik niet waar ik dat bestandje nou moet neer zetten kan iemand mij helpen??
Chris
27 augustus 2004, 16:41
die driver moet je gewoon ergens op je harde schijf opslaan. En hem vervolgens aanklikken, als het goed is volgt nu een installatie procedure. Deze volg je gewoon
Geert wil FIFA
9 september 2004, 20:02
ik probeer FIFA 2004 te installeren, maar krijg telkens een foutmelding bij de diskwissel, die luidt:
er is een probleem opgetreden bij het oversturen van bestand d:\data\locale\pbp_eng.evt vanaf de speler
wat doe ik fout???
Chris
9 september 2004, 20:42
Legale CD kopen.
Geert wil FIFA
9 september 2004, 20:47
de CD is helemaal legaal. al een keer terug geweest en omgewisseld. het ligt dus niet aan de CD neem ik aan.
Francis
11 september 2004, 12:30
kan iemand mij helpen... Ik krijg ook bij de fifa 2005 demo zwarte lijnen in mn beeld en weet niet hoe ik dit weg krijg
ik heb windows Xp en mijn driver is
NVIDIA GeForce4 MX 440 With AGP8X
Kan iemand mij zeggen welke driver ik dan moet downloaden
alvast bedankt!!!!
TomasVerver
13 september 2004, 16:18
Het is niet de bedoeling dat alle vragen in 1 topic gesteld worden. Heb je vragen, open dan een nieuw topic in het daarvoor bedoelde forum.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.