PDA

Bekijk Volledige Versie : Saviola wil vertrekken bij Real Madrid

Robinho'91
25/01/2009, 00:05
Saviola wil vertrekken bij Real Madrid

Javier Saviola hoopt dat er spoedig een einde komt aan zijn periode bij Real Madrid. De Argentijnse aanvaller komt ook onder de nieuwe trainer Juande Ramos weinig aan spelen toe en wil deze transferperiode vertrekken.

Saviola speelt sinds de zomer van 2007 voor Real Madrid. De Argentijn werd toen overgenomen van aartsrivaal FC Barcelona, maar hij wist niet uit te groeien tot een vaste waarde bij de Koninklijke. Op dit moment staat hij op de derde plek in de pikorde achter Gonzalo Higuain en de nieuwe aankoop Klaas Jan Huntelaar.

"Het is voor mij persoonlijk een lastige situatie", spreekt Saviola openhartig in een interview met Marca. "Je moet mentaal sterk zijn, want iedere wedstrijd die je niet speelt, knaagt aan je zelfvertrouwen. Ik kan het zo niet langer tolereren."

Saviola heeft inmiddels een gesprek gevoerd met interim-trainer Juande Ramos om zijn situatie te bespreken. "Ik wilde weten waar ik aan toe was. Als hij geen speeltijd voor mijn in petto heeft, dan kan ik in deze transferperiode beter vertrekken."

De 27-jarige Saviola was afgelopen zomer dichtbij een vertrek bij Real Madrid, maar transfers naar Boca Juniors en Newcastle United vielen in het water. Op dit moment zou Portsmouth belangstelling hebben voor de rappe spits.
Heb altijd veel bewondering gehad voor Javier Saviola. Een Argentijnse aanvaller die een rijke historie inmiddels achter zijn naam heeft staan. Een vertrek uit Madrid lijkt me een verstandige keuze, aangezien ik hem onder Ramos toch niet meer zie spelen.

Voor het Europese voetbal zou een overstap naar de Boca Juniors jammer zijn. Misschien een Engelse subtopper als Newcastle United of Aston Villa lijkt me wel wat voor hem ;)

Thijs
25/01/2009, 01:33
Het is een goede spits, jammer dat hij niet veel speelt.
Ik denk ook dat een subtopper perfect voor hem is, daar kan hij zijn kwaliteiten weer tonen.

twentefan9
25/01/2009, 07:00
Ik ben eerlijk gezegd nooit weg van hem geweest, ik vond het een matige voetballer. Maar hij zou wel naar Newcastle kunnen gaan als opvolger van Owen als die vertrekt. Een terugkeer naar Argentinie zou ook niet onverstandig zijn denk ik.

Alexander
25/01/2009, 08:52
Misschien een Engelse subtopper als Newcastle United of Aston Villa lijkt me wel wat voor hem ;)
Newcastle is allang geen subtopper meer in England. Daarnaast lijkt mij een overstap ook een foute keuze omdat hij daar nog nooit heeft gespeelt en spel heel anders is, Italië of gewoon Spanje lijkt me beter

Menno
25/01/2009, 09:17
SC Heerenveen is wel een leuke club voor hem;)

Guzzie
25/01/2009, 10:15
Ik heb altijd met genot naar Saviola gekeken, super voetballer. Hij had niet naar Real moeten gaan, gewoon een stapje terug moeten accepteren, Valencia, Villareal, zoiets. Ik las ergens op internet dat investeerders hem willen betalen voor Feyenoord, maar dat zullen wel niet meer dan geruchten zijn..

twentefan9
25/01/2009, 11:10
Ik heb altijd met genot naar Saviola gekeken, super voetballer. Hij had niet naar Real moeten gaan, gewoon een stapje terug moeten accepteren, Valencia, Villareal, zoiets. Ik las ergens op internet dat investeerders hem willen betalen voor Feyenoord, maar dat zullen wel niet meer dan geruchten zijn..

Dat denk ik ook. Investeerders zouden de transfersom makkelijk kunnen betalen maar zijn salaris kan Feyenoord niet ophoesten.

Robinho'91
25/01/2009, 11:41
Keep dreaming... Feyenoord en Saviola gaat niet samen. Zijn salaris alleen al kan Feyenoord niet ophoesten.

Ik blijf erbij dat hij het beste terug naar Argentinië kan gaan, al zie ik hem wel graag in Europa blijven. Onzin vind ik het om te zeggen dat hij het Engelse spel niet aankan. Saviola loopt al vele jaren mee op het hoogste niveau en heeft ook genoeg met Argentinië gespeeld. Dus laat hem maar lekker naar Necastle of Aston Villa gaan ;)

Guzzie
25/01/2009, 18:39
Keep dreaming... Feyenoord en Saviola gaat niet samen. Zijn salaris alleen al kan Feyenoord niet ophoesten.

Daarom zei ik ook dat het wel niet meer dan geruchten zouden zijn..

hagentje100
26/01/2009, 19:48
Er zijn nu veel ( zeer gerespecteerde ) kranten & site's die melden dat de interesse tussen Saviola & PSV wederzijds is. ik zie het niet gauw gebeuren maar dit zou natuurlijk géwéldig zijn !
Off; ook Falcao ( river Plate ) zou wel iets in psv zien , dit is ook een zeer goede spits ! ik denk dat PSV goede zaken kan doen als er 1 van de 2 wordt gehaald !

Dylinho
26/01/2009, 20:13
Maar PSV Heeft meer een keeper zoals gomes nodig en verdediging mosquera

Max
26/01/2009, 20:35
Misschien Undinese ?

Robinho'91
26/01/2009, 21:05
Maar PSV Heeft meer een keeper zoals gomes nodig en verdediging mosquera
PSV heeft evengoed een goede aanvaller nodig, want hetgeen dat er nu rondloopt is belabberd! Lazovic en Koevermans zijn PSV onwaardig. Daarnaast acht ik Nijland nog lang niet klaar voor het grote werk, evenals Toivonen. Saviola zou een superaankoop zijn, al twijfel ik wederom of PSV het salaris van deze Argentijn kan ophoesten. Ben bang van niet voor de Eindhovenaren ;)