Bekijk Volledige Versie : Guus Hiddink is 'back in town'.
http://i44.tinypic.com/1pvtpu.jpg
1. Alleen opgebouwde kritiek, niet alleen 'Mooi' of 'Niet mooi'.
2. De rest van de updates zullen 'gewoon' zijn.
Toch maar begonnen, het begin is leuk.
Ziet er heel mooi uit, plaatje goed ingevoegd.
Inhoud is ook goed, ga zo door.
Het ziet er top uit!
Alleen jammer van de club!;)
Het ziet er top uit!
Alleen jammer van de club!;)
Tja, ieder zijn mening. Ik ben ook geen PSV-fan ofzo hoor, maar ze spelen wel lekker in FIFA 09.
Hij heet niet Guus Geluk hoor:)
Wel mooi artikel, heel erg goed gedaan. Hopelijk houd je het eens lang vol.
Hij heet niet Guus Geluk hoor:)
Wel mooi artikel, heel erg goed gedaan. Hopelijk houd je het eens lang vol.
Guus Geluk is zijn bijnaam :P
Guus Geluk is zijn bijnaam :P
Denk je echt dat ik serieus was?;)
Denk je echt dat ik serieus was?;)
Niet echt :P. Zometeen volgende update.
Hou het vol, deze keer. Mooi begin, al heb ik niet zo veel kennis/ervaring over die sites. Het ziet er goed uit, ga zo verder.
Bijzonder bezoek PSV.
Guus Hiddink heeft gister met zijn selectie een bijzonder bezoek gebracht aan het Eindhovense ziekenhuis. Een paar week geleden kreeg Hiddink een brief van de moeder van een ernstig ziek kind, die niet lang meer te leven heeft. Zijn laatste wens was om de selectie van PSV te ontmoeten, dus ging PSV met de gehele selectie naar het ziekenhuis om het 8-jarige kind te ontmoeten. Op verzoek van Hiddink werden er geen fotografen en camera-ploegen binnengelaten, om er voor te zorgen dat het kind de selectie in alle rust kon ontmoeten. De moeder was erg blij voor het kind. ''Ik vind het super dat PSV zijn training heeft afgeblazen om bij Jan te komen, ze hebben echt een goed hart''.
http://i39.tinypic.com/20kdoj7.jpg
De brief van het kind.
Hou het vol, deze keer. Mooi begin, al heb ik niet zo veel kennis/ervaring over die sites. Het ziet er goed uit, ga zo verder.
Dit is ook geen site, zelf gemaakt ;)
Emotionele brief zeg..
Wat ben je toch een goed mens!
Orgineel stuk, je kon het alleen beter met witte achtergrond zodat het realistischer lijkt.
Emotionele brief zeg..
Wat ben je toch een goed mens!
Hahaha, je krijgt met FIFA soms zo'n mail van een jongetje, dus ik dacht: 'Daar doe ik wat mee'!
Hahaha, je krijgt met FIFA soms zo'n mail van een jongetje, dus ik dacht: 'Daar doe ik wat mee'!
Daar dacht ik ook gelijk aan! Ik wist wel dat je het daar van had:P Dan moet je zo'n beslissing nemen en heb je 3 keuzes:P
Leuk dat je weer begint.
Origineel briefje heb je gemaakt;)
Bedankt allemaal!
Orgineel stuk, je kon het alleen beter met witte achtergrond zodat het realistischer lijkt.
Deze lettertype is gedownload, en als je in het zwart doet is het heel licht grijs, dus dan zie je het niet op wit.
Hey leuk dat je begint. Ziet er goed uit. Goede update van dat kind, origineel.
Hou je het a.u.b vol!!:P
Hey leuk dat je begint. Ziet er goed uit. Goede update van dat kind, origineel.
Hou je het a.u.b vol!!:P
Hoop het wel :P
Ik heb een patch gedownload, en nu doet FIFA het niet meer. CD ligt bij me oma en ik kan dus niet opnieuw installeren. Ik vind dit echt kut, aangezien het ook voor jullie lullig is dat ik steeds een nieuwe begin en die niet afmaak, excuses dus daarvoor. Slotje.
Echt kut, je bent echt behekst volgens mij.:(
Echt kut, je bent echt behekst volgens mij.:(
Denk het ook :P. Hoe moet ik nu me tijd verdrijven?!
Je hebt het dus 3 uur volgehouden.. een RECORD! Nee, grapje:P. Echt kut dat 'ie weer kapot is net als je story zo lekker draait:S.
CR9Productions
18/01/2009, 20:22
Denk het ook :P. Hoe moet ik nu me tijd verdrijven?!
Jij hebt ook al tijd mazzel misschien moet je een console halen :P
dan heb je geen last van installaties.
Jij hebt ook al tijd mazzel misschien moet je een console halen :P
dan heb je geen last van installaties.
Van welk geld :P?
Dolledog
20/01/2009, 15:21
ziet er heel mooi uit jammer dat je stopt.