PDA

Bekijk Volledige Versie : 'PSV meldt zich bij Spurs voor Gomes'

Alexander
30/12/2008, 10:55
http://i41.tinypic.com/22yd51.jpg

'PSV meldt zich bij Spurs voor Gomes'

PSV is volgens de Engelse media van plan om doelman Heurelho Gomes terug naar Eindhoven te halen. Bestuurders van de regerend landskampioen zouden volgens de berichten al gesprekken gevoerd hebben met de top van Tottenham Hotspur.

The Mirror weet te melden dat PSV hoopt Gomes voor een zacht prijsje op de kop te kunnen tikken, waar de Braziliaan maar moeilijk kan aarden in Noord-Londen. Betaalden de Spurs afgelopen zomer nog een kleine tien miljoen euro voor Gomes, de Eindhovenaren zouden nu de helft van dit bedrag op tafel willen leggen.

Het is echter nog maar de vraag of manager Harry Redknapp zijn goalie wil laten vertrekken. Ondanks het feit dat er veel discussie is omtrent de persoon Gomes, die een moeilijke start kent in het Engelse voetbal, weet Redknapp ook dat het lastig wordt een goede vervanger te vinden voor de Braziliaan.

De afgelopen weken struinden scouts van de Noord-Londense club de velden af op zoek naar een mogelijk vervanger. Tot op heden wordt alleen de naam van Barnsley-keeper Heinz Muller in verband gebracht met Tottenham Hotspur.

Gomes (27) stond van 2004 tot 2008 onder de lat in Eindhoven. De Braziliaan wierp zich daar meerdere malen op tot een belangrijke speler binnen de selectie. Met Gomes als betrouwbare sluitpost grepen de Eindhovenaren vier landstitels op rij.

Bron: www.voetbalprimeur.nl

Ben benieuwd wat de reactie van Reker hierop is

Casper
30/12/2008, 11:52
ik hoop dat hij komt, die issakson is ook niet veel goeds

MaxII
31/12/2008, 07:44
Hij is een goede keeper hopelijk komt hij terug

Dolledog
31/12/2008, 07:51
Ik hoop dat hij terug komt ik heb nog liever Roorda of Cassio Ramos dan Isaksson.

Alexander
31/12/2008, 14:09
Ik hoop dat hij terug komt ik heb nog liever Roorda of Cassio Ramos dan Isaksson.Roorda wil je echt niet hoor:P

Svenie
01/01/2009, 18:13
Psv heeft een keeper als Gomes hard nodig :P

Guzzie
01/01/2009, 20:02
Ze kunnen beter normale verdedigers kopen, zo slecht is Iskasson niet.

Thijs
01/01/2009, 20:36

Inderdaad, die Brechet is echt slecht. Rodriguez is ook niet alles.

Grunn4Life
01/01/2009, 23:09

Haha! Isaksson is echt wel slecht, kijk jij wel genoeg voetbal Joost? Kom op, die vent kan voor geen meter keepen! Zelfs koekenbakker van Loo weet nog hogere ogen te gooien. En ja, hij is keeper van Zweden. Dat komt omdat Zweden ook geen goede keepers heeft, dus zet Lagerback hem maar op goal :P En nu is het een gewoontje geworden denk ik.. Maar echt van die Roorda acties heeft die vent, van die onnodige acties, en blunders.

FIFABas
01/01/2009, 23:11
Brechet heeft echt zon gezicht als hij net in zijn R**t is genomen :P
Issakson is echt een volendam keepertje.. kan voor geen meter keepen
Rodriguez hoort niet thuis in Eindhoven.. Stuur hem dan gelijk door naar Chelsea..

Grunn4Life
01/01/2009, 23:12
Ik hoop dat hij terug komt ik heb nog liever Roorda of Cassio Ramos dan Isaksson.

Hahah inderdaad Alex, Roorda wil je echt niet. Als Roorda op goal staat dan denk je echt van: Huh?

Die vent die bakt er echt niets van, blunders als maar door. Hij is niet voor niets weg bij de FC.

Feyenoordfan1
02/01/2009, 00:25
Grappig dat PSV alleen resultaten kan behalen door middel van een keeper?
Stiekem hoop ik toch dat hij terug komt naar de eredivisie , eerlijk is eerlijk van zijn reddingen gaat soms je mond wel open staan.

Wow , dit is de eerste keer dat ik iets positiefs naar 'PSV gerichtekant op'' zeg, wat haat ik die club toch :cool:

Thijs
02/01/2009, 09:24
Brechet heeft echt zon gezicht als hij net in zijn R**t is genomen :P
Issakson is echt een volendam keepertje.. kan voor geen meter keepen
Rodriguez hoort niet thuis in Eindhoven.. Stuur hem dan gelijk door naar Chelsea..

Issakson een Volendam keepertje? Dat is een schande voor Verhoeven, die keept nog beter.

MaxII
02/01/2009, 11:30
Issakson een Volendam keepertje? Dat is een schande voor Verhoeven, die keept nog beter.

Haha, hij had wel een mooie blunder tegen Vitesse:P

scheper
02/01/2009, 16:07
ik ben ook geen fan van isaksson.
laat gomes maar komen en dan isaksson ruilen met de spurs.

scheper
02/01/2009, 16:08
of toch maar roorda verkopen?
ik heb een seizoenskaart van fc groningen en heb hem al heel wat rare dingen zien doen!!!

wouterlfc
04/01/2009, 16:21

pardon? :o

Guzzie
04/01/2009, 16:29
pardon? :o

Is toch zo? Isaksson is toch één van de beteren in de Eredivisie. Oké, hij is geen Gomes, maar toch.

wouterlfc
08/01/2009, 06:43
Is toch zo? Isaksson is toch één van de beteren in de Eredivisie. Oké, hij is geen Gomes, maar toch.

PSV heeft behoefte aan een keeper als gomes die ook beter coacht dan Issakson.. Nu jij weer?

Guzzie
08/01/2009, 09:14
PSV heeft behoefte aan een keeper als gomes die ook beter coacht dan Issakson.. Nu jij weer?

Ik zei toch ook: Hij is geen Gomes, maar okè
Ik ben van mening dat PSV eerst zijn verdediging moet versterken voordat ze miljoenen in Gomes gaan stoppen. En ik het lijkt erop dat ik gelijk krijg; PSV gaat proberen Mosquera (Sevilla) te halen.

wouterlfc
08/01/2009, 13:26
Ik zei toch ook: Hij is geen Gomes, maar okè
Ik ben van mening dat PSV eerst zijn verdediging moet versterken voordat ze miljoenen in Gomes gaan stoppen. En ik het lijkt erop dat ik gelijk krijg; PSV gaat proberen Mosquera (Sevilla) te halen.

Ook zijn ze bezig met Gomes maar als die Mosquera serieuze belangstelling is maken ze weinig kans want ook Blackburn Rovers en Barcelona hebben serieuze interesse getoond. (verschillende spaanse media)

Alexander
08/01/2009, 13:29
Ook zijn ze bezig met Gomes maar als die Mosquera serieuze belangstelling is maken ze weinig kans want ook Blackburn Rovers en Barcelona hebben serieuze interesse getoond. (verschillende spaanse media)
Bij Barca krijgt hij geen speeltijd dus daar gaat hij echt niet heen

Thijs
08/01/2009, 14:37
Bij Barca krijgt hij geen speeltijd dus daar gaat hij echt niet heen

Geld????;)

Alexander
08/01/2009, 17:09
Geld????;)Bij Sevilla speelt hij volgens mij toch ook nooit, waarom zou hij naar een club gaan waar hij ook niet speelt:P
de enige reden kan geld zijn, maar dat zal het denk ik niet worde