PDA

Bekijk Volledige Versie : Managermode.

sjihtdinho
24/12/2008, 17:57
Ik heb een vraagje.
ik las dit vandaag op www.cheatnow.nl :

'' Platform: PC

Tactiek voor Managermode
maak een nieuwe club met het maximum budget.
maak dan ongeveer 15 of 16 spelers, met de laagste leeftijd en hoogste kwaliteiten. Dan heb je je team klaar, en kan je in managermode spelen.
Je hebt de beste spelers die ook nog jong zijn, en je hoeft niet veel salaris te betalen. ''

ik vroeg me dus af:
kan je met je zelfgemaakte club, managermode spelen?;)

Thijs
24/12/2008, 18:00
Ja, gewoon op coach type en dan staat onderaan iets van invoegen(ik weet niet precies ik heb PS2 maar vorig jaar pc.)

sjihtdinho
24/12/2008, 18:57
hmm.
Ik zie het niet staan.:S

FcMattijnTwente
24/12/2008, 19:13
er staat 'team toevoegen' ofzow klik daarop en dan kan je bijvoorbeeld jouw team voor ADO verwisselen

Guzzie
24/12/2008, 20:59
Maar vind je dat nou leuk? Het is toch niet leuk om met allemaal neppe spelers te spelen? Dan is het lijkt mij niet echt een uitdaging meer om kampioen te worden.

jortje8
25/12/2008, 15:48
Ik heb een vraagje.
ik las dit vandaag op www.cheatnow.nl :

'' Platform: PC

Tactiek voor Managermode
maak een nieuwe club met het maximum budget.
maak dan ongeveer 15 of 16 spelers, met de laagste leeftijd en hoogste kwaliteiten. Dan heb je je team klaar, en kan je in managermode spelen.
Je hebt de beste spelers die ook nog jong zijn, en je hoeft niet veel salaris te betalen. ''

ik vroeg me dus af:
kan je met je zelfgemaakte club, managermode spelen?;)

ja, je moet op toevoegen/vervangen klikken. onderaan in beeld. het komt er ongeveer om de 5 seconden te staan, dan gaat het weer 5 seconden weg. en dan komt het weer terug.

maar waarom zou je dat doen, als je dat doet ben je saai, want dan wordt het TE TE TE makkelijk. of je moet op legendarisch spelen, en zelfs dan nog.