PDA

Bekijk Volledige Versie : El Hamdaoui naar Barca?

Thijs
13/12/2008, 13:32
'Barça trekt twintig miljoen uit voor El Hamdaoui'
AZ moet in januari alles op alles zetten om Mounir El Hamdaoui in Alkmaar te houden. Spaanse media melden dat FC Barcelona van plan is een bod uit te brengen op de topscorer.

Barça zou bereid zijn twintig miljoen euro te betalen voor de 24-jarige aanvaller, die dit seizoen zijn grote doorbraak beleeft. In dertien duels scoorde de spits al veertien doelpunten.

Met de belangstelling van Barcelona lijkt El Hamdaoui eindelijk zijn belofte in te lossen. De spits stond jarenlang bekend als groot talent en werd daarom in 2004 door Martin Jol naar Tottenham Hotspur gehaald.

Het Londense avontuur werd echter allesbehalve een succes voor de rasvoetballer. Op een enkele leenbeurt na kwam hij nauwelijks aan voetballen toe. Daarom keerde hij in 2006 terug naar Nederland, waar hij voor Willem II ging spelen.

Die club raakte hem al na één seizoen kwijt aan AZ, waar hij na een moeilijke start eindelijk zijn draai gevonden heeft. Het contract van El Hamdaoui in Alkmaar loopt nog door tot medio 2012.

ik vind dit wel veel voor El Hamdaoui en ik denk niet dat hij dat niveau aankan

Grunn4Life
13/12/2008, 13:34
Ten eerste dit is niet waar. Ten tweede wat moet Barca met zo'n speler, hij is lang niet goed genoeg voor het niveau. Ten derde dit is al heel oud nieuws, ze keken alleen naar hem. En tot slot waarom heb je geen bron?

Thijs
13/12/2008, 13:36
van voetbalprimeur, dan moet je niet gaan zeggen dat het niet waar is want het lijkt mij ook zo sterk.;) ik wil weten wat iedereen ervan vind:D

Grunn4Life
13/12/2008, 13:38
dan moet je niet gaan zeggen dat het niet waar is

Waarom niet?

Groningen FC
13/12/2008, 13:38
Oud nieuws en gebruik HOOFDLETTERS.

Thijs
13/12/2008, 13:41
Waarom niet?

Ik dacht ik zeg het alvast want meestal zeg jij bij voetbalprimeur dat het niet waar is dat het alleen geruchten zijn;). dat zal het ook wel zijn maar ik dacht ik zeg het maar ff:D

Thijs
13/12/2008, 13:42
Oud nieuws en gebruik HOOFDLETTERS.

Hoe bedoel je hoofdletters?

Grunn4Life
13/12/2008, 13:44
Ik dacht ik zeg het alvast want meestal zeg jij bij voetbalprimeur dat het niet waar is dat het alleen geruchten zijn;). dat zal het ook wel zijn maar ik dacht ik zeg het maar ff:D

Voetbalprimeur lult ook. Ze gaan te snel van iets uit en dat is dan hun primeur. Terwijl ze bij Voetbalzone, VI en de clubsites eerst afwachten of het echt waar is.

Rick
13/12/2008, 13:46
Ja duh.. hier is geen reet van waar.

Grunn4Life
13/12/2008, 13:46
kom volgende keer met NUTTIG voetbalnieuws, iets wat waar is en niet dit domme geneuzel.

Thijs
13/12/2008, 13:48
kom volgende keer met NUTTIG voetbalnieuws, iets wat waar is en niet dit domme geneuzel.

ik wil ook alleen weten wat mensen ervan vinden als het echt tot een transfer komt.

Grunn4Life
13/12/2008, 13:58
Ik denk dat je dat zelf ook wel kan bedenken. Iedereen weet dat dit 100% bullshit is en dat hij het niveau niet aankan.

Jim
13/12/2008, 14:12
Kraak hem niet zo af meteen. Ik geef je een tip: Controleer of er bij meerdere voetbalsites dit bericht staat. Kijk dan vooral bij de voetbalsites die hiervoor al waren aangegeven. Volgende keer beter want dit is echt onzin.

Guzzie
13/12/2008, 23:00
Hahahaha, El Hamdaoui naar Barcelona, droom lekker verder. Wisten jullie trouwens al dat Greene naar Real Madrid gaat? Vincken gaat trouwens ook naar Internazionale. En oja, Koevermans gaat naar Arsenal! Dream on.

Guzzie
14/12/2008, 20:16
Op MSN.nl staat het volgende:

'Megabod op El Hamdaoui'
In de Spaanse media wordt gemeld dat de interesse van Barcelona voor topschutter Mounir El Hamdaoui (24) binnenkort concreet wordt. De club zou een bod van dik 20 miljoen voorbereiden op de spits van AZ. El Hamdaoui heeft dit seizoen in dertien wedstrijden al veertien keer gescoord.

Grunn4Life
14/12/2008, 20:18
Kom op, MSN.NL!

Die lullen zoveel, als ik dagelijks op die startpagina kijk dan zie ik verzonnen stukjes waarvan ik in mn broek schijt van het lachen.

Een echte betrouwbare voetbalsite is er nog niet mee gekomen..

CR9Productions
14/12/2008, 20:56
dit klopt wel Wie melden het

Telegraaf
Voetbalzone
Voetbalcourant
NRC

Grunn4Life
14/12/2008, 21:04
Telegraaf = roddelkrant. Voetbalzone had het bij IN DE WANDELGANGEN dat is dus gewoon roddel.

En even eerlijk, wie hier denkt dat hij naar Barca gaat die lach ik vierkant uit!

Menno
14/12/2008, 21:05
Net alsof 'ie daar gaat slagen ofzo.

Henry, Messi, Bojan.. Moet ik verder gaan?

Grunn4Life
14/12/2008, 21:06
Nee doe ik wel. Eto'o, Henry..

Menno
14/12/2008, 21:07
Nee doe ik wel. Eto'o, Henry..

Henry had ik al gezegd;)

Menno
14/12/2008, 21:09
Messi, Bojan, Eto'o, Henry, Gudjohnsen en al dat andere jonge spul, daar komt het op neer.

Als ze hem kopen, zal hij 5e ofzo in de pikorde staan..

Grunn4Life
14/12/2008, 21:10
5e? 7e eerder :P

gamertje
15/12/2008, 06:45
Nu bevestigt V-bal.nl het ook

AZ Alkmaar staat bovenaan en een kampioensschap behoort dan ook tot de mogelijkheden. Voor clubleiding en trainer Louis van Gaal is er de angst dat Mounir El Hamdaoui in de winterstop gaat vertrekken. De aanvaller werd afgelopen weekend weer gescout door Spaanse clubs, waaronder FC Barcelona.

Volgens de Spaanse media zou er al een bod zijn voorbereid. Bij AZ is er niet de illusie dat een transfer te stoppen is, mocht er een groot bedrag op tafel komen. Marcel Brands keek daarbij naar de overgang van Huntelaar naar Real Madrid, waar Ajax ook niet veel anders kon. Over de interesse van Barcelona bestaat geen twijfel. Dat de club ook een bod gaat uitbrengen is niet bevestigd.

El Hamdaoui doet het niet alleen goed op doelpunten, ook qua assists is hij belangrijk. Afgelopen zaterdag gaf hij de assist op Ari en bracht zijn totaal op vijf.

Bron: V-bal.nl

Guzzie
15/12/2008, 07:48

Dit is waar, waarom zouden anders zoveel bronnen het bevestigen?

Grunn4Life
15/12/2008, 13:58
Dit is waar, waarom zouden anders zoveel bronnen het bevestigen?

Grappig dat je dat zegt, want al die sites die zullen het waarschijnlijk van elkaar hebben en van beide clubs is ook nog niets bekend. Is koning de roddelkranten als het gaat om Spanje Marca er al mee gekomen? Dat is helemaal onbetrouwbaar. En op VI en Voetbalzone staat niets, alleen bij 'In de wandelangen' en dat gaat juist over geruchten ;) En dat was één maal, verder niet meer.

Guzzie
15/12/2008, 15:42
Grappig dat je dat zegt, want al die sites die zullen het waarschijnlijk van elkaar hebben en van beide clubs is ook nog niets bekend. Is koning de roddelkranten als het gaat om Spanje Marca er al mee gekomen? Dat is helemaal onbetrouwbaar. En op VI en Voetbalzone staat niets, alleen bij 'In de wandelangen' en dat gaat juist over geruchten ;) En dat was één maal, verder niet meer.

Ja okè, daar heb je een punt :P.

Menno
15/12/2008, 16:09
Het staat niet alleen in de wandelgangen op Voetbalzone, er is een echt bercht van. Een echt artikel dus.

j93barca
15/12/2008, 16:20
ik zie hem eerder spelen bij een subtopper zoals hamburg sv ofzo of misschien wel sevilla/vallencia. Maar als barca dan toch perce een spits wil dan zal het wel Benzema zijn.

Grunn4Life
15/12/2008, 16:22
Het staat niet alleen in de wandelgangen op Voetbalzone, er is een echt bercht van. Een echt artikel dus.

Waar dan? Kopieër het dan gelijk!

Menno
15/12/2008, 16:41
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=70225

Kijk maar.

Grunn4Life
15/12/2008, 16:59
Tja.. Het komt er toch niet van.

Rick
15/12/2008, 17:00
Tja.. Het komt er toch niet van.

Idd, ik denk niet dat Barça zoveel geld gaat trekken..

Guzzie
15/12/2008, 18:45
Idd, ik denk niet dat Barça zoveel geld gaat trekken..

Voor 20 miljoen kan je een veel betere spits halen! Suárez bijvoorbeeld? Die vind ik persoonlijk beter dan El Hamdaoui.

Rick
15/12/2008, 18:47
Voor 20 miljoen kan je een veel betere spits halen! Suárez bijvoorbeeld? Die vind ik persoonlijk beter dan El Hamdaoui.

Ja, El Hamdaoui draait een goed seizoen en dan is hij niks, neem als voorbeeld Royston Drenthe.

Royston Drenthe+ goed seizoen = Real Madrid.

Als El Hamdaoui naar Barça gaat, dan hoor je niks meer van hem.

Guzzie
15/12/2008, 18:50
Ja, El Hamdaoui draait een goed seizoen en dan is hij niks, neem als voorbeeld Royston Drenthe.

Royston Drenthe+ goed seizoen = Real Madrid.

Als El Hamdaoui naar Barça gaat, dan hoor je niks meer van hem.

Royston Drenthe had niet eens één goed seizoen, alleen een goed EK onder 21. El Hamdaoui komt daar, zoals eerder in dit topic vermeld, ongeveer 6e in de piekorde, achter Messi, Eto'o, Bojan, Henry, Gudjohnsen. De enige redenen die ik voor El Hamdaoui kan bedenken om tóch naar barca te gaan zijn:

1. Het staat leuk op je C.V.
2. Hoog salaris.

dion1
20/12/2008, 08:40
Waarom praat je niet gewoon nederlands

Dolledog
20/12/2008, 09:52
hij zal niet veel aanbod komen denk ik!

Dolledog
20/12/2008, 09:53
网站推广工具 (http://www.jingke.org/wztggj.htm)网站推广工具 (http://www.jingke.org/wztggj.htm)是网络营销计划的组成部分。制定网站推广工具本身也是一种网站推广策略,推广计划不 仅是推广的行动指南,同时也是检验推广效果是否达到预期目标的衡量标准,所以,合理的网站推广工具也就成为 网站推广策略中必不可少的内容。网络营销计划包含的内容比较多,如网站的功能、内容、商业模式和运营策略等 ,一份好的网络营销计划书应该在网站正式建设之前就完成,并且为实际操作提供总体指导。网站推广工具通常也 是在网站策略阶段就应该完成的,甚至可以在网站建设阶段就开始网站的“推广”工作。   与完整的网络营销计划相比,网站推广工具 (http://www.jingke.org/wztggj.htm)比较简单,然而更为具体。一般来说,网站推广工具至少应包含下列主要内容:  (1 )确定网站推广 (http://www.jingke.org/wangzhantuiguang.htm)的阶段目标。如在发布后1年内实现每天独立访问用户数量、与竞 争者相比的相对排名、在主要搜索引擎的表现、网站被链接的数量、注册用户数量等。  (2)在网站发布运营 的不同阶段所采取的网站推广方法。如果可能,最好详细列出各个阶段的具体网站推广工具,如登录搜索引擎的名 称、网络广告的主要形式和媒体选择、需要投入的费用等。  (3)网站推广 (http://www.jingke.org/wangzhantuiguang.htm)工具的控制和效果评价。如阶段推广目标的控制、推广效果评价指 标等。对网站推广工具的控制和评价是为了及时发现网络营销过程中的问题,保证网络营销活动的顺利进行。   下面以案例的形式来说明网站推广工具的主要内容。实际工作中由于每个网站的情况不同,并不一定要照搬这些步 骤和方法,只是作为一种参考。 http://www.jingke.org/img/tj001.jpg

wat is dit voor een onzin?

Jordi
20/12/2008, 10:04
wat is dit voor een onzin?

Is al weg;)

Guzzie
21/12/2008, 16:31
Waarom praat je niet gewoon nederlands

Tegen wie heb je het?

Alexander
21/12/2008, 16:41
Tegen wie heb je het?Ik denk op zijn bericht:
lyjg1216

Op page 4 staat het bericht die Dolledog heeft gequote met: waar slaat dit op?

Guzzie
21/12/2008, 17:09
Ik denk op zijn bericht:
lyjg1216

Op page 4 staat het bericht die Dolledog heeft gequote met: waar slaat dit op?

Oja, ik zie het ;).