PDA

View Full Version : Traaaaaag

NielzF
25 augustus 2008, 17:19
Hello!

Heb me juist FIFA 2008 aangeschaft op de PC. Juist geinstalleerd op mijn nieuwe laptop, maar kan ik ergens iets instellen? bij PES heb je zoiets om te configureren voordat je het spel opstart, maar hier vind ik niets..

Oja, dit is de technische fiche van men laptop, zwaar genoeg toch?

Beeldscherm 15,4" breedbeeld WSXGA+ (1680 x 1050)
Processor Intel Core 2 Duo T8100 2.1Ghz
Processor cache 3Mb
Chipset Mobile Intel 965PM Express Chipset PCI Express x16 Interface
RAM-geheugen 4Gb 667Mhz DDR2 (2 x 2048)
Grafische kaart Aparte grafische kaart: ATI HD2600 256mb
Harde schijf 160GB serial eSATA HDD 7200RPM
DVD+/-RW Drive 8 x DVD+/-RW Drive with Decoder software
Netwerk on board lan adapter Intel pro 10/100/1000mb
Intel PRO/Wireless 4965 A/B/G
Audio ADI1981HD codec
Batterij 6 Cell 56WHr LI-ION maximum 5 uur werktijd Oplaadtijd 90% binnen 1 uur
PCMCIA 1 slot
VGA aansluiting Ja
S-video / TV-OUT HDMI
USB 4 poorten
Bluetooth B.T. 2.0
Firewire Ja
Operating system Windows Vista Ultimate
Aansluiting hoofdtelefoon Ja
Aansluiting micro Ja
Geheugenkaartlezer SD card reader
Beveiliging Voorziening voor Security lock slot
Gewicht 2,77 kg

Chris
25 augustus 2008, 18:27
Probeer eens je laptop aan de voeding te leggen.

Het is een bekend probleem bij enkele laptop videokaarten dat spellen niet soepel draaien.

Als je de stroom inplugt gaat dit wel snel.

Eventueel kun je ook je power-saving programma zo aanpassen dat je accu sneller leeg gaat.

NielzF
26 augustus 2008, 01:15
Probeer eens je laptop aan de voeding te leggen.

Het is een bekend probleem bij enkele laptop videokaarten dat spellen niet soepel draaien.

Als je de stroom inplugt gaat dit wel snel.

Eventueel kun je ook je power-saving programma zo aanpassen dat je accu sneller leeg gaat.

Heb de batterij op "hoge prestaties" gezet en ook de stroom is ingeplugt, helpt niets :s Nog altijd even traag, zelfs op lowest quality...

Daarstraks zo een test gedaan online of mn laptop het spel wel kon draaien, en normaal moet het op high quality zelfs makkelijk gaan duss..

EDIT: eens kijken of DirectX 10 niets veranderd.. Waarschijnlijk niet maar kan maar proberen ;)

EDIT2: geinstalleerd, vind er wel niets van terug op mijn laptop maarja... Kan iemand mij aub helpen? Heb zoveel geld uitgegeven voor een fatsoenlijke laptop dat ik is wat deftig kon voetballen maar dat is blijkbaar te veel gevraagd..

Alvast bedankt!

Gijsbert_89
26 augustus 2008, 11:03
Heb de batterij op "hoge prestaties" gezet en ook de stroom is ingeplugt, helpt niets :s Nog altijd even traag, zelfs op lowest quality...

Daarstraks zo een test gedaan online of mn laptop het spel wel kon draaien, en normaal moet het op high quality zelfs makkelijk gaan duss..

EDIT: eens kijken of DirectX 10 niets veranderd.. Waarschijnlijk niet maar kan maar proberen ;)

EDIT2: geinstalleerd, vind er wel niets van terug op mijn laptop maarja... Kan iemand mij aub helpen? Heb zoveel geld uitgegeven voor een fatsoenlijke laptop dat ik is wat deftig kon voetballen maar dat is blijkbaar te veel gevraagd..

Alvast bedankt!

heb je al eens gekeken op canyourunit.com? mischien dat die een tekortkoming in je laptop vind. Of heb je die test al gedaan?

NielzF
26 augustus 2008, 12:51
Voila: lijkt me toch nergens problemen tegeven...

http://xs.to/xs.php?h=xs230&d=08352&f=naamloos123.png (printscreen uitslag)

plopsaus
26 augustus 2008, 12:54
start het spel op.
klik in het hoofdmenu op mijn fifa08, spelinstellingen, klik op het pijltje die in de rechter bovenhoek en verander de resolutie.

NielzF
26 augustus 2008, 13:22
start het spel op.
klik in het hoofdmenu op mijn fifa08, spelinstellingen, klik op het pijltje die in de rechter bovenhoek en verander de resolutie.

En welke resolutie?

darryl010
26 augustus 2008, 16:19
op www.helpmij.nl weten ze veel van zulke vragen (computerforum)
ff registeren snel en gratis en dan je vraag stellen