PDA

View Full Version : Zwart scherm bij starten match

Gijsbert_89
22 augustus 2008, 22:54
Hallo,

Toen Fifa 08 net uit was heb ik het spel een tijdje gespeeld, maar toen weer verwijderd. Nu heb ik het pas weer geïnstalleerd, maar als ik een wedstrijd wil starten, krijg ik het laadscherm, vervolgens loopt hij vast en krijg ik de melding dat Fifa 08 wordt afgesloten.
Zoals gezegd: ik heb het eerder gespeeld en toen ging het goed. Ik vermoed dat mijn ventilator kapot is, kan het zijn dat hierdoor mijn laptop te warm wordt en het spel niet draait?
Op www.canyourunit.com heb ik ook gecheckt, en ik voldoe aan de eisen voor fifa. Wie helpt mij met het probleem?

Jeremy
24 augustus 2008, 17:43
Mischien staan er nog wat restjes op van de unistall.
Probeer die ook te verwijderen en dan opnieuw te installeren en alle patch ook te installeren.

Gijsbert_89
25 augustus 2008, 19:59
Mischien staan er nog wat restjes op van de unistall.
Probeer die ook te verwijderen en dan opnieuw te installeren en alle patch ook te installeren.

Bedankt voor de hint, kun je mischien iets duidelijker zijn? restjes van de uninstall? waar kan ik die vinden?
Alvast bedankt!

fifamasterr
5 september 2008, 19:23
Gewoon Start -> Configuratiescherm -> Software -> Fifa 08 verwijderen, dan opnieuw installeren ;)

Hans [#8]
13 september 2008, 11:44
Bedankt voor de hint, kun je mischien iets duidelijker zijn? restjes van de uninstall? waar kan ik die vinden?
Alvast bedankt!

ik denk dat hij met de restjes bedoelt, bestanden die nog bij program files/ea sports/fifa 08 staan.