PDA

View Full Version : Jupiler leageu Patch

patchmike
13 augustus 2008, 15:00
ik ga samen met mijn neefje patchrobbin de jupiler leageu patch maken voor fifa 08 en ik vraag mensen die mee willen helpen begin er vandaag aan met de kits dus hebben jullie intressen reageer dan en voeg me toe op mijn msn

Msn patchmike : vvv-venlofan@live.nl

Msn patchrobbin : robbinvt@hotmail.com

dus ik hoor het wel ik ga hier veel tijd in stoppen dus deze ga ik 100% afmaken

en alles woord zelf gemaakt

kits
teams
spelers

patchmike
13 augustus 2008, 16:07
AGOVV 50%
Cambuur Leeuwarden 50%
FC Den Bosch 50%
FC Dordrecht 50%
FC Eindhoven 50%
FC Emmen 0%
Excelsior 0%
Fortuna Sittard 0%
Go Ahead Eagles 0%
HFC Haarlem 0%
Helmond Sport 0%
MVV 0%
FC Omniworld 0%
RBC Roosendaal 0%
RKC Waalwijk 0%
Telstar 0%
Top Oss 0%
BV Veendam 0%
VVV-Venlo 0%
FC Zwolle 0%

patchmike
13 augustus 2008, 17:24
zijn er mensen die mee willen helpen ??

FIFABas
13 augustus 2008, 17:32
Ik kan misschien wel enkele spelers ontwikkelen

patchmike
13 augustus 2008, 18:28
Ik kan misschien wel enkele spelers ontwikkelen

we hebben eigenlijk alleen nog iemand nodig die teams maakt leageus maakt vlaggen bal faces dat is eigenlijk wat we het hardst nodig hebben de rest woord al door mij en patch robbin aan gewerkt

Erwin1992
13 augustus 2008, 19:52
over enkele weken komt er al een jupiler league patch uit

patchmike
13 augustus 2008, 20:21
over enkele weken komt er al een jupiler league patch uit

hahaha geloof je dat zelf ik niet hoor hoevaak is dat al beloofd geworden
sorry ik geloof er gewoon niet in en ik doe het gewoon graag ik heb net die kits leren maken dus en ik moet toch wat te doen hebben

Steffris
13 augustus 2008, 23:28
hahaha geloof je dat zelf ik niet hoor hoevaak is dat al beloofd geworden
sorry ik geloof er gewoon niet in en ik doe het gewoon graag ik heb net die kits leren maken dus en ik moet toch wat te doen hebben
Erwin heeft gelijk, op fifavoetbal zijn ze bezig met Jupiler League patch, deze week hadden ze de eredivisie patch al uitgebracht, met alle roster updates, faces+ mini faces, nieuwe stadions, zoals het stadion van Utrecht, NAC, Feyenoord, Heerenveen, PSV, Vitesse, etc. en nieuwe kits + mini kits van alle teams.

patchmike
14 augustus 2008, 00:01
Erwin heeft gelijk, op fifavoetbal zijn ze bezig met Jupiler League patch, deze week hadden ze de eredivisie patch al uitgebracht, met alle roster updates, faces+ mini faces, nieuwe stadions, zoals het stadion van Utrecht, NAC, Feyenoord, Heerenveen, PSV, Vitesse, etc. en nieuwe kits + mini kits van alle teams.

nou en ik maak deze af en dan maak ik er als fifa 09 er is een jupilerleageu patch als het niet te moeilijk is want je weet maar nooit met die kits he

patchrobbin
18 augustus 2008, 21:30

zeur toch niet zo wij maken tenminste patches dat zien we jou nog niet doen!

patchmike
18 augustus 2008, 21:35
zeur toch niet zo wij maken tenminste patches dat zien we jou nog niet doen!

helemaal mee eens het hele jaar door liggen zeuren voor een goede jupiler leageu patch komen zij aan jaa die woord al gemaakt (8):S:S:S

FIFABas
18 augustus 2008, 21:44
Ik heb een eredivisie spelers patch gemaaktxD

Erwin1992
18 augustus 2008, 21:51
helemaal mee eens het hele jaar door liggen zeuren voor een goede jupiler leageu patch komen zij aan jaa die woord al gemaakt (8):S:S:S

Ik weet niet of je het weet maar er is vandaag een jupiler league patch uitgekomen op een andere site en als jullie dan zo graag een patch maken laat dan eerst maar eens het resultaat zien.

patchmike
19 augustus 2008, 00:05
op welke site dan en ik heb wel resultaat hier

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/08/18/1219087431-920.png (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/874336.html)

Herjan
19 augustus 2008, 09:29
idd jongens hij is uit op fifavoetbal.com is ie te vinden maar ik vind het wel leuk dat jullie het wilde doen met fifa 09 moeten we gewoon een heel team opmaken om aan de jupiler league te werken.

patchmike
19 augustus 2008, 11:46
ja goed idee ;)

dennisss
21 augustus 2008, 15:57
Doe geen moeite want Fifavoetbal heeft al een hele patch klaarliggen.

yoranpies1
21 augustus 2008, 17:31
op welke site dan en ik heb wel resultaat hier

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/08/18/1219087431-920.png (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/874336.html)

Waar heb jij kits leren maken, dit ziet er echt niet uit. Moet je eens kijken naar de kits van FV of Wusser(een andere kit maker van FB)

plopsaus
21 augustus 2008, 20:10
Het moet wel echt een topper worden om 'Netherlands Update 2.1' te overklassen.
veel succes:|

mrl
21 augustus 2008, 22:29
Waar heb jij kits leren maken, dit ziet er echt niet uit. Moet je eens kijken naar de kits van FV of Wusser(een andere kit maker van FB)
Wat ben jij voor n lijpo! Patchmike is zo vriendelijk om een patch te maken en jij gaat een beetje zeiken over zijn kits, misschien is dit wel zn eerste... en als jij het beter kan, maak jij dan zo'n goede patch!

damjan
30 augustus 2008, 16:06
Wat ben jij voor n lijpo! Patchmike is zo vriendelijk om een patch te maken en jij gaat een beetje zeiken over zijn kits, misschien is dit wel zn eerste... en als jij het beter kan, maak jij dan zo'n goede patch!

Wat een fantastische patch, ze kunnen niet een normaal Jupiler League schrijven.
En BTW die kits zijn erg slecht, dit is paint werk, doe het PhotoShop

mrl
30 augustus 2008, 18:32
Maak jij een betere patch dan! ik zie het resultaat binnenkort wel..