PDA

Bekijk Volledige Versie : belgie

SpartaFan23
08/09/2005, 18:01
Gaan die belgen nou naart wk

Neej tog ??? Dacht het nie :D:D

Ze kunnen tog nie voetballen
op msn zegt een belg da nederland 10-0 verliest van belgie

nou ik denk anders som :D:D:D :D:D:D

jeffrey van de scheu
08/09/2005, 18:33
BELGEN ZIJN VAN DIE RARE DOMEN MENSUHH EN ZE KENNEN NIEJ VOETBALLEN

SpartaFan23
08/09/2005, 18:36
vind ik ook :D

witten
08/09/2005, 19:02
[quote]
Op donderdag 08 september 2005 19:cool:3 schreef jeffrey van de scheu het volgende:
BELGEN ZIJN VAN DIE RARE DOMEN MENSUHH EN ZE KENNEN NIEJ VOETBALLEN

Als ik zie hoe jullie schrijven weet ik nie wie er dom is

SpartaFan23
08/09/2005, 19:41
WITTEN JE DIKKE OPA

utregfan
08/09/2005, 20:06
de belgen zeggen plaats van de lat de dwarsligger hahhahahh

jerooney17
08/09/2005, 20:12
ja gistere wel met 8-1 gewonne maja was tege de onderste:P en ze hebbe theoretisch nog een kans maar is zeeer onwaarsgijnlijk

jason
08/09/2005, 20:48
8-0 was het ja

en shit man, zeg zeker nooit dat anderen domme mensen zijn, want volgens mij ben jij echt wel het toppunt van domheid zo te zien aan je manier van typen.

EN LEG TOCH EENS JE CAPSLOCK AF MAN!

jason
08/09/2005, 20:53
met domen bedoel je waarschijnlijk domme?

de o is kort, dus moet je de M dubbel schrijven

net zoals bij

koMMen
jaSSen
kaTTen
geKKe

in nederland spreken ze toch ook nederlands, net zoals in vlaanderen?

aangezien wij dat hier in belgië leren in het eerste leerjaar, vraag ik me toch af hoe oud jij bent?
normaal moet je toch ergens bevestigen dat je ouder bent dan 13 of zo?

kdenk niet dat dat bij jou het geval is...
ga toch wat met je poppen spelen voor je wil meepraten met de normale mensen kind

marcel opdebeeck
08/09/2005, 21:19
pff wat een nutteloos topic is me dat? jij bent waarschijnlijk dan ook zo eentje die tegen racisme is (wat uw volste recht is) maar die dan tegen uw zuiderburen zit te schelden. in nederland zegt men 'patat' ipv frieten. dit vind ik niet erg, elk land heeft zijn eigen levenswijze en eigen taal. het nederlands in belgië en nederland is nu eenmaal anders. ik begrijp dan ook niet waarom iedereen op mekaar zit te schelden. nederlanders en belgen leven en gaan dood.
het nationale team van belgië heeft al enkele jaren (net na het wk van 2002) een serieus dipje. zelfs belgen geven dit toe. op dit moment heeft nederland betere spelers die bij de grootste ploegen spelen in de wereld. daar heeft nederland een serieus voordeel, mede door de uitstekende jeugdwerkingen in nederland. belgië moet het eerder hebben van spelers in 'kleinere' clubs in europa zoals hamburg, de rangers, anderlecht, club brugge, auxerre. daardoor moet belgië het meer hebben van de werkkracht en fysiek. nederland en belgië vind ik geen twee dezelfde elftallen dus omdat nederland het meer moet hebben van individuele techniek wat helemaal niet slecht is, integendeel. ik ben belg en je zal me alleen maar horen kwaad spreken over nederland als jullie dat ook over belgië doen. dit moest ik even zeggen. waarschijnlijk zal er nu weer kritiek volgen en dat vind ik heel jammer.