Bekijk Volledige Versie : fifa street nederland
jeffrey van de scheu
03/03/2005, 19:37
waarom zit in fifa street geen nederland maar ze hebben wel de edgar davids plein en nigeria maar niej nederland
Helaas wederom problemen over de rechten van de Nederlandse spelers.
jeffrey van de scheu
05/03/2005, 16:39
naai man zeker wer die kut knvb
voetbal king
05/03/2005, 17:33
neey jong dat lig der neit aan EA games heeft die rechten niet om het nl team erin te doen.de knvb wilt er geld voor zien eigenlijk heel erg dom.en slim is EA want dat hebben het nl team helemaal niet nodig om suc6 te hebben met de spellen.het si wel jmmr dat ze er geen nl team in hebben miss wel in 2006:D:D:D:D
welke teams zitten er allemaal dan in .. ?
jeffrey van de scheu
07/03/2005, 14:20
ga maar eens naar www.fifastreet.com ('http://www.fifastreet.com')
wie is nou beter stomme Nigerianen die niet kunnen voetballen of Nederland die bijna aan de top staat van het voetbal????
Dacht ik al Nederland he.
Later
leroy b-boy
08/03/2005, 17:26
ja precies man maar dat vinden die nigerianen ook van ons dus :p:p:p
maar ik vind gewoon ook dat ze niet alleen landen teams in moeten doen!! ik ga het spel niet kopen omdat ik denk dat er snel de lol er vanaf is omdat je maar met een bepaald aantal teams kan spelen en de bepaalde trucjes per speler worden dan ook snel saai
jeffrey van de scheu
09/03/2005, 11:54
leroy b-boy nederladn heeft de beste steet voetballers van de wereld man
die nigerianen kunnen gewoon niks
jeffrey van de scheu
09/03/2005, 15:08
ik heb hem al gekocht bij bartsmit
heintje8
09/03/2005, 15:55
in nigeria zit dag ik eto'o
zoniet dan komt het doordat nigeria afrikaans kampioen is geworden
sparkiezz
10/03/2005, 13:46
ja diej zeikerds in zeist zijn ook niej goed bezig want egt goede publiciteit levert dit nou ook weer niet op he
Master-m
11/03/2005, 18:23
eto'o zit bij kameroen en zit niet in het spel jeffrey;)
Helaas wederom problemen over de rechten van de Nederlandse spelers.
De Knvb is gwoon een waardeloze voetbalbond kom op man het nederlands voetbal is tog een suc6 kijk maar naar AZ en PSV Az wint gwoon van de nr 3 van SPANJE
moet je nagaan
nederland kan echt geen straatvoetbal he... das zoals je nederland bij beachsoccer zou kieze... ze kunnen het gewoon niet, waarom zou je bv. zimbabwe bij FIFA 2005 stoppen? ze kunnen niet voetballe... wel, nederland (en belgië trouwes ook :p) kan gewoon geen streetsoccer
btw voor al diegenen die nu willen commentaar geven, ik speel zowel streetsoccer als futsal dus *zippit*
vet spel man
www.ajaxrulez.nl ('http://www.ajaxrulez.nl') voor de echte ajacied. Word lid op het forum van de populaire site die de opvolger van ultrasuid te zijn.
Soccerfreak
23/05/2005, 15:14
FIfa street is een dikke shit en er moeten nederlandse spelers in dat is gwoon veel leuker als er nog een fifa street komt zou ik er meer teams in stoppen LATERZZ
andersz stuur je een mail naar de KNVB!!
jeffrey van de scheu
24/08/2005, 08:38
kan