PDA

Bekijk Volledige Versie : Ronald Koeman

Lardy
25/02/2005, 18:43
Koeman is weg bij ajax. In de loop van de dag heb je waarschijnlijk het nieuws mee gekregen, de meeste hebben waarschijnlijk wel de pers conferentie gezien van gister avond en de interviews met Koeman vandaag. Wat vinden jullie van de reactie van gisteravond en dat hij is zelf ontslag heeft genomen.

Dit wou ik ff kwijt.

Hij gaat waarschijnlijk naar VALENCIA.

gillezzz
26/02/2005, 09:28
Ronald doei doei man

Pietje Puk
26/02/2005, 10:17
Martin Jol willen ze, van mij mogen ze Wim Jansen halen , die is een pschyopaat!!!!

Dynawo
26/02/2005, 11:06
ik vind het gewoon slecht van koeman, als ajax in de problemen zit gaat hij de club verlaten maar al verloren ze met 3-2 (zijn ze door) dan is er niks aand de hand en dan zecht iedereen o wat is ajax toch weer goed en nu heeft iedereen een negative indruk over ajax. ik vind ook dat je ajax gewoon niet kan laten zitten

Lardy
26/02/2005, 16:09
Koeman draaide 2 jaar erg goed bij ajax, maar dit jaar heeft hij het echt verprutst.

dennisdevries
28/02/2005, 14:46
Ik hoop dat het Henk ten cate word!
al gaat het slechtm et psv dan zeggen ze helemaal niks kijk maar psv is vorig jaar geen kampioen geworden en ze deden het in de champions leugue harstikke slecht eerste ronde er uit en in de uefa cup meteen eruit en hoorde je toen iemand zegge dat guus hiddink ontslgen moeten worden nou dat vind ik pas belachelijk als ajax 1x verliest dab is het meteen een chaos en bij psv is er nix aan het handje Ik vind koeman een goede trainer en ik hoop dat hij bij valencia het goed gaat doen als hij daar heen gaat en dat koeman iedereen zijn mond kan snoeren ( mensen die zeggen dat hij geen goede trainer is)

Dhr. Thijs
28/02/2005, 15:30
ajax staat 3e en kan de titel al vergeten, dat mag nooit gebeuren, dus daarom is hij ontslagen. Maar voor mij is hij gewoon een boer ,en hij zal het nergens anders beter doen hoor...

Lardy
28/02/2005, 15:37
Maar toch ondanks dat PSV slechte resultaten in de Champions league behaalde noch Uefa Cup het draaide aardig in de strijd om de landstitel ze bleven tot de laatste wedstrijd Ajax op de hielen.

Martijn Van Zoggel
28/02/2005, 17:07
Loat hem toch mooi naar Valencia gaan. Sucses zal hij van mij nie krijgen.. Waarom gaat hij in vredesnaam weg bij ajax? hij had nog hendig een paar wedstrijden door kunnen Coachen maar je gaat tocht nie zomaar ineens weg?

Of Heb ik da??

Pietje Puk
28/02/2005, 19:36
Gullit mot er ook maar uit!!!!