PDA

Bekijk Volledige Versie : FIFA 13 Realistische Coach Topic

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Pjoot
18/02/2013, 11:46
US Palermo, 1 februari 2014
http://www.footballuser.com/formations/2013/02/646613_Citta_di_Palermo.jpg
Bank:
Sorrentino(77)DM
Milanovic(78)CV
Pisano(75)RB
Bacinovic(77)CM
Kovacic(77)CAM
Mehmeti(74)SP
Ramirez(74)SP

Reserves:
Vazquez(78)CAM
Silvestre(78)CV
Berardi(71)LV
Labrín(73)CV
Villar(65)CVM
Benali(72)CM
En nog wat minder noemenswaardige spelers

Een geweldige eerste seizoenshelft gehad. Met een 4e plaats op dit moment en de minst gepasseerde defensie doen we het uitstekend en gaan we op dit moment ,met een voorsprong van 7 punten op de nummer vijf, af op rechtstreekse plaatsing voor de Europa League. Eindelijk loopt het perfect in deze formatie doordat ik nu overal de juiste spelers heb. Zoals je ziet staat de redelijk onbekende linksback Biraghi(Gehuurd met optie) in de basis. Deze LB heeft een versnelling en sprintsnelheid van respectievelijk 96(!) en 97(!). Dat gepaard gaande met een uithoudingsvermogen van 96 maakt hem één van de beste mensen op deze positie, zeker omdat er nog veel groei zit in deze 21-jarige speler.

Aankopen:
Benali(72)CM (Gekocht van Brescia - 4,200,000)
Ramirez(74)SP (Gekocht van U.N.A.M. - 4,900,000)
Pisano(75)RB (Gekocht van Cagliari - 3,200,000)

Verkopen:
Hernandez(81)SP (Verkocht aan Benfica - 20,000,000)
Benussi(70)DM (Verkocht aan Feyenoord - 625,000)
Kurtic(77)CM (Verkocht aan Napoli - 3,800,000)
Donati(70)CV (Verkocht aan Torino - 925,000)
Zuculini(74)RM (Verhuurd aan Elche CF)

Zoals je ziet kreeg ik een bod dat ik niet kon weigeren voor Hernandez. Nadat eerde Sporting CP en Lazio de gewilde 20 mln niet wilde betalen, deed Benfica dit wel. Ik heb meteen toegeslagen door Ramirez te halen, een Mexicaanse spits die al langer op mijn lijstje stond. De rest van de spelers was overbodig, waardoor ze mochten vertrekken. Vazquez en Silvestre mogen in de zomer waarschijnlijk vertrekken, aangezien zij veel te duur zijn om op de tribune te zitten. Ik had verwacht dat Ilicic en Munoz zouden gaan vertrekken in deze wintertransferperiode, wat uiteindelijk niet gebeurde. Hierdoor blijft mijn selectie intact, maar zorgt de concurrentie ervoor dat er veel spelers op de bank of tribune zitten, die ik liever meer had laten spelen.

Benali is een jong talent die zich op termijn moet mengen in de strijd op het middenveld. Hij zal het nu nog moeten gaan doen met invalbeurten. Pisano is mijn verlangde, razendsnelle RB die de 30-jarige Nelson op termijn moet gaan vervangen of misschien al in het lopende seizoen.

Xander
18/02/2013, 12:33
Echt zonde dat je Hernandez hebt verkocht. Miccoli is al op leeftijd en Hernandez heeft een mooie potentie. Voor de rest heb je echt een mooi elftal opgebouwd met Palermo.

Frank'
18/02/2013, 13:05
Ondanks dat het nog niet heel lang geleden is dat ik me carrière hier postte toch maar weer even een update.

Ajax begin seizoen 3.

http://www.footballuser.com/formations/2013/02/646643_AFC_Ajax.jpg

Bank:

Cilessen (75)
Denswil (74)
Blind (75)
Serero (75)
Sporkslede (70)
Helenius(78)
Hoesen (74)

Reserves

Van der Hart (64)
Veltman (70)
Ligeon(70)
Dijks(69)
Norouzi (57)*
Bech(61)*
Nielsen(68)*
Lukoki(71)
Poulsen(62)*
Norouzi(59)*

*= Gescoute speler.

Erelijst;

Kampioen S1 en S2

Beker S1 en S2

Euro League S2

Budget :

78.000.000 transferbudget

349800 salarisbudget

Tips of opmerkingen?

Sigthorsson is ondertussen voor 11 miljoen verkocht. Helenius gaat hem vervangen in de SP.

rutger-aerox
18/02/2013, 14:35
Arsenal Seizoen 1

http://i49.tinypic.com/30wl3z7.jpg

op de bank:
Manonne
Mertesacker
Gibbs
Diaby
Ramsey
Oxlade-Chamberlain
Gervinho

in de basis 11 weinig verassingen, heb als opvolger van Sagna nu Hugo Mallo van Celta de Vigo gekocht.

tips/ comments?

Rick'
18/02/2013, 14:58
FrankAFCA Het ziet er op zich keurig uit. Wel heb ik een kleine aanmerking; Alderweireld zal aan de start van seizoen 3 al lang verkocht zijn, ik verwacht dat het zelfs aankomende zomer al zal gaan gebeuren. Je zou dan Okore als RCV kunnen gaan gebruiken en Denswil, die in seizoen 3 gewoon in de basis thuis hoort, als LCV. Voor de rest ziet het er prima uit.

Pjoot
18/02/2013, 15:18
Echt zonde dat je Hernandez hebt verkocht. Miccoli is al op leeftijd en Hernandez heeft een mooie potentie. Voor de rest heb je echt een mooi elftal opgebouwd met Palermo.

Tja, het is toch een toptalent en ik had niet het idee dat hij nog lang bij Palermo zou gaan spelen. Hij wilde zijn contract ook niet verlengen in mijn carrière, dus toen was het duidelijk voor mij. Maar met Dybala en Berardi heb ik nog twee toptalenten!

Frederico
18/02/2013, 15:20
Pjoot Ziet er heerlijk uit! Voor de rest deel ik de mening van Xander, Hernandez is echt een geweldige speler.

Michelangelo
18/02/2013, 15:25
rutger-aerox misschien kan je Valdez halen van Barca? Las net dat die in de belangstelling stond van Arsenal, evenals David Villa.

Frank'
18/02/2013, 15:29
FrankAFCA Het ziet er op zich keurig uit. Wel heb ik een kleine aanmerking; Alderweireld zal aan de start van seizoen 3 al lang verkocht zijn, ik verwacht dat het zelfs aankomende zomer al zal gaan gebeuren. Je zou dan Okore als RCV kunnen gaan gebruiken en Denswil, die in seizoen 3 gewoon in de basis thuis hoort, als LCV. Voor de rest ziet het er prima uit.

Was ik ook van plan,maar er komen maar geen biedingen op hem dus ja, maar ik heb nu nog 1 maand op hem te verkopen.

Rick'
18/02/2013, 15:34
Was ik ook van plan,maar er komen maar geen biedingen op hem dus ja, maar ik heb nu nog 1 maand op hem te verkopen.

Oke, wel begrijpelijk. In mijn carriere hebben zowel Eriksen als Alderweireld een contract verlenging afgewezen. Dit houd in dat er op hun beide aanbiedingen zullen gaan komen.

whitecaps
18/02/2013, 18:24
Eindelijk is het moment aangekomen: eindelijk heeft 1860 Munchen haar stadiongenoot Bayern verslagen. In een zinderende wedstrijd bleek de thuisclub met 2-1 te sterk voor de gedoodverfde titelfavoriet. Invaller Kim Ojo was de grote man bij 1860. In de 72e minuut scoorde hij de bevrijdende treffer, nadat Bayern-aanvaller Luis Suarez (0-1) en het Braziliaanse wonderkind Adryan (1-1) eerder het net wisten te vinden. 1860 is nu definitief aangesloten bij de top van Duitsland, nadat het vier jaar geleden nog op het tweede niveau speelde.

Het is allemaal snel gegaan bij 1860. Precies vier jaar gelden kwam de ploeg in handen van een Qatarese investeringsmaatschappij, die flink heeft lopen investeren. Coach Luiz Felipe Scolari kreeg de opdracht een team te smeden dat in 5 jaar mee kon doen om het kampioenschap van Duitsland. De Portugese coach faalde niet. Door kort na de overname te investeren in Duits talent (Acyckik, Schmiedebach) en relatief onbekende spelers met een aflopend contract (Angan, Ojo en Keita) aan te trekken was de promotie van 1860 al snel een feit.
Seizoen twee was een overgangsseizoen. Door spelers van gedegradeerde ploegen als Stuttgart en Frankfurt (Cacou, Inui en Trapp) te halen kon het eerste seizoen in de Bundesliga met lijfsbehoud worden afgesloten. (11de plaats)
Het derde seizoen werd er meer in kwaliteit geïnvesteerd. Dennis Aogo kwam over van HSV, dat op een teleurstellende 15de plek was geëindigd. Ook werd Wolff Eikrem (heerlijke speler) voor een prikkie van 3,5 miljoen gekocht. Door gebrek aan creativiteit werden ook Sorotinis Ninis, (Parma, gedegradeerd) Welliton Nem en Zoran Tosic (wisselspeler bij CSKA) vastgelegd. Dit heeft alles te maken met de veranderde speelwijze naar een 4-2-3-1 opstelling. Een 6de plaats werd behaald.
In het huidige seizoen draait 1860 op volle kracht. Ploegen als Wolfsburg, Augsburg en Nurnberg werden met ruime cijfers (4-1, 6-0 en 5-0) naar huis gestuurd. Ook de topper tegen BVB eindigde in een 1-1 gelijkspel. Alleen de ‘’uitwedstijd’’ tegen Bayern ging met 3-1 verloren. De revelatie van het seizoen is spelmaker Adryan. De tussenstand in de Bundesliga is als volgt: Bayern op 1, gedeeld met BVB (58 punten, doelsaldo Bayern is beter), 3de plaats 1860 met 54 punten, 4de plaats Schalke met 54 punten (doelsaldo) en als vijfde HSV, met 50 punten. Er zijn nog zo’n 8 wedstrijden te spelen. De laatst gespeelde wedstrijd is de bovenstaande, legendarische wedstrijd tegen Bayern.

Opstelling 1860 Munchen
Trapp (82)
Torosidis (81) – Acyckik (81) – Douglas (83) – Aogo (81)
Eikrem (84) – Schmiedebach (81)
Tosic (81) – Adryan (80) – Ninis (84!)
Angan (81)
Wissels: Weidenfeller (gepasseerd bij Dortmund), Dockal, Forren, Inui, Welliton Nem, Keita en Ojo.

Volgend seizoen wil ik mijn selectie versterken met Eriksen (Wolfsburg) en een goede verdediger.
Ook richt ik mij op de CL, waar 1860 waarschijnlijk weer eens in haar historie aan mee mag doen!

Raindog
18/02/2013, 19:43
Ziet er goed uit, Whitecaps!

Victorion
19/02/2013, 11:37
Arsenal Seizoen 1, September

Nadat ik met andere teams heb geprobeert een lange carrière op te starten ( Wat helaas niet lukte, omdat ik er geen motivatie voor had bij die clubs ) ga ik het weer proberen met Arsenal. Het doel wordt om binnen 3 jaar een stee vaste plek in de top 3 te hebben (wat nog best lastig wordt met oa: Manchester United, Manchester City, Chelsea en Tottenham. En een beetje Liverpool) ik wil een sterk, jeugdig team samen gaan stellen wat betekend dat in seizoen 1: Squillaci, Arshavin, Rosicky en Santos mogen vertrekken. Overigens is Rosicky al vertrokken naar Werden Bremen en Squillaci naar Lazio Roma ( voor bij elkaar 8,5 miljoen ). Veel talenten worden ook verhuurd aan clubs in de lagere competities van Engeland of competities in Ierland of Schotland spelers die reeds verhuurd zijn: Gnarby, Frimprong, Miquel en Watt.
Ik heb ook nog wat jonge spelers te koop staan die geen toekomst hebben bij mijn Arsenal dat zijn alsvolgd: Martinez, Shea, Meade en Yennaris

Basis 11 Arsenal.

http://www.footballuser.com/formations/2013/02/647296_Arsenal.jpg

Bank:

DM: Fabianski
CV: Mertensacker
LB: Monreal
CM: Diaby
CAM: Ramsey
RV: Oxlade-Chamberlain
ST: Giroud

Reserve:

DM: Marrone
RB: Jenkinson
CV: Djourou
CVM: Coquelin
CVM: Eastmond
LW: Gervinho
ST: Lecointe

Komend seizoen probeer ik 4 Talenten door te laten stromen in iedere linie 1.

Toelichting aankopen.

Jovetic >> Een echte aanvalsleider die Arsenal echt nodig heeft want die ontbreekt in de selectie met Jovetic heb ik een echte afmaker erbij en die was hard nodig.
Lecointe >> Nog een aanvaller zullen jullie denken, ja het is een talentvolle, sterke, snelle spits die ik rustig kan brengen in de beker wedstrijden en zal zo nu en dan door worden gewisseld met Jovetic, zodat hij op de bank plaats kan nemen en Giroud in de basis zal staan.

Ik zal jullie een update brengen wanneer ik aan seizoen 2 ga beginnen.

Tips en aanmerkingen zijn altijd welkom, Alvast bedankt !

makei
19/02/2013, 12:10
seizoen 3
http://www.footballuser.com/formations/2013/02/647326_AFC_Ajax.jpg

bank
cillessen
denswil
praet
butin* gescout
boilesen
sana
veltman

nog geen goed bod op eriksen gehad
dennis praet alvast als vervanger gehaald

cuenca na huurbasis voor 8 mil gekocht

kouyate wilde weg bij anderlecht

eikrem is gewoon super

maher wilde weg bij az gehaald voor 6 mil

Raindog
19/02/2013, 12:15
Een beetje uitleg zou geen kwaad, kunnen, makei. Echt realistisch vind ik je aankopen niet.
Victorion: grappig, ik heb ook net een carrière gestart met Arsenal, waarbij ik ook Jovetic gekocht heb.

makei
19/02/2013, 12:24
kouyate bedoel je?

Kingsls
19/02/2013, 12:33
En Praet en Maher. Ajax gaat geen spelers meer kopen voor hun prijzen, al helemaal niet als Eriksen nog niet weg is. Op de plek van Eikrem, komt eerst Poulsen, dan Boccara.

Victorion
19/02/2013, 12:41
Raindog hahaha, ja ik las het vanochtend dat Wenger hem wilt gaan halen aankomende zomer. Zou het een mooie en goeie transfer vinden voor beide partijen.

Begiristain
19/02/2013, 13:13
Maher is wel degelijk realistisch, zolang Eriksen dan maar vertrekt.

Rick'
19/02/2013, 13:19
Maar Kouyaté, Praet en Cuenca niet. Daarnaast is Eikrem overbodig.

nino1994
19/02/2013, 13:23
Seizoen 2, Augustus 2013
http://www.footballuser.com/formations/2013/02/647361_Liverpool.jpg

Toelichting:

Na een geweldig seizoen wil ik doorselecteren met Liverpool. Ik ben tweede geëindigd en heb de Capital One Cup veroverd. Ik heb mijn sterspelers Suarez en Sturridge verkocht. Simpelweg, omdat ik de eclatante transfergelden niet kon weigeren. Suarez verkaste voor 45 miljoen euro naar City, Sturrdige vertrok voor 30 miljoen euro naar Real Madrid. De basiself staat voor mij zo goed als vast. Gerrard ligt er 5 maanden uit, dus Allen neemt zijn plek over. Carroll krijgt een kans als aanspeelpunt, met snelle wingers krijgt hij voldoende voorzetten. Wisdom staat rechtsback, omdat Johnson er twee maanden uit de roulatie is.

Reservebank:
-T.Ince(gekocht, Augustus 2012, 3,3 miljoen euro) 75
- Douglas 79
-Downing 77
- Siem de Jong 81
- Borini 78
- Flanagan 70
- Henderson 77

Reservers zijn vooral jonge talenten zoals Suso, Robinson en Yesil die uitgeleend mogen worden. Daarnaast heb ik een aantal overbodige spelers die ik probeer te verkopen(Spearing, Coady).
Geblesseerd:
Gerrard 82
Johnson 81

Ik heb nu een transferbudget van 100 miljoen euro! Ik steek ongeveer 20 miljoen euro in de jeugdopleiding. Wellicht kan ik nog een echte topspits kopen maar dat is niet helemaal realistisch. Ik geef tot de winterstop Carroll en Borini de voorkeur.

Ik heb wel onhaalbare doelstellingen gekregen van het bestuur. Ik moet de "treble" winnen. Mijns inziens een onrealistische opgave. Misschien moet ik daarom grof investeren maar ik probeer met het bovengenoemde elftal zo ver mogelijk te komen.

Hebben jullie nog tips qua transfers? Raden jullie mij nog een speler aan?

Victorion
19/02/2013, 13:30
nino1994 Ik vind het niet echt realistisch dat je zowel Suarez als Sturridge verkoop. Sturridge is er net een half jaar dan zal die echt niet meteen vertrekken. Suarez heeft aangegeven dat hij het naar zijn zin heeft op Anfield Road. Dus zou ik je toch doorverwijzen naar het " Coach Topic"

Zeebaars
19/02/2013, 14:37
Gast, als hij van die immense bedragen op zijn spelers krijgt is het toch realistisch om ze te laten gaan? 45 miljoen is een bedrag wat Liverpool altijd wel zou accepteren.

Takazuma
19/02/2013, 14:47
Seizoen 2, Augustus 2013
http://www.footballuser.com/formations/2013/02/647361_Liverpool.jpg

Toelichting:

Na een geweldig seizoen wil ik doorselecteren met Liverpool. Ik ben tweede geëindigd en heb de Capital One Cup veroverd. Ik heb mijn sterspelers Suarez en Sturridge verkocht. Simpelweg, omdat ik de eclatante transfergelden niet kon weigeren. Suarez verkaste voor 45 miljoen euro naar City, Sturrdige vertrok voor 30 miljoen euro naar Real Madrid. De basiself staat voor mij zo goed als vast. Gerrard ligt er 5 maanden uit, dus Allen neemt zijn plek over. Carroll krijgt een kans als aanspeelpunt, met snelle wingers krijgt hij voldoende voorzetten. Wisdom staat rechtsback, omdat Johnson er twee maanden uit de roulatie is.

Reservebank:
-T.Ince(gekocht, Augustus 2012, 3,3 miljoen euro) 75
- Douglas 79
-Downing 77
- Siem de Jong 81
- Borini 78
- Flanagan 70
- Henderson 77

Reservers zijn vooral jonge talenten zoals Suso, Robinson en Yesil die uitgeleend mogen worden. Daarnaast heb ik een aantal overbodige spelers die ik probeer te verkopen(Spearing, Coady).
Geblesseerd:
Gerrard 82
Johnson 81

Ik heb nu een transferbudget van 100 miljoen euro! Ik steek ongeveer 20 miljoen euro in de jeugdopleiding. Wellicht kan ik nog een echte topspits kopen maar dat is niet helemaal realistisch. Ik geef tot de winterstop Carroll en Borini de voorkeur.

Ik heb wel onhaalbare doelstellingen gekregen van het bestuur. Ik moet de "treble" winnen. Mijns inziens een onrealistische opgave. Misschien moet ik daarom grof investeren maar ik probeer met het bovengenoemde elftal zo ver mogelijk te komen.

Hebben jullie nog tips qua transfers? Raden jullie mij nog een speler aan?

Xabi Alonso terug halen is misschien een optie? Aangezien hij volgens mij een terugkeer naar Anfield wel ziet zitten.

Michelangelo
19/02/2013, 14:53
Xabi Alonso terug halen is misschien een optie? Aangezien hij volgens mij een terugkeer naar Anfield wel ziet zitten.

Nee, je hebt Allen, Shelvey. Lucas, Coutinho, Gerrad, Henderson al, en bovendien heeft hij Siem de Jong nog gehaald ook. Xabi zal hun ontwikkelingen in de weg staan, hoewel het wel een goede speler is.

Ik heb Suarez met mijn Liverpool ook verkocht, al was dat voor 60 miljoen aan Barca.. ;) Voor dat soort bedragen vind ik het idd wel realistisch. Maar Sturridge is idd beetje raar, zit er net een half seizoen. Desalniettemin, misschien is McGeady een leuke aankoop voor je? Snel, behendig en een Liverpool-waardige speler. nino1994 . Trouwens, ziet er verder prima uit!

Frederico
19/02/2013, 15:39
nino1994 Siem de Jong en Ince zijn leuke aankopen, Sturridge en Suarez voor zo'n immense bedragen verkopen is trouwens wel realistisch.

makei
19/02/2013, 15:40
poulsen is al weg

Xander
19/02/2013, 17:37
Het is never nooit realistisch om Sturridge te verkopen na een seizoen aangezien hij in het echt pas sinds de winterstop bij Liverpool zit. Xabi Alonso terug halen vind ik ook onrealistisch. Speelt genoeg bij Real en Liverpool heeft al zoveel middenvelders. Suarez verkopen voor een bedrag boven de 50 miljoen kan nog net.

Rick'
19/02/2013, 18:56
makei Voortaan graag reageren met een citaat of door iemand te mentionen nu is het niet duidelijk waar je op reageert. Ook als Poulsen verkocht is blijft Eikrem overbodig. Je hebt namelijk Boccara, Sporkslede en Schone al voor die positie.

Michelangelo
19/02/2013, 18:58
Carriere begonnen met Malaga, dit om te zorgen dat ik me niet ga vervelen met Liverpool :)

Malaga, Oktober S1

Doelstelling van het bestuur: Eindig halverwege de ranglijst, kwartfinale CL, kwartfinale beker.
Iets wat ik zelf een zeer reeële doelstelling vind. Ik wil Malaga terug brengen aan de top, dit door goed voetbal te spelen, eigen spelers op te leiden, en gerichte aankopen te doen.

Opstelling:
http://www.footballuser.com/formations/2013/02/647575_Malaga_C_F_,_S_A_D_.jpg

Reserves:
- Caballero (DM, 80)
- Demichelis (CV, 80)
- L. Piazon (LM, 73)
- Camacho (CVM, 77)
- Portillo (CAM, 73)
- Vadillo (RV, 69)
- Saviola (CA, 78)

Toelichting:

Duda is geblesseerd geraakt voor 3 maanden, waarna ik besloot om Vadillo, een talent (17 jaar) van Real Betis te halen. Deze is gehaald voor ruim 2 miljoen Euro, een zeer snelle speler, die regelmatig zijn minuten mee pikt. Gehaald voor de toekomst. Piazon heb ik ook nog, deze is gehuurd van Chelsea. Verder nog een huurling, Antunes op de LB. Deze Portugees heeft mij heel erg blij verrast. Ik dacht er eerst aan om Didac van AC Milan te halen voor de LB positie, maar Antunes speelt de pannen van het dak! Kan goed mee op het niveau, komt veel mee op, staat z`n mannetje en is een verassend belangrijke speler in mijn team. Volgend jaar neem ik hem dus absoluut over na zijn verhuurperiode! Een andere fijne speler is Lugano, gehuurd van PSG. Vooral erg kopsterk, goed om hem erbij te hebben.

Mijn 2e aankoop is Bruno, gehaald van Villareal voor 9.2 miljoen Euro, plus Morales. Een speler die het spel heel erg goed leest en haast overal tussen zit. Een goede balafpakker. Toulalan zit in de winter van zijn carriere, en zo af en toe is dat te merken ook. Camacho speelt daardoor ook heel vaak, en dat is dan ook zijn natuurlijke vervanger voor later.

Isco is uiteraard de grote man, alle aanvallen gaan bijna via hem. Op de vleugels staat het verder ook allemaal goed, alleen ontbreekt het aan een echt goede spits. Santa Cruz overtuigd het meest tot nu toe. Maar duidelijk is wel dat ik volgend jaar een andere, jongere spits ga aantrekken. Saviola is geen echte spits, meer iemand die erachter moet spelen, maar is wel snel (ondanks zijn leeftijd) . Speelt ook geregeld en best fijn moet ik zeggen. Maargoed, ook hij is al 32 jaar, gaat dus niet lang meer mee.

Het seizoen gaat beginnen, in de winter weer een update!

Frederico
19/02/2013, 19:17
Michelangelo Heerlijk team! Mooie aankopen naar mijn mening. Veel succes!

Jan-Henk
19/02/2013, 23:23
Michelangelo: Ziet er goed man! Ik heb er niets op aan te merken. Je aankopen zijn prima en realistisch, vooral Bruno is top. Ik ben benieuwd hoe je dit seizoen gaat presteren met de club.

MB45
19/02/2013, 23:39
Michelangelo_: Ziet er inderdaad top uit man! Erg strak! Misschien dat je nog een vervanger voor Eliseu kan halen? Hij is namelijk volgensmij niet zo heel erg goed, ofwel?

Michelangelo
19/02/2013, 23:59
Is een hele goede speler! Een echte motor, goede voorzet, erg snel, en een fantastisch uithoudingsvermogen. Enige nadeel is dat hij 30 jaar is, maargoed, wat ervaring is weer goed voor de balans juist. Ben tevreden over hem tot nog toe, dat is zeker niet de zwakste plek in mijn team.

Bedankt voor de complimenten allemaal :)

Quickzz
20/02/2013, 00:03
Ziet er goed uit Michelangelo! Zelf heb ik er ook over na zitten denken om Isco naar Dortmund te halen, maar zo'n talent hoort in principe niet op de bank te zitten. Zeker niet wanneer je Gotze en evt Reus nog voor je hebt, haha! Nogmaals leuk team :)

MB45
20/02/2013, 00:12
Is een hele goede speler! Een echte motor, goede voorzet, erg snel, en een fantastisch uithoudingsvermogen. Enige nadeel is dat hij 30 jaar is, maargoed, wat ervaring is weer goed voor de balans juist. Ben tevreden over hem tot nog toe, dat is zeker niet de zwakste plek in mijn team.

Bedankt voor de complimenten allemaal :)

Ooh oke, dat had ik niet verwacht:P
Dan zou ik hem gewoon lekker laten spelen ja.:)

Quickzz
20/02/2013, 00:58
N.v.t. :)

Xander
20/02/2013, 09:03
Ik zou je aanraden dit neer te zetten in het 'coach topic'.

Victorion
20/02/2013, 09:13
Ben het totaal met Xander eens, de formatie klopt niet Duitse teams spelen nooit met 3 verdedigers. Het zijn teveel aankopen en Tello is al helemaal niet realistisch.

Kingsls
20/02/2013, 09:45
'Teveel aankopen' vind ik altijd een zwak argument, maar Tello is inderdaad niet realistisch en dat verdedigende blok klopt van geen kant. Met de rest eens, dus, naar het coach-topic!

Raindog
20/02/2013, 09:56
Kuba en Gundogan staan ook compleet verkeerd. Waarom speel je niet gewoon 4-2-3-1 met Gundogan/Sahin en Bender centraal, Götze ervoor, Kuba en Reus op de flank? Je aankopen zijn ook stuk voor stuk overbodig. Je zegt zelf dat je je jeugd kansen wil geven, maar dan koop je wel een pak spelers waardoor die jeugd van jou nooit aan spelen toe gaat komen.

Quickzz
20/02/2013, 10:13
Mm, ik denk dat ik vannacht iets te enthousiast was met die koop-ziekte (wat ik hiervoor bij Juve had) Jullie hebben gelijk! Gelukkig nog geen wedstrijd gespeeld dus vanmiddag even overschrijvende carriere aanmaken.

Nino.
20/02/2013, 11:21
Ik ben met Lazio Roma begonnen. Het doel is om in een paar seizoenen de beste van Italië te worden. Dit zal ik doen door talentvolle spelers te kopen en die jongens beter te laten worden. Ook wil ik in seizoen 1 de Europa League in de wacht slepen.

Team:

http://img6.imageshack.us/img6/5411/fifa132013022011474207.png

http://img208.imageshack.us/img208/1631/fifa132013022011474760.png

http://img29.imageshack.us/img29/1917/fifa132013022011475968.png

http://img844.imageshack.us/img844/274/fifa132013022011480362.png

Stand:

http://img593.imageshack.us/img593/6404/fifa132013022012201450.png

Kom maar op met de kritiek! :)

Quickzz
20/02/2013, 11:22
BORUSSIA DORTMUND

BASIS OPSTELLING

http://www.footballuser.com/formations/2013/02/647972_Borussia_Dortmund.jpg

BANK

M. Langerak (68) DM
M. Ducksch (61) SP
J. Schieber (76) SP
M. Leitner (74) CM
N. Sahin (82) CM
M. Halstenberg (55) LB
Felipe Santana (77) CV

TRIBUNE

E. Durm (62) SP

T. MeiSner (58) CV
K. Gunter (61) CV
M. Hornschuh (63) RB
O. Kirch (68) RB

R. Benatelli (57) CAM
J. Hofmann (59) RM
M. Bakalorz (63) CVM
M. Amini (63) CM
L. Bittencourt (68) CAM
K. GroSkreutz (75) LM
S. Kehl (79) CVM

Z. Alomerovic (59) DM

TRANSFERS

Patrick Owomoyela (74 ALG) - 1. FC Nurnberg - Qua leeftijd te oud, geef ik liever de jeugd een kans.
Mitchell Langerak ( 68 ALG geloof ik?) - Bayer Leverkussen - Ik wou graag Leno binnen halen dus heb Langerak in de deal betrokken.

Bernd Leno (80) - Komt van Bayer Leverkussen, wil hem klaar gaan stomen om op den duur Weidenfeller (31 jaar) op te gaan volgen. Leno is met zijn 20 jaar een welkome speler!

Zojuist een nieuwe carriere gestart met Borussia Dortmund. Nadat ik met Juve eigenlijk overal de beste spelers vandaan haalde, had ik zin aan iets anders. Namelijk een realistische carriere. Afgelopen avond/nacht had ik er al één aan gemaakt maar na het plaatsen van de opstelling en uitleg bleek dat er nog maar weinig realiteit in zat, vandaar dat ik heel wat pagina's heb doorgelezen om vervolgens alsnog te proberen en zo realistisch mogelijke carriere met BvB voort te zetten.

Ik heb Gundogan boven Sahin verkozen, dit omdat hij 2 jaar jonger is, leergierig, en op het reactievermogen na (82 om 83) eigenlijk alle eigenschappen hoger heeft dat Sahin. Wel is Sahin een prima stand-in en bij evt. wegvallen van Gundogan uiteraard eerste keus.

Spelers als Gunter en Bittencourt wil ik langzaam gaan brengen, ze zijn nog jong (17 en 18). Bittencourt is bijvoorbeeld 5-sterren met zijn zwakke been. Als evt. opvolger van Gotze is dit met schieten van afstand natuurlijk zeer gevaarlijk vanuit alle hoeken van het veld. Tevens heeft hij een versnelling van 90, wat er net voor kan zorgen dat je die ene man voorbij komt om bijvoorbeeld vervolgens zelf te schieten of de bal te steken op een diepgaande spits.

De rest van de jeugdspelers ga ik mee afwisselen tot aan de winterstop om te kijken wie mij bevallen, en wie er evt in aanmerking komen voor een verhuur.

DOELSTELLING

Ik wil kampioen worden met Dortmund, iets wat met deze selectie ook zeker moet lukken. Goed voetbal spelen, en de jeugd de kans geven. Europees hoop ik binnen 2 a 3 seizoenen de Champions League te winnen.

TIPS, VRAGEN EN/OF OPMERKINGEN?
Ik hoor het graag van jullie! Tips zijn uiteraard zeer welkom, kritiek ook, want daar leer je van :)

Raindog
20/02/2013, 11:45
Leno blijft onrealistisch, die gaat niet bij Leverkusen vertrekken om elders op de bank te zitten. Je had beter Langerak nog even gehouden als tweede keeper. Weidenfeller kan nog wel een aantal jaar mee en is zeer belangrijk voor BvB, hij is zowat een pater familias voor al die jonge kerels.

Waarom heb je trouwens Ducksch (61) en Halstenberg (55) op je bank, terwijl je Bittencourt, Kehl en Grosskreutz op de tribune hebt?

Tussen Gundogan, Bender en Sahin zou ik wat rouleren. Laat die twee die best in vorm zijn spelen, behalve natuurlijk als die jongens te moe zijn.

Nino.: Ziet er op zich goed uit, maar Mayuka zie ik niet voor Italië kiezen. Met Kozak en Floccari op je tribune is zowel hij als Alfaro vrij overbodig. Ook zou ik één van je CM's eraf halen voor een CDM. Jouw bank ziet er trouwens ook vrij raar uit: waarom 2 CDM's en geen flankverdediger?

Quickzz
20/02/2013, 11:50
Raindog Net even terug gekeken maar dat is al aangepast, Ducksch en Halstenberg zitten al bij de reserves, had dat blijkbaar met het plaatsen van opstelling niet allemaal goed gepositioneerd :)

Over wat je zegt met Gundogan, Bender en Sahin qua rouleren heb je gelijk aan ;)

EDIT: Ik zal je advies m.b.t. Weidenfeller en Langerak ook maar aan houden. Carriere liep net vast waardoor ik FIFA opnieuw moest opstarten, opstelling etc was allemaal weg, haha

Begiristain
20/02/2013, 12:56
Ik ben met Lazio Roma begonnen. Het doel is om in een paar seizoenen de beste van Italië te worden. Dit zal ik doen door talentvolle spelers te kopen en die jongens beter te laten worden. Ook wil ik in seizoen 1 de Europa League in de wacht slepen.

Team:

http://img6.imageshack.us/img6/5411/fifa132013022011474207.png

http://img208.imageshack.us/img208/1631/fifa132013022011474760.png

http://img29.imageshack.us/img29/1917/fifa132013022011475968.png

http://img844.imageshack.us/img844/274/fifa132013022011480362.png

Stand:

http://img593.imageshack.us/img593/6404/fifa132013022012201450.png

Kom maar op met de kritiek! :)

Looking good. Had wel Alderweireld laten schieten, er zijn daar zoveel goede onbekende centrale verdedigers.

Frederico
20/02/2013, 13:00
nino Leuk dat je met Lazio bent begonnen. Je team ziet er goed uit, alleen zijn Mayuka en Alderweireld onrealistisch in mijn ogen.

Masterrick
20/02/2013, 15:14
Leicester City september 2012

------------------------------Schmeichel---------------------------

De Leat------Morgan.---------------------St. Ledger.------Büttner------

----------Drinkwater.-------------------------------------Gardner--------------------

-------------------------------------King--------------------------------------

Marshall.-------------------------------------------------Dyer-------
------------------------------------Nugent------------------------------------

Gekocht:

Büttner. (Gehuurd zonder optie tot koop)
Gardner. (Gehuurd met optie tot koop 3 miljoen)

Verkocht :

Beckford
Veel spelers met lage alg

Michelangelo
20/02/2013, 15:19
Lekker team hoor! Masterrick

Frederico
20/02/2013, 15:23
Masterrick Büttner is niet realistisch, is de back-up van Evra. Bovendien zouden we graag met meer zien dan een opstelling.

Raindog
20/02/2013, 15:30
Geen Knockaert in de basis?

Masterrick
20/02/2013, 15:37
Frederico Büttner was 3e keus nadat baines was gekocht
Raindog: Knockaert heeft gebroken enkel en is daarom 3 maanden aan de kant

Quickzz
20/02/2013, 16:06
Masterrick , Dan nog zie ik Buttner niet naar Leicester City vertrekken :P

Raindog
20/02/2013, 16:12
Op uitleenbasis moet dat zeker kunnen, bij Leicester speelt hij elke match.

villas-boas99
20/02/2013, 16:17
Ik zie hem eerder naar een laagvlieger gaan in de Premier League, bijv. Wigan Athletic, QPR en nog wat andere clubs. Maar weet het niet zeker.

Nino.
20/02/2013, 16:18
Bedankt mannen! Ik kan wat met de kritiek. Ik zal Cavanda als wissel neerzetten en in de zomer van volgend jaar ga ik wat spitsen wegdoen. Mayuka is de vervanger van Zarate, die voor 30 miljoen weg is gegaan. Daarom zocht ik dus een snelle speler die als schaduwspits aan de slag moest.

Xander
20/02/2013, 20:21
Ik heb er aan getwijfeld om het hier te plaatsen maar ik doe het toch maar.

Ik zit nu in me tweede seizoen met Hellas Verona en ben gepromoveerd naar de Serie A. Met gemak.
Mijn doel is om met jonge spelers richting de top te gaan. Ik heb maar weinig budget dus ik maak voornamelijk gebruik van mijn scout en ik kijk ook rond tussen de vrije spelers.
In mijn 1e seizoen was ongeveer 1/3 deel van het elftal wel gehuurd, twee spelers met optie tot koop (Cuvelier van Stoke City en Mannone van Arsenal) heb ze beiden helaas niet kunnen overnemen door het kleine budget.

http://i46.tinypic.com/5v9kqo.jpg

Bank

DM: Iemmello (60) **
CV: Huston (64)
LB: Mori (58) *
CVM: Maidana (66) **
LM: Zuber (73)
LM: Wellington Silva (70)
SP: Sanogo (71)

Reserves:

CM: Arzamendia (65)
CM: Schiavon (58) *
LV: Arrigoni (59) *
SP: Pecorini (59) *

* Jeugdspeler
** Vrije speler

Op me verlanglijst heb ik Mannone en Macheda staan, er komen natuurlijk nog wel meer op het verlanglijstje.

Om wat dingen te verklaren.

Basis:

Afgelopen seizoen had ik twee gehuurde keepers en met mijn krappe budget heb ik dus maar een vrije speler moeten halen. Ferri is achttien jaar en 'toont veel potentie'. Vargas vorig seizoen gehaald bij de vrije spelers. Botteghin gehaald van NAC (Ik twijfel over het realisme) Albertazzi zat er al bij en is al maar lief zeven punten gegroeit. Biraghi deze zomer gehaald van Inter. Bellomo vorig seizoen gehaald van een club uit de Serie B, deze jongen toont ook veel potentie. Jorginho is denk ik de bekendste van me elftal. Het zou realistischer zijn als ik hem laat vertrekken maar ik probeer wat op te bouwen met Hellas Verona en hij is mijn belangrijkste pion. Soriano vorig seizoen gehaald van Sampdoria, hij gaat geen uitzicht op een basisplaats. Ragatzu was verhuurd maar had ik meteen teruggehaald omdat ik hem gewoon simpelweg nodig had. Gallopa heb ik binnen gehaald van die 'EAS FC' store. Hij wordt dus een hele grote. Berardi vorig seizoen in de winter gehaald bij Sassuolo.

Wissels en reservers:

Iemello twee keeper, niks meer niks minder. Dat heb je gewoon nodig in je elftal. Huston zat er ook al bij en is een goeie derde. Mori uit noodzaak bij het elftal gehaalt aangezien ik maar een krappe selectie heb. Maidana was een vrije speler die 'veel potentie toont', ik kan hem niet laten staan daar. Zuber gehaalt van Grasschoppers als ik me niet vergis, hij toont ook veel potentie maar ik zit er aan te denken hem weer te verkopen. Ik vind hem maar een zwakke speler met een slechte mentaliteit. Wellington Silva ook afgelopen winter gehaald, komt uit de twee competitie van Spanje en speelt ook vaak genoeg in de basis. Sanogo toont ook veel potentie, ik heb hem gekocht van Auxerre. Ik rouleer veel met hem.

Arzamendia wou ik in eerste instantie verkopen maar hij groeide toch aardig snel en met zijn negentien jaar wacht ik nog liever af. Schiavon, Arrigoni en Pecorini even als Mori bij het eerste elftal gehaald uit noodzaak.

Ik heb dus maar een krappe selectie en probeer op het moment er het beste van te maken omdat ik het liefst alle posities dubbel bezet heb. Met twee zwakke keepers, waar van één weliswaar veel potentie toont, ga ik het niet redden dus Mannone is een noodzaak. Mochten jullie nog meer willen weten hoor ik het graag. Ik zal best het één en ander zijn vergeten te melden.

Raindog
20/02/2013, 20:34
Ziet er goed uit! Alleen wel straf dat je promoveert naar de Serie B, ik vermoed dat je daar Serie A bedoelt.

Xander
20/02/2013, 20:36
Ziet er goed uit! Alleen wel straf dat je promoveert naar de Serie B, ik vermoed dat je daar Serie A bedoelt.Haha oeps. Maar goed gekozen topic dus?

Frederico
20/02/2013, 20:38
Wat mij betreft heb je een mooi team opgebouwd en het staat op z'n plaats in dit topic.

Dewey
21/02/2013, 10:03
http://www.footballuser.com/formations/2013/02/648664_Southampton.jpg
Seizoen 4 met Southampton. Ik stop met deze carrière, omdat ik er al mee was begonnen voor de winterstop en nu zijn er wat verandering opgetreden die in mijn carrière er niet zijn. Maar dacht dat het wel leuk was om hier neer te zetten en dat jullie mijn beleid kunnen beoordelen.

Grote verkopen:

Lallana 38 miljoen seizoen 3 ----> Manchester City
Gaston Ramirez 36 miljoen seizoen 3 ----> Real Madrid
Clyne 15 miljoen seizoen 2 ----> Arsenal
Yoshida 5 miljoen seizoen 2 -----> CSKA Moskou
Cork 18 miljoen seizoen 3 ------> Manchester United
Schneiderlin 14 miljoen seizoen 2 ------> PSG
Jay Rodriqeuz 29 miljoen seizoen 2 -------> AS Roma

Aankopen:

Guidetti seizoen 2 4 miljoen <----- Manchester City
Coady seizoen 1 0,5 miljoen <------ Liverpool
Buttland seizoen 1 3 miljoen <----- Birmingham
Redmond seizoen 1 2,4 miljoen <----- Birmingham
Pacheco seizoen 2 1,5 miljoen <------ Liverpool
Mackay-Steven seizoen 2 5,9 miljoen <----- Ploeg uit Schotland
Van Rhijn seizoen 2 7 miljoen <------ Ajax
Van Ginkel seizoen 3 8 miljoen <------ AZ ( Was door AZ overgenomen van Vitesse in seizoen 1 )
Dann seizoen 1 2,4 miljoen <---- Blackburn

Totaal dus aardig wat winst gemaakt en met Southampton de volgende prijzen binnen gehaald.

1x FA Cup seizoen 2
2x Europa League voetbal
1x Champions League voetbal
1x Runner-up BPL
2x League cup
1x Community Shield

Frank'
21/02/2013, 20:07
Ajax seizoen 4. 1ste dag na afloop 1ste transferperiode.

http://www.footballuser.com/formations/2013/02/649056_AFC_Ajax.jpg

Bank:

Casteels (70)

Ligeon (72)

Blind (78)

Serero (77)

Klaassen (77)

Nico Lopez (77)

Bakkali (73)

Reserve:

Hoessen (76)

Dijks (76)

Ozcal (69) *

Van der Hart (64)

Norouzi (62) *

Alonso Mendezo (73)

Sporkslede (71)

Lukoki (73)

Pekarik (60) *

Kurtulus (70) *

Veltman (72)

Durica (61) *

Weiss (60) *

Uitgeleend:

Rios*

Nefiz*

Vilna*

Zabavnik*

Norouzi*

Poulsen*

Bech*

Nielsen*

*= Gescoute speler

Aankopen van het laatste 2 transferperiodes.

Van der Vaart: Ik zocht een ervaren speler en in de oud-Ajacied vond ik me perfecte speler ook vond ik het wel realistisch,na de scheiding met Sylvie. :P Ik heb hem binnengehaald voor 3 miljoen + Sana.

Bakkali: Wou vertrekken bij PSV wegens gebrek aan speeltijd en aangezien hetzelfde met Bazoer is gebeurd en het een groot talent is zag ik dit ook al een realistische transfer. Bedrag dat ik voor hem betaald heb is 4,2 miljoen

Alonso Mendezo : Talent van 19 jaar wat bij transfervrije spelers stond dus waarom niet.

Nico Lopez: Zocht een talentvolle SP die ook in Europa gebruikt kan worden vandaar de keus voor hem. Kostte me 6 miljoen.

Casteels: Aangezien Van der Hart gewoon totaal niet groeit moest ik een goede en talentvolle back-up achter Cillesen hebben die vond ik in hem en kostte me maar 1,3 miljoen.

Uitgaande transfers:

Vermeer voor 16,5 miljoen naar BvB

Transfers van de winter uit het vorige seizoen weet ik even niet meer die zal ik morgen nog even zoeken.

Erelijst

kampioen: S1, S2 en S3

Beker : S1,S2

Europa League: S2

CL; S3 dit was erg verrassend ook voor mij zelf maar echt een geweldige prestatie. finale tegen Valencia werd met 2-0 gewonnen.

Supercup: S4 winst op Benfica (2-1)

Niveau was al deze jaren wereldklasse ,maar ga nu over op Legendarisch.

Tips of Opmerkingen?

Frederico
21/02/2013, 20:08
Casteels is niet realistisch, heeft net nog aangegeven te willen vertrekken bij Hoffenheim als hij geen basisplaats krijgt dus komt hij zeker niet op de bank zitten bij Ajax. Bakkali is ook onrealistisch.

flitter9
21/02/2013, 20:11
FrankAFCA Rafael en Sylvie zijn niet gescheiden. Ze hadden gwn aandacht nodig van de pers. Voor de rest een goed team alleen zijn Okore en Bakkali natuurlijk onrealistisch, maar je zit al in S4 dus dan maakt het niet meer uit.

xkrystiano
21/02/2013, 20:52
Denk niet dat Praet realistisch is.. zie hem binnen 4 jaar bij een betere ploeg dan Ajax voetballen,maar goed. :)

Frederico
21/02/2013, 20:55
Heb hem al meermaals gezegd dat Praet onrealistisch is, maar hij wil niet luisteren :P

Frank'
21/02/2013, 21:04
Over Praet stoppen we nu maar daar worden we niet over eens. Okore is zeker wel realistisch die speelt bij Nordsjealand en Ajax is zeker een vooruit gang en goed voor zijn ontwikkeling. Als je nou even mij stuk leest over Bakkali kan dat gewoon zeker aangezien het hetzelfde verhaal als Bazoer is. En over VdV tja ik volg die shownieuws niet zo heb alleen dat begin mee gekregen daarna niet meer.

Frederico
21/02/2013, 21:06
Okore is inderdaad wel realistisch, Bakkali is een twijfelgeval naar mijn mening. Dacht trouwens ook dat VdV ging scheiden :P

Valtix
21/02/2013, 21:11
Bakkali blijft bij PSV of gaat naar een topper of wordt uitgeleend. Hoeveel leggen we er op?

Frederico
21/02/2013, 21:12
Valtix Groot gelijk! Maar Frank komt altijd wel met een excuus, heeft altijd gelijk..

Ruben
21/02/2013, 21:15
Bakkali blijft bij PSV of gaat naar een topper of wordt uitgeleend. Hoeveel leggen we er op?
Inderdaad. Dat van Bazoer was een incident.

Frank'
21/02/2013, 21:36

0,20 eurocent. En tja ik heb hem gehaald in S4 en in mijn carrière wou die zelf weg.

Valtix Groot gelijk! Maar Frank komt altijd wel met een excuus, heeft altijd gelijk..

Excuus wil ik het niet noemen aangezien die Bakkali zoals ik al zei in mijn carrière wou vertrekken.

Frederico
21/02/2013, 21:38
Dan vertrekt Bakkali naar een topclub in Engeland..

Joostvans
21/02/2013, 21:52
Toch ben ik het niet helemaal eens met het merendeel hier; Bakkali zal ongetwijfeld naar de Europese top kunnen, maar als hij in het vierde seizoen nog steeds in Nederland bij PSV weinig speelminuten krijgt zie ik hem de overstap naar Ajax maken. Of het dan een goede aankoop is, is natuurlijk een tweede; je kan veel beter doen dan hem op zo'n moment. Daarnaast zal hij natuurlijk enkel de overstap maken als hij een basisplaats in het verschiet heeft liggen, dus op deze manier is het inderdaad onrealistisch. Mocht je hem hebben gehaald op een moment waar hij echt een kans gekregen zou hebben, zou het realistisch zijn. Bijvoorbeeld in het tweede seizoen als Cuenca terugkeert naar Barça...

Frank'
21/02/2013, 21:57
Nou dan is het 1 onrealistische aankoop,dat boeit mij niet zoveel de rest is wel realistisch imo.

Frederico
21/02/2013, 22:46
Één? Denk dat je niet goed hebt leren tellen, of leren ze dat niet bij FV? Praet en Casteels zijn ook niet realistisch, dus dat zijn ee drie ;)

Sycofant
21/02/2013, 23:01
Rustig, alsjeblieft. Het is hier niet FV en constant giftige opmerkingen over andere fora maken is niet echt bevorderlijk voor de sfeer hier.

Ge zit precies met een gokprobleem (zie ander topic) ^^

Frank'
21/02/2013, 23:03
Praet zie ik als realistisch en dat heb je al uitgelegd en in S4 is Casteels dat ook gewoon al was het s1 of S2 geweest had ik je mening gedeeld.

Zeebaars
22/02/2013, 07:34
Eigenlijk is het nagenoeg onmogelijk om in seizoen 4 nog goed de grens tussen realistisch en onrealistisch te trekken.

On: Goed team hoor, al vind ik het defensief wel erg zwak. Daarom is het ook goed van je om het niveau omhoog te doen want met dit team kan je nooit de Champions League winnen.

Quickzz
22/02/2013, 12:10
How, verkeerde topic, sorry! haha

Quickzz
22/02/2013, 14:26
Carriere Malaga gestopt

Kwam er net achter dat ik perongeluk Isco had verkocht, ipv bod afwijzen had ik geaccepteerd, zag het later pas in mijn inbox : 'Speler verkocht' ...

MB45
22/02/2013, 16:27
Een nieuwe carriere begonnen met AC Milan, vooral om de geweldige sfeer en het schitterende trainingscomplex. Mijn ambities zijn om binnen 2 jaar sowieso weer de top van Italie te zijn, en binnen 3/4 jaar weer aan de top van Europa te staan. Vooral door middel van jeugdopleiding en gerichte aankopen doen.

AC Milan, februari S1.

De doelstellingen van het bestuur zijn: Plaats je voor de Champions League, haal de kwartfinale van de Champions League en haal de finale van de Coppa Nazionale. We staan na 25 wedstrijden in de Serie A bovenaan, maar tussen de koploper en plaats 5 zitten maar 6 punten verschil dus ik moet zeker oppassen. We hebben ons als 2e geplaatst voor de knock-out fase van de Champions League achter Zenit. En wij hebben natuurlijk weer net de pech dat we Real Madrid al in de 8e finale treffen.. Op San Siro verliezen we met 1-3 en in Madrid winnen we met 0-1. We liggen er dus in de CL al uit. In de beker zijn we in de halve finale ten koste van AS Roma doorgegaan, in de finale treffen we onze grote rivaal Internazionale. Ik heb twee 4.5 sterrenscouts ingehuurd, en één van 5 sterren.

2977

Wissels:

- M. Amelia (DM) Keept af en toe in de bekerwedstrijden of als Abbiati moe is.
- G. Pazzini (SP) Stand-in voor Balotelli, valt vaak in.
- K. Constant (LB) Speelt soms i.p.v. Alex Sandro.
- M. Niang (RV) Valt vaak in voor Balotelli, El Shaarawy of Boateng.
- B. Traoré (CM) Valt vaak in voor Boateng.
- D. Bonera (CV) Speelt als Zapata of Mexes moe is.
- M. De Sciglio (RB) Speelt als Abate moe is.

- C. Zapata (5 weken) Speelt normaal i.p.v. Andreolli.
- M. Ambrosini (2 maanden) Valt normaal vaak in voor De Jong.
- K.P. Boateng (5 maanden) Speelt normaal i.p.v. Muntari.
- Mexes (6 maanden) Speelt normaal i.p.v. Yepes.

- Andreolli (Chievo Verona) 3.75 miljoen euro + Antonini.
- Alex Sandro (FC Porto) 9 miljoen euro + Didac.
- Flamini (Parma) 5 miljoen euro.
- Robino (Atletico Madrid) 15.5 miljoen euro.
- Salamon (Brescia) Leen.
- Gabriel (Livorno) Leen.
Verder zijn gewoon die spelers die IRL zijn uitgeleend bij mij ook uitgeleend.

- Diego Alves (Valencia)
- D. Ragatzu (Hellas Verona)
- F. Anderson (FC Santos)
- H. Kiyotake (FC Nurnberg)
- Kaká (Real Madrid)
- Jorginho (Hellas Verona)
- D. Astori (Cagliari Calcio)
- Fernando (Gremio)
- M. Verratti (PSG)
- E. Capoue (FC Toulouse)
- R. Mavuba (LOSC Lille)
- M. Icardi (Sampdoria)
- Zaza (Sampdoria)
- A. Pato (Corinthians)

xkrystiano
22/02/2013, 16:40
Mooi,wel spijtig dat Mexes en Boateng geblesseerd zijn,verder zou ik in de zomer een keeper halen (Rui Patricio) of Diego alves zoals in je verlanglijstje.

Ruben
22/02/2013, 16:44
Ziet er goed uit, hoor. Originele aankopen ook. Zou echter Muntari niet achter spitsen zetten. Robinho zou een beter keuze zijn daar, maar die heb je verkocht. SES zou daar kunnen spelen, waardoor Niang naast Balotelli komt te spelen.
De Sicglio kan overigens ook centraal spelen.

Quickzz. Zonde, want zag er aardig uit! (had het op m'n mobiel gezien. ^^)

Raindog
22/02/2013, 16:45
Waarom kies je voor Muntari als CAM? Hij mist daar de creativiteit voor, hoor. Zet dan liever Pazzini in de basis en schuif El Shaarawy een rij achteruit. Traoré moet je ook niet voor Boateng laten invallen. Alex Sandro vind ik een rare keuze, je had beter iemand gekozen die er meteen staat.

cassana
22/02/2013, 16:48
Mijn Napoli seizoen 2

Ik heb in twee jaar tijd bij Napoli behoorlijk veel veranderd. O.a sterspeler Cavani verkocht aan Manchester City. Ben in mijn eerste seizoen een beetje teleurstellend vierde geworden en heb zowel de bekerfinale als de Europese finale nipt verloren. Wel heb ik aan het begin de Super Coppa(?) gewonnen van Juventus.

Dit is mijn team nu:

DM: Frey (81) -> Gekocht van Genoa in seizoen 2 omdat na seizoen 1 De Sanctis en mijn tweede keeper stopten. Geweldige keeper.
RB: Manolas (77) -> Gekocht in seizoen 1 als talentje van Olympiacos. Is eigenlijk een CV, maar heeft door de blessure van Zúniga en het matige spel van Maggio een kans gekregen op de RB en doet het goed
RCV: Cannavaro (76) -> Oude ervaren verdediger, blijft het redelijk doen.
LCV: Bruno Uvini (75) -> Was in seizoen 1 verhuurd en heb hem in seizoen 2 een kans gegeven. Doet het gewoon prima
LB: Vargas (79) -> Gehaald van Fiorentina in seizoen 2, omdat ik eigenlijk geen goede linksback had. Armero speelde veel linksback in seizoen 1, maar hij is weer terug naar Udinese
RVM: Banega (82) -> In seizoen 1 gehaald van Valencia, mede door de lange blessure die Inler opliep
LVM: Capoue (83) -> Gehaald in seizoen 2, mede door de blessure die Inler opnieuw opliep en door de verkoop van o.a Dzemailli
RAM: Alexis (89) -> Grote aankoop in de winter van seizoen 1. Door het geld van Cavani was er veel te besteden en ik vind Alexis echt een fijne speler op FIFA
CAM: Hamsik (87) -> De absolute ster na het vertrek van Cavani. Niks over te zeggen
LAM: Insigne (80) -> In de basis gekomen tijdens seizoen 1. Heerlijke snelle buitenspeler
SP: Pandev (81) -> Rond de 25 goals gemaakt in seizoen 1 en het vertrouwen gekregen in de spits, al is hij dat niet echt

Bank
DM: Manonne (73) -> Door de blessure van De Sanctis in seizoen 1 gekocht. Speelt in de bekerwedstrijden, maar Frey is momenteel duidelijk beter
CV: Britos (78) -> Prima verdediger, niks aan toe te voegen, maar de basisverdediger vind ik beter
CV: Zouma (75) -> Talentje, gekocht in seizoen 2, mede door het vertrek van Campagnaro, Gamberini en Grava die er echt niks van bakten
CM: Behrami (80) -> Begon in seizoen 1 als basisspeler, maar stelde teleur. Probeer hem nog te verkopen
CM: Maiello (69) -> Talentje, was verhuurd in seizoen 1, en zit door vele blessures vaak bij de selectie
CAM: El Kaddouri (79) -> Back-up Hamsik en kan eventueel ook voor de verdediging. Fijne speler en doet me een beetje denken aan Dembele
CA: Fabbrini (75) -> Gehaald als extra aanvaller. Pikt zijn goaltje regelmatig mee, al is het niet een echte spits

Reserves
DM: Crispino (61)
CVM: Radosevic (69)
RM: Maggio (78) -> Was lang geblesseerd maar heeft zijn plek nog niet terug
CM: Inler (83) -> Lang geblesseerd, maar normaal wel zeker van een basisplaats. Moet rouleren dan met Capoue en Banega
CAM: Mazzarani (75)
LM: Vitale (71)
LM/RV Zúniga (80) -> Lang geblesseerd
LV: Ciano (69)
SP: Novothny (63)

Zoals je ziet dus geen verdedigers meer bij de selectie maar eventueel kan mijn rechtback Manolas ook CV spelen, evenals Capoue, waardoor spelers als Maggio/Zúniga op de backpositie kunnen spelen

Belangrijkste verkochte spelers:

Cavani
Gamberini
Campagnaro
Dzemaili
Armero -> Terug bij Udinese na uitlening
De Sanctis en Colombo -> Gestopte keepers
Rolando -> Terug bij Porto na uitlening

MB45
22/02/2013, 16:51
Bedankt alledrie! Ik zal SES achter de spitsen zetten, en Niang naast Balotelli. Alex Sandro staat er echt wel meteen hoor! Hij begon al met een ALG van 77 en heeft nu 78. Hij speelt ook heel erg fijn, dus ik vind het eigenlijk wel een mooie aankoop.:)
Ik zal volgend seizoen ook een nieuwe keeper kopen ja, dat wordt waarschijnlijk Diego Alves.;)

Raindog
22/02/2013, 17:22
cassana: De meeste van je aankopen vind ik niet realistisch, en Pandev is als diepe spits niet zo'n goede keuze.

cassana
22/02/2013, 17:27
cassana: De meeste van je aankopen vind ik niet realistisch, en Pandev is als diepe spits niet zo'n goede keuze.

Pandev is idd geen spits, maar hij doet het goed in de spits dus laat ik hem staan.

Luuk'
22/02/2013, 18:39
Ik wilde graag een career met Southampton beginnen, dus wilde ik vragen of dit een goeie opstelling is:

2978

Ruben
22/02/2013, 18:49
Dit is niet genoeg, Luuk. Graag meer informatie geven.

Luuk'
22/02/2013, 18:58
Oh sorry.

Nou dat is dus graag de opstelling waarmee ik wil spelen, dit wordt dan de bank:
Davis (73)
Richardson (68)
Puncheon (73)
Davis (72)/Ward Prowse (68)
Lambert (74)
Mayuka (72)

Ik wil graag nog een nieuwe keeper halen, voor de rest vind ik het prima. :)

Mayuka wisselt af met Rodriguez en Lambert met Ramirez.
Davis rouleer ik met Ward-Prowse.

Ik ga voor het eerst op professioneel spelen, nadat wereldklasse iets te moeilijk nog was. Ik wil graag langzaam aan een topclub van The Saints maken. :)

Raindog
22/02/2013, 19:01
Waarom zou je niet in 4-2-3-1 spelen?

Luuk'
22/02/2013, 19:06
Dit vind ik fijner en handiger spelen.

Dewey
22/02/2013, 20:02
Dit vind ik fijner en handiger spelen.

Beste opstelling voor Southampton is een 4-2-3-1.

--------------------------------------- Boruc------------------------------
-Clyne--------Forren-----------------------------Fonte-------Shaw-
----------------------Cork---------------------Schneiderlinn----------
------------------------------Ramirez-------------------------------------
---Mayuka---------------------------------------------Lallana----------
----------------------------------Jay/Lambert----------------------------

Keeper zou je kunnen vervangen door Ruddy?

Nainggolan
23/02/2013, 12:45
Newcastle United - november seizoen 2
http://www.footballuser.com/formations/2013/02/650349_Newcastle_United.jpg
Basiself (4-4-2 controlerend):
Krul (82): Eerste doelman natuurlijk. Niets op aan te merken. Nederlands international.
Debuchy (80): Dit seizoen gehaald, is natuurlijk realistisch. Ik ga de rest (Sissoko, Gouffran,..) niet halen. Frans international.
Dunk (73): Dit seizoen gehaald van Brighton. Veel potentie en heeft zich in de ploeg gewerkt ten koste van Coloccini en Perch.
S. Taylor (78): Vormt heerlijk Engels duo met Dunk. Net eerste keer opgeroepen voor Engeland.
Santon (81): Vaste linksback. Veel talent en is international voor Italië. Hoop hem nog zo lang mogelijk te houden.
Tioté (82): Motor van het team. Speelt voor Ivoorkust en is dé breker op het middenveld. Moet concurreren met Anita.
Cabaye (84): Onmisbaar Frans international en is kapitein als Coloccini of Gutierrez er niet instaan. De spelmaker van mijn team.
Ben Arfa (84): Creatieve speler en heeft veel assists. Wordt moeilijk om deze Franse international te houden.
Sammy Ameobi (70): Speelt bijna alles. Dit seizoen doorgebroken en scoort makkelijk en kan fantastisch een man passeren.
Vuckic (72): Speelt echt alles. Deze Sloveens international is tot nu toe speler van het seizoen van men team. Misschien dat ik hem later transformeer tot een middenvelder, want hij kan zo goed een bal bijhouden en is zo sterk aan de bal en fysiek. Wat een speler!
Guidetti (78): Leen hem van City en vormt een gouden duo met Vuckic. Scoort gemakkelijk en verdrijft Cissé én Ranger én Xisco uit de ploeg...

Bank:
Elliot (DM, 67): Tweede keeper die soms in de beker speelt. Is zeker nog niet afgeschreven, want als hij speelt doet hij het uitstekend.
Coloccini (CV, 80): Uit de ploeg gespeeld door Dunk. Wel nog kapitein als hij speelt.
Anita (CVM, 79): Speelt vaak en staat dicht bij de basis.
Cissé (SP, 83): Heeft een moeilijk seizoen en mag in de winter vertrekken.
Gosling (CM, 77): Speelt vaak in de basis en is mijn toekomstige CM. Is een motor.
Gutierrez (LM, 79): Op de bank beland door Sammy Ameobi. Valt veel in en is een leider.
Marveaux (LM, 76): Start vaak in de basis. Is goede speler en belangrijk voor mijn team.

Reserve:
Perch
R. Taylor
Bigirimana
Obertan
Ferguson
Tavernier
Dummett
Abeid
Ranger
Xisco

Uitgeleend:
Moyo
Shola Ameobi

Verkocht:
Simpson
Williamson
Amalfitano

Gestopt:
Harper

Captains en vice-captains:
Captain: Coloccini
Vice-captain 1: Gutierrez
Vice-captain 2: Cabaye
Vice-captain 3: S. Taylor
Vice-captain 4: Xisco

Ruben
23/02/2013, 13:53
Je maakt wel opvallende keuzes, hoor. Cissé op de bank bijvoorbeeld, ongeacht zijn vorm moet die altijd spelen. Tevens zou ik op zoek gaan naar een linksbenige linksback, want Santon kan helemaal niets met zijn linkerbeen.

Nainggolan
23/02/2013, 14:28
Je maakt wel opvallende keuzes, hoor. Cissé op de bank bijvoorbeeld, ongeacht zijn vorm moet die altijd spelen. Tevens zou ik op zoek gaan naar een linksbenige linksback, want Santon kan helemaal niets met zijn linkerbeen.
Cissé speelt niet goed en mag vertrekken. Guidetti doet het prima, scoort veel dusja... De beste speelt gewoon bij mij. Santon doet het overigens ook prima, dus ik haal voorlopig geen andere speler.

Raindog
23/02/2013, 15:02
Ook bizar dat je twee spitsen hebt die niet kunnen koppen. In de EPL is dat niet onbelangrijk.

Nainggolan
23/02/2013, 15:09
Ook bizar dat je twee spitsen hebt die niet kunnen koppen. In de EPL is dat niet onbelangrijk.
Wat? Vuckic is 1m90 groot en kan uitstekend koppen. Guidetti is ook 186 cm en kan niet zo goed als Vuckic koppen, maar toch wel goed genoeg. Overigens heb ik nog twee andere goede koppers: Xisco en Ranger.

Victorion
23/02/2013, 15:32
Update:

Arsenal - Seizoen 2

Nadat ik seizoen 1 heb afgerond, vond ik het tijd voor een update.
Ik heb niet een heel erg succesvol seizoen gehad, dat ik overigens afwerk heb als 2e van de Barclays Premier League.
De beker toernooien zijn zeer slecht verlopen, in de Champions Cup vloog ik er na de 8e finale eruit tegen Barcalona, en de andere toernooien ( League Cup, FA cup en Capital one Cup ) kwam ik niet verder dan de halve finale's.

Dit is mijn team bijna ten einde van de transferperiode Seizoen 2.

http://www.footballuser.com/formations/2013/02/650335_Arsenal.jpg

Bank:

Fabianski (81) - Kreeg vorig seizoen de voorkeur boven Sczcesny, en deed het verbazend goed groeide zelfs tot 81. Hij moet nu genoegen nemen met een plek op de bank achter Krul en dat accepteerd hij.
Koscielny (81) - Had de voorkeur boven Mertensacker maar toen hij vertrok en ik de mogelijkheid had om Hummels te kopen kreeg hij een plek op de bank, overigens zal hij wel veel afwisselen met Hummels.
Monreal (79) - Neemt al enige tijd genoegen met een plek achter Gibbs.
Mikel Arteta (80) - Voordat hij op de bank terecht kwam was hij al gezakt naar 80, vond het daarom realistisch om Witsel te halen.
Ramsey (80) - Doet het erg goed, speelt veel dus niks om op aan te merken.
Oxlade-Chamberlain (79) - Nog steeds groot talent die veel invalt voor of Walcott of Podolski, dus maakt genoeg minuten.
Giroud (81) - Heeft heel veel gespeeld want Jovetic is 2x 7 weken geblesseerd geweest, doet het zeer goed als Super-Sub.

Reserves:

Mannonne (71)
Jenkinson (70)
Miquel (69)
Coquilin (74)
Smallwood * (63)
Afobe (72)
Sinnott* (63)
Sordell* (66)
Henderson (64)
Diaby (77)
Bywater* (56)
Gordon-Hutton* (71) - Zeer groot talent, 17 jaar geworden in September dus heeft erg de potentie om een topper te worden, het is een CAM dus is de noodzaak er om verhuurd te worden aangezien hij Ramsey nog voor zich heeft.

Toelichting aankopen:

Krul 9,5 miljoen - Is gekomen nadat Sczcesny na een matig seizoen vertrok naar Napoli voor (14 miljoen euro).
Hummels 19 miljoen - Onverwachts kwam Genoa met een bod van 12 miljoen euro op Mertensacker, dat verbaasde me want zoveel en goed had hij niet gespeeld dus als Manager, kon ik het niet weigeren. En was er een mogelijkheid om te investeren in een topper op de CB positie.
Witsel 22,5 miljoen - Was al geringe tijd opzoek naar de opvolger van Arteta en zocht het binnen de filosofie van Arsenal, ik kwam toen uit bij deze creatieve Belgische CM, en ik moet zeggen het is een goeie inverstering want het middenveld draait op volle toeren. De driehoek, Wilshere,Witsel en Cazorla speelt heerlijk.
Clyne 9,5 miljoen. - Omdat ik realisme belangrijk acht in deze carriere was ik genoodzaakt om Sagna te verkopen en een opvolger te halen, daarbij kwam ik uit bij Clyne van het gedegradeerde Southampton, goeie opvolger niks op aan te merken speelt heerlijk.

Talenten:

Het scoutsysteem staat op dit moment op in Engeland met talenten als Gordon-Hutton, Sordell, Sinnott en Smallwood heeft mijn opleiding de sterren van de toekomst in huis, ik ben van plan om nog een scoutsysteem op te zetten in Frankrijk en/of Spanje, Nederland, Brazilie of Duitsland.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tips en opmerkingen zijn altijd welkom !

TomFsoccer
23/02/2013, 15:48
Victorion: Ik ben niet echt een Arsenal fan, maar ik ben wel iemand dat kan toegeven dat dit een goed team lijkt. Jovetic is 100% de perfecte aankoop in de spits vind ik, ook Clyne zie ik geen probleem qua realisme. Krul kan, behalve als je blijft bij de manier van Wenger (maar dat zal niet zo zijn zeker?). Hummels zie ik echt niet naar Arsenal gaan en Witsel heb ik ook mijn twijfels bij hoor. Arteta moet daar nog steeds staan vind ik. Ook vind ik het raar dat je Gibbs voor Monreal kiest aangezien deze er nog niet zo lang is en volgens mij niet echt blij zou zijn met een plek op de bank daar, maar goed als hij niet al te best speelt kan je moeilijk slechte spelers opstellen ofzo.

Willem'
23/02/2013, 15:50
Nainggolan, is mis trouwens Mapou Yanga-Mbiwa ?
Victorion, ik vind het er goed uitzien, ondanks dat het irl niet gaat gebeuren vind ik het (niet 100%) realistisch.

Frederico
23/02/2013, 15:52
Ik vind Witsel en Hummels niet realistisch, al heb je wel een lekker team.

Max.
23/02/2013, 15:52
Ik vind 5 aankopen, die overigens vrij veel kosten, niet realistisch, zeker niet bij Arsenal. En kom, Arsenal moet geen net niet spelers halen, wat doe jij als vervanger van Scezny, jij haalt er een. Die jongen kan keepen hoor, Krul. Maar hij heeft niet zo'n intrinsiek talent als bijvoorbeeld Courtois, haal dan ineens een goede.
.

Nainggolan
23/02/2013, 15:54
Nainggolan, is mis trouwens Mapou Yanga-Mbiwa ?
Victorion, ik vind het er goed uitzien, ondanks dat het irl niet gaat gebeuren vind ik het (niet 100%) realistisch.
Ik ga Yanga-Mbiwa niet halen, ik wil mijn eigen persoonlijke toets geven. :)

Willem'
23/02/2013, 15:55
Ik vind 5 aankopen, die overigens vrij veel kosten, niet realistisch, zeker niet bij Arsenal. En kom, Arsenal moet geen net niet spelers halen, wat doe jij als vervanger van Scezny, jij haalt er een. Die jongen kan keepen hoor, Krul. Maar hij heeft niet zo'n intrinsiek talent als bijvoorbeeld Courtois, haal dan ineens een goede.
.
Max. Krul vind ik wel wat beter als een net-niet speler als je het mij vraagt.
Er zijn betere opties, dat zeker! Maar Krul is gewoon een hele goede aankoop als je het mij vraagt.

Max.
23/02/2013, 15:58
Ik zeg niet dat ik hem niet goed vind, zeker niet. Maar als Arsenal echt wilt gaan winnen dan moeten ze spelers halen als Witsel, Jovetic, Hummels... Maar kies dan niet voor Krul eh. Zelfs hun grote concurrent, Tottenham, is zo slim om een zeer goede keeper aan te kopen met Lloris.

MB45
23/02/2013, 16:00
Ik vind Krul toch echt wel een goede keeper. Ik schat De Gea en Lindegaard echt niet hoger in hoor.;)

Frederico
23/02/2013, 16:01
Ik ben het eens met Max, Krul is net niet goed genoeg voor Arsenal. Mignolet en Courtois vind ik veel betere kandidaten.

Victorion
23/02/2013, 16:03
Ik vind Krul juist een beetje de weg bewandelen zoals Van de Sar dat ook deed ( bij een subtopper beginnen en vervolgends naar een topclubs ) die jongen keept in mijn carrière en op dit moment IRL geweldig. Ik weet niet of je gezien hebt hoe die keepte in de Europa League maar dat was erg sterk.

Hummels snap ik dat jullie je twijfels bij hebben, maar ach wie had ooit verwacht dat Real destijds 95 miljoen voor Ronaldo zou betalen ?
Daarnaast komt ook nog eens bij dat Arsenal toch eens moet gaan inzien dat ze eens een topper moeten gaan halen, zeker in de verdediging.

Witsel snap ik ook wel maar 1. Die jongen wil weg. 2. Ik betaal zoals je ziet niet een extreem bedrag ( wat Arsenal meestal ook niet doet ) en 3. hij past heerlijk in de ploeg maakt het eigelijk helemaal compleet.
Frederico Courtois is toch niet realistisch, Chelsea verkoopt hem echt niet aan Arsenal.

MB45
23/02/2013, 16:03
Courtois begrijp ik, maar Mignolet kom op ey. Krul is toch echt wel beter dan Mignolet hoor.

Max.
23/02/2013, 16:04
Vooral Courtois dan, maar die twee zijn niks voor Arsenal. Buiten Mignolet, Courtois kan naar betere ploegen, no offence.

TomFsoccer
23/02/2013, 16:04
matteo99: Ik vind De Gea toch wel net iets beter dan Krul hoor...
EDIT: En Mignolet is toch ook beter dan Krul, kom op zeg

Frederico
23/02/2013, 16:05
Ik gaf gewoon een voorbeeld met Courtois, heb niet gezegd dat hij realistisch is. De Gea is trouwens stukken beter dan Krul.

Victorion
23/02/2013, 16:07
Oke, maar dan nog iets, welke talentvolle keep kan je op dit moment halen die wel realistisch zou zijn, die 1. er gelijk staat en 2 die veel talent heeft.

MB45
23/02/2013, 16:07
Nah daar heb ik mijn twijfels over hoor. Maar laten we nu maar weer terug ontopic gaan.;)

Frederico
23/02/2013, 16:09
Mignolet is een uitstekende optie, wordt langs alle kanten met lof toegesproken en momenteel aan elke topclub gelinkt.

Ruben
23/02/2013, 16:10
Oké nu genoeg over keepers. Graag opstellingen!

sandx90
23/02/2013, 16:17
Update:

Arsenal - Seizoen 2

Nadat ik seizoen 1 heb afgerond, vond ik het tijd voor een update.
Ik heb niet een heel erg succesvol seizoen gehad, dat ik overigens afwerk heb als 2e van de Barclays Premier League.
De beker toernooien zijn zeer slecht verlopen, in de Champions Cup vloog ik er na de 8e finale eruit tegen Barcalona, en de andere toernooien ( League Cup, FA cup en Capital one Cup ) kwam ik niet verder dan de halve finale's.

Dit is mijn team bijna ten einde van de transferperiode Seizoen 2.

http://www.footballuser.com/formations/2013/02/650335_Arsenal.jpg

Bank:

Fabianski (81) - Kreeg vorig seizoen de voorkeur boven Sczcesny, en deed het verbazend goed groeide zelfs tot 81. Hij moet nu genoegen nemen met een plek op de bank achter Krul en dat accepteerd hij.
Koscielny (81) - Had de voorkeur boven Mertensacker maar toen hij vertrok en ik de mogelijkheid had om Hummels te kopen kreeg hij een plek op de bank, overigens zal hij wel veel afwisselen met Hummels.
Monreal (79) - Neemt al enige tijd genoegen met een plek achter Gibbs.
Mikel Arteta (80) - Voordat hij op de bank terecht kwam was hij al gezakt naar 80, vond het daarom realistisch om Witsel te halen.
Ramsey (80) - Doet het erg goed, speelt veel dus niks om op aan te merken.
Oxlade-Chamberlain (79) - Nog steeds groot talent die veel invalt voor of Walcott of Podolski, dus maakt genoeg minuten.
Giroud (81) - Heeft heel veel gespeeld want Jovetic is 2x 7 weken geblesseerd geweest, doet het zeer goed als Super-Sub.

Reserves:

Mannonne (71)
Jenkinson (70)
Miquel (69)
Coquilin (74)
Smallwood * (63)
Afobe (72)
Sinnott* (63)
Sordell* (66)
Henderson (64)
Diaby (77)
Bywater* (56)
Gordon-Hutton* (71) - Zeer groot talent, 17 jaar geworden in September dus heeft erg de potentie om een topper te worden, het is een CAM dus is de noodzaak er om verhuurd te worden aangezien hij Ramsey nog voor zich heeft.

Toelichting aankopen:

Krul 9,5 miljoen - Is gekomen nadat Sczcesny na een matig seizoen vertrok naar Napoli voor (14 miljoen euro).
Hummels 19 miljoen - Onverwachts kwam Genoa met een bod van 12 miljoen euro op Mertensacker, dat verbaasde me want zoveel en goed had hij niet gespeeld dus als Manager, kon ik het niet weigeren. En was er een mogelijkheid om te investeren in een topper op de CB positie.
Witsel 22,5 miljoen - Was al geringe tijd opzoek naar de opvolger van Arteta en zocht het binnen de filosofie van Arsenal, ik kwam toen uit bij deze creatieve Belgische CM, en ik moet zeggen het is een goeie inverstering want het middenveld draait op volle toeren. De driehoek, Wilshere,Witsel en Cazorla speelt heerlijk.
Clyne 9,5 miljoen. - Omdat ik realisme belangrijk acht in deze carriere was ik genoodzaakt om Sagna te verkopen en een opvolger te halen, daarbij kwam ik uit bij Clyne van het gedegradeerde Southampton, goeie opvolger niks op aan te merken speelt heerlijk.

Talenten:

Het scoutsysteem staat op dit moment op in Engeland met talenten als Gordon-Hutton, Sordell, Sinnott en Smallwood heeft mijn opleiding de sterren van de toekomst in huis, ik ben van plan om nog een scoutsysteem op te zetten in Frankrijk en/of Spanje, Nederland, Brazilie of Duitsland.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tips en opmerkingen zijn altijd welkom !

Hummels is niet realistisch.
Witsel & Jovetic vind ik persoonlijk heel goede aankopen.

Valtix
23/02/2013, 16:45
Mooi team, enkel Hummels (voor de verandering) is wat minder realistisch.
Scesny (heb geen goesting om zijn juiste naam op te zoeken) is nou ook geen wereldkeeper, hij was zelfs een soort van noodoplossing toen hij pas begon. Krul is dus ook geen topper maar past wel in het beleid van Arsenal vind ik.

Raindog
23/02/2013, 18:14
"Sczcesny" staat ook gewoon in zijn bericht, hoor. Hoe lui kan je zijn?

Valtix
23/02/2013, 19:49
Daar moet ik zelf ook nog achterkomen...

FifaFan100
23/02/2013, 20:06
Szczesny is 22 en kan in FIFA uitgroeien tot een hele goeie, IRL ook trouwens. Snap niet dat je een andere keeper koopt.

Quickzz
24/02/2013, 02:00
Vanavond ook een nieuwe carriere begonnen. Mijn carriere bij Malaga ging verkeerd aangezien ik dacht dat ik een bod op Isco had geweigerd, achter bleek dat ik 'm had geaccepteerd, haha!

Vanaf nu dus nieuwe carriere begonnen met Arsenal

ARSENAL | Seizoen 1
Professioneel

Basis opstelling

http://www.footballuser.com/formations/2013/02/650990_Arsenal.jpg

Wissels

DM L. Fabianski (76)
RV A. Oxlade-Chamberlain (77)
SP O. Giroud (80)
CV P. Mertesacker (80)
LB Monreal (79)
CAM A. Ramsey (77)
CM T. Rosicky (79)

CM M. Arteta (82)
CV K. Zouma (73)

Normaal speelt Arteta op de plek van Diaby, maar hij ligt er de komende 8 weken uit. Dat betekent dus dat Diaby op de bank terrecht komt, waarschijnlijk op de plek van Rosicky, zodat ik met Monreal in ieder geval nog een back op de bank heb.

Zoals gezegd een carriere begonnen met Arsenal. Mijn doel is om met Arsenal weer mee te strijden in de top van de BPL, en uiteindelijk na 3 a 4 seizoenen ook de Champions League te winnen. Dit wil ik doen door middel van de jeugd een kans te geven. Mijn huidige basis 11 staat nu, naar mijn mening, als een huis. Ik wil het eerste seizoen kijken welke jeugdspeler (talent) ik minuten kan geven. Vervolgens kan ik voor het begin van seizoen 2 gaan kijken of ik de jeugdspelers behoudt, of dat ik toch versterkingen ga kopen.

Transfers

VERTROKKEN:

CV Squillaci (ALG 73) - naar West Bromwich Albion (gezien zijn leeftijd en speelminuten overbodig)
LV Arshavin (ALG 79) - naar Everton (gezien zijn leeftijd en speelminuten overbodig)
LB Meade (ALG 57) - naar ... herken het logo niet meer, haha (Uitlening voor een seizoen om ervaring op te doen)
RB Sagna (ALG 82) - naar Manchester City (voelde zich niet thuis en wou graag weg !?, dus voor 10.5 miljoen verkocht aan M. City) Ik heb met de 20 jarige Jenkinson (ALG 70) een goede vervanger in huis, die ik graag de kans geef. Ik kan altijd in de winterstop nog een vervanger binnen halen.
CV Koscielny - voor 8,5 milj. vertrokken naar Newcastle United. Ik heb met Zouma een vervanger binnen gehaald. Koscielny is naar mijn mening niet goed genoeg in het huidige Arsenal, vandaar de keus om hem te verkopen.

BINNEN GEHAALD:

S. Jovetic - (ALG 84) - ik vond dat ik met Poldolski (op links) en Giroud niet een échte spits in huis had, vandaar dat ik met behulp van de financiele startinkomsten, en de verkoop van Sagna, de komst van Jovetic (Fiorentina) heb kunnen bekostigen.
K. Zouma - (ALG 73) - Een groot talent, weggehaald bij Saint Etienne. Ik probeer Koscielny nog te slijten bij een andere club, waarvoor hij de vervanger wordt (misschien eerst met invalbeurten en Mertesacker even centraal zetten).

Vragen, ideeen, opmerkingen of tips?
Zeg het gerust, mits ik er wat aan heb, en het op een fatsoenlijke manier gezegd kan worden! Van fouten leer je, zeggen ze altijd :)!

De eerste wedstrijd in de voorbereiding is gespeeld, zie hieronder voor het wedstrijd verslag:

Arsenal - Olympique Marseille : 4 - 0

(goal) '12 M. Arteta 1-0
(yellowcard) '37 B. Sagna
(goal) '45 L. Podolski 2-0
(goal) '45 L. Podolski 3-0
(substitute) '59 A. Gignac (in) voor B. Omrani (uit) (O.M.)
(substitute) '59 B. Cheyrou (in) voor A. Romao (uit) (O.M.)
(injury) '62 M. Arteta
(substitute) '66 A. Diaby (in) voor M. Arteta (uit) [Blessure bleek eerst mee te vallen, later bleek een wissel noodzakelijk)
(substitute) '77 M. Amalfitano (in) voor M. Sougou (uit) (O.M.)
(goal) '86 L. Podolski 4-0

Mijn manier van voetballen met Arsenal is eigenlijk kort en krachtig uit te leggen. Ik wil aanvallend voetbal spelen. Bij bal verlies van de tegenstander hoop ik uit de counter ontzettend snel om te kunnen schakelen. Kijk onderstaande video's van de 2-0 en de 3-0, pure counter goals :)!

2-0
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/152211509

3-0
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/152211645 (en nee, het was geen buitenspel, Podolski startte op het juiste moment :p)

TomFsoccer
24/02/2013, 08:53
Quickzz: Goed team, leuke doelstelling. Uitstekende transfer met Jovetic! Wel kan je nog kijken om een vervanger voor Koscielny, misschien is dit persoonlijk maar deze is toch echt niet goed genoeg (ik spreek dan over IRL)

Quickzz
24/02/2013, 09:47
TomFsoccer Ik had hem bijna verkocht voor 12,5 milj. maar ze konden het niet eens worden over de persoonlijke eisen, zelf vind ik hem ook niet heel geweldig. Mertesacker vind ik persoonlijk ook geen geweldige vervanger, zeker niet gezien zijn leeftijd.

TomFsoccer
24/02/2013, 09:52
Quickzz: Neen daar heb je zeker gelijk in, ik vind beide gewoon back-up waardig en ze mogen vertrekken bij een goed bod. Je kan talent Zouma halen voor de CV positie, past er perfect bij en is echt een beest!

Quickzz
24/02/2013, 09:54
TomFsoccer oke, ik ga zometeen FIFA opstarten, en gelijk even kijken! :) Zouma speelt bij? (aangezien ik Jovetic eerst ook niet op naam kon vinden)

Edit Oooh Kurt bedoel je, van Saint Etienne, talent van 17 jaar. Is zeker een goede optie! :D

TomFsoccer
24/02/2013, 09:56
Quickzz: Inderdaad die bedoel ik, zou ik zeker voor gaan!

Quickzz
24/02/2013, 09:58
TomFsoccer Ik zag hem van de week in mijn vorige carriere ook al tussen de verdedigers staan, zit me ook een kop op :P! haha

Valtix
24/02/2013, 10:13
Of misschien Alderweireld, kan hij dezelfde weg als Vermaelen en Vertonghen gaan...

Quickzz
24/02/2013, 10:23
Zouma binnen gehaald. Koscielny nog niet verkocht, maar Zouma is zo'n groot talent en op het forum lees je zoveel positieve dingen over hem, dat ik hem vast gekocht heb, op den duur zeker een vervanger bij evt vertrek van andere CV. :)

Overigens diende Wilshere net een transferverzoek in, beetje appart met een contract van 5 jaar.. Ga hem dus ook absoluut niet weg doen.

whitecaps
24/02/2013, 11:29
Gisteren een nieuwe carriere met Bayern gestart. Dit keer wil ik een ander soort realisme erin brengen. De naam van de coach is Pep Guardiola, die volgend seizoen naar Bayern gaat. Daarom ga ik pas in S2 echt beginnen. In S1 heb ik niemand aangekocht. Dit zal ik in de winterse transfermarkt ook niet doen. Het enige waar ik mij nu mee bezig houd is het bij elkaar houden van de spelers tot seizoen twee, waar ik, als Pep, mijn eigen draai eraan ga geven.

In seizoen 1 ben ik dus begonnen als Jupp Huynkes en speel dus in zijn formatie. Ik heb ervoor gekozen Robben en Gomez te laten starten, net als in het begin van het seizoen. Ironisch genoeg heeft Gomez nu een blessure en Robben de vormcrisis. Na vier wedstrijden, 0-3 Furt, 3-1 Anderlecht, 4-0 Mainz en 3-1 Stuttgard sta ik op een eerste plaats in de competitie en in de CL poule.
Opstelling met iedereen fit en normale vorm:
Neuer (86)
Lahm (87) - Badstuber (83) - Dante (83) - Alaba (79)
Javi Martinez (83) - Sweini (87)
Robben (88) - Kroos (85) - Ribery (91)
Gomez (87)

Bank: Starke - Rafinha - Boateng - Luis Gustavo - Muller - Shaqiri - Mandzukic

In seizoen twee wil ik met Guardiola een nieuw systeem gaan spelen, waar ikzelf het beste mee speel. Ik twijfel nog tussen twee systemen, eentje met 1 spits en eentje met 2 spitsen. Beide systemen zijn door mij bedacht en werken als de malle online (tweede divisie, hard op weg naar de eerste). Verder zal Bayern, met zijn Spaanse coach, transfers voorbereiden op Spaanstalige spelers. Mijn voorkeur gaat uit naar Isco en Bruno. Isco als directe versterking, Bruno als vervanger van Timo (te oud) en Gustavo (voldoet niet aan de verwachtingen). Verder wil ik een poging doen bij Lewandowski van BVB, maar alleen als hij in zijn laatste contractjaar zit. Verder wil ik nog een transfer doen in de zomer. Goretzka (?) van Bochum moet overkomen en dan verhuurd worden.

Tips, opmerkingen of aanbevelingen voor seizoen twee?

Frederico
24/02/2013, 11:45
http://i49.tinypic.com/120tgf5.jpg

Het tweede seizoen bij Dortmund is ten einde en het was er eentje om nooit te vergeten! Maar liefst vier prijzen werden er gewonnen: de Europese Supercup, het kampioenschap, de beker met de grote oren en de Duitse Pokal werden aan de imposante erelijst van de Duitse club toegevoegd. Götze was mijn absolute ster, Dzyuba liet zien dat hij een echte killer is en ter Stegen liet zien dat hij een waardige sluitpost is van de beste club ter wereld.

Basiselftal:

http://i48.tinypic.com/117qt79.jpg

Schaduwelftal:

http://i45.tinypic.com/244vbjn.jpg

Er werden geen transfers gedaan in de winterperiode, aangezien mijn team helemaal af was. Mijn carrière zit er op met Dortmund, er is alles gewonnen wat er te winnen viel.

Max.
24/02/2013, 11:47
Quickzz en naar iedereen toe die Jovetic in de spits zet bij Arsenal, sorry maar dat snap ik echt niet hoor! Die jongen moet het hebben van het feit dat hij rondzwerft, een echte schaduwspits dus. Je kan nog beter Podolski of Walcott in de spits zetten.. Zeker Podolski, aangezien die echt wel makkelijk scoort.
Verder snap ik niet wat iedereen tegen Koscielny heeft, de enige reden dat Arsenal zo gemakkelijk goalen binnenkrijgt is door hun aanvallend voetbal en het feit dat ze met geen enkele verdedigend ingestelde speler op het middenveld spelen. Als tijdelijke vervanger van Arteta zou ik echt niet voor Diaby kiezen, pak dan Ramsey. Dat is goed voor zijn ontwikkeling. Dat je Jenkinson ziet als je nieuwe vaste rechtsback, daar moest ik eens goed mee lachen. Was die jongen niet gehaald als CV? Hij moest gewoon RB spelen als tijdelijke vervanger, verder kan die jongen niks op de rechtsback.

---------------------------

Schitterend team Frederico ! Dzyuba is geweldig eh!

MB45
24/02/2013, 11:49
Ga jij niet iets te snel door je carrieres heen? Misschien een keer een niveautje hoger proberen zodat je eer langer over doet om prijzen te pakken? Frederico

Frederico
24/02/2013, 11:51
Ik speel al legendarisch matteo, en heb over dit seizoen toch iets meer dan een week gedaan, moet toch kunnen hé ;)

MB45
24/02/2013, 11:56
Ooh oke, dat is jammer. Ik bedoel het eigenlijk ook niet zo. Maar dat je binnen 2 seizoenen al de CL met BVB hebt gewonnen is aardig snel.;)

Frederico
24/02/2013, 11:57
Kijk naar m'n team, wat een heerlijke ratings toch? Hiermee is het gemakkelijk om de CL te winnen :P

MB45
24/02/2013, 11:59
Haha jah klopt het is wel een heel lekker team, maar ik denk toch dat Barca en Real nog wel een iets beter team hebben.:P

Joostvans
24/02/2013, 12:14
Ziet er natuurlijk geweldig uit, Borussia Dortmund is ook een heerlijk team om mee te beginnen. Als ik toch één puntje van kritiek mag geven; ik had wel graag iets meer jeugdspelers willen zien in het eerste of tweede elftal. Gebruik je wel scouts?

Frederico
24/02/2013, 12:16
Heb zo'n 20 miljoen geïnvesteerd in scouts, maar er is echt maar dan ook werkelijk geen enkel deftig talent uitgekomen.

Vic
24/02/2013, 12:17
MIlan, 3e seizoen:

1e seizoen: 3e plaats competitie, halve finale Champions League
2e seizoen: 3e plaats competitie, winnaar beker, winnaar Champions League
3e seizoen: Italiaanse supercup gewonnen. Ik sta nu na 10 wedstrijden 2e, belangrijkste doel is het kampioenschap.

Opstelling:

http://www.footballuser.com/formations/2013/02/651210_A_C__Milan.jpg

Wissels en Reserves:

GK:M.Perin(75) - gehuurd met optie tot koop
CB: Astori(82)
LB: Santon(79)
CDM:Vimercati(70) - jeugdspeler, 17 jaar
CM: Cigarini(81)
ST: Niang(81)
ST: Paloshi(83)
CM: Gough(72) - jeugdspeler, 17 jaar
RB: Borghese(73) - jeugdspeler, 18 jaar

Uitgeleend:
GK: Gabriel(67) - groeit niet, erg jammer.
RB: Ceccarelli(78) - transfervrij gehaald, fantastische jeugdspeler, 19 jaar

De jeugdspelers zijn nu al fantastisch, Gough heeft in de laatste 6 wedstrijden 5 keer gescoord. De mentale kwaliteiten en skillmoves zijn maximaal.

Daarnaast heb ik nog een stuk of 15 spelers in de jeugdopleiding met allen potentie 85-95

Misschien lijken niet alle spelers even realistisch, maar ik heb er zeker goed over nagedacht. Met name Santon, M'Vila en Pato zijn twijfelachtig, maar ik Santon heb ik geruild met Constant, bovendien denk ik dat ik hem ga verkopen, want Borghese is linksbenig en ik heb nog een fantastische RB uit de jeugd uitgeleend.

M'Vila heb ik net gehaald en ik denk dat hij niet de rest van zijn leven bij een club als Kazan zal blijven.

Pato is vreemd, maar na de Champions League winst heb ik hem toch terug gehaald. El Shaarawy was al in het tweede seizoen vertrokken, hij wilde weg. Als vervanger haalde ik Insigne, maar die deed het zo goed dat Real hem na de CL-winst voor 70 miljoen kocht. Ik had echter weinig tijd voor een vervanger, Pato's contract liep bijna af, dus dat was een makkelijke optie.

Quickzz
24/02/2013, 12:20
Max. Als je iets beter had gelezen, had je kunnen zien dat ik het voorlopig even met Jenkinson op RB doe. In de winterstop ga ik verder kijken (ivm geld). Jovetic speelt prima in de spits en heeft er al aardig wat in liggen, ook Podolski speelt op links gewoon goed.

Je zegt dat Arsenal snel goals tegen krijgt door té aanvallend voetbal. Wanneer ik dan Ramsey als back-up voor Arteta doe, ga ik een Centraal Aanvallende Middenvelder op een ietwat verdedigende positie zetten, of terwijl nog meer aanvallende spelers. Geheid dat dat mis gaat.

Quickzz
24/02/2013, 12:22
Vic Dragovic bij AC Milan? Zie hem eerder naar een duitse club verkassen, of ben ik nou gek? :P

Raindog
24/02/2013, 12:24
http://i49.tinypic.com/120tgf5.jpg

Het tweede seizoen bij Dortmund is ten einde en het was er eentje om nooit te vergeten! Maar liefst vier prijzen werden er gewonnen: de Europese Supercup, het kampioenschap, de beker met de grote oren en de Duitse Pokal werden aan de imposante erelijst van de Duitse club toegevoegd. Götze was mijn absolute ster, Dzyuba liet zien dat hij een echte killer is en ter Stegen liet zien dat hij een waardige sluitpost is van de beste club ter wereld.

Basiselftal:

http://i48.tinypic.com/117qt79.jpg

Schaduwelftal:

http://i45.tinypic.com/244vbjn.jpg

Er werden geen transfers gedaan in de winterperiode, aangezien mijn team helemaal af was. Mijn carrière zit er op met Dortmund, er is alles gewonnen wat er te winnen viel.

En je hebt in al die tijd geen enkel bod gekregen op een topspeler? Om het écht realistisch te houden moet je er af en toe eentje laten gaan, en dan is de uitdaging om dat verlies op te vangen.

Frederico
24/02/2013, 12:49
Alleen maar boden die echt schandalig waren, zo kreeg ik een bod van 15 miljoen eruo op Reus en een bod van 30 miljoen op Götze. Als ik dan een aanvaardbare prijs vroeg, wilden ze het niet op tafel leggen.

RobinSuarez01
24/02/2013, 12:57
2980
Stadion: Suncorp Stadium
Coach: Robin Deracourt
Niveau: Wereldklasse
Seizoen: 1

http://www.footballuser.com/formations/2013/02/651231_Queensland_Roar_FC.jpg
Bank:
M. Acton (53)
M. Jurman (63)
L. Bratten (63)
S. Lustica (60)
S. Nijland (69)

Reserve:
S. Stefanutto (62)
J. Hingert (61)
J. Donachie (57)
J. Davies (59)
G. Lambadaridis (58)
Henrique (65)
D. Do (59)
A. Proia (53)

Ik heb deze uitdaging gekozen omdat ik is weg wou uit Europa en kwam ik uit in Australie. Het bevalt me wel alleen is het spijtig dat hier alleen competitie gespeeld word. Geen beker, EL en CL, maar wel play-offs. Mijn doel is dit team het beste van Australie temaken, maar nog wel realistisch tekunnen spelen. Hierbij wil ik grote spelers halen die aan hun laaste van hun carrière bezig zijn. Ik zat tedenken aan: Dirk Kuyt & Christoph Metzelder.
Mijn aankopen dan:
Gekocht: D. Vidosic (Adelaide United FC), O. Bagui (Vrije spelers)
Verkocht: J. Meyer (Adelaide United FC)
Gehuurd: /
Verhuurd: C. Brown (Dragenhem)

Frederico
24/02/2013, 12:59
Goedemiddag en welkom bij m’n nieuwe carrière met de club van mijn hart in het buitenland, Arsenal. De carrière met Dortmund is nog maar net afgerond, maar ik heb meteen een nieuwe carrière gestart! De coach in mijn carrière is wel degelijk Arsène Wenger, ondanks de vele kritiek die hij de laatste tijd moet slikken. Met frivool en aanvallend voetbal wil ik terug de glorietijd van weleer terugbrengen, én dit kan alleen met enkele broodnodige versterkingen. De doelstelling voor dit seizoen is om de beker te winnen en de top 4 te behalen.

In het eerste seizoen ga ik wel nog geen inkomende transfers doen, alleen enkele uitgaande transfers. Zo heeft Squillaci de club definitief verlaten en zijn er enkele talenten uitgeleend die geen zicht hadden op speelminuten. In het tweede seizoen gaan er een nieuwe Soll Campbell, een nieuwe Patrick Vieira en een nieuwe Thierry Henry worden aangekocht. Ook een nieuwe doelman zal noodzakelijk zijn aangezien Szczesny echt een slechte doelman is die Arsenal veel punten kost, zo zal Fabianski in het eerste seizoen mijn nummer één zijn.

Basiselftal:

http://i49.tinypic.com/3480x7r.jpg

Schaduwelftal, exclusief uitgeleende spelers:

http://i47.tinypic.com/rw8doj.jpg

Dit seizoen krijgt Giroud het vertrouwen als diepste man, maar volgend seizoen wordt er een nieuwe spits aangetrokken omdat Arshavin dan verkocht wordt en Gervinho zo naar de flank verhuist. Rosicky zal de club hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen ook verlaten, zodat de uitgeleende Frimpong een plek in het schaduwelftal krijgt en Ramsey een plek opschuift naar voren.

Jan-Henk
24/02/2013, 13:03
Frederico: Wederom heb je een mooie carrière gehad man, maar toch blijf ik het jammer vinden dat je binnen twee seizoenen alles al wint. Ik zou, als ik jou was, dan ook een keer voor een team kiezen die een degradatiekandidaat is. Dat geeft toch meer uitdaging denk ik.
Ik hoop dat je het met Arsenal langer volhoudt dan twee seizoenen en dat je niet gelijk alles wint. Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan Gibbs boven Monreal, want de eerstgenoemde is een Engelse speler. Das toch beter bij een Engelse club. Ik snap ook niet waarom je Mertesacker en Fabianski boven respectievelijk Koscielny en Szczesny verkiest. Je hebt het trouwens over Frimpong die een plek krijgt in je schaduwelftal volgend seizoen, maar vergeet niet dat je ook nog Coquelin hebt. Die is toch een pak beter dan Frimpong vind ik.

Begiristain
24/02/2013, 16:15
Quickzz en naar iedereen toe die Jovetic in de spits zet bij Arsenal, sorry maar dat snap ik echt niet hoor! Die jongen moet het hebben van het feit dat hij rondzwerft, een echte schaduwspits dus. Je kan nog beter Podolski of Walcott in de spits zetten.. Zeker Podolski, aangezien die echt wel makkelijk scoort.
Verder snap ik niet wat iedereen tegen Koscielny heeft, de enige reden dat Arsenal zo gemakkelijk goalen binnenkrijgt is door hun aanvallend voetbal en het feit dat ze met geen enkele verdedigend ingestelde speler op het middenveld spelen. Als tijdelijke vervanger van Arteta zou ik echt niet voor Diaby kiezen, pak dan Ramsey. Dat is goed voor zijn ontwikkeling. Dat je Jenkinson ziet als je nieuwe vaste rechtsback, daar moest ik eens goed mee lachen. Was die jongen niet gehaald als CV? Hij moest gewoon RB spelen als tijdelijke vervanger, verder kan die jongen niks op de rechtsback.

Over Jovetic geef je ik je helemaal gelijk. Over Jenkinson niet. Die is wel degelijk gehaald als rechtsback en heeft toen Sagna er niet was behoorlijk gespeeld. Over Ramsey ben ik het ook niet met je eens. Arteta is de verdedigende middenvelder in dit systeem. Hier heeft Ramsey de kwaliteiten helemaal niet voor.

Max.
24/02/2013, 20:27
Arteta is geen verdedigende middenvelder ;) Hij is een controlerende middenvelder, Arsenal heeft geen buffer voor de verdediging zoals Carrick, Mikel, Essien, Khedira, Martinez,...
Ik vind Jenkinson allesinds niks waard.

Begiristain
24/02/2013, 21:19
Arteta is geen verdedigende middenvelder ;) Hij is een controlerende middenvelder, Arsenal heeft geen buffer voor de verdediging zoals Carrick, Mikel, Essien, Khedira, Martinez,...
Ik vind Jenkinson allesinds niks waard.

Arteta is wel degelijk een verdedigende middenvelder in de wijze waarop Arsenal speelt. Het is inderdaad geen buffer zoals de namen die jij noemt, maar zo speelt Arsenal op dit moment ook niet.

FifaFan100
24/02/2013, 21:43
Goedemiddag en welkom bij m’n nieuwe carrière met de club van mijn hart in het buitenland, Arsenal. De carrière met Dortmund is nog maar net afgerond, maar ik heb meteen een nieuwe carrière gestart! De coach in mijn carrière is wel degelijk Arsène Wenger, ondanks de vele kritiek die hij de laatste tijd moet slikken. Met frivool en aanvallend voetbal wil ik terug de glorietijd van weleer terugbrengen, én dit kan alleen met enkele broodnodige versterkingen. De doelstelling voor dit seizoen is om de beker te winnen en de top 4 te behalen.

In het eerste seizoen ga ik wel nog geen inkomende transfers doen, alleen enkele uitgaande transfers. Zo heeft Squillaci de club definitief verlaten en zijn er enkele talenten uitgeleend die geen zicht hadden op speelminuten. In het tweede seizoen gaan er een nieuwe Soll Campbell, een nieuwe Patrick Vieira en een nieuwe Thierry Henry worden aangekocht. Ook een nieuwe doelman zal noodzakelijk zijn aangezien Szczesny echt een slechte doelman is die Arsenal veel punten kost, zo zal Fabianski in het eerste seizoen mijn nummer één zijn.

Basiselftal:

http://i49.tinypic.com/3480x7r.jpg

Schaduwelftal, exclusief uitgeleende spelers:

http://i47.tinypic.com/rw8doj.jpg

Dit seizoen krijgt Giroud het vertrouwen als diepste man, maar volgend seizoen wordt er een nieuwe spits aangetrokken omdat Arshavin dan verkocht wordt en Gervinho zo naar de flank verhuist. Rosicky zal de club hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen ook verlaten, zodat de uitgeleende Frimpong een plek in het schaduwelftal krijgt en Ramsey een plek opschuift naar voren.

Je praat nu onzin, Szczesny pakt de laatste wedstrijden juist punten. Als je het over FIFA hebt: In FIFA is het ook gewoon een goede keeper, dus hem verkopen of niet laten spelen is extreem onrealistisch. Hij kan groeien tot 86 en ook nog wel daaroverheen. Hij is nog maar 22.
Ook Fabianski op goal zetten is niet realistisch, hij heeft in veel wedstrijden van Arsenal al grote fouten gemaakt en ondanks zijn blessure wil hij binnenkort ook weg denk ik, gaat dus niet veel spelen meer voor Arsenal.

Michelangelo
24/02/2013, 21:53
Leuk team, waar je weinig aan hoeft te doen! Het staat allemaal prima, alleen aan die schaduwteams moet je nooit zoveel waarde hechten. Kunst is juist iedereen speeltijd te geven en het team toch goed te laten draaien. Je bent namelijk een team, en je moet het SAMEN doen ;)

Zoals ik al zei hoef je niet veel aan dit team te doen, goed dat je in dit jaar dan ook niemand haalt. Over de keepers, dat ben ik met de meneer hierboven wel eens. Je zou gewoon in de voorbereiding even moeten kijken wie je het lekkerst vind spelen, want dat is natuurlijk belangrijk. De beste krijgt een plek onder de lat uiteraard, en jij bepaald wie dat is. Ziet er netjes uit, hou het in de gaten! Frederico

Ruben
24/02/2013, 21:55
Frederico. Waarom Mertesacker in de basis? Zet daar a.u.b. Koscielny neer, dan doe je me een groot plezier. Verder ziet het er wel oké uit, maar haal volgend seizoen eens echte toppers naar het Emirates Stadium. Flink investeren!

Michelangelo
24/02/2013, 22:30
Malaga S1, Februari

Het gaat uitstekend! Boven verwachting zelfs, want ik sta op dit moment #4 in de competitie, 7 punten achter Barca dat #1 staat en duidelijk het meest constant presteert in de competitie. Verder ben ik door naar de finale van de beker door in de halve finale Barcelona (die mij in de competitie nog 5-1 klopte) te verslaan door uit 2-2 te spelen en thuis 3-2 te winnen! Finale is nu tegen Real Madrid, waartegen ik dit seizoen nog niet heb gespeeld.
In de Champions League ben ik ook door naar de achtste finales. Ik begon wat matig, met naderlagen tegen Zenit & AC Milan, maar daarna herpakte ik me goed door alles te winnen. Het was in de laatste wedstrijd (tegen Zenit) zelfs nog spannend, want die mocht per sé NIET verloren worden. Ik won hem, en AC Milan verloor opvallend van Anderlecht waardoor ik zelfs nog als eerste door ging in de poule en Milan als nummer 2.

Ondanks dat het goed gaat heb ik toch 3 transfers gedaan deze transferperiode, met als absolute hoogtepunt een nieuwe spits. Uiteindelijk is mijn keuze gevallen op Iago Aspas, spits van Celta de Vigo. Ik heb hem voor 5,5 miljoen én Julio Baptista overgenomen. Baptista had geen toekomst meer bij mij, is veel te traag en mistte iets. Santa Cruz gebraak ik vaak als invaller, waardoor mijn keuze in de spits is gevallen op Saviola. Dat is alleen geen echte spits, maar hij speelde wel fijn. Isco kwam er veel overheen, waardoor hij nu topscorer is met 13 goals. Alleen raakte Saviola geblesseerd voor een lange tijd. Iago Aspas is Spaans, snel, bewegelijk en vooral zijn positionering en techniek zijn opvallend! Met zijn 25 jaar een goede leeftijd, hij staat er gelijk, maar kan ook nog flink ontwikkelen. Doordat zijn positionering zo goed is, camoufleert hij zijn zwakke punt, het koppen. Hij staat altijd goed, en gezien mijn cratieve spelers op de vleugels scoort hij makkelijk. Hij was al goed in vorm, en scoorde in 2 wedstrijden bij Malaga al gelijk 3 keer!

Daarnaast heb ik nog twee spelers gehuurd, namelijk Coates en Montoya. Coates kende ik nog uit mijn Liverpool-carriere. Heeft weinig kans op speeltijd met die toppers voor hem, zit dus eigenlijk altijd op de bank. IRL willen ze hem ook liever kwijt. Lugano brak zijn sleutelbeen vorige wedstrijd en ligt er ook lang uit. Coates word voor een half seizoen gehuurd. Bij Liverpool vond ik hem altijd fijn spelen. Met zijn 22 jaar kan hij zich nog erg veel ontwikkelen, en als hij bevalt neem ik hem volgende zomer ook over, gezien Lugano terugkeert naar PSG.

Montoya is gehuurd van Barca. Wil hem meer als back-up houden. Goedkope optie, want het geld was simpelweg op. Sergio Sanchez wilde weg, wegens gebrek aan speeltijd. Voor 3 miljoen verkocht aan Zaragoza.

Opstelling:
http://www.footballuser.com/formations/2013/02/651693_Malaga_C_F_,_S_A_D_.jpg

Wissels:
- Caballero (DM, 80) plek op de bank omdat hij in het begin erg slecht keepte. Kameni doet het nog altijd prima, dus krijgt laatste de voorkeur
- Montoya (RB, 71)
- Coates (CV, 72) Gaat veel speeltijd krijgen, omdat Demichelis ook te oud word en ik hoop dat Coates zijn vervanger kan worden
- Camacho (CVM, 77)
- Portillo (CAM, 75)
- Vadillo (RV, 72)
- Santa Cruz (SP, 75)

MB45
24/02/2013, 22:38
Heerlijk team man! Mooie aankopen ook hoor, alleen ik twijfel of Montoya wel realistisch is. Speelt toch wel erg vaak bij Barca.;)

Michelangelo
24/02/2013, 22:43
Mwah, das waar inderdaad, heb al een RB op het oog voor volgend seizoen, die ook op de LB kan , maar die houd ik nog even voor mezelf, lezen jullie in mijn volgende update (hoop ik ^^ ) Montoya stond bij mij wel gewoon te huur en zal bij mij wel zijn minuten gaan maken.

MB45
24/02/2013, 22:56
Oke, Michelangelo houdt het spannend haha.:P Antunes speelt ook nog steeds goed?

Michelangelo
24/02/2013, 22:59
Bijzonder goed ja!! Is gegroeid naar ALG 75 nu. Speelt heel constant, komt mee op en verdedigd ook sterk. Volgend jaar neem ik hem definitief over.

MB45
24/02/2013, 23:05
Das lekker man! Had ik toch niet verwacht.:)

Max.
25/02/2013, 06:19
Ziet er heel mooi uit!

Begiristain Als je duidelijk kan lezen dan had je gezien dat ik zei dat Arsenal te aanvallend speelt en dus een buffer mist.

Begiristain
25/02/2013, 09:12
Ziet er heel mooi uit!

Begiristain Als je duidelijk kan lezen dan had je gezien dat ik zei dat Arsenal te aanvallend speelt en dus een buffer mist.

Volgens mij staat dat er niet bij, maar goed. Duidelijk is wel dat wat je zegt niet helemaal klopt. Geen buffer, inderdaad, maar dit systeem hangt samen tussen de samenwerking van Wilshere en Arteta op het middenveld, waar Arteta de verdedigende klusjes opknapt.

TomFsoccer
25/02/2013, 15:22
Michelangelo: Goed gedaan man! Dat team ziet er super uit, goede aankoop met Iago Aspas ook :)

Frederico
25/02/2013, 15:30
Mooi teampje, benieuw naar de volgende updates! Michelangelo

Rick'
25/02/2013, 15:48
http://i49.tinypic.com/o581vt.jpg

Bij deze begin ook ik met een nieuwe carrière. De keuze is gevallen op een club die ik al vanaf jongs af aan bewonder om hun geweldige voetbal; Arsenal. Het doet mij pijn om te zien hoe ver de club de laatste jaren is weggezakt, ondanks het goede en gezonde beleid. Daarom wil ik de club terug gaan brengen naar de top. Dat zal gewoon gebeuren onder leiding van the professor; Arséne Wenger. Ondanks dat het bestuur alleen genoegen neemt met 3 prijzen, zal ik tevreden zijn wanneer in seizoen 1 een plek bij de eerste 4 in de competitie en de kwartfinale van de Champions League bereikt word. In de bekertoernooien eis ik wel de eindzege. In het eerste seizoen zal ik mijn gehele budget in de jeugdopleiding gaan investeren. In seizoen 2 zal ik mij flink gaan roeren op de transfermarkt, waarbij Radamel Falcao de absolute topaankoop moet gaan worden. In seizoen 1 zal ik het dus nog gaan doen met Olivier Giroud in de punt van de aanval, hij zal gedurende de eerste maanden ruim de tijd krijgen om mij te gaan overtuigen. Mocht dat niet lukken dan heb ik met Podolski, Walcott en Rosicky nog andere opties in de spits. Mijn opstelling zal er in de eerste weken als volgt uit gaan zien, waarbij de concurrentiestrijd tussen Montreal en Gibbs volledig open ligt.

http://www.footballuser.com/formations/2013/02/652032_Arsenal.jpg

Met als tweede team:

http://www.footballuser.com/formations/2013/02/652036_Arsenal.jpg

De overige spelers mogen worden verhuurd, terwijl Arshavin en Squillaci mogen worden verkocht.

Quickzz
25/02/2013, 16:08
Rick' Ziet er goed uit hoor, zo op het eerste oog.. maar Falcao naar Arsenal is nou niet bepaald realistisch..

Rick'
25/02/2013, 16:13
Bedankt voor je reactie! En over Falcao zullen nog wel de nodige discussies gaan volgen, maar volgens Begiristain is hij realistisch. Ik verwacht eerlijk gezegd ook dat Wenger aankomende zomer een topspits gaat aantrekken, waarom zou dat Falcao niet kunnen zijn?

Quickzz
25/02/2013, 16:15
Omdat Falcao dusdanig goed is dat hij eerder in het rijtje Barca, Real, Bayern etc staat dan in het rijtje waar Arsenal zich bevind. En laten we eerlijk zijn, Arsenal is nou niet zo'n topploeg als eerder genoemde ;)

Rick'
25/02/2013, 16:17
Maar volgens mij heeft Real met Benzema en Higuaín al twee topspitsen, heeft Barcelona daar Messi lopen en word Bayern alleen met Lewandowski gelinkt.

TomFsoccer
25/02/2013, 16:19
Hij kan ook naar Chelsea, deze verkiest hij boven Arsenal zoiezo. Daar lopen ook geen echte topspitsen hem voor de voeten

Quickzz
25/02/2013, 16:19
Ik zeg ook niet dat hij erheen gaat, ik zeg dat hij eerder daar in het rijtje thuis hoort. Ik zie hem gewoon niet naar Arsenal vertrekken, maar dat is mijn mening, doe ermee wat je wilt! haha :P Het is verder geen aanval op iemand hoor :P

Zie hem dan nog eerder naar Chelsea vertrekken, die halen toch elk jaar een nieuwe spits, en Torres is toch hopeloos aan het falen daar.

BasFR12_
25/02/2013, 16:21
Ik zie Falcao ook niet naar Arsenal gaan. Hij wil graag naar Real Madrid vertrekken heeft hij aangegeven. Real wil Benzema of Higuain verkopen om vervolgens Falcao te kunnen halen.

Rick'
25/02/2013, 16:23
Ik zal het sowieso van de situatie in mijn carrière laten afhangen, als geen 1 van de grote clubs Falcao oppikt zie ik niet in waarom Arsenal niet zou kunnen toeslaan.

Kingsls
25/02/2013, 16:23
Als dat waar is, is of Higuain of Benzema wel realistisch.

Rick'
25/02/2013, 16:26
Zo zal ik alle grote spitsen in de gaten houden. Mocht Real besluiten om Falcao te halen, dan zal Benzema ineens interessant worden.

Quickzz
25/02/2013, 16:27
Rick' Je moet uiteindelijk toch zelf bepalen of je het realistisch genoeg vindt ja of de nee :P

Begiristain
25/02/2013, 16:27
Jongens, ik heb het al is vaker verteld maar luister; Arsenal heeft het stadion bijna afbetaald en heeft een gigantisch nieuw sponsorcontract met Emirates gesloten. De club is financieel gezond en fans, het bestuur, de aandeelhouders en zelfs Wenger laat wat doorschemeren om grotere spelers aan te trekken. Zonder compleet het beleid overboord te gooien natuurlijk. Arsenal is nu al een top-5 club in Engeland. Speelt regelmatig erg sterk, maar krijgt domme tegengoals en ontwikkelt enorm veel kansen die, je raadt het al, niet afgerond worden.

Stel nou dat Arsenal met al dat geld Falcao koopt, een beer achterin en nog een sterkhouder op het middenveld. Dan staat er een enorm goed team, dat defensief ook sterk is, maar ook de vele kansen wél afrond. Falcao past daar beter bij omdat hij weinig ruimte nodig heeft, iets waar Cavani het moeilijker mee heeft. Er komt goede jeugd aan, een aantal contracten zijn net verlengd van potentiële toppers zoals Gibbs.

Stel dat dit gebeurt dat strijdt Arsenal zonder meer voor de titel in Engeland, is de club gezond en staat de jeugdopleiding. Kan het beter?

Dan vergeet ik er nog bij te vertellen dat je voor die prestaties natuurlijk extra geld ontvangt, de naam Arsenal wordt sterker, wereldwijd zal er meer gespendeerd worden aan Arsenal artikelen, sponsoren vinden de club enorm aantrekkelijk door het goede imago en ga zo maar door. Een transfer a la Falcao verdien je misschien binnen drie jaar al terug. Plus je ontneemt enorm veel druk van de ploeg en met name van Wenger.

Rick'
25/02/2013, 16:29
Maar ik wil het graag realistisch houden en dan stel ik de mening van anderen zeer op prijs. Gelukkig heb ik nog een heel seizoen om een beslissing te nemen.

FifaFan100
25/02/2013, 16:34
Jongens, ik heb het al is vaker verteld maar luister; Arsenal heeft het stadion bijna afbetaald en heeft een gigantisch nieuw sponsorcontract met Emirates gesloten. De club is financieel gezond en fans, het bestuur, de aandeelhouders en zelfs Wenger laat wat doorschemeren om grotere spelers aan te trekken. Zonder compleet het beleid overboord te gooien natuurlijk. Arsenal is nu al een top-5 club in Engeland. Speelt regelmatig erg sterk, maar krijgt domme tegengoals en ontwikkelt enorm veel kansen die, je raadt het al, niet afgerond worden.

Stel nou dat Arsenal met al dat geld Falcao koopt, een beer achterin en nog een sterkhouder op het middenveld. Dan staat er een enorm goed team, dat defensief ook sterk is, maar ook de vele kansen wél afrond. Falcao past daar beter bij omdat hij weinig ruimte nodig heeft, iets waar Cavani het moeilijker mee heeft. Er komt goede jeugd aan, een aantal contracten zijn net verlengd van potentiële toppers zoals Gibbs.

Stel dat dit gebeurt dat strijdt Arsenal zonder meer voor de titel in Engeland, is de club gezond en staat de jeugdopleiding. Kan het beter?

Dan vergeet ik er nog bij te vertellen dat je voor die prestaties natuurlijk extra geld ontvangt, de naam Arsenal wordt sterker, wereldwijd zal er meer gespendeerd worden aan Arsenal artikelen, sponsoren vinden de club enorm aantrekkelijk door het goede imago en ga zo maar door. Een transfer a la Falcao verdien je misschien binnen drie jaar al terug. Plus je ontneemt enorm veel druk van de ploeg en met name van Wenger.

Dit wordt de fans al jaren beloofd , ik denk alleen niet dat Arsenal volgend jaar veel beter zal zijn. Arsenal haalt Falcao echt niet, zo is het beleid van Arsenal niet, en wat je ook leest, er gaat niet snel veel veranderen met Arsenal denk ik.

Kingsls
25/02/2013, 16:40
Om de Arsenal's maar even te doorbreken:

Anzhi Makhachkala, dit is het team aan het eind van seizoen één. Ik heb nog wat wedstrijden te spelen, maar de titel begint langzaam een feit te worden en ook in de EL toen we nog mee in de kwartfinale(Levante en Liverpool verslagen)/

2984

Wissels:
Carcela-Gonzalez
Shatov
Joao Carlos
Pomazan
Janko
Jucilei
Ahmedov

In:
Douglas
Arshavin
Janko

Quickzz
25/02/2013, 17:06
Vraag me af of de opstelling geheel realistisch is, haha

Kingsls
25/02/2013, 17:13
Wie is er niet realistisch dan?

Victorion
25/02/2013, 17:15
Dit wordt de fans al jaren beloofd , ik denk alleen niet dat Arsenal volgend jaar veel beter zal zijn. Arsenal haalt Falcao echt niet, zo is het beleid van Arsenal niet, en wat je ook leest, er gaat niet snel veel veranderen met Arsenal denk ik.

Je leest toch over het stadion ? Dat is de enige reden waarom Arsenal het de laatste jaren rustig aan doet qua geld.
De grond onder het stadion, het stadion en wat je maar op dat terein vindt is van Arsenal zelf.
Voor mijn opleiding heb ik het bedrijf " Arsenal" onderzocht en heb ik alle jaar boeken door gelezen.
Daar uit blijkt dat Arsenal per jaar zown 200 miljoen afschrijft voor het stadion, en dat het ondanks dat nog steeds winst maakt.

Dus geloof mij maar binnen 2 jaar worden er een aantal grootte jongens aangetrokken.

Raindog
25/02/2013, 17:18
Wie is er niet realistisch dan?

Je opstelling is slecht. Je speelt met maar liefst vijf puur aanvallende spelers, da's niet zo slim. Arshavin en Bouss gaan veel te veel mee moeten verdedigen, dat begrijp je toch wel? Haal één van die vijf eraf en zet een extra CM erin, dan zit je goed.

Kingsls
25/02/2013, 17:20
Welke opstelling stel jij voor dan? Want je kan dan geen 4-4-2 meer spelen, neem ik aan?

Raindog
25/02/2013, 17:22
Waarom zou je geen 4-4-2 kunnen spelen? Eto'o en Traoré in de spits, Willian en Bouss op de flanken. Naast Diarra zet je dan een CM/CDM.

Kingsls
25/02/2013, 17:25
Ooh, dta ik daar niet aan dacht zeg... Zou jij iemand weten die ik voor die positie kan halen, Ahmedov en Jucilei zijn aardige wissels, maar ze zijn niet van het niveau wat ik wil nastreven.

Raindog
25/02/2013, 17:26
Kijk eens welke semi-topper wat overbodig is bij zijn eigen ploeg, of tik op google eens "Anzi transfer rumours" in.
kingsls: Meirelles wordt genoemd bij Anzi.

Begiristain
25/02/2013, 18:07

Ja, en Duitsers spelen alleen maar in Duitsland, uhu. Beetje cliché dit weer. Waarom deden ze het de afgelopen jaren niet? Uhu, stadion, uhu ontwikkelingskosten. Er moet wel snel iets veranderen..

Je leest toch over het stadion ? Dat is de enige reden waarom Arsenal het de laatste jaren rustig aan doet qua geld.
De grond onder het stadion, het stadion en wat je maar op dat terein vindt is van Arsenal zelf.
Voor mijn opleiding heb ik het bedrijf " Arsenal" onderzocht en heb ik alle jaar boeken door gelezen.
Daar uit blijkt dat Arsenal per jaar zown 200 miljoen afschrijft voor het stadion, en dat het ondanks dat nog steeds winst maakt.

Dus geloof mij maar binnen 2 jaar worden er een aantal grootte jongens aangetrokken.

Kan je me daar wat meer over vertellen? Zie elk jaar wel de cijfers van bijvoorbeeld Arsenal en Barcelona, maar meer informatie staat er eigenlijk niet bij.

Joostvans
25/02/2013, 18:09
Ik heb besloten de weg die het Technisch Hart heeft ingezet te vervolgen in Amsterdam; in de eerste seizoenen zal het jeugdsysteem verbeterd worden, slechts sporadisch en gericht aangekocht worden en het totaalvoetbal van Johan Cruijff en Rinus Michels worden voortgezet door oefenmeester Frank de Boer. Mijn ultieme doel is Ajax naar de absolute Europese top te brengen en de wereldclub herstellen die het ooit was, daarmee het financieel plaatje in het achterhoofd houdende. Spelers met aflopende contracten in de eerste twee seizoenen zullen kritisch worden geanalyseerd en zo nodig verkocht voor behoorlijke bedragen; vooralsnog heeft slechts Christian Eriksen mij weten te overtuigen dat hij van onschatbare waarde is op het middenveld. Hij heeft dus een nieuw vijfjarig contract ondertekend. Kenneth Vermeer en Toby Alderweireld daarentegen moeten het geld in het laatje brengen voor diepte-investeringen in het eerste team of het jeugdsysteem aankomende zomer.

Het eerste seizoen ligt bijna achter ons; de 33e landstitel was een feit en de KNVB beker werd gewonnen. In de Champions League was het doel te overwinteren in het miljoenenbal en dus tweede of hoger te worden in de groep met Real Madrid, Manchester City en Borussia Dortmund. De ronde die daarop volgde was Arsenal echter een maatje te groot, het Europese avontuur was snel afgelopen na de winter. Echter is de eerste stap richting Europees succes gezet en is dat een motivatie om het in het tweede seizoen nog beter te doen!

Op de transfermarkt heb ik me, zoals eerder gezegd, niet flink gemengd in de miljoenendans waar bijvoorbeeld PSV en Twente zich wel in deden gelden. Toen Alderweireld in de voorbereiding voor maar liefst vier maanden geblesseerd raakte heb ik Virgil van Dijk (FC Groningen) aangetrokken als vervanger voor ‘slechts’ 4 miljoen euro. Daarnaast heb ik Vacláv Kadlec transfervrij binnen kunnen hengelen om de aanvallende opties te verbreden, hij is een regelrechte sensatie gebleken in de Arena. Op het middenveld heb ik na lang zoeken op de transfermarkt Herman Søren Stengel van het Noorse Stabaek overgenomen voor zo’n 6 ton. Zoals in de lijn der verwachting lag heeft Miralem Sulejmani de club verlaten, hij vertrok voor vier miljoen euro naar Newcastle United. De rest van mijn financieel budget heb ik geïnvesteerd in de jeugdopleiding, dat al toptalenten als van der Werff, Epe en Akouili opleverde. Stuk voor stuk hebben zij een potentie van boven de 90, ik zal ze dan ook zo lang mogelijk voor de club proberen te behouden. Een nieuw lichting van absolute toppers zal dus weer uit De Toekomst vloeien, ik zal dus proberen hen zo goed mogelijk te laten fungeren met een aantal specifieke aankopen.

Basiselftal:

http://www.footballuser.com/formations/2013/02/652160_AFC_Ajax.jpg

Bank: J. Cillessen (73), V. van Dijk* (74), N. Boilesen (72), I. Boccara (66), L. Schøne (75), D. Boerrigter (75), R. Babel (77).

Talentenelftal (en toekomstig basisspelers):

http://www.footballuser.com/formations/2013/02/652173_AFC_Ajax.jpg

Extra: Twee spelers die niet in FIFA 13 bestonden heb ik aangemaakt; Dejan Meleg en Riechedly Bazoer.

Frederico
25/02/2013, 18:12
Ziet er goed uit, al zal ik wel Eriksen in S2 of S3 verkopen voor het realistisch te houden.

Victorion
25/02/2013, 18:29
Begiristain wat wil je precies weten ? Ik doorzoek alle jaar cijfers en jaar boeken en kijk dan of dat overeen komt met de bedragen die er staan.

Kingsls
25/02/2013, 19:06
Kijk eens welke semi-topper wat overbodig is bij zijn eigen ploeg, of tik op google eens "Anzi transfer rumours" in.
kingsls: Meirelles wordt genoemd bij Anzi.

Meireles zit toch niet in het spel? Ik hebben al een beetje gezocht, maar behalve buitensporige spelers(Gerrard, Lampard) word eigenlijk geen enkele C(V)M aan Anzhi gelinkt.

Raindog
25/02/2013, 19:10
Hij zit er wel bij, wordt elke keer bij een random ploeg gedropt.

Michelangelo
25/02/2013, 19:16
Zit bij transfervrije spelers meen ik.

Joostvans
25/02/2013, 19:19
Raindog, Michelangelo; hebben jullie nog tips voor mijn Ajaxcarriére? Misschien aanraders voor versterkingen op de vleugel?

Luuk'
25/02/2013, 19:20
Keita, Hamad, Hutt, Gatt,

Raindog
25/02/2013, 19:20
Daar hebben we een topic met de zeer originele titel 'speler gezocht' voor, Joost.

Vic
25/02/2013, 19:34
MIlan, 3e seizoen:

1e seizoen: 3e plaats competitie, halve finale Champions League
2e seizoen: 3e plaats competitie, winnaar beker, winnaar Champions League
3e seizoen: Italiaanse supercup gewonnen. Ik sta nu na 10 wedstrijden 2e, belangrijkste doel is het kampioenschap.

Opstelling:

http://www.footballuser.com/formations/2013/02/651210_A_C__Milan.jpg

Wissels en Reserves:

GK:M.Perin(75) - gehuurd met optie tot koop
CB: Astori(82)
LB: Santon(79)
CDM:Vimercati(70) - jeugdspeler, 17 jaar
CM: Cigarini(81)
ST: Niang(81)
ST: Paloshi(83)
CM: Gough(72) - jeugdspeler, 17 jaar
RB: Borghese(73) - jeugdspeler, 18 jaar

Uitgeleend:
GK: Gabriel(67) - groeit niet, erg jammer.
RB: Ceccarelli(78) - transfervrij gehaald, fantastische jeugdspeler, 19 jaar

De jeugdspelers zijn nu al fantastisch, Gough heeft in de laatste 6 wedstrijden 5 keer gescoord. De mentale kwaliteiten en skillmoves zijn maximaal.

Daarnaast heb ik nog een stuk of 15 spelers in de jeugdopleiding met allen potentie 85-95

Misschien lijken niet alle spelers even realistisch, maar ik heb er zeker goed over nagedacht. Met name Santon, M'Vila en Pato zijn twijfelachtig, maar ik Santon heb ik geruild met Constant, bovendien denk ik dat ik hem ga verkopen, want Borghese is linksbenig en ik heb nog een fantastische RB uit de jeugd uitgeleend.

M'Vila heb ik net gehaald en ik denk dat hij niet de rest van zijn leven bij een club als Kazan zal blijven.

Pato is vreemd, maar na de Champions League winst heb ik hem toch terug gehaald. El Shaarawy was al in het tweede seizoen vertrokken, hij wilde weg. Als vervanger haalde ik Insigne, maar die deed het zo goed dat Real hem na de CL-winst voor 70 miljoen kocht. Ik had echter weinig tijd voor een vervanger, Pato's contract liep bijna af, dus dat was een makkelijke optie.

Iemand nog op- en aanmerkingen?

Raindog
25/02/2013, 19:36
Gelieve niet te spammen, als niemand reageert is je opstelling perfect.

Luuk'
25/02/2013, 19:36
Gewoon een prima team. :)

Michelangelo
25/02/2013, 19:41
Joostvans ziet er goed uit, leuk dat je het realistisch houd door hetzelfde beleid te doen :D Ik denk dat jij gewoon een breker nodig hebt, iemand die je in je "mindere fases" erdoorheen kan slepen, die het team mee sleept. Beetje een type Jaap Stam ofzo. Zoals ik bij Ado dit weekend ook weer zag, het is af en toe te slap. We hebben geen echte mannen in de selectie, het is te slap zo nu en dan. Een krachtige, maar toch technische speler moet je zien te halen ergens. Maakt niet uit als je daar in moet investeren, want soms is dat gewoon nodig. Voor de flank kan ik je Misidjan (Willem II) aanraden. Huur hem eerst uit zou ik zeggen, maar het is een snelle, leuke speler voor de toekomst.

Joostvans
25/02/2013, 20:12
Bedankt voor je reactie, Michelangelo. Ik was inderdaad al vanaf moment één op zoek naar een fysiek sterke middenvelder, maar die heb ik nu gevonden in een jeugdspeler. Qua statistieken op het fysieke vlak is Doke Akouili misschien niet de allersterkste, maar hij wint elk duel op het middenveld. Van origine is hij een rechtermiddenvelder, maar ik ben hem gaan gebruiken op de positie van Poulsen in de laatste wedstrijden. Dat is een doorbraak gebleken, hij zal dus nog veel meer minuten op die positie gaan maken!

Verder is Misidjan zeker een speler die op mijn verlanglijst staan, ik zal zeker een bod voor hem gaan doen bij Willem ll.

Luuk'
25/02/2013, 20:17
Lumu kan ook, Gatt, Hutt, Keita, Hamad.

Pekalski is ook echt geweldig op het middenveld.
Joostvans

Joostvans
25/02/2013, 20:40
Pekalski heb ik zien voetballen, die kan er he-le-maal niets van met de bal aan de voet. Geen Ajaxvoetballer dus! Waarschijnlijk ga ik voor Finnbogason in de zomer, samen met Rodney Sneijder. Verder vertrouw ik gewoon op m'n jeugdsysteem!

Michelangelo
25/02/2013, 20:59
prima, fijn om te horen dit! Jij hebt het door, helemaal goed Joost

Vic
25/02/2013, 21:31
Ik zie dat Virgil van Dijk regelmatig gekocht wordt bij Ajax. Een prima vervanger voor Alderweireld, maar Van Dijk gaat echt niet op de bank zitten, dus verkoop wel Alderweireld om het realistisch te houden.

Gelieve niet te spammen, als niemand reageert is je opstelling perfect.

Uiteraard, maar ik had het idee dat mijn reactie gemist was door de grote hoeveelheid berichten. Ik begrijp dat het niet de bedoeling is.

Begiristain
25/02/2013, 22:15

Om er nog even op terug te komen, VI vandaag, toevallig:

De sportieve resultaten van Arsenal staan in schril contrast met de cijfers op de betalingsbalans. De Londense club heeft in het halfjaar dat eindigde op 30 november 2012 een winst geboekt van ruim twintig miljoen euro.

Hoewel Arsenal ruim 48 miljoen euro kon bijschrijven door de verkoop van verschillende spelers – Robin van Persie leverde in zijn eentje al dertig miljoen op – heeft de club ook laten zien te investeren in spelers. 46,5 miljoen euro ging er op aan Lukas Podolski, Santi Cazorla en Olivier Giroud. Arsenal staat wereldwijd bekend als een van de meest financieel gezonde clubs en boekt al meerdere jaren achtereen geldelijke winst.

Het Arsenal-bestuur en manager Arsène Wenger hebben in de afgelopen maanden meermaals door laten schemeren alleen te investeren wanneer een speler een significante bijdrage aan de selectie levert. Verder gaat de club uit van eigen kracht met een prominente rol voor veel spelers uit de eigen jeugd.

In het huidige seizoen werden die woorden kracht bijgezet door de contractverlengingen van Jack Wilshere, Kieran Gibbs, Aaron Ramsey, Alex Oxlade-Chamberlain, Carl Jenkinson en na veel gesteggel ook Theo Walcott.

Mogelijk hebben de positieve financiële resultaten ook zijn effect gehad op Arsène Wenger. De manager liet maandag weten nog steeds kansen te zien voor Arsenal om de tweede plek te behalen.

'Het kan tot het bittere einde nog weleens een spannend gevecht worden.' De Londenaren staan nu vijfde met negen punten achterstand op de regerend landskampioen. 'Het wordt niet alleen een gevecht met Tottenham Hotspur om de vierde plaats', aldus Wenger. 'Ik denk dat de derde en tweede plaats ook nog te bereiken zijn.'

Ze hebben dus gewoon 46,5 miljoen uitgegeven dit jaar, mensen die zeggen dat Arsenal nooit wat doet..

Begiristain wat wil je precies weten ? Ik doorzoek alle jaar cijfers en jaar boeken en kijk dan of dat overeen komt met de bedragen die er staan.

Ik stuur je binnenkort wel een profielboodschap o.i.d. Victorion!

Joostvans
25/02/2013, 22:31
Ik zie dat Virgil van Dijk regelmatig gekocht wordt bij Ajax. Een prima vervanger voor Alderweireld, maar Van Dijk gaat echt niet op de bank zitten, dus verkoop wel Alderweireld om het realistisch te houden.

Ben ik met je eens, mijn plan was in eerste instantie om Virgil van Dijk pas in het tweede seizoen na het vertrek van Alderweireld te kopen. Maar door een zware blessure van de Belg moest ik hem al versneld halen, dat is gewoon inspelen op de situatie in m'n carriére.

BasFR12_
26/02/2013, 09:14
Ik las net toevallig op voetbalzone dat Arsenal komende zomer een bod van 60 miljoen gaat uitbrengen op Falcao..

Begiristain
26/02/2013, 09:21
Dat lijkt me dan weer een beetje té, maar goed..

Luuk'
26/02/2013, 10:11
Mijn Southampton in S2 zomer, eerste geëindigd in de Premier League en beide bekers gewonnen:

http://www.footballuser.com/formations/2013/02/652568_Southampton.jpg

Toelichting: Rodriguez kon voor een mooi bedrag weg, en volgens mede FB' ers was Aubameyang realistisch en hij doet het zeer voortreffelijk.
Ook Mayuka kon voor een mooi bedrag weg, dus gaf ik Carlos Vela een nieuwe kans in de PL, ook volgens mede FB'ers realistisch en hij doet het ook erg goed.
Okore is gehaald voor een defensieve impuls en ik zag Southampton als mooie tussenstap.
De rest spreekt voor zich, maar voor Boruc wil ik graag een vervanger halen, zie het `is deze aankoop realistisch?' topic.

Raindog
26/02/2013, 10:18
Speel eens op een hoger niveau, met Soton CL halen én beide bekers winnen is niet bepaald realistisch.

Luuk'
26/02/2013, 10:20
Maar dan gaat het juist niet goed, op wereldklasse. Maar het ging toch vooral om de spelers enzo dacht ik?

Raindog
26/02/2013, 10:26
Neen, het gaat om het totaalplaatje. Als je kampioen speelt met Soton zijn een hoop spelers wel realistisch die dat anders niet zouden zijn, maar al in S1 Europees halen én beide bekers winnen gaat er nogal over.

Nuja, als jij graag elke match zonder moeite wint zodat er totaal geen uitdaging in zit, mij niet gelaten. Maar dan moet je je opstellingen niet in dit topic posten.

Luuk'
26/02/2013, 10:28
Voor mij is het vaak ook wel moeilijk om te winnen op prof hoor, vooral als bijna iedere ploeg betonvoetbal speelt. Wat moet ik dan doen, expres verliezen.

Ik vond het zelf wel realistisch, de spelers dan.

Raindog
26/02/2013, 10:29
Je moet helemaal niets, ik snap gewoon niet wat je leuk vind aan het spelen op een te laag niveau. Nu weer on-topic.

Luuk'
26/02/2013, 10:30
Voor mij is het af en toe juist te hoog, nog. Heb een keer wereldklasse geprobeerd, ging niet goed.
Maar ik kap er nou mee.

OT :)

Frederico
26/02/2013, 15:57
Snap niet dat je het niveau niet wat hoger zet als je met ene degradatiekandidaat na het eerste seizoen meteen CL speelt..

xkrystiano
26/02/2013, 16:25
F.C. PORTO
2987

Ik ben een carriere gestart met Porto omdat ik de uitdaging leuk vond om veel winst te maken met transfers zoals alleen zij dat kunnen,& natuurlijk om zo veel mogelijk prijzen te pakken en in Europa mee te draaien :).

------------------------------------(C)Helton81-------------------------------------
Danilo76----------Otamendi80-------------Maicon80----------Sandro78

--------------------------------------Fernando80-----------------------------------
---------------------Gonzalez80---------------------Moutinho83----------------

Rodriguez83---------------------------------------------------------------Atsu77
---------------------------------------Martinez80------------------------------------

Bank:
Liedson- heeft 74Alg (is al-1 al gezakt) &geleend
Varela- heeft 78Alg, Atsu heeft basisplaats omdat ik niet overtuigd ben van Varela,is ondertussen al 27? en Atsu geweldig talent met 85Pot. en heeft ook in myn laatste wedstrijd 3x gescoord en erna nog assist gegeven aan Martinez
Izmaylov- is een speler die iets extra's heeft. 81Alg CAM
Dufour- routeert vaak met Fernando. CVM
Mangala- ik twijfelde of hij niet beter gewoon direct in de basis zou moeten gestaan hebben..maar ik laat het zo geweldige verdediger. 78Algemeen , 84Potentieel.
Fucile- 75 Rechsback 27jaar.
Fabiano- doelman 24jaar heeft toch een mooie potentie van 83.
Reserves(jeugd):
Caballero 68alg. is 17 jaar en potentieel van 83(spits) 4*zwakke been & kan goed koppen.
Dellatore 68alg. is 20 jaar en potentieel van 80(spits) (Geleend van Porto Alegre)
Seba 68alg. 20jaar oud en heeft potentieel van 81(spits & flanken) zeer snel en goede afstandschoten. (Geleend van Cruzeiro)
Kelvin 73alg. is 19jaar oud en heeft potentieel van 82(CAM&flanken) 5* skillmoves & zeer snel
Sergio Oliveria 69alg. is 20jaar oud en heeft potentieel van 81(C(A)M) Nauwkeurigheid vrije trap is 81.
Als er iemand paar talentjes kent die goed bij Porto kunnen passen,laat het me weten :)
Heb trouwens al 2 competitie wedstrijden achter de rug thuis 4-2 van Rio Ave en Uit 4-0 winst tegen Victoria.

Opmerkingen?:)

Luuk'
26/02/2013, 16:31
Gewoon goed. Wat dacht je bijv. van Adryan, Mattheus, Thomas, Maikon Leite, Vinicius, Luis Muriel.

TomFsoccer
26/02/2013, 16:34
xkrystiano: Heb net 3 seizoenen met Porto gespeeld (nu ben ik er wel mee gestopt) en dat is echt een leuk team. Bij mij speelde Atsu echt niet goed en Varela wel, was ongeloofelijk in mijn tweede seizoen vooral dus geef hem niet op! Mangala had ik een basisplaats gegeven omdat hij echt heel sterk speelde voor mij, Maicon gebruikte ik eigenlijk niet zo heel veel moet ik zeggen. Die jonge Seba is onwijs goed! Deze was echt een extraordinaire speler en genoot elke keer om met hem te spelen, ik zette hem op links omdat hij vaak scoorde wanneer ik naar binnen kwam en uithaalde met zijn rechter. Als je ooit een bod krijgt op linksback Alex Sandro en het is een goed bod, laat hem gaan en haal Ruben Ferreira. Was mij aanbevolen op dit forum, en is misschien wel mijn beste aankoop ooit :) Dus schrijf die naam ergens op haha. Succes met je carriere en ik kijk uit naar een update van je!

Michelangelo
26/02/2013, 16:41
Ziet er prima uit. Huur een scout in zou ik zeggen, en ga in Portugal & Colombia scouten. xkrystiano

Luuk99 dat zijn bijna allemaal Braziliaanse toptalenten, die gaan niet naar Porto, tenminste die jij opsomt hier zijn niet echt realistisch.

Luuk'
26/02/2013, 16:43
Weet ik, maar ik noemde gewoon even wat, dacht even niet na. :P

xkrystiano
26/02/2013, 16:46
TomFsoccer, Bedankt voor de info!
Michelangelo, Het eerste wat ik had gedaan is een topscout ingehuurd voor Portugal en erna heb ik ook nog eentje gestuurt naar Colombia :D
Luuk99, Bedankt voor de hulp maar zoals Michelango al zegt is het niet echt realistisch.

Sycofant
26/02/2013, 17:21
Villarreal, seizoen 2 (eind januari)

Asenjo (77)
Gaspar (76) – Musacchio (81) – Coates (78) – Melgarejo (80)
Jeffrén (81) – Eikrem (82) – Bruno (82) – Tello (80)
B. César (83)
Rodrigo (80)

GK Adrian Artola (65)
GK Aitor (62)
RB Manquillo (68)
CB Zapata (78)
CB Carazo (64) *
LB Planas (67) *

CM Canteros (76)
RM Aquilano (77)
LM Gutierrez (61) *
LM Ramirez (63) *
CAM Manu Trigueros (71)
CAM Aguirre (67) *
CAM Moi Gomez (67)
LW Flores (70)
ST Gerard Moreno (66)

*: gescout

Ik heb een financiële overname gedaan, in de zomer van 2012 kwamen:
- Coates (3 miljoen)
- Jeffrén (8 miljoen)
- Eikrem (6,5 miljoen)
- Bruno César (8 miljoen)
- Ramos (verkocht voor 14 miljoen, ingekocht voor 5 miljoen)
- Manquillo gehuurd
- 5*/5* scout in Spanje (9 miljoen denk ik)

Winter 2013
- Melgarejo (4,5 miljoen)
- Asenjo (Marino verkocht voor 8 miljoen, Asenjo kostte 4 miljoen)

Zomer 2013
-Tello (9 miljoen)
- Manquillo gehuurd (optie tot koop op 1.2miljoen)
- Zapata gehouden na zijn terugkeer van Milan

Winter 2014
- Rodrigo (17 miljoen, Ramos verkocht voor 14 miljoen)

Nu ga ik niet te veel meer inkopen, m'n geld is ook op (kreeg maar 1x 50 miljoen, daarna kwam er geen geld meer van m'n sjeik :( ), het zal met talent en vervangingen voor vertrekkende spelers gebeuren nu.

In seizoen één speelde ik kampioen, in een spannende strijd tegen Gijon. Ik eindigde met 109 punten, Gijon met 106. Nu in seizoen twee is het bovenin zeer spannend. Ik speel iets te vaak gelijk (bv. tegen Getafe), maar sta nu knap vierde, op 2 punten van de 2e, maar ook op 2 punten van de 6e. Het doel in de EL halen. Tegen seizoen 4 of 5 wil ik de titel binnenhalen.

Frederico
26/02/2013, 17:25
Lekker team, al vind ik Tello absoluut onrealistisch. Coates is ook een twijfelgeval naar mijn mening.

Luuk'
26/02/2013, 17:39
Lekker hoor, Syco. Goed én realistisch :)

Sycofant
26/02/2013, 17:40
Coates is toch niet echt aan het bevestigen bij Liverpool, Tello is misschien niet ideaal, inderdaad. Maar ik vond niet veel andere toffe Spaanse LM/LW's die ik kon betalen en die goed genoeg waren.

Valtix
26/02/2013, 17:52
Is Planas wel zeker niet de LB van Barça B? Tello is gewoon zijn plekje aan het veroveren bij Barça, de nieuwe Villa, die gaat niet weg!

Sycofant
26/02/2013, 18:34
Is Planas wel zeker niet de LB van Barça B? Tello is gewoon zijn plekje aan het veroveren bij Barça, de nieuwe Villa, die gaat niet weg!

Nope, is mijn eigen LB, ook veel trager en minder goed dan die van Barça :(

Michelangelo
26/02/2013, 18:41
Wie is B. César? Kan hem niet vinden

Rick'
26/02/2013, 18:47
http://i52.tinypic.com/ax1eh0.png

Welkom bij een nieuwe carrière! Na lang zoeken en de nodige clubs geprobeerd te hebben, is mijn keuze uiteindelijk gevallen op het prachtige Tottenham Hotspur. Deze club heeft mij uiteindelijk net iets meer weten te overtuigen dan haar aartsrivaal; Arsenal. Aan de selectie van The Spurs hoeft niet veel meer te gebeuren, op elke positie bezit ik over minimaal twee Premier League waardige spelers. Met daarbij natuurlijk wereldtoppers als Gareth Bale, Hugo Lloris en Emmanuel Adebayor. Daarom zal er in de eerste transferperiode geen enkele spelers worden gehaald. Wel mogen er flink wat jeugdspelers worden verkocht en verhuurd. Met de €22 miljoen die op dit moment in kas is zal de jeugdopleiding grondig worden gerenoveerd; The Spurs moeten de opleidingsclub van Engeland worden en daardoor grote successen gaan boeken op nationaal en internationaal niveau. Het doel is om binnen een half jaar drie 5* scouts binnen te halen, die moeten gaan scouten in Groot-Brittannië, Spanje, Frankrijk, Noord-Afrika en Scandinavië. De doelstellingen van het bestuur zijn zwaar, zij eisen het kampioenschap, de FA cup en de Europa League. Ik ben voor het eerste seizoen tevreden met een plek bij de eerste vier en de eindwinst in de Europa League, in de bekertoernooien mogen de reserves laten zien wat ze waard zijn. Aan de start van het seizoen ziet mijn opstelling er als volgt uit:

http://www.footballuser.com/formations/2013/02/652865_Tottenham_Hotspur.jpg

Daarnaast heb ik nog de beschikking over het volgende tweede team:

http://www.footballuser.com/formations/2013/02/652867_Tottenham_Hotspur.jpg

TomFsoccer
26/02/2013, 18:51
Rick': Ik zou Defoe er in zetten ipv Adebayor en Sandro ipv Parker. Verder vindt ik Sigurdsson niet Spurs-waardig dus ik zou hem in het tweede seizoen kopen en ook een spits dan bijnemen. Adebayor kan je dan ook nog laten gaan. (Ik zeg dit nu allemaal omdat ik Spurs volg en mij baseer IRL, dus het kan zijn dat jij vindt dat in jou carriere die of deze speler beter speelt dan de andere ;) )

Max.
26/02/2013, 18:53
Ik zou al je talentjes verhuren, ik speel nu bijna drie vierde seizoen met the Spurs en mijn belangrijkste spelers zijn nog nooit geblesseerd geweest. Buiten nu Lloris 5 maanden. En Bale en Lennon hebben een ongelooflijke uithouding, terwijl Dempsey ook op LM kan.
Sandro moet er altijd in, ook! Bij mij was hij na 10 matchen 83 ALG en had 3 specialiteiten.
Gallas kan je best verkopen. Dawson kan je best wisselen met Kaboul, die jongen is zo sterk en is zeer snel!

Frederico
26/02/2013, 18:53
Defoe moet altijd spelen, net als Sandro. verder zou ik je talentjes verhuren.

Rick'
26/02/2013, 19:24
Bedankt voor alle reacties! Ik ben met jullie eens dat Defoe en Sandro altijd moeten spelen, alleen geldt dat ook voor Parker/Dembélé en Adebayor. Ik zal dus flink gaan rouleren tussen deze spelers. Alle jeugdspelers worden uitgeleend, uitgezonderd van Fryers en Carrol.

Sycofant
26/02/2013, 19:38
Wie is B. César? Kan hem niet vinden

Bruno César, speelde bij Benfica, zit nu irl in Saoudi-Arabië. Ik vond het wel tof om hem terug te halen (oliedollars zij oliedollars ^^) Hij heeft ondertussen 90 voor afstandsschoten :)

Frank'
26/02/2013, 20:06
Seizoen 4, Feb 2016

http://www.footballuser.com/formations/2013/02/652925_AFC_Ajax.jpg

Bank:
Casteels (71)
Dijks (70)
Ligeon (73)
Sporkslede (72)
Van der Vaart (81)
Hoesen (77)
Bakkali (74)

Reserve:
Helenius (82) **
Ozcal (69)*
Stuht-Ellegaard (58)*
Alonso Mendonza (74)
Lukoki(74)
Pekarik(60) *
Blind (77)
Veltman (73)
Durica(62)*
Illum (57)*

Verhuurd:
Rios (68)*
Hlinka(71)*
Kurtulus (71)*
Van der Hart (64)
Nefiz (61)*
Norouzi(63)*
Vilna(68)*
Weiss(61)*
Klaassen(77)
Zabavnik(64)*
Norouzi(65)*
Poulsen(72)*
Bech(65)*
Nielsen(76)*

*=Gescoute speler
**= Blessure

Verloop seizoen:

Het seizoen begon ik erg slecht er werd onnodig punten verlies geleden ,waardoor we al vroeg tegen een grote achterstand aan keken. Ondertussen heb ik me weten terug te knokken en sta ik derde achter Fc Utrecht en FC Twente. In de CL zijn we uitgeschakeld, we kwamen in een poule met: CSKA Moskou, Anderlecht en Benfica op het eerste oog te doen ,maar na de eerste drie wedstrijden was wel duidelijk dat we niet goed genoeg waren(6-1 verlies tegen CSKA, 3-0 tegen Anderlecht en 2-1 Benfica) Uiteindelijk werd in de poule dus een vierde plaats behaald. Ook in de KNVB-Beker liggen we er al uit nadat we verloren na strafschoppen van SC-Heerenveen.

Erelijst:

S1: Kampioen en de beker.
S2: Kampioen en de beker
S3: Kampioen en de CL
S4: Europese Supercup...

Tips of op/aanmerkingen?

flitter9
26/02/2013, 20:12
FrankAFCA Van der Vaart erin voor Serero en Blind voor Dijks. Voor de rest is alleen Praet onrealistisch, maarja je moet op je eigen manier spelen en je eigen grenzen trekken. Voor de rest is het een goed team!

Frank'
26/02/2013, 20:16
flitter9

VdV heeft nu een bankplaats door ze dramatische vorm aan het begin,maar ja dat wist jij niet;) . En nog bedankt!

Frederico
26/02/2013, 20:21
flitter9 Ik deel volledig je mening. Casteels is ook onrealistisch, maar dat heb ik al eerder verteld. Hih gaf aan dat hij niet meer op de bank wil zitten en dat hij naar een ploeg gaat vertrekken deze zomer waar hij titularis is. Wel een lekker team! FrankAFCA

Michelangelo
26/02/2013, 20:24
Vorige keer heb je ook al gezegd dat Preat niet realistisch is, houd daar a.u.b. over op. Ik heb geen zin in wéér zo`n hele discussie hiero. Lekker team Frank, jammer dat je bent uitgeschakeld in de CL.

villas-boas99
27/02/2013, 20:04
PSV Eindhoven S1,
Opstelling seizoen 2012/2013,

-----------------------Waterman-------------------------
Atiba----------Derijck---Marcelo-----------Willems
--------------------------------------------------------------
----------------v. Bommel(c)----------------------------
---------------------------------Strootman---------------
---------------------Toivonen-----------------------------
Lens--------------------------------------------Mertens
------------------------Matavz----------------------------

Bank:
Tyton
Zanka
Pieters
Hiljemark
Wijnaldum
Narsingh
Depay/Locadia

Ik ben een carriere begonnen met PSV, onder de naam Philip Cocu. Ik zal dus veel kansen geven aan jonge jeugdspelers/talenten. Omdat hijzelf ook momenteel jeugdtrainer is bij PSV. Ik zal vooral Depay, Locadia, van Ooijen, Koch en Bakkali en Ritzmaier veel kansen gunnen, de laatste 3 waarschijnlijk in S2, omdat ze nu nog niet klaar zijn voor het grote werk. Verder hoop ik na S3 of S4 spelers als Alex, Robben, Farfan en Afellay terug te kunnen halen, grotendeels als ze op hun retour/top zijn. Dan heb ik een goede mix van jong talent en oude 'veteranen'. Verder hoop ik een paar Braziliaanse talentjes weg te halen uit Brazilie, die kunnen uitgroeien tot wereldtop, echter moeten de spelers nog vrij onbekend zijn, de bekendste die ik op het oog had was Doria, een 17-jarige CV. Ik hoop hem in S2/S3 te halen, weet alleen niet of het realistisch is, maar de verdediging heeft wel een nieuwe impuls nodig. Ik hoop in S1 direct kampioen te worden, en ver te komen in de EL, door volgend seizoen in de CL te kunnen schitteren, waardoor spelers het ook aantrekkelijker vinden om naar PSV te komen.

Verder nog tips/opmerkingen?

Xander
28/02/2013, 07:06
Ziet er wel goed uit maar ik zou Farfan en Robben niet terughalen. Farfan zal dan nog wel naar betere clubs kunnen en Robben zal terugkeren naar Groningen mocht hij weer in Nederland komen.

xkrystiano
28/02/2013, 18:08
F.C. PORTO
2994

Maart 2013

------------------------------------(C)Helton82-------------------------------------
Danilo78----------Otamendi83-------------Maicon82----------Sandro80

--------------------------------------Fernando80-----------------------------------
---------------------Izmaylov82---------------------Moutinho86-----------------

Rodriguez85---------------------------------------------------------------Atsu79
---------------------------------------Martinez81------------------------------------

Bank
Dellatorre (SP 71Alg,20J) geleend van Porto Alegre,is +4 gegroeid.
Varela (LV 78Alg,28J) Had hem bijna verkocht voor 15mil tijdens de winter maar de deal sprong af door de salariseisen.
Gonzalez (CM 79Alg,32J) Plaats verloren door Izmaylov die heel goed presteert..ik stel Gonzalez wel altijd op in de grote wedstrijden.
Dufour (CVM 79Alg,24J) Routeert vaak met Fernando.
Mangala (CV 79Alg,22J) Had verwacht dat hij meer ging groeien de eerste halfjaar maar blijft een goede verdediger.
Fucile (RB 76Alg,28J)
Fabiano (DM 74Alg,25J) Goede keeper die regelmatig speelt.
Reserves(niet allemaal)
Liedson (SP 72Alg,35J) Is geleend maar speelt slecht dus krijgt Dellatore de voorkeur op de bank.
Kelvin (CAM 74Alg,19J) Als hij speelt scoort hij bijna altijd,in 13 wedstrijden 8 goals waarbij hele mooie tussenzitten,potentie van 82.
Seba (RV 71Alg,20J) Geleend van Cruzeiro heeft een potentie van 81 en is al +4 gegroeid.
Castro (CM 77Alg,24J) Nuttige speler,die regelmatig tegen kleinere ploegen invalt.
Caballero (SP 68ALG 18J) Potentieel van 83
Texeira (CAM 61Alg,16J) Portugees uit eigen jeugd.

Transfers:
Lucas Silva CVM 69Alg,20Jaar potentie rond de 82? Geleend van Cruzeiro met koopoptie,hij bevalt me wel dus ik denkt dat ik hem haal.
Zelf heb ik ook nog Sergio Oliveira CAM 73 20jaar ,uitgeleend aan Sporting Gijon in de winter.
Automatisch uitgeleende spelers zijn.. Rolando aan Napoli , Ukra aan Rio Ave (9doelpunten en 6 assists) is wel al 25 maar 77Alg. Kleber aan Palmeiras(76,22jaar)

Competities: (legendarisch)
In de Liga Portuguesa sta ik eerste met 2 punten meer dan Benfica.
In de Champions Cup heb ik de kwartfinales bereikt na Valencia uit te schakelen, Valencia 0-2 Porto .. Porto 1-1 Valencia.Nu is Barca aan de beurt :p

Verder heeft Martinez de meeste doelpunten (16) , Rodriguez heeft er 11 & Atsu heeft er 9 in totaal.Ook heeft Martinez de meeste assisten in de competitie (17).
.. Opmerkingen?:)