PDA

Bekijk Volledige Versie : Sidewinder Pro

Marc B
20/10/2004, 07:10
Ik ondervind bij het spelen regelmatig het probleem dat mijn gamepad gewoon uitvalt en ik daardoor de wedstrijd in principe alleen nog maar kan uitspelen met het toetsenbord.

Symptomen: Tijdens een wedstrijd stopt het spel en kom ik in het menu uit wat tijdens de wedstrijd te benaderen is via «ESC» of tijdens de rust is de gamepad verdwenen en reageert alleen nog het toetsenbord. Soms kan ik een aantal wedstrijden achter elkaar spelen, maar soms krijg ik niet eens de gelegenheid om één wedstrijd af te ronden. Het spel afsluiten en opnieuw opstarten werkt niet, alleen Windows opnieuw opstarten helpt.

Configuratie:
Voldoet aan de eisen volgens het hulpprogamma wat bij het spel wordt geïnstalleerd. Kort een aantal zaken. Ik heb Windows 2K Professional geïnstalleerd en gebruik een Microsoft Sidewinder Pro welke aangesloten moeten worden op een gameport op de geluidskaart, dus geen USB. Alles draait perfect behalve in dit spel.

Iemand een oplossing of wordt er bij FIFA 2004 een andere gamecontroller aanbevolen??