Bekijk Volledige Versie : Mark'gfx
Allereerst wil ik me even voorstellen, want denk dat dit hard nodig is.
Ik ben Mark, en ben zoals jullie zien al enige jaren lid van deze site.
De meeste van jullie zullen me niet kennen. Ik hoop/denk dat mensen die langer actief zijn op dit forum, zoals Justin, me wel nog kennen.
Ik wil weer beginnen met graphics.
Ik ben er echter een paar jaar, helemaal, uit geweest.
Mijn vraag is welke Photoshop moet ik nemen?
Gewoon de nieuwste?
Als iemand me tips kan geven, graag!
Ha Mark dat is een tijdje geleden:)
In principe is elke Photoshop vanaf CS3 goed voor het maken van GFX;)
Ha Mark dat is een tijdje geleden:)
In principe is elke Photoshop vanaf CS3 goed voor het maken van GFX;)
Kijk, nog een vertrouwde naam!
Bedankt voor het antwoord.
Ik probeer morgen aan de slag te gaan.
Aan het begin ga ik vooral cutten, omdat ik even moet ontdekken wat de nieuwe stijlen zijn.
Ik hoop dat ik veel tips van iedereen krijg en er weer een beetje plezier aan ga beleven!
Leuk dat je er weer bent, wij kennen elkaar (denk ik) niet, maar in ieder geval veel succes. Vanaf CS3 kun je inderdaad wel alles doen.
Het ligt er ook aan wat je wilt doen natuurlijk, ik gebruik af en toe zelfs Adobe Elements 6.0.:laugh:
http://i43.tinypic.com/30ud8ar_th.jpg
http://oi42.tinypic.com/nphqx5.jpg
Leuk dat je er weer bent, al kennen wij elkaar denk ik niet.
De render vind ik erg geslaagd.
De avatar ook, hij is wel een beetje rommelig zeg maar, maar eigenlijk is dat wel leuk hier. Ook de symboliek is mooi.
KIU
Ook hier, hallo :). Ook wij kennen elkaar, lijkt me duidelijk niet. Wel weer leuk dat je weer op FB komt!
Je ava vind ik echt weer eens iets anders dan dat we altijd zien, niet echt mijn stijl. Probeer sowieso een kleine ruimte in je avatar over te laten, zodat je daar je eigen creativiteit in kan verwerken. Denk hierbij aan het smudgen van een lichtinval, lightning oid. Ook oogt het geheel LQ.
Je render, van Ramires (?) vind ik echt wel goed gelukt hoor! Door zijn donkere armen weet ik niet of daar de cut wat minder is, maar zeker, dit gaat goed!
KIU
Aaah die Mark! Zeer lang geleden man. Leuk dat je terug bent op FB.;)
Ik vind je ava en render gewoon lekker gelukt.^^ KIU man!
Alkan_GS
05/02/2012, 19:14
Aaah die Mark! Zeer lang geleden man. Leuk dat je terug bent op FB.;)
Ik vind je ava en render gewoon lekker gelukt.^^ KIU man!
Ga je nog wat maken? Ik verwacht best wel veel van jou.