Bekijk Volledige Versie : FIFA 2005 op consoles
ik heb mijn FIFA 2005 op de xbox gekocht en daar heb ik er geen enkel probleem mee het licht gewoon aan de pc versie daar zitten al die opstart foutjes etc. maar op de console versie is alles perfect in orde!
dus hou maar op met zeiken en koop de volgende FIFA maar gewoon op je console en als je die niet hebt koop je er maar 1!(8)(8)
Rocadinho
15/10/2004, 19:10
vraagje, heb je op de xbox versie nu nederlands commentaar? En hoe zit dat nu met die "manager" mode is dat een beetje à la championship manager?
Brampower
17/10/2004, 10:14
ik heb mijn FIFA 2005 op de xbox gekocht en daar heb ik er geen enkel probleem mee het licht gewoon aan de pc versie daar zitten al die opstart foutjes etc. maar op de console versie is alles perfect in orde!
dus hou maar op met zeiken en koop de volgende FIFA maar gewoon op je console en als je die niet hebt koop je er maar 1!(8)(8)
Jasper Timmerman
25/10/2004, 06:34
Rocadinho, t lijkt wel meer op CM dan anders, en das wel beter vinnik :) opstelling zie je ook daadwerkelijk op een veldje met nummers en daaronder de hoofdjes, vorm en conditie van de spelers. Verder natuurlijk je staff, upgrades toepassen op je aanvalstrainer, fitnesstrainer of bijv. scouts. Verder krijgen je spelers na elke wedstrijd een cijfer, en hoe hoger dat cijfer, hoe beter de vorm is na die wedstrijd. En nog je baanzekerheid, een balkje met hoe zeker het is dat je je baantje houdt en niet ontslagen wordt. Dat was ut wel zon beetje, misschien weet je dit nu allemaal wel maar kheb ut toch ff verteld :P
grtz