Bekijk Volledige Versie : [Multi] Grand Theft Auto (GTA) V
Eerste trailer is vandaag verschenen:
VjZ5tgjPVfU'
Druiloor
02/11/2011, 22:38
Dit maakt mijn dag goed. :)
thnx Jordi :)
Ik werd helemaal vrolijk van Vinewood en het laatste shot van de stad. Lijkt erg op Los Santos van San Andreas. Geweldigste single-player story ooit, vind ik.
Ziet er erg geweldig uit!
Ik heb er echt weer zin in:)
Vice City en San Andreas...de beste van de GTA franchise. Erg leuk om er iets van terug te zien in de trailer.
Die auto's :praise: en wat dacht je van (@ 01:02) die motor? Hoe gruwelijk wordt dit spel?!
San Andreas gevoel er weer in! Zeeer nice!
BTW een vraagje.. Ik heb GTA IV (normaal), maar ik wil heeel graag Lost and Damned spelen. Kan je die ook los krijgen?
Ben zelf een motorrijder dus vind het verhaal wel wat hebben :embarrest:
Jups, die kan je gewoon los van GTAIV kopen. Je moet er wel sowieso The Ballad Of Gay Tony bijnemen, maar da's ook een leuke.
On: ziet er nice uit, ben benieuwd waneer het gaat uitkomen.
Ik krijg er het San Andreas, naar mijn mening de beste in de serie en tevens de beste game ooit gemaakt, -gevoel weer helemaal terug. Kan nu al niet wachten en dat terwijl het nog minimaal een jaar duurt.
Gerucht gaat dat ie pas in april 2013 uit komt. :(
Gerucht gaat dat ie pas in april 2013 uit komt. :(
Bij bol.com staat dat ie op 26 april 2013 uitkomt :(
Urkievl0gs
05/11/2011, 16:43
Ah ja dat is wel kut. Maar bekijk het posietief heb je nog genoeg geld voor fifa 13 :P, Joke. Owja jullie weten niet wie ik ben ik ben nieuw op FB maar heb ook een youtube account genaamd ''UrkieVl0gs'' kijk ff en abboneer please :).
ftk3f_0WZww
Boven San Andreas en onder GTA V, ziet er op deze manier niet heel spectaculair uit.
'k Vind het toch een gigantisch verschil, hoor.
Inderdaad, het ziet er toch wel erg goed uit, vind ik:)
Slightly is ook niet een goed gekozen woord.
Ik vind inderdaad het verschil nog best wel groot eigenlijk.
Markus2002
06/11/2011, 13:18
Lijkt me inderdaad wel een vette game.
en het verschil is inderdaad duidelijk zichtbaar.
Geen rond dwalende mensen die rennen.. Meer realistich..
Komt er bij dat je nu moet gaan tanken.. + sporten komt terug en mini games verdwijnen.
Geen dates, maar wel een tel. voor je missies.
Daarbij komt er een riool (ivm missie dat je met een waterscooter op de vlucht bent).
http://www.pu.nl/power/h-l-veel-gta-v-info-gelekt
Ik weet natuurlijk niet of het echt is, maar ik ben deze info op meer plekken tegengekomen. Ik hoop iig wel dat het echt is:praise:
EDIT: Bij bol.com staat er nu trouwens bij dat het maar een willekeurige datum is omdat ze de release-datum nog niet weten. Zodra ze de release-datum weten zetten ze de goede erop.
Dan heb je pech ben ik bang :P
Haha :xd: Maar de verwachtingen zijn hoog, hopelijk maken ze dit allemaal waar! :)
Dat is natuurlijk nog maar de vraag ja. Maar aangezien het nog een flinke poos duurt voordat ie uitkomt, ga ik ervan uit dat het een topgame wordt!
Het wordt gemaakt door Rockstar Games en die staan er op bekend de game niet eerder uit te brengen als dat de game af is. Een uitstekende filosofie die ik (helaas) enkel bespeur bij Blizzard en eerstgenoemde.
Helemaal gelijk in! Dat is het vervelende van een Release datum, dat game-ontwikkelaars teveel naar die datum toewerken en dan uiteindelijk ook gaan afraffelen om op tijd klaar te zijn.
Precies. Ik heb GTA V liever een maand later, als in een versie die nog niet af is.
R* is ook gewoon het beste bedrijf in de industrie
Geeft eigenlijk alleen maar volwaardige DlC uit (denk aan de episodes van LC en undead nightmare)
+ ze hoeven maar een plaatje op het internet te plaatsen, Niks meer en niks minder
En de hele wereld ligt bijna overhoop
Ex-werknemer Rockstar: 'Grand Theft Auto V in mei 2013, vijf keer zo groot als GTA IV en veel meer'
Gerucht - Een ontslagen werknemer bij Rockstar North zou een flinke lading informatie hebben vrijgegeven over Grand Theft Auto V. Onder andere het hoofdpersonage, een releasedatum en de grootte van de game zijn hier door onthuld.
De werknemer zou zijn ontslagen door wangedrag, wat het wel aannemelijk maakt dat hij graag informatie over GTA V naar buiten zou brengen zonder de toestemming van Rockstar. De ontwikkelaar heeft nog niet gereageerd op de gelekte informatie dus we raden aan om het voorlopig met een korreltje zout te nemen.
GTA V zou Albert De Silva voor de hoofdrol gecast hebben. Hij is vroeger lid geweest van een misdadige familie in Vice City. Dat leven heeft hij achtergelaten om uiteindelijk in Los Santos een gezinnetje te stichten. Zijn zoon heet Kevin De Silva en hij is een hardcore gamer. Hij is lui, nutteloos en snauwt dingen over je moeder door zijn headset. Albert is de rijke man in de trailer en is op het plaatje naast dit bericht te zien.
De wereld van Grand Theft Auto V is vijf keer zo groot als die van GTA IV. De stad Los Santos neemt net iets minder dan de helft daarvan in beslag en is dus meer dan twee keer zo groot als Liberty City uit GTA IV. De wereld is net als in voorgaande delen verdeeld in drie stukken. Met zo'n grote wereld is het goed om te horen dat je ook weer vliegtuigen kunt besturen.
Behalve vliegen kun je natuurlijk ook gewoon rijden en die auto's kun je – net als je wapens – zelf aanpassen met bijvoorbeeld nitro – of een silencer in het geval van een wapen. Als je aan het rijden bent en niet weet hoe je het beste op locatie kunt komen, kun je op de radio naar de verkeersinformatie luisteren om te luisteren waar er file is. Deze is in tegenstelling tot eerdere GTA's op ieder moment correct. Je kunt de verkeerssituatie ook op je telefoon bekijken.
Als je te hard rijdt en uit het raam begint te schieten zal dit aanzienlijk moeilijker zijn dan wanneer je rustig rijdt. Rijd je in volle vaart langs een politiewagen zal deze achter je aankomen om je aan te houden. Ook als je op de stoep een joint begint te roken zal de politie achter je aankomen. De politie volgt je niet zomaar tot ze je te pakken hebben, ze worden steeds agressiever naarmate je meer gezocht wordt. De gevolgen van het aantal sterren is als volgt:
1 ster – politie volgt je op de voet en probeert je te arresteren. Geen sirenes en geen auto achtervolgingen (alleen als je de snelheid overschrijdt).
2 sterren – politie probeert je nog steeds te arresteren. Als je een wapen trekt, begint de politie te vuren. Trek je geen wapen dan gebruikt de politie een stun gun.
3 sterren – vanaf hier beginnen de achtervolgingen. De politie probeert je nu echt tegen te houden, hoe ver ze daar ook voor moeten gaan.
4 sterren – spijkermatten op de weg, radiostations geven jouw signalement en de politie wordt nog agressiever. Zelfs wanneer je ze hebt afgeschud zal de politie nog 24 uur (in-game) naar mensen op zoek zijn die overeenkomen met jouw signalement.
5 sterren – politie heeft toestemming om jou meteen neer te schieten. Politie zal nog 48 uur naar je op zoek zijn. Een paar missies is niet te spelen met 5 sterren.
6 sterren – het leger zet tanks en helikopters in om jou te vermoorden. Wanneer je ze kwijt bent zal er nog 72 uur naar je gezocht worden. Ook hier zijn sommige missies niet te spelen.
In de singleplayer kun je contributeren aan de onderwereld van Los Santos door drugs, wapens en illegale auto's te kopen en te verkopen. in de multiplayer kun je met 32 man tegelijk spelen op de consoles, de hoeveelheid op de PC werd niet vermeld. Je kunt online lid worden van bepaalde bendes en daar specifieke opdrachten mee voltooien. De bendeleider kan dan weer speciale opdrachten aan leden van de bende geven.
Volgens de ex-werknemer kunnen we GTA V in mei 2013 verwachten. Specifieker kan hij nog niet zijn omdat de game nog ongeveer zes maanden ontwikkelingstijd tegemoet gaat. Op de E3 van dit jaar zal de game speelbaar aanwezig zijn, dus je kunt vast een kaartje kopen mocht niet tot volgend jaar kunnen wachten. We benadrukken nog een keer dat de informatie hierboven niet door Rockstar zelf is vrijgegeven, dus we zullen nog geen definitieve conclusies kunnen trekken.
Klinkt wel geloofwaardig.
Jups, weer iets om naar uit te kijken.
Kan niet wachten. Misschien release-titel van PS4/ nieuwe xBox?
Nieuwe Xbox staat volgens mij in 2014 gepland, kan ook inderdaad 2013 zijn. De PS4 komt, als 't goed is, vier of vijf jaar later.
Alexander
27/03/2012, 08:42
Deze info komt wel op veel dingen neer wat ik graag zou willen. Nog een jaartje geduld.
UnitedFan
27/03/2012, 20:59
Hij komt waarschijnlijk over 8/9 maanden,tenminste dat staat er bijna overal.
Hij komt waarschijnlijk over 8/9 maanden,tenminste dat staat er bijna overal.
En omdat het geschreven is is het waar?
Dan schrijf ik nu, je bent me nog 20 euro verschuldigd man...
Dat het overal geschreven staat werkt iets sterker dan dat één persoon het zegt..
UnitedFan
28/03/2012, 19:41
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=26696
http://www.intertoys.nl/games/grand-theft-auto-v-ps3-583113.html
http://www.consoleshop.nl/product/154404/grand-theft-auto-v-ps3.html
Hier staat er 31-12-12.
Bij bol.com staat er 26-04-13.
Die 31-12-12 staat er trouwens waarschijnlijk omdat hun teller gewoon nog niet verder loopt, want het zou wel een heel onlogische datum zijn.
Al die data staan er omdat ze nog geen officiële release weten.
En wanneer er een datum wordt gegeven door Rockstar is de kans zeer klein dat het spel die dag uitkomt, elke GTA is uitgesteld geweest.
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=26696
http://www.intertoys.nl/games/grand-theft-auto-v-ps3-583113.html
http://www.consoleshop.nl/product/154404/grand-theft-auto-v-ps3.html
Hier staat er 31-12-12.
Bij bol.com staat er 26-04-13.
Dat zijn datums waarop ze die titel verwachten. Er is nog geen informatie beschikbaar over de releasedate, dus die hebben al die site's ook niet.
Begiristain
28/03/2012, 22:53
Klinkt allemaal wel erg realistisch en erg vet zeg
goldboy76
29/03/2012, 14:07
Dit is fake dames en heren, speelbare demo op E3, Rockstar? ja tuurlijk :'')
Nieuwe GTA V trailer!!!
Ik heb jullie lang genoeg lopen plagen met non-GTA gerelateerd niet, al is dit voor velen van jullie waarschijnlijk de eerste regel van de Nachtwacht die je leest. De lekker die begin deze week al heerlijke GTA V-info losliet, heeft nu ook een low quality versie van Rockstars volgende trailer naar buiten gebracht. Zijn ex-werkgever wilde hem blijkbaar pas over een week of twee publiceren, maar tussen het gruis door ziet het eindproduct er toch redelijk af uit. Belangrijker is dat een aantal van de infosnippets uit zijn eerdere lek worden bevestigd met gameplay footage. Zo zie je het hoofdpersonage partydrugs slikken en hallucineren als een motherfucker. Serieus, het is een van de raarste video’s die de Wacht in tijden heeft gezien!
Update: Rockstar heeft helaas al zijn internetbloedhonden losgelaten. De Youtube-versie werkte niet meer waardoor ik moet uitwijken naar een vage Russische videostreamer. Helaas zonder embedoptie, dus klik gauw op deze link (http://tiny.cc/7f42bw)!
Deze trailer is echt grandioos:)
Ziet er goed uit!:praise:
Nice, je kan zien dat ze engine flink hebben opgepoetst.
Haha, tijd voor weer een serieus artikel, dat eveneens afkomstig is van PU.nl:
Laten we de dag meteen goed beginnen met een knalhard gerucht over de release date van de nieuwe GTA! We zitten met z'n allen te wachten op nieuwe beelden, of info over GTA 5, maar na het zien van de eerste teaser trailer hebben we nog maar verdomd weinig gezien van de game. Gelukkig komt de game eerder uit dan we denken!
http://pu.cdn.hub.nl/sites/pu.nl/files/pubeeld/gta_5_1.jpg (http://pu.cdn.hub.nl/sites/pu.nl/files/pubeeld/gta_5_1.jpg)Tenminste, dat is als we zo'n gezellige CV van één van de medewerkers van Rockstar mogen geloven. Via Alex O’Dwyer komen we namelijk te weten dat de game sowieso dit jaar nog uit gaat komen. Op zijn CV staat namelijk dat GTA 5 al dit jaar in oktober in de winkels moet liggen!
Dit lijkt een beetje vroeg, maar er waren al eerder geruchten dat Rockstar waarschijnlijk al een stuk verder is met de development van GTA 5, dan wij allemaal denken. Als de game echt al in zo'n ver gevorderd stadium is, zou oktober zomaar kunnen kloppen! Fingers crossed mensen.
http://pu.cdn.hub.nl/sites/pu.nl/files/pubeeld/gta_v_in_2.jpg (http://pu.cdn.hub.nl/sites/pu.nl/files/pubeeld/gta_v_in_2.jpg)
Dit is overigens niet de eerste keer dat er zoiets uitlekt via een CV van een medewerker. Een tijdje terug liet een developer van Santa Monica Studio ook al doodleuk weten dat hij aan God of War 4 werkt, ondanks dat die game nog niet eens officieel is aangekondigd!
Ik zit me ineens te bedenken, het zou zomaar eens een verdomd vette E3 kunnen worden dit jaar. Let maar op, GoW 4 en GTA 5 op de Sony persconferentie… Boomshakalaka!
Laten we hopen dat het zo is.
Laten we het inderdaad hopen, maar als ze nu voor lopen, kan het ook zijn dat ze over een half jaar weer veel vertraging hebben. Het wordt afwachten.
Arometix
09/04/2012, 16:36
Ik heb ook ergens gelezen dat de stad 2x groter is dan liberty. er werd ook iets gezegt over het overige gebied maar dat ben ik vergeten :xd:
Haha, tijd voor weer een serieus artikel, dat eveneens afkomstig is van PU.nl:
Laten we hopen dat het zo is.
Die man heeft wel een HELE slechte CV zeg :P
Budget titles, pimp my ride, RM the game
Lol ^^
rickagovv
12/04/2012, 15:05
Ik heb er nu al zin in.
Klopt het ook dat je door muren heen kunt rijden?
De game is nog lang niet af, er zijn slechts enkele details bekend en dan vraag jij of je door muren heen kunt rijden...:huh:
En dan nog: Waarom in Godsnaam zouden ze dat doen? Dan is het toch een hele neppe game..
Als jij met een auto op een muur inrijdt, geloof me dan gaat die muur eraan, Thomas.
rickagovv
12/04/2012, 15:41
Als jij met een auto op een muur inrijdt, geloof me dan gaat die muur eraan, Thomas.
Ik heb dat namelijk een keer op YouTube gezien, ik kan die video jammer genoeg nergens meer vinden.
Oh wacht, ik begreep het verkeerd. Ik dacht dat Rick bedoelde door een muur heen alsof ie er niet staat. Mijn excuses.
rickagovv
12/04/2012, 15:58
Oh wacht, ik begreep het verkeerd. Ik dacht dat Rick bedoelde door een muur heen alsof ie er niet staat. Mijn excuses.
Nee, echt dat je er tegen aan ramt.
Heb je ooit een auto door een muur zien jagen :xd:?
Als de auto dan maar total-loss is.:idea:
We zullen het allemaal moeten afwachten, ik kan me niet voorstellen dat dit soort details al bekend zijn.
Heb je ooit een auto door een muur zien jagen :xd:?
Heb jij al eens iemand over straat zien lopen, die 80 mensen vermoordt, 5 auto's opblaast, zijn telefoon erbij pakt en rustig verder kan lopen?
Ik denk niet dat je door een muur heen kan rijden, dat zou voor Rockstar te veel werk opleveren. Als je dan bijvoorbeeld doorheen alle benedenmuren van een gebouw heen rijdt, zou het moeten instorten. Ain't gonna happen.
Heb jij al eens iemand over straat zien lopen, die 80 mensen vermoordt, 5 auto's opblaast, zijn telefoon erbij pakt en rustig verder kan lopen?
Maar in theorie zou het wel kunnen ;)
Maar, Damian, zoals Max al zei, als jij met een auto vol op een huis af rijdt dan krijg je die muur wel kapot hoor..
rickagovv
12/04/2012, 19:57
Ik denk niet dat je door een muur heen kan rijden, dat zou voor Rockstar te veel werk opleveren. Als je dan bijvoorbeeld doorheen alle benedenmuren van een gebouw heen rijdt, zou het moeten instorten. Ain't gonna happen.
Zou wel realistisch zijn :)
Als ze er anderhalf jaar over doen, is dat wel mogelijk denk ik :xd:
Maar in theorie zou het wel kunnen ;)
Maar, Damian, zoals Max al zei, als jij met een auto vol op een huis af rijdt dan krijg je die muur wel kapot hoor..
Ik denk niet dat hij dan rustig verder kan lopen :xd:
Het kán wel. Dat is wat anders dan dwars door een betonmuur heen rijden alsof ie er niet staat.
rickagovv
12/04/2012, 20:28
Het kán wel. Dat is wat anders dan dwars door een betonmuur heen rijden alsof ie er niet staat.
Kijk een op Google dan.
Auto ramt muur o.i.d.
Arometix
12/04/2012, 21:09
Idd, dat lijkt me ook wel vet als je tegen een muur op rijd, en dat je uit je total losse auto stapt en dat verder strompeld! :idea:
Kijk een op Google dan.
Auto ramt muur o.i.d.
Gozertje, met dwars door een muur heen rijden alsof ie er niet staat bedoel ik iets heel anders dan een muur rammen :idea:
rickagovv
13/04/2012, 06:33
Gozertje, met dwars door een muur heen rijden alsof ie er niet staat bedoel ik iets heel anders dan een muur rammen :idea:
Ik bedoel dat je de muur ramt dat er een gat in de muur zit.
Of als je tegen een tankstation aanrijdt hij ontploft enz.
Ja jongens, goed hoor. Nu mag de non-discussie over de muur wel ophouden.
UnitedFan
13/04/2012, 20:35
Ik heb Gta Iv in een week uitgespeeld!
Ik hoop dat er nu meer missies zijn.
Sommige missies sloegen ook nergens op,ze waren te makkelijk.
Die laatste missie vond ik wel best goed,als er meer van dat soort waren.
Maar ik heb een goede hoop op meer missies,of dat ze via een update komen.
Dit gaat over GTA V (5), geen IV (4);)
UnitedFan
13/04/2012, 20:38
Dit gaat over GTA V (5), geen IV (4);)
Ja,ik hoop dat er daar meer missies komen.
En haal ik er GTA 4 er bij om het te vergelijken.
En die had weinig missies.
Ik hoop vooral dat er een goed systeem voor de autostrade ontwikkeld wordt, zodat het realistischer wordt. Bij IV kon er geen file zijn of iedereen botste tegen elkaar, en niemand reed ook maar een beetje snel.
Grand Theft Auto 5 komt in december, zo beweert een freelance designer die niet bij naam genoemd wil worden, tegenover InsideGamer.
Volgens de designer, die werkt aan de multiplayermodus van GTA 5, stond de game aanvankelijk gepland voor oktober, maar is hij onlangs uitgesteld. Een animator die werkzaam is bij ontwikkelaar Rockstar North meldde onlangs op zijn LinkedIn-profiel ook dat de game in oktober komt.
Het is gebruikelijk voor Rockstar om zijn games te plannen voor de herfst, om deze vervolgens uit te stellen tot april of mei. Dit gebeurde met L.A. Noire, Red Dead Redemption, Grand Theft Auto IV en Max Payne 3. Het verschil met Grand Theft Auto 5 is dat er voor die game nog geen releaseperiode openbaar is gecommuniceerd.
Zoals eerder gezegd met releasedata, het is te hopen dat zo is maar we moeten van het slechtste uitgaan, dus dat de game pas eind 2013 komt.
UnitedFan
16/04/2012, 20:09
Weer een nieuw gerucht!
http://www.gamer.nl/nieuws/272699/gta-5-verschijnt-in-december
Ik hoop dat het waar is,maar max payne 3 komt ook nog,die is waarschijnlijk nog beter dan Gta V,is ook een spel van Rockstar.
Wat is qua context anders aan jou artikel dan aan degene die ik gepost heb UnitedFan?
UnitedFan
16/04/2012, 20:31
Wat is qua context anders aan jou artikel dan aan degene die ik gepost heb UnitedFan?
Er kwam een nieuw bericht,dus wou ik die meededelen.
Je snapt het niet. In jouw bericht staat exact hetzelfde als wat Jordi al vermeld heeft. Beetje nutteloos om dat nog eens te plaatsen.
Arometix
16/04/2012, 20:56
Die uitstellingen zullen we wel normaal moeten gaan vinden. ik hoop dat hij eind 2013 komt dan kunnen ze er rustig verder aan werken.
Inderdaad, ze moeten hem pas vrijgeven als ie helemaal af is.
Af schijnt een spel tegenwoordig helemaal niet te hoeven zijn. Bewust features achterhouden zodat je ze later als DLC kunt aanbieden.
Ben wel benieuwd naar deze game. Ik houd hem in de gaten.
''Regardless of the success of Vita, or whether market demands have shifted, on paper it makes absolute sense to eventually see a GTA on the PS Vita platform,” said industry analyst Jesse Divnich. “Even with a smaller install base, any Grand Theft Auto spin-off is likely to have a strong enough reception to produce significant profits and customer enjoyment.”
“I am sure they will ultimately release a Grand Theft Auto game on Vita,” continues Michael Pachter, Wedbush Morgan analyst. “It’s hard to project when, and to know whether, they will make it a priority. Most likely it will be a 2013 event.”
bron: PSX-Sense
Was te verwachten aangezien andere GTA-games ook op de PSP zijn verschenen.
Was te verwachten aangezien andere GTA-games ook op de PSP zijn verschenen.GTA IV en GTA San Andreas niet, er waren vaak spin-offs zoals Liberty City Stories, Vice City Stories en Chinatown Wars. Nu zal gewoon de game die ook gespeelt wordt op de PS3, Xbox 360 en PC gewoon speelbaar zijn en komen ze dus niet met een of andere spin-off.
Af schijnt een spel tegenwoordig helemaal niet te hoeven zijn. Bewust features achterhouden zodat je ze later als DLC kunt aanbieden.
Ben wel benieuwd naar deze game. Ik houd hem in de gaten.
Rockstar lever wel altijd mooi afgewerkte games af