PDA

Bekijk Volledige Versie : FIFA 12 Ultimate Team

Pagina's : 1 [2] 3 4 5

'Mehmet
06/12/2011, 22:51
http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#ggssGCTHbb9HJ

Had niks te doen.

rauwrauw
08/12/2011, 15:07
Er zijn van mij een paar spelers waar het contract van is afgelopen. en 2 geblesseerd. Ik wist in het begin niet dat je contracten moest kopen.. Ik heb dusdanig veel spelers zonder contract en 2 geblesseerd, dat ik niet meer kan spelen ik heb geen geld meer en kan geen spelers verkopen want heb dan alsnog te weinig spelers. Dit vind ik dus best heel stom gedaan door EA. Enige optie is opnieuw een Ultimate Team starten. Helaas.

eXistenZ
08/12/2011, 15:36
Er zijn van mij een paar spelers waar het contract van is afgelopen. en 2 geblesseerd. Ik wist in het begin niet dat je contracten moest kopen.. Ik heb dusdanig veel spelers zonder contract en 2 geblesseerd, dat ik niet meer kan spelen ik heb geen geld meer en kan geen spelers verkopen want heb dan alsnog te weinig spelers. Dit vind ik dus best heel stom gedaan door EA. Enige optie is opnieuw een Ultimate Team starten. Helaas.

Dus je bent aan een spel begonnen dat je niet kende, zonder de uitleg te lezen, of zelfs maar een gids op te zoeken op internet (zoals velen wel gedaan hebben), en dan is het de schuld van EA ?

Anyway, een vraagje voor de anderen. ik speelde net een single-player beker (teamcup ofzoiets waarbij je 6 spelers van 1 team moet hebben in je basis),. normaal is dat op professioneel, maar in de finale was het wereldklasse. Ben ik de enige die dat voorheeft?

rauwrauw
08/12/2011, 16:00
Dus je bent aan een spel begonnen dat je niet kende, zonder de uitleg te lezen, of zelfs maar een gids op te zoeken op internet (zoals velen wel gedaan hebben), en dan is het de schuld van EA ?

Anyway, een vraagje voor de anderen. ik speelde net een single-player beker (teamcup ofzoiets waarbij je 6 spelers van 1 team moet hebben in je basis),. normaal is dat op professioneel, maar in de finale was het wereldklasse. Ben ik de enige die dat voorheeft?

Wat loop je nou te mouwen man. gelijk met je schuld aan EA ben je een of andere vertegenwoordiger ervan ofzo haha. Het was gewoon een opmerking erover. Vind t raar dat er niet alsnog een uitweg is.

'Mehmet
08/12/2011, 16:09
Ik wil je wel 3.000 coins lenen.

rauwrauw
08/12/2011, 16:14
Ik wil je wel 3.000 coins lenen.

haha 'Mehmet dat is gul van je man :praise:, maar nee bedankt! ben al een nieuwe begonnen.

'Mehmet
08/12/2011, 16:16
haha 'Mehmet dat is gul van je man :praise:, maar nee bedankt! ben al een nieuwe begonnen.

Jammer dat je opnieuw bent begonnen want nu is al die moeite voor niks geweest. Als je een speler nodig hebt en ik die zelf heb moet je maar even zeggen kan je hem lenen of je hebt wat coins nodig gewoon een mention sturen dan regelen we het wel.

rauwrauw
08/12/2011, 16:21
Jammer dat je opnieuw bent begonnen want nu is al die moeite voor niks geweest. Als je een speler nodig hebt en ik die zelf heb moet je maar even zeggen kan je hem lenen of je hebt wat coins nodig gewoon een mention sturen dan regelen we het wel..

Is goed man! Thanks :) i will let you know if necesarry

eXistenZ
10/12/2011, 16:06
Er is een nieuw toernooi, genaamd classico. hoofdprijs is 5000 munten offline, en 8000 online. moeilijkheidsniveau is pro, en de enige vereiste is dat je team minstens 4 sterren heeft (dus je kan lekker je topteam laten spelen). Kassa kassa dus

Pico020
10/12/2011, 17:33
Ik ben nog niet zo lang bezig met FUT, maar nou vroeg ik me een paar dingen af:
- Wat heb je aan 'zeldzame' (rare) spelers?
- Wat betekent zo'n speler die "zwart" is? (dus niet brons, zilver, goud) en waarom zijn ze zo enorm duur?

eXistenZ
10/12/2011, 19:01
Ik ben nog niet zo lang bezig met FUT, maar nou vroeg ik me een paar dingen af:
- Wat heb je aan 'zeldzame' (rare) spelers?
- Wat betekent zo'n speler die "zwart" is? (dus niet brons, zilver, goud) en waarom zijn ze zo enorm duur?

1) meestal zijn dat goeie/ de beste spelers. maar het grootste verschil is dat ze zeldzaam zijn (al is dat relatief), en dus ook duurder. ze hebben ook een hogere dumpwaarde

2). zwarte spelers zijn In Forms, spelers die ooit in het team van de week gezeten hebben. Ze hebben een hogere rating dan hun gewone tegenhangers (IF pirlo is bijvoorbeeld 84, de gewone 83). En hun stats kunnen ook diep in de 90 zitten. Daarom (en omdat ze pas echt zeldzaam zijn), zijn ze enorm duur.

Al hangt dat laatste af van de speler. ik had ooit eens IF Fred, maar die raakte ik maar kwijt voor 12k :p Voor een IF Van Persie had ik het 30voudige gekregen :p

Heb eindelijk mijn Neymar verkocht gekregen, no wachten tot er een goed geprijsde Di natale op de markt komt

Pico020
10/12/2011, 20:22
Bedankt voor je antwoord. Wat je er vooral aan hebt is dus leuk handelwaar ;). Merk je heel veel verschil tijdens het spelen met zeldzame of 'zwarte' spelers?

Oja, nog een vraag: Wat is het belang van teamgeest en dat de spelers in het systeem passen, en met elkaar verbonden zijn door nationaliteit, club of competitie? Wel leuk hoor die groene bolletjes allemaal, maar vind nou niet echt dat ik er echt beter van ga spelen.

eXistenZ
11/12/2011, 13:27
Bedankt voor je antwoord. Wat je er vooral aan hebt is dus leuk handelwaar ;). Merk je heel veel verschil tijdens het spelen met zeldzame of 'zwarte' spelers?

Oja, nog een vraag: Wat is het belang van teamgeest en dat de spelers in het systeem passen, en met elkaar verbonden zijn door nationaliteit, club of competitie? Wel leuk hoor die groene bolletjes allemaal, maar vind nou niet echt dat ik er echt beter van ga spelen.

Heb nog nooit met een IF gespeeld, maar om je een voorbeeld te geven, Cissé vind ik met pace 88 al enorm snel, denk dan maar eens wat IF Walcott met pace 97 kan.

Raar dat je geen verschil merkt, want een team met een hoge teamgeest speelt veel makkelijker dan eentje met een lage ( onder de 50). Die speel je zo uit verband, omdat spelers met een hoge teamgeest veel beter zijn in positie kiezen. maar natuurlijk, als je als een idioot speelt maakt dat niet uit :P

Heb eindelijk Di natale binnen (en Cambiasso):

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#kSBVLkoDbcb4H

Pico020
11/12/2011, 15:25
Ik merk er inderdaad niet veel van of mijn teamgeest nu 70 of 100 is. Ik speel niet echt als een idioot :P

Wat zijn bid tokens? Ik log nu in via de website en heb een blauw muntje, wat kan ik daar mee?

thysj
11/12/2011, 19:02
Ik merk er inderdaad niet veel van of mijn teamgeest nu 70 of 100 is. Ik speel niet echt als een idioot :P

Wat zijn bid tokens? Ik log nu in via de website en heb een blauw muntje, wat kan ik daar mee?

Ieder bod op een speler kost je 1 bid token. Als je er geen meer hebt kun je niet meer op spelers bieden.

MarnixV
12/12/2011, 17:50
Ieder bod op een speler kost je 1 bid token. Als je er geen meer hebt kun je niet meer op spelers bieden.

Om de zoveel minuten krijg je er altijd ééntje terug, dus koop er zéker geen :)

Dit is mijn team, ik had vooral de doelstelling om een 85/100 team te krijgenn (voor de trophie). Toch wel een aardig team en falcao is door middel van training vrij snel geworden!

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#if7ZIEGQbccVh

thysj
12/12/2011, 18:26
Bedankt dat je dat zei, maar ik weet dat je er één terugkrijgt tot je er 25 hebt ;).

KaiK5v
13/12/2011, 14:17
Nou,

Ik ben helemaal van mijn seria A team af en heb ze allemaal verkocht. Ook had ik een compleet IF team, maar die zijn ook allemaal verkocht. Ik heb nu alleen Lens, Mertens, Douglas en vertonghen IF. Ik had een mooie deal met Jan Vertonghen, voor 2100 munten!!! Ik denk dat er niet werd opgelet. Als ik hem nu snel zou verkopen krijg ik er al 10k voor. Ik had ook Iraola IF die kocht ik voor 13.000 munten en uiteindelijk voor 30.000 munten verkocht. Dat zijn leuke deals.

Waarom ik die 4 IF's heb bewaard is omdat ik een compleet zilver eredivisie team wou behalve die 4 dan en mijn keeper dat is Mihaylov. Ik verlies geen duel en het balt waanzinnig lekker. Formatie is 3-4-2-1.

Mihaylov

Douglas IF - Vlaar. - Vertonghen IF

Beerens. - Brama. - Anita. - Cabral

Mertens IF - Sigthorrsson. - Lens IF

Op de bank heb ik: Cillissen, Wisgerhof, Marcelo, Fer, Oar, Ozbiliz en Bulykin.
Op de tribune nog Bouma, Bajrami, Verhoek, Vicento, George, Lodeiro

Ik heb nu door de verkoop van al die spelers nog 110.000 munten over. Mijn vraag is: Wat zouden jullie hiermee doen?

jakehh
13/12/2011, 16:39
Nou,

Ik ben helemaal van mijn seria A team af en heb ze allemaal verkocht. Ook had ik een compleet IF team, maar die zijn ook allemaal verkocht. Ik heb nu alleen Lens, Mertens, Douglas en vertonghen IF. Ik had een mooie deal met Jan Vertonghen, voor 2100 munten!!! Ik denk dat er niet werd opgelet. Als ik hem nu snel zou verkopen krijg ik er al 10k voor. Ik had ook Iraola IF die kocht ik voor 13.000 munten en uiteindelijk voor 30.000 munten verkocht. Dat zijn leuke deals.

Waarom ik die 4 IF's heb bewaard is omdat ik een compleet zilver eredivisie team wou behalve die 4 dan en mijn keeper dat is Mihaylov. Ik verlies geen duel en het balt waanzinnig lekker. Formatie is 3-4-2-1.

Mihaylov

Douglas IF - Vlaar. - Vertonghen IF

Beerens. - Brama. - Anita. - Cabral

Mertens IF - Sigthorrsson. - Lens IF

Op de bank heb ik: Cillissen, Wisgerhof, Marcelo, Fer, Oar, Ozbiliz en Bulykin.
Op de tribune nog Bouma, Bajrami, Verhoek, Vicento, George, Lodeiro

Ik heb nu door de verkoop van al die spelers nog 110.000 munten over. Mijn vraag is: Wat zouden jullie hiermee doen?

if vlaar halen?

eXistenZ
13/12/2011, 21:15
Kan alleen maar offline op origin, en kan dus niet op UT. zeer klote want met die classico cup win je in 4 offline matchen 7000 coins... Anyway Vidic verkocht, en van het geld Sneijder en Maicon erin gezet:

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#fGm57LyfbcdJz

Normaal staat di natale er ook in natuurlijk. Cissé is heerlijk snel. Wie van de serie A moet als keeper denken jullie?

KaiK5v
13/12/2011, 22:55
Natuurlijk Julio Cesar of Buffon.

Joost073
14/12/2011, 00:17
Ik werd doorverwezen naar dit topic..
Ik wil hier bespreken en kijken of er genoeg animo voor is om een afdeling te maken voor UT waar forumleden hun spelers kunnen aanbieden, een sell/buy/trade afdeling net zoals op het officiele EA forum -> http://forum.ea.com/uk/forums/show/65.page
Het lijkt mij veel leuker om te onderhandelen met mensen uit Nederland/Belgie dan mensen uit Timboektoe..

DUS! Zijn er meer mensen die dit idee leuk vinden? Laat je horen aub!

eXistenZ
14/12/2011, 14:21
Natuurlijk Julio Cesar of Buffon.

Ja weet ik ook, maar welke van de twee? :p Stekelenburg heeft ook 85, dus weet niet wie te kiezen

KaiK5v
14/12/2011, 15:55
Nou ik heb Stekelenburg en buffon allebei in mijn team gehad.

Om chauvinistich te blijven zou ik zeggen Stekelenburg, ik denk eerlijk gezegd dat buffon in het spel iets beter is al is dit niet veel. Als ik de prijzen zie zou Julio Ceasar de beste moeten zijn. Die heb ik nog niet in mijn team gehad maar je zou de cijfers is moeten vergelijken.

tomk
15/12/2011, 10:34
Ik werd doorverwezen naar dit topic..
Ik wil hier bespreken en kijken of er genoeg animo voor is om een afdeling te maken voor UT waar forumleden hun spelers kunnen aanbieden, een sell/buy/trade afdeling net zoals op het officiele EA forum -> http://forum.ea.com/uk/forums/show/65.page
Het lijkt mij veel leuker om te onderhandelen met mensen uit Nederland/Belgie dan mensen uit Timboektoe..

DUS! Zijn er meer mensen die dit idee leuk vinden? Laat je horen aub!

Goed idee zou ik zeggen! Ik heb wel een aantal spelers die ik zou willen verkopen dus van mij mag het wel.

Mijn voorkeur voor keeper gaat uit naar Hart, wellicht omdat ik nog niet met Stekelenburg of Buffon heb gespeeld. Maar Hart heeft geweldige reflexen!

Van Percy
17/12/2011, 22:27
De 2 teams van mij:

Serie a met spaanse aanval:

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#fGBWYe0ybcfKn

Ligue 1 team:

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#n2Pt1FN4bcfKp

Spelen allebei heerlijk, zit eraan te denken om in mijn ligue 1 team nog Ribery te zetten. Heb echt een heerlijke handel vandaag rond de 30k aan verdient :)

RiesFIFA
19/12/2011, 21:26
hoe kan je snel geld verdienen op fut. ik ben nu al blij als ik 5000 coins heb terwijl je daar niks bijzonders van kan halen

jakehh
20/12/2011, 21:45
hoe kan je snel geld verdienen op fut. ik ben nu al blij als ik 5000 coins heb terwijl je daar niks bijzonders van kan halen

Goedkoop inkopen, bijvoorbeeld een speler kijken die gemiddeld 10k kost, proberen een lage buy now te kopen of via een bieding de speler te krijgen. Als je hem voor 5k kan krijgen verdubbelt dit al je aantal coins.

JensArsenal
20/12/2011, 21:50
Deze vraag had ik ook al op de ondersteuning-forum gevraagd, maar omdat ik snel antwoord wil zet ik hem nu ook even neer:

Een vriend van mij speelt FIFA 12 op de computer. Hij speelt Ultimate Team en koopt daarvoor FIFA Points. Die zijn veel goedkoper dan de Playstation Network kaart, waarmee je packs kan kopen.Kan ik ook die FIFA Points kopen of niet, want als ik inlog bij Ultimate Team, krijg ik geen FIFA Points te zien?

(Ik speel op de PS3)

eXistenZ
20/12/2011, 22:36
Goedkoop inkopen, bijvoorbeeld een speler kijken die gemiddeld 10k kost, proberen een lage buy now te kopen of via een bieding de speler te krijgen. Als je hem voor 5k kan krijgen verdubbelt dit al je aantal coins.

Ja maar het hangt erg af van welk platform. Op PC is de markt volledig verzadigd en kan je via trade bijna niets verdienen. De beste hoop die je kan hebben is packs kopen en hopen dat daar iemand bijzit die je vele coins kan opleveren. Ik had eens Modric (55k) en Vidic (140k)

Maar voor de rest: spelen, en online levert meer coins op

JensArsenal
21/12/2011, 13:24
Deze vraag had ik ook al op de ondersteuning-forum gevraagd, maar omdat ik snel antwoord wil zet ik hem nu ook even neer:

Een vriend van mij speelt FIFA 12 op de computer. Hij speelt Ultimate Team en koopt daarvoor FIFA Points. Die zijn veel goedkoper dan de Playstation Network kaart, waarmee je packs kan kopen.Kan ik ook die FIFA Points kopen of niet, want als ik inlog bij Ultimate Team, krijg ik geen FIFA Points te zien?

(Ik speel op de PS3)

Waarneer komt eigenlijk het team van de week? Ik hoorde dat Guidetti en Goossens IF zijn, of dat ze in ieder geval hoog op de nominatie staan. Vandaag is het de 21e, dus waarneer komt hij meestal?

'Mehmet
21/12/2011, 13:27

(Ik speel op de PS3)

Waarneer komt eigenlijk het team van de week? Ik hoorde dat Guidetti en Goossens IF zijn, of dat ze in ieder geval hoog op de nominatie staan. Vandaag is het de 21e, dus waarneer komt hij meestal?

Woensdag avond op PS3.

tomk
21/12/2011, 15:57
Zie hier TOTW

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#bi621IShbchON

Vanaf 7 uur zitten ze in de packs.....

JensArsenal
21/12/2011, 17:42
Zie hier TOTW

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#bi621IShbchON

Vanaf 7 uur zitten ze in de packs.....

Mooi dat Ruiz en Guidetti er in zitten, maar ik had John Goossens na zijn twee schitterende vrije trappen ook wel in het elftal gehad. Nu word Thiago Silva most wanted, kopsterke en snelle verdediger IN FORM!

Bedankt Tomk en Mehmet :)

tomk
24/12/2011, 15:55
Iemand nog Eredivisie IF die men wil verkopen?

KaiK5v
24/12/2011, 21:18
Ik heb vertonghen, moisander en douglas IF zeg maar wat je ervoor wilt geven.

'Mehmet
25/12/2011, 20:48
Iemand die mij even 100K kan verkopen?

Jordi
25/12/2011, 22:00
Er mag volgens de regels niet op FIFA Benelux gehandeld worden in in coins of spelers voor Ultimate Team. Bespreek dit dus via een privé-bericht, msn of mail.

Joost073
27/12/2011, 00:54
Er mag volgens de regels niet op FIFA Benelux gehandeld worden in in coins of spelers voor Ultimate Team. Bespreek dit dus via een privé-bericht, msn of mail.

Ik ben al via jullie twitter account bezig geweest om een trade topic te krijgen voor UT, en Max had die voor me aangemaakt maar die werd weer verwijderd. WAAROM? Hier gaat UT juist om en dan mag het niet op het enige goede NL fifa forum:S echt onzin..

'Mehmet
27/12/2011, 01:30
Ik ben al via jullie twitter account bezig geweest om een trade topic te krijgen voor UT, en Max had die voor me aangemaakt maar die werd weer verwijderd. WAAROM? Hier gaat UT juist om en dan mag het niet op het enige goede NL fifa forum:S echt onzin..

Pas op je woorden, straks krijg je nog een ban.

(door dit te zeggen riskeer ik ook een ban):embarrest:

'Mehmet
27/12/2011, 01:38
*sorry voor dubbelpost*

Kwam dit net tegen :

Oorspronkelijk geplaatst door a3aan77
hoe lang duurt die happy hour eigenlijk? hopelijk langer dan een uurtje!

Ik lig in een deuk.

Joost073
27/12/2011, 01:39
Pas op je woorden, straks krijg je nog een ban.

(door dit te zeggen riskeer ik ook een ban):embarrest:

Haha ik gaf ze ook een complimentje, maar als ik hiervoor een ban krijg dan moet dat maar. Blijkbaar zijn er wel wat mensen die graag een Trade topic willen, lijkt me dan dus een kleine moeite om aan de wensen van je forumleden te voldoen als je ze daarmee een plezier doet.

Denis_Ibrismovic
29/12/2011, 00:41
Wat moet ik doen als ik weinig spelers heb voor wedstrijden en weinig geld om spelers te kopen?

JensArsenal
29/12/2011, 09:06
Wat moet ik doen als ik weinig spelers heb voor wedstrijden en weinig geld om spelers te kopen?

Of wat verbruiksitems/stadions/managers/ballen/teneus verkopen in ruil voor spelers, of bijv. 2 goede spelers verkopen en er 5 slechte voor halen of:

Koop (met geld) een pakje.

MarnixV
29/12/2011, 19:15

Koop bronzen pakjes en verkoop deze altijd, je zal rap een smak geld hebben ;)

Denis_Ibrismovic
29/12/2011, 20:07
Lukt niet niemand koopt het en heb nog steeds 200 coins.. Kan niemand me geld lenen?

JensArsenal
29/12/2011, 22:05
Heb met het 5x verhandelen van Clichy, 1x Valdes en 1x Abate nu bijna 5000 munten winst gemaakt :), in een klein uurtje. Ik begin de beginselen van het vak te leren :).

Sheephead078
01/01/2012, 12:32
Ik heb ook wat raars op FUT, als ik een toernooi heb gespeeld en ik wil daarna een nieuw toernooi spelen, dan staat er helaas kan je geen verbinding maken met je spelsessie probeer het later nog eens, maar zodra ik me elftal verkoop kan ik opeens weer soelen? ik vind dit echt irritant , want zo kan ik geen team opbouwen natuurlijk, ik hoop dat jullie meer weten.
Alvast Bedankt

JensArsenal
01/01/2012, 21:09
Ik heb ook wat raars op FUT, als ik een toernooi heb gespeeld en ik wil daarna een nieuw toernooi spelen, dan staat er helaas kan je geen verbinding maken met je spelsessie probeer het later nog eens, maar zodra ik me elftal verkoop kan ik opeens weer soelen? ik vind dit echt irritant , want zo kan ik geen team opbouwen natuurlijk, ik hoop dat jullie meer weten.
Alvast Bedankt

Dit had ik ook twee keer. De eerste keer lag het aan de trainer, die had geen contract meer en de tweede keer was het gewoon één speler. Toen i kdie speler op de transferlijst had gezet, en toen weer terug had gehaald, werkte het weer. Maar gebeurt dit één keer of is dit vaker gebeurd?

Sheephead078
01/01/2012, 22:20
Dit had ik ook twee keer. De eerste keer lag het aan de trainer, die had geen contract meer en de tweede keer was het gewoon één speler. Toen i kdie speler op de transferlijst had gezet, en toen weer terug had gehaald, werkte het weer. Maar gebeurt dit één keer of is dit vaker gebeurd?

Het is nu Ongeveer 4keer gebeurd ofzo en steeds moet ik me elftal verkopen en dan weer een nieuwe maken.

thehunter
06/01/2012, 14:45
Ik speel nu sinds anderhalve week druk bezig op de laptop en ps3 met ultimate team en het gaat heel goed!
Ik maak nu per dag zo'n 15.000 coins en het doel is om naar 1 miljoen te gaan en misschien ga ik er wel een Let's make a million maken in een forum..
Hierbij heb ik ook heel veel youtube filmpjes gekeken en ben achter veel dingen gekomen waardoor je snel geld verdient en ik ga jullie een paar tips geven:
- Als je weinig geld hebt moet je voor 750 coins een premium brons pack kopen of voor 1500 een premium brons jumbo pack voor 1500 met daarin 24 items! Je maakt altijd wel een winst tussen de 500 a 1000.
- Gebruik ultimatedb.nl, op die site kan je opzoeken voor hoeveel spelers gemiddeld verkocht worden en voor hoeveel ze er uit gaan in dat uur.
- Zoek op trade pile voor gouden BPL spelers van 300 maximum prijs en doe dan een bod op de glimmende en daar bied je dan 600 op en als je ze dan hebt kan je ze 'quicksellen' voor boven de 600 dus een kleine winst
- Handel in spelers! Ik handel bijvoorbeeld in gotze's. Ik koop hem in voor 1200 of minder en verkoop hem voor 1900 a 2000 en dat is dan een flinke winst.
- Zoek naar zilver 500 maximum prijs en dan de glimmende met een hoge snelheid! Soms kom ik daar een speler tegen met 92 snelheid en dan zoek ik zijn waarde op bij ultimatedb.nl en koop ik hem in voor 500 en voor 2500 verkoop ik hem!
- De 59ste minuut techniek! je zoekt op een aantal spelers en dan je naar de 59ste minuut en dan zie jij als eerst de spelers en daar kan je dus goedkope spelers krijgen! Daar kreeg ik Muller voor 800 en verkocht hem voor meer dan 2000.

Dit zijn wat handige tips die jullie misschien kunnen gebruiken.
Kijk voor de rest veel op youtube om nog meer tips te vinden.
Bronzen pakketen koop al niet meer, omdat ik nu op 90000 coins zit en dan heeft dat geen zin meer maar dat kan wel nuttig zijn voor beginners.

Succes ermee en hoop dat jullie er wat aan hebben:)

Justin'
08/01/2012, 17:38
Nog mensen die op 't moment FUT spelen op XBOX en interesse hebben in Pato?

CR9Productions
14/01/2012, 13:00
Ik heb een irritante bug in FIFA 12 UT, iedere keer als ik een wedstrijd heb gewonnen, ga ik terug naar het hoofdmenu omdat zogenaamd de verbinding met de EA servers verbroken is, maar normaal gaat de server bij 1tegen1 seizoenen er nooit uit... En als de server er niet uitvalt, krijg ik een error in UT, en dan krijg ik wel een verlies erbij geschreven maar geen coins wat te doen? :suspicious:

Justin'
15/01/2012, 20:14
CR9Productions misschien kun je het op 't EA forum vinden. 'K heb wel eens dat ik disconnected word, maar dan krijg ik wel de coins.

Op 't moment is dit nu mijn team; op den duur nog Ferdinand achterin centraal, Cole op linksback, Gerrard op 't middenveld en Rooney voorin.

http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#iZhVYgMebcyOh

JensArsenal
17/01/2012, 22:00
CR9Productions misschien kun je het op 't EA forum vinden. 'K heb wel eens dat ik disconnected word, maar dan krijg ik wel de coins.

Op 't moment is dit nu mijn team; op den duur nog Ferdinand achterin centraal, Cole op linksback, Gerrard op 't middenveld en Rooney voorin.

http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#iZhVYgMebcyOh

Lekker team, linkt 100% :).

Ik had eerst een team rond de 84 goed, maar omdat het team niet helemaal lekker speelde heb ik mijn geld een beetje 'vergokt' tijdens TOTY. Nu is mijn team dit (eredivisie/nederlands team):

http://img688.imageshack.us/img688/797/naamloosxqs.png

Ik heb nog interesse in Boulahrouz (IF), Mertens (IF), Wernbloom (IF), Djuricic (IF), Elm (IF) en Pieters (IF). Voor de rest zou ik nog graag Bakkal en een nieuwe cv. willen

Jesse
18/01/2012, 08:59
Ziet er goed uit. Misschien nog een Nederlandse spits kopen, en Strootman ipv. El Ahmadi.

SjoerdPSV
18/01/2012, 10:47
Dit is op dit moment mijn team, ben er zelf tevreden over, alleen wil ik nog wat versterkingen voor mijn verdedigingen, iemand tips daarvoor?

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#e2m0MC56bcAK8

Justin'
18/01/2012, 14:17
Dit is op dit moment mijn team, ben er zelf tevreden over, alleen wil ik nog wat versterkingen voor mijn verdedigingen, iemand tips daarvoor?

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#e2m0MC56bcAK8

Ik had David Luiz en Alex omgewisseld (Luiz is sneller in 't spel en dat heb je met 3 verdedigers wel nodig.
En ik had Essien op de plek van Arteta gezet, zodat je centraal op 't middenveld één aanvallende speler hebt, en één verdedigende.

icamen
18/01/2012, 16:38
Ik ben daar eens aan begonnen...
Ik krijg een team,wisselsspeleres en reserven...
Ik wil een game spelen ,maar dat gaat niet,ik heb niet genoeg spelers,ik moet er toevoegen,maar ik heb geen geld,hoe in gods naam doe ik dat dan ???
ik krijg een volledig team,als ik dan een wedstrijd wil spelen krijg ik de melding,u hebt niet voldoende spelers om te spelen,wat doe ik dan ?

Brian043
18/01/2012, 17:35
Mijn team:
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#ky8JEuwpbcAXA
iemand nog tips om aan spaanse toppers als fabregas te komen. En nog een vraag, kan iemand me precies uitleggen wat happy hour is en wanneer? En kan je via de Web-App ook een speler van de XBOX naar de PC traden? Alvast bedankt.

JensArsenal
18/01/2012, 20:54
Ik ben daar eens aan begonnen...
Ik krijg een team,wisselsspeleres en reserven...
Ik wil een game spelen ,maar dat gaat niet,ik heb niet genoeg spelers,ik moet er toevoegen,maar ik heb geen geld,hoe in gods naam doe ik dat dan ???
ik krijg een volledig team,als ik dan een wedstrijd wil spelen krijg ik de melding,u hebt niet voldoende spelers om te spelen,wat doe ik dan ?

Dan moet je of echt geld in Ultimate Team stoppen, of je manager verkopen/andere staff. Miss. een goedkoper logo, goedkopere shirtjes. Heb je alleen maar bronze spelers? Anders moet je die verkopen voor minder goede spelers.

Mijn team:
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#ky8JEuwpbcAXA
iemand nog tips om aan spaanse toppers als fabregas te komen. En nog een vraag, kan iemand me precies uitleggen wat happy hour is en wanneer? En kan je via de Web-App ook een speler van de XBOX naar de PC traden? Alvast bedankt.

Fabregas is gewoon veel handelen en veel wedstrijden spelen. Dan moet je uitzoeken op ultimatedb.nl wat hij ong. kost. Als het happy hour is, moet je dan proberen een hele goedkope Fabregas kopen. Bij Happy Hour zijn ze meestal heel goedkoop.

Happyhour is een tijd, waarin er één/meerdere pakjes zijn, die normaal gesproken niet te koop zijn. Dit zijn meestal betere pakjes :amuse: Wanneer is meestal onduidelijk, of je moet een beetje op internet rondneuzen.

Via de web-app is het onmogelijk om van Xbox --> PC te gaan. Dit ondersteunt FIFA 12 niet.

Jesse', bedankt voor je tips, ik zal zeker even strootman met el ahmadi omwisselen, maar Guidetti weg nooit :). Hij heeft 77 pace, maar lijkt toch heel snel, sterk, en scoort van elke positie binnen de 16.

SjoerdPSV
19/01/2012, 15:15
Ik had David Luiz en Alex omgewisseld (Luiz is sneller in 't spel en dat heb je met 3 verdedigers wel nodig.
En ik had Essien op de plek van Arteta gezet, zodat je centraal op 't middenveld één aanvallende speler hebt, en één verdedigende.

Op de plaats van Arteta staat normaal Nasri, maar die stond er niet in omdat hij rust nodig had. En David Luiz heb ik omgewisseld en is inderdaad wel fijner.

Jordi
23/01/2012, 17:40
Voor alle FUT spelers, ik kwam dit tegen op het EA forum over de transfers in de winterstop/winterperiode:
Update data:

Tuesday 17 Jan: 6pm GMT
Friday 20 Jan: 6pm GMT
Monday 23 Jan: 6pm GMT
Friday 27 Jan: 6pm GMT
Monday 30 Jan: 6pm GMT
Friday 3 Feb: 6pm GMT

Zie dit topic;) (http://forum.ea.com/uk/posts/list/1348405.page)

de jens
23/01/2012, 20:06
hallo,

kan iemand me helpen met de team trainingen?
ik versta niet hoe ik er moet mee werken?

want als ik een team training wil doen,staat er dat ik geen items heb?
welke items moet ik dan kopen?

merci

SjoerdPSV
23/01/2012, 20:40
hallo,

kan iemand me helpen met de team trainingen?
ik versta niet hoe ik er moet mee werken?

want als ik een team training wil doen,staat er dat ik geen items heb?
welke items moet ik dan kopen?

merci

Waar doe jij een team training? Dat snap ik niet..

JensArsenal
23/01/2012, 21:32
Dank je wel Jordi, ik had al eerder naar dat lijstje gezocht.

Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom je teamtraining wil, wrm wil je dat?

de jens
24/01/2012, 11:18
Waar doe jij een team training? Dat snap ik niet..

in je ultimate team,
als je naar je ploeg gaat,naast je club logo staat er vierkantje,
als je daar op klikt kom je bij een "menu"
daat staat er dan "team training" als je er op klikt staat er geen item.

SjoerdPSV
24/01/2012, 12:11
in je ultimate team,
als je naar je ploeg gaat,naast je club logo staat er vierkantje,
als je daar op klikt kom je bij een "menu"
daat staat er dan "team training" als je er op klikt staat er geen item.

Je moet dan naar veiling zoeken gaan, het zoek type op training zoeken zetten en het type op speler, dan lukt het als het goed is.

JensArsenal
26/01/2012, 17:29
Ik had mijn Eredivisie team weer doorverkocht met winst, nu ga ik hem waarschijnlijk weer opbouwen (o.a. door IF De Jong).

Dit zal mijn team dan denk ik ong. worden:

IF Mertens - IF De Jong - IF Lens
IF Djuricic - Overtoom - Wijnaldum
Tiendalli/IF Pieters - IF Vertonghen - IF Douglas - Van der Wiel
IF Velthuizen

Velthuizen blijft een matige keeper en IF Pieters heb ik negatieve reviews over gelezen, maar volgens mij word dat een heerlijk team.

tomk
29/01/2012, 10:17
Ben ook van plan een Eredivisie team te maken. Op dit moment:

IF Mertens --- IF De Jong --- IF Lens
Eriksen --- Janssen --- Strootman
IF Pieters --- Douglas --- IF Vertonghen --- Van Der Wiel
Michailov

Dus nog op zoek naar IF Douglas, weet niet of ik nog zilver IF ga halen (vlaar, guidetti dost.....)

RiesFIFA
30/01/2012, 14:44
weet iemand wanneer er weer een happy hour is?

jakehh
30/01/2012, 15:02
weet iemand wanneer er weer een happy hour is?

Waarschijnlijk vanavond 7 uur. Anders woensdag avond.

mrkramer
30/01/2012, 15:12
Mijn "Main" Team op dit moment:

http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#dICJI1WtbcIoi

Iemand feedback?

Heeft iemand C. Ronaldo die hem wilt ruilen/verkopen?
En ik zoek een betere CB voor in de plaats van Puyol ( wat is die kerel langzaam)

Waarschijnlijk vanavond 7 uur. Anders woensdag avond.

Hoe weet jij dat?

thehunter
30/01/2012, 20:37
Goeiedag mensen,

Ik heb weer een paar nieuwe techniekjes gevonden en gebruikt, ik ga weer proberen veel op dit forum aanwezig te zijn en mensen te helpen.
Vandaag geef ik jullie een techniek waar ik in 3 dagen 100.000 kan maken.
Koop LV(LW) en daarna koop je een positie kaart van LV(LW) naar LM en dan zul je zien dat de spelers veel meer waard worden. Ik doe dit nu al de hele tijd met walcott, mata en nog een paar en nu binnen 3 dagen 100k gemaakt met handelen.

Succes ermee en hoop dat jullie er wat aan hebben:smile1:

mrkramer
30/01/2012, 22:00
Goeiedag mensen,

Ik heb weer een paar nieuwe techniekjes gevonden en gebruikt, ik ga weer proberen veel op dit forum aanwezig te zijn en mensen te helpen.
Vandaag geef ik jullie een techniek waar ik in 3 dagen 100.000 kan maken.
Koop LV(LW) en daarna koop je een positie kaart van LV(LW) naar LM en dan zul je zien dat de spelers veel meer waard worden. Ik doe dit nu al de hele tijd met walcott, mata en nog een paar en nu binnen 3 dagen 100k gemaakt met handelen.

Succes ermee en hoop dat jullie er wat aan hebben:smile1:

Sommige spelers zijn als LV(LW) meer waard dan als LM, dus dat is niet helemaal waar hoor.

CescFabregas!
31/01/2012, 11:29
http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#k628v6ujbcITO

Iemand tips of opmerkingen over mijn team?

Justin'
31/01/2012, 12:16
http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#k628v6ujbcITO

Iemand tips of opmerkingen over mijn team?

Ten eerste zou ik alle spelers in dezelfde formatie kopen omdat je teamgeest dan hoger is. Qua spelers zou ik Khedira centraal op het middenveld zetten in plaats van die man links centraal. Zou een nieuwe spits kopen, eentje die een groen lijntje kan krijgen met Soldado en dan Pedro naar de plek van Affelay.

eXistenZ
31/01/2012, 16:10
Of hij kan ook gewoon formatiekaarten kopen.

tomk
01/02/2012, 11:20
Als je 4-2-2-2 wilt spelen zou ik als ST Higain en Benzema zetten, Kaka en Ozil als CAM en Lass en Khedira als CDM. Nog beter is natuurlijk Xabi alonso en IF Sergio Busquets als CDM maar die kosten wat meer.

Wellicht dat je er niet de coins voor hebt.
Dan zou ik kijken naar Sahin (CDM of CAM), goedkoop en goede speler. Wellicht Borja Valero als CAM gebruiken, koppelt ook goed met Soldado.

Uitbouwen maar naar een mooi team!

thehunter
01/02/2012, 14:44
Sommige spelers zijn als LV(LW) meer waard dan als LM, dus dat is niet helemaal waar hoor.

Wel heel veel zoals een Mata en Young en Walcott.

Sjtuf88
01/02/2012, 18:17
Is er vanavond om 7u happy hour?

skills
01/02/2012, 20:36
Hallo,

Ik heb een probleem met FUT 12 bij mij komt als ik een wedstrijd heb gespeeld te staan dat ik geen verbinding kan maken met de servers en dan wordt FUT afgesloten en krijg ik mijn coins niet. Iemand een oplossing?:)

gewoonkevinn
01/02/2012, 23:39
Ik heb hetzelfde probleem als hierboven kan iemand helpen ?

JensArsenal
04/02/2012, 18:05
Vervelend, ik weet de oplossing zo snel niet. Misschien kan je het aan de FIFA-advisors vragen (support.ea.com)

gewoonkevinn
04/02/2012, 21:36
Ik heb een Ubee Modem/router van ziggo, heeft iemand misschien het probleem opgelost van de ea server dizconnect na een wedstrijd van FUT12. En heeft dit opgelost met dezelfde router/modem als mij.

Daan_FIFA
05/02/2012, 14:26
Hallo, steeds als ik een online potje tegen iemand speel, speel ik altijd uit. maar ik zou ook graag is thuis willen spelen. Waar ligt dit aan en wat kan ik er aan doen? of is dit gewoon niet te verhelpen.

mvg,

Daan

SjoerdPSV
05/02/2012, 19:40
Hallo, steeds als ik een online potje tegen iemand speel, speel ik altijd uit. maar ik zou ook graag is thuis willen spelen. Waar ligt dit aan en wat kan ik er aan doen? of is dit gewoon niet te verhelpen.

mvg,

Daan

Kan je volgens mij niet voor zorgen, gebeurt automatisch.

Daan_FIFA
05/02/2012, 20:30
Oké bedankt.

jazzyjeff2cool
06/02/2012, 13:47
Hey,

Ik heb twee vragen:

1. Wanneer er een nieuwe fifa uitkomt gaat mijn ulitmate team van Fifa 12 dan verloren? Of kan ik deze zonder problemen overdragen?

2. Ik ben wat sites tegengekomen die je gratis coins leveren maar je moet al je gegevens ingeven. Ik weet dat dit niets meer dan hackers zijn maar zijn er mensen die hier al positieve ervaring mee hebben?

Mvg,

Jef

Justin'
06/02/2012, 13:49
jazzyjeff2cool

1: Als het goed is begin je dan gewoon opnieuw, als hier iets aan is verbonden weet ik niet. (Kan zijn dat je dan een gratis pack krijgt)
2: Zal ik niet doen, zijn meestal hackers.

JensArsenal
15/02/2012, 14:54
Ik heb net mijn Eredivisie-team weer verkocht, omdat iemand een hoog bod deed op mijn gehele selectie.

Iemand ideeën voor een team van 150k? Ik wil graag één van deze spelers in mijn team:

Robin van Persie
Wesley Sneijder
Lavezzi
Chiellini

Een IF staat niet mis en graag 9 CHM all. Oh ja, en het moet niet een TE standaard team zijn. VB:

Agbonlahor - Defoe
Young - Ramires - ? - Walcott
Clichy - Kompany - Toure - Sagna
Hart

(Dat bedoel ik met over-standaard)

Futter
15/02/2012, 16:47
Ik heb net mijn Eredivisie-team weer verkocht, omdat iemand een hoog bod deed op mijn gehele selectie.

Iemand ideeën voor een team van 150k? Ik wil graag één van deze spelers in mijn team:

Robin van Persie
Wesley Sneijder
Lavezzi
Chiellini

Een IF staat niet mis en graag 9 CHM all. Oh ja, en het moet niet een TE standaard team zijn. VB:

Agbonlahor - Defoe
Hart

Serie A team!! Hou van die competitie!

4-3-2-1 of 4-3-3

-----------------Buffon---------------

Maicon----Lucio----Chiellini-----Taiwo

Marchisio IF---Cambiasso---Sneijder

Maggio IF-----------Pato----------Lavezzi

JensArsenal
16/02/2012, 20:08
Dank je Futter, maar ik vind het een iets te standaard team. Iemand anders miss. een idee voor een team?

Nieuwe zoekopdracht:

Comboteam

Twee teams, in één team samen. Het team moet in totaal 150k kosten en met enkele IN Forms.

5k REWARD als ik het wat vind.

Fifa11 Fan
16/02/2012, 22:47
Dank je Futter, maar ik vind het een iets te standaard team. Iemand anders miss. een idee voor een team?

Nieuwe zoekopdracht:

Comboteam

Twee teams, in één team samen. Het team moet in totaal 150k kosten en met enkele IN Forms.

5k REWARD als ik het wat vind.

-------------------Szjeschnie(keeper arsenal)---
Sagna ---- Vidic ----- Vermaelen----- Evra------
-----------Fletcher ---- Wilshere---------------------
-------------------Rooney-----------------------------
Walcot ---------Van Persie -------- Young

'Prince
17/02/2012, 17:51
dat ga je niet halen met 150k..

JensArsenal
17/02/2012, 17:53
Volgens mij is Rooney al 150k. Dan ook maar geen derby-team, ik zit al een week na te denken over mijn nieuwe team. Ik hou niet van zilvere spelers, simpel weg omdat ze niet goed zijn.

Ik hou niet zo van standaard teams, NO 9 CHM teams en PACE teams.

Heb al zo'n 20 verschillende teams gehad, nu wil ik er ééntje die ik ook lang hou :laugh:

Futter
18/02/2012, 10:10
Volgens mij is Rooney al 150k. Dan ook maar geen derby-team, ik zit al een week na te denken over mijn nieuwe team. Ik hou niet van zilvere spelers, simpel weg omdat ze niet goed zijn.

Ik hou niet zo van standaard teams, NO 9 CHM teams en PACE teams.

Heb al zo'n 20 verschillende teams gehad, nu wil ik er ééntje die ik ook lang hou :laugh:

Ik speel zelf nu met dit team, het speelt heerlijk en ik ga m ook lang houden!

-------------Diego Lopez IF--------------

Ramos-Pepe--Pique-Jose Enrique (up)

Fabregas-Xabi Alonso-Borja Valero SIF

-----------------David Silva (up)---------------

---------Aguero--------------Suarez (up)-----

Up betekent dat het de geüpgrade versie is, die zijn na de winterstop uitgekomen. Bij Silva en Suarez zijn ze gelijk aan de IF's.

Weet alleen niet of je dat met 150k haalt.

'Prince
18/02/2012, 11:54
Denk het niet aangezien Suarez al voor 100k gaat :P

ik zelf heb een serie A team met nog niet echt toppers........

Alkan_GS
18/02/2012, 12:37
Mijn team:
----------------------------valdes------------------------
Sagna-----------Rami---------Carvalho----Abidal
--------Meirelles----Marchisio----Rakitic----------
Walcott---------------Doumbia--------------Hazard

Soms speel Joao Moutinho ipv Marchisio.

Wissels:
Diego Alves
Walker
Kolo Toure
Joao Moutinho
Hudlestone
Afellay
Lopez

Reserve:
Filipe
Munian
Nesta

Munian ga ik nog verkopen.

SjoerdPSV
18/02/2012, 16:18
Dit is mijn team op dit moment:
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#ijFngcXjbcUh3

Mijn team:
----------------------------valdes------------------------
Sagna-----------Rami---------Carvalho----Abidal
--------Meirelles----Marchisio----Rakitic----------
Walcott---------------Doumbia--------------Hazard

Soms speel Joao Moutinho ipv Marchisio.

Wissels:
Diego Alves
Walker
Kolo Toure
Joao Moutinho
Hudlestone
Affelay
Lopez

Reserve:
Filipe
Munian
Nesta

Munian ga ik nog verkopen.

Afellay, niet Affelay.

JensArsenal
18/02/2012, 20:19
Ik ben eruit, dit is mijn team momenteel:

http://i39.tinypic.com/2qleaev.png

Up Demba Ba is geweldig, het is een boomlange spits met snelheid en hoge finishing.
Lennon, Sessegnon en Henry zijn snel en hebben bovendien allemaal 4* skills.
Nani heeft ook veel snelheid en 5* skills.
Tiote is een beest. Hij is sterk, 75 snelheid en groot.
Baines neemt mijn vrije trappen, Sagna is een prima back en mijn twee verdedigers zijn berensterk.

'Prince
18/02/2012, 20:52
Heel mooi elftal! alleen zou ik nog zoeken naar een Demba Ba IF om het af te maken :idea:

JensArsenal
18/02/2012, 20:55
Heel mooi elftal! alleen zou ik nog zoeken naar een Demba Ba IF om het af te maken :idea:

UP Demba Ba is dezelfde als SIF Ba. Met IF Ba verslechter ik mij nteam :blink:

'Prince
18/02/2012, 20:58
Ah dat wist ik niet :P

JensArsenal
18/02/2012, 21:02
Ah dat wist ik niet :P

Oh ok. UP's zijn overigens heerlijk. Ze zijn net zo goed als de (S)IF, als ze die hebben, maar wel zo'n 25% goedkoper. Je krijgt dus een speler, met sommige extreme kwaliteiten (finishing 98, penaltys 85 etc...) voor een extreem lage prijs. Ik scoor niet zo heel veel, maar Ba heeft nu 8 keer gescoord in mijn eerste vijf wedstrijden met hem :praise:

'Prince
20/02/2012, 14:26
zojuist een Matri inform gekocht voor 13,000 coins :smile1: mijn 3e inform uit de serie a

JensArsenal
20/02/2012, 18:03
zojuist een Matri inform gekocht voor 13,000 coins :smile1: mijn 3e inform uit de serie a

Niet slecht, UltimateDB schat zijn waarde op 15.000 en Futhead zelfs 20.000. Als hij ong. 15000 waard is, kan je hem, stel dat je hem ooit gaat verkopen, winst meepakken :amuse:

'Prince
20/02/2012, 18:56
Daarom zag hem al voor rond de 20 tot 30,000 gaan dus dacht das een koopje :P

Feyenoordm
21/02/2012, 19:10
mochten er hier nog intresse hebben in fut coins voor xbox pm mij dan even voor meer informatie alles is in de aanbieding en de coins zijn bijna op. goreten

Damian'
22/02/2012, 20:16
Ik heb toch even een vraag. Ik speel best graag UT, alleen, nu ben ik zo dom geweest om mijn club te verwijderen. Nu zit ik met spelers van ongeveer 59 ALG, en 0 Coins. Hoe kan ik nu beter worden? En desnoods een tutorial?

'Prince
22/02/2012, 20:21
Gewoon zo veel mogelijk potjes spelen , en anders wat road to glory's kijken op youtube :smile1:

Damian'
22/02/2012, 20:29
Als ik even snel keek, had iemand een team, de helft zond hij naar het trade pile, de rest 'Quick Sell' en hij had binnen een half uur 2000 Coins?

Nickk.
23/02/2012, 00:09
2000 is weinig.

Damian'
25/02/2012, 11:49
Mijn UT na twee dagen:

https://p.twimg.com/AmfkzoaCQAE32jx.jpg

En een profit van +1,900 :).

'Prince
25/02/2012, 12:10
Ziet er wel aardig uit alleen moet je ze allemaal in de zelfde formatie kopen zodat je Teamgeest omhoog gaat

JensArsenal
25/02/2012, 15:58
Ja, je moet echt spelers in de goede formatie kopen en laten 'linken' (op één of andere manier connectie met elkaar hebben). Het is geen onaardig team, maar het team speelt gwn. 2x zo goed als je in de goede formatie en gelinkt koopt.

Nickk.
26/02/2012, 21:03
Mijn UT na twee dagen:

https://p.twimg.com/AmfkzoaCQAE32jx.jpg

En een profit van +1,900 :).
Kijk naar je formatie en geef iedereen een kaartje daarvan of koop een speler met die formatie.
Probeer spelers van een competitie of een land, ook beter voor je teamgeest wat erg belangrijk is.

JensArsenal
27/02/2012, 14:45
Wat Nickk als laatst zegt kan je doen (spelers uit één land/competitie), maar ik bijv. vind het veel origineler om er een hybrid van te maken (wel gelinkt, maar niet allemaal dezelfde land/competitie).

Ik zag overigens dat Bacary Sagna en Leroy George grote kans maken op een plekje in het TOTW :praise:. Sagna speelt bij Arsenal :praise: en Leroy George bij NEC :praise:. Ik denk dat ik momenteel wat muntjes spaar, mijn team weer in de etalage zet en een team om die twee heenbouw.

thehunter
27/02/2012, 15:02

Robin van Persie
Wesley Sneijder
Lavezzi
Chiellini

Agbonlahor - Defoe
Hart

Hoe kan iemand een bod doen op je gehele selectie??

thehunter
27/02/2012, 15:22
Kocht vanochtend een 400 pack en 2 1500 bronzen packs. Dat is bijelkaar 3400 coins en heb er nu al zo'n 5400 coins mee gemaakt terwijl nog niet eens alles in mijn trade pile staat. Mijn techniek hierbij is dat ik op mijn iPod een app heb gekocht voor 2,39 waarin je alle spelers kunt opzoeken en gemiddelde prijzen en wat er nu op staat en je kan er spelers verkopen voor 100 minimale prijs en 150 buy now. Het heet the ultimate app en het is van ultimatedb.nl. Ik hoop dat ik jullie hiermee verder help om snel geld te maken. Zelf zit ik nu op 30000 en heb ik neymar en robinho in mijn team staan. Eerst had ik 90000 coins alleen 70000 coins verkocht voor 5 euro en nu begin ik weer opnieuw. Iemand nog tips voor een russische league team of braziliaanse spelers ofso..

'Prince
27/02/2012, 15:26
Wat Nickk als laatst zegt kan je doen (spelers uit één land/competitie), maar ik bijv. vind het veel origineler om er een hybrid van te maken (wel gelinkt, maar niet allemaal dezelfde land/competitie).

Ik zag overigens dat Bacary Sagna en Leroy George grote kans maken op een plekje in het TOTW :praise:. Sagna speelt bij Arsenal :praise: en Leroy George bij NEC :praise:. Ik denk dat ik momenteel wat muntjes spaar, mijn team weer in de etalage zet en een team om die twee heenbouw.

Yes :D dan haal ik Sagna als nieuwe rechtsback in mijn BPL team aangezien Bosingwa niet voldoet

Damian'
27/02/2012, 16:11
Ik zal mijn update ook even laten zien:

http://desmond.imageshack.us/Himg62/scaled.php?server=62&filename=p1600250212.jpg&res=medium

Toelichting:
David de Gea - Ik ga nog bezig om in Spanje een keeper - Diego Alves - te halen. Dan is Teamgeest nl. 96.

Verder speelt het heerlijk, en hebben alle spelers nog meer dan 25 wedstrijden een contract, behalve De Gea en Botia (CV), vanwege het feit dat ik voor Pepe ga, en Diego Alves dus.

http://desmond.imageshack.us/Himg207/scaled.php?server=207&filename=p1601250212.jpg&res=medium

Van deze heb ik nog vier pagina's, dus...

'Prince
27/02/2012, 16:35
Ziet er goed uit! misschien Rossi vervangen door Benzema? aangezien die erg goedkoop is voor zo'n speler

Damian'
27/02/2012, 16:37
Eerst haal ik een nieuwe doelman, en daarna wou ik al naar Benzema kijken, maar ik denk dat ik dat maar even andersom ga doen. Heb nu nog maar 4000 Coins, beetje bijverdienen. Je kan hem nu voor 8K krijgen :).

thehunter
27/02/2012, 16:57
Ziet er goed uit! Ruil Navas en Pedro om en je hebt dan staan die ook goed geloof ik...

EDIT: Ik ga Neymar en Robinho ook verkopen en een Spaans team maken! Iemand advies??

Damian'
27/02/2012, 16:59
Nah, koop voor elke linie iig twee spelers boven de 80 als eerste. Daaronder doe je rond de 78/79, en je hebt iig al een goed team. Voor ons is het wel handig om te weten hoeveel coins je dan ongeveer hebt.

thehunter
27/02/2012, 17:04
Nah, koop voor elke linie iig twee spelers boven de 80 als eerste. Daaronder doe je rond de 78/79, en je hebt iig al een goed team. Voor ons is het wel handig om te weten hoeveel coins je dan ongeveer hebt.

Wat is een mooie formatie om te gaan spelen? Ik heb 45000 tot mijn beschikking als ik Neymar en Robinho verkoop en dat ga ik nu doen! Bedankt alvast

Jordi
27/02/2012, 17:05
Damian', je kan ook screens maken van web app van FUT hé, ziet er veel beter uit:P

Futter
27/02/2012, 17:18
Ik vind eigenlijk dat je voor elke speler de goede formatie en positie moet kopen, en daarna pas naar kwalitatieve versterkingen moet zoeken.
Je team speelt dan zoveel beter, en anders ziet het er zo amateuristisch uit.

thehunter

Als je een spaans team maakt, heb je wel wat geld nodig voor een goede verdediging, terwijl dat met elk ander team met 450000 bijna geen probleem is.

Ik zou geen 4-1-2-1-2 gaan spelen, te duur met zo'n budget.

Ik zou met 1 spits spelen, er zijn niet zulke goede spitsen, Torres is te duur.
Mata en Navas (:praise::praise::praise:) zijn prima goedkope flanken, en met Soldado in de spits is dat een mooie aanval.

Als middenveld Borja Valero (Arteta), Xabi Alonso en Busquets. Verdedigend in orde, geweldige passing.

Jose Enrique is een geweldige Lb, eventueel de UP versie.
Centraal zou ik gaan voor een Spanjaard, Puyol is een goede verdediger, maar misschien te duur. Anders Albiol oid. En daarnaast Pepe, spotgoedkoop en een geweldige verdediger. Hij heeft dan link met iedereen waar die mee in contact is, je moet hem dan wel rechter cv maken, zodat hij niet naast Enrique staat. Rechtsback Ramos en goedkoper: Arbeloa/Iraola.

Op doel is Valdes een prima goedkope optie.

http://www.futhead.com/12/squad/93556
Heb even een voorbeeldje voor je gemaakt.
Als je het niet haalt qua geld, zou ik Puyol wisselen.

thehunter
27/02/2012, 17:23
Ik vind eigenlijk dat je voor elke speler de goede formatie en positie moet kopen, en daarna pas naar kwalitatieve versterkingen moet zoeken.
Je team speelt dan zoveel beter, en anders ziet het er zo amateuristisch uit.

thehunter

Als je een spaans team maakt, heb je wel wat geld nodig voor een goede verdediging, terwijl dat met elk ander team met 450000 bijna geen probleem is.

Ik zou geen 4-1-2-1-2 gaan spelen, te duur met zo'n budget.

Ik zou met 1 spits spelen, er zijn niet zulke goede spitsen, Torres is te duur.
Mata en Navas (:praise::praise::praise:) zijn prima goedkope flanken, en met Soldado in de spits is dat een mooie aanval.

Als middenveld Borja Valero (Arteta), Xabi Alonso en Busquets. Verdedigend in orde, geweldige passing.

Jose Enrique is een geweldige Lb, eventueel de UP versie.
Centraal zou ik gaan voor een Spanjaard, Puyol is een goede verdediger, maar misschien te duur. Anders Albiol oid. En daarnaast Pepe, spotgoedkoop en een geweldige verdediger. Hij heeft dan link met iedereen waar die mee in contact is, je moet hem dan wel rechter cv maken, zodat hij niet naast Enrique staat. Rechtsback Ramos en goedkoper: Arbeloa/Iraola.

Op doel is Valdes een prima goedkope optie.

http://www.futhead.com/12/squad/93556
Heb even een voorbeeldje voor je gemaakt.
Als je het niet haalt qua geld, zou ik Puyol wisselen.

Hartstikke bedankt voor je hulp, zou eens gaan kijken of het kan maar twijfel aan Puyol omdat hij heel sloom is..
Ik ga dan sparen voor Torres en andere goeie spelers of een Falcao!

Futter
27/02/2012, 17:27
Hartstikke bedankt voor je hulp, zou eens gaan kijken of het kan maar twijfel aan Puyol omdat hij heel sloom is..
Ik ga dan sparen voor Torres en andere goeie spelers of een Falcao!

Geen probleem hoor, vooral leuk om te doen als je toetsen moet leren :P
Falcoa kan je idd beter kopen dan Soldado, maar die heeft geen link met Mata. Dus zou je Mata moeten ruilen voor Affelay of Pedro, Affelay heeft dan met Falcao (BBVA) en de middenvelder (BBVA) een link. Pedro zelfde verhaal.

Aaron
27/02/2012, 17:35
Mijn UT:
http://i1204.photobucket.com/albums/bb404/BlakkaBlakka/UTTeam.png

Wissels: Elia, Balzaretti, Hamsik, Emanuelson, Ben Arfa, Wallyson, Abel Hernández, Vidal.
Reserves: Nagatomo, Boruc, Isla, Muntari.

thehunter
27/02/2012, 17:36
Maar dat hoeft ook niet helemaal top te zijn hoor.. Als ik ook nog goeie coach heb dan kan ik gewoon ook 100% teamgeest hebben! Heb trouwens 50.000 nadat ik me 2 spelers heb verkocht

Real'
27/02/2012, 17:40
Mijn UT:
http://i1204.photobucket.com/albums/bb404/BlakkaBlakka/UTTeam.png

Wissels: Elia, Balzaretti, Hamsik, Emanuelson, Ben Arfa, Wallyson, Abel Hernández, Vidal.
Reserves: Nagatomo, Boruc, Isla, Muntari.

Ik zou 4-2-3-1 gaan spelen en dan Hamsik 'op 10' zetten.
Verder zou ik Boateng en De Rossi van plek wisselen en Vidal er dan in doen voor Boateng.
En ik zou zelf Elia voor Krasic erin doen maar dat komt omdat ik Elia erg fijn vind spelen
Verder mooi team!

Damian'
27/02/2012, 17:45
Nou, ik heb nu Pepe gekocht, omdat mijn verdediging nogal slecht was. Nu heb ik nog 2500 Coins over, en ga ik voor Benzema, (ongeveer 9000) en verkoop ik (nu alvast) Pedro.

PSV4live
27/02/2012, 18:19
Ik heb een vraag. Ik ben sinds een paar dagen begonnen met mijn Fifa Ultimate Team. Ik ben gericht op de Italiaanse competitie, ik heb nu ook al een aardig team (ongeveer 4,5 à 5 sterren). Mijn beste en duurste speler is Pato (gehaald voor 11.500). Nu wil ik graag de echte toppers binnenhalen zoals bijvoorbeeld Sneijder, maar ik heb nooit meer als 10.000 coins. Ik handel wel wat en ik speel wel toornooien maar mijn vraag is nu dus. Wie van jullie heeft er nog wat tips, manieren om goed of snel geld te verdienen.

alvast bedankt, gr:praise:

thehunter
27/02/2012, 18:24
- Als je weinig geld hebt moet je voor 750 coins een premium brons pack kopen of voor 1500 een premium brons jumbo pack voor 1500 met daarin 24 items! Je maakt altijd wel een winst tussen de 500 a 1000.
- Gebruik ultimatedb.nl, op die site kan je opzoeken voor hoeveel spelers gemiddeld verkocht worden en voor hoeveel ze er uit gaan in dat uur.
- Zoek op trade pile voor gouden BPL spelers van 300 maximum prijs en doe dan een bod op de glimmende en daar bied je dan 600 op en als je ze dan hebt kan je ze 'quicksellen' voor boven de 600 dus een kleine winst
- Handel in spelers! Ik handel bijvoorbeeld in gotze's. Ik koop hem in voor 1200 of minder en verkoop hem voor 1900 a 2000 en dat is dan een flinke winst.
- Zoek naar zilver 500 maximum prijs en dan de glimmende met een hoge snelheid! Soms kom ik daar een speler tegen met 92 snelheid en dan zoek ik zijn waarde op bij ultimatedb.nl en koop ik hem in voor 500 en voor 2500 verkoop ik hem!
- De 59ste minuut techniek! je zoekt op een aantal spelers en dan je naar de 59ste minuut en dan zie jij als eerst de spelers en daar kan je dus goedkope spelers krijgen! Daar kreeg ik Muller voor 800 en verkocht hem voor meer dan 2000.

Kijk ook veel Youtube filmpjes etc.

thehunter
27/02/2012, 18:28
Zal ik Torres voor 36.000 coins halen en dan kleine spelertjes halen zodat ik de rest langzaam beter maak?? Of zou ik het verdelen? Speel trouwens op ps3 en heb 50.000 ter beschikking als ik Robinho heb verkocht!

'Prince
27/02/2012, 18:33
Torres kan je als je goed zoekt voor 30,000 coins vinden

Real'
27/02/2012, 18:35
Ik heb veel goede spelers zoals:
Honda, Boussoufa, Pastore, Götze.
Wat zal ik doen :
1. Ze proberen te ruilen voor C. Ronaldo of zoiets (ik weet niet of iemand hun voor hem ruilt maarja)
2. Ze gewoon apart proberen te verkopen.

'Prince
27/02/2012, 18:36
Apart verkopen ;) Niemand ruilt Ronaldo voor dat :P

thehunter
27/02/2012, 19:22
Ik heb veel goede spelers zoals:
Honda, Boussoufa, Pastore, Götze.
Wat zal ik doen :
1. Ze proberen te ruilen voor C. Ronaldo of zoiets (ik weet niet of iemand hun voor hem ruilt maarja)
2. Ze gewoon apart proberen te verkopen.

Niemand doet dat voor CR7 hoor! Ik zou ze apart verkopen

thehunter
27/02/2012, 19:23
Torres kan je als je goed zoekt voor 30,000 coins vinden

Weet ik maar ga 4-3-3 spelen en dan is Torres het goedkoopst 36000

Real'
27/02/2012, 19:34
'Prince
En
thehunter

Haha zoiets had ik eigelijk wel verwacht:P
Maar voor welke speler zou ik ze dan wel kunnen ruilen ?
En welke spelers kan je tegen Ronaldo ruilen?

'Prince
27/02/2012, 20:09
mmm sommige Informs misschien en ik denk een messi ook wel

Real'
27/02/2012, 20:11
mmm sommige Informs misschien en ik denk een messi ook wel

Messi voor hun 4 ?
Is Ronaldo meer waard dan Messi dan?

'Prince
27/02/2012, 20:37
Ronaldo is rond de 600/700,000 coins en messi 350/400,000

Damian'
27/02/2012, 20:47
Dat is waar :).

Ik heb een vraag. Welke spelers in de Liga BBVA zijn erg geliefd? Dan probeer ik die goedkoop te krijgen, en gelijk weer door te verkopen. Ik zat zelf aan spelers als Ander Hererra, Afellay en Higuain te denken?

'Prince ?

thehunter
27/02/2012, 21:22

Ik heb een vraag. Welke spelers in de Liga BBVA zijn erg geliefd? Dan probeer ik die goedkoop te krijgen, en gelijk weer door te verkopen. Ik zat zelf aan spelers als Ander Hererra, Afellay en Higuain te denken?

'Prince ?

Kijk gewoon naar pace en algemene stats en dan kan je zelf wel raden welke een beetje geliefd zijn! Een Benzema en Navas worden ook snel gekocht.

'Prince
27/02/2012, 21:27

'Prince ?

Jordi Alba ;)

thehunter
27/02/2012, 21:40
Heb inmiddels een keeper en een hele verdediging en nu zit ik naar het middenveld te kijken!
Iemand nog tips voor mijn Spaanse team of Liga BBVA team?
Tot nu toe:
Valdes
Marcelo - Carvalho - Albiol - Arbeloa

Edit: en de aanvallers?

Damian'
27/02/2012, 21:44
Ik zou toch ipv Carvalho voor Pepe gaan.

thehunter
27/02/2012, 21:47
Ik zou toch ipv Carvalho voor Pepe gaan.

Ja ik doe het nu even zo en dan even kijken hoe ik met me geld uitkom.
Zat te kijken naar Carvalho en zijn laagste prijs was 3000 en opeens kwam er iemand met 2000 buy now en toen kocht ik hem meteen dus kan hem voor 1000 meer door verkopen.

Damian'
27/02/2012, 22:00
He? Ik had hem voor 1100...

Futter
27/02/2012, 22:03

Andere console I guess

thehunter
27/02/2012, 22:07

Andere console I guess

PS3 heb ik alleen heb wel voor 4-3-3 formatie, zie hem hier nu ook voor 1400 goedkoopste buy now alleen niet voor 4-3-3.
Jullie nog tips voor mijn middenveld en aanval?

Damian'
27/02/2012, 22:15
Kijk eens naar een goede spelverdeler, een sterke spits. Bijv. Llorente.

Mr.Talent
02/03/2012, 18:42
Mijn UT crascht hem ?
Ik start hem op is tie bijna vol geladen blijft ie stil staan zwart beeld
iemad die me kan helpen ?

Luuk'
02/03/2012, 19:09
Mijn UT crascht hem ?
Ik start hem op is tie bijna vol geladen blijft ie stil staan zwart beeld
iemad die me kan helpen ?

Check mijn PM. ;)

JensArsenal
02/03/2012, 21:51
Het is al van een tijdje geleden TheHunter, maar ik hoop dat je dit nog leest. Als ik jou was zou ik je team zo aanvullen (weet niet precies hoeveel geld je hebt).

Valdes
Diego - Mascherano - Sahin (Middenveld ong. 10000, als je geld hebt Sahin vervangen voor Kaká)
Reyes (2000)/Di Maria (6000) - Nilmar (3000)/Benzema (9000) - Affelay (1500)/Pedro (3500) (Kies maar op basis van je budget, als je echt geld hebt moet je rechtsbuiten Sanchez nemen. Snel, skills en goed schot)

'Prince
02/03/2012, 22:49
Heb net Fernando Torres voor 20,000 kunnen kopen :praise:

Mijn team op dit moment , http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#dMSuW8KCbc1Cq

Voor Lescott ga ik nog een topper halen.. denk aan Vidic als ik geld heb.

Nickk.
03/03/2012, 19:46
Heb net Fernando Torres voor 20,000 kunnen kopen :praise:

Mijn team op dit moment , http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#dMSuW8KCbc1Cq

Voor Lescott ga ik nog een topper halen.. denk aan Vidic als ik geld heb.
Haal ferdinand voor Lescott, echt een beer. ;)

Zou als ik jou was 4-3-2-1 gaan spelen en dan Mata - Torres - Suarez.
En waarom heb je 3 niet al te aanvallende middenvelders, koop een valencia, gervinho of nani. ;)

'Prince
03/03/2012, 22:49
4-3-2-1 ga ik niet doen want dan moet ik al me formaties kopen , Ferdinand is zeker een optie , en een van die 3 vind je niet echt in een CM positie dus daar moet ik nog even naar kijken

Futter
04/03/2012, 00:01
Haal ferdinand voor Lescott, echt een beer. ;)

Zou als ik jou was 4-3-2-1 gaan spelen en dan Mata - Torres - Suarez.
En waarom heb je 3 niet al te aanvallende middenvelders, koop een valencia, gervinho of nani. ;)

4-3-2-1 kan niet met Suarez op de flank, of je speel FUT zoals het niet bedoeld is..
En Valencia, Gervinho of Nani op cm is helemaal belachelijk, die positie klopt dan toch totaal niet!?

Mark971
04/03/2012, 10:22
Ik kan amper ultimate team spelen of mijn verbinding met de ea servers is alweer verbroken. Als ik gewoon 1-tegen-1 seizoen speel heb ik nooit ergens last van.

Ook als ik net een wedstrijd heb gespeeld met ''een-speler'' staat er: ''Kon geen verbinding maken met FUT''. Dat betekend dus ook dat ik geen munten heb gekregen.

Iemand enig idee hoe dit komt?

Mvg,

Mr.Talent
04/03/2012, 21:12
Vrijdag Begonnen, Lekker teampie mijn voorhoede killt alles erin , mijn midd is vooral controlerend , Verd Stevige CV's en snelle backs
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#jfZmTazzbc2Fm

Futter
04/03/2012, 23:52
Vrijdag Begonnen, Lekker teampie mijn voorhoede killt alles erin , mijn midd is vooral controlerend , Verd Stevige CV's en snelle backs
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#jfZmTazzbc2Fm

Heel leuk teampje in zo'n korte tijd, goed ingekocht in formatie en positie enzo. Je eerstvolgende aankoop móet Chiellini worden, dat is zo'n ongelofelijk beer en totaal niet duur. Dan haal je Mexes of Barzagli eruit, persoonlijke voorkeur. Daarna zou ik Lucio op je andere cv plaats zetten en er komt geen muis meer door. Ze zijn namelijk enorm snel naast hun verdedigende kwaliteiten.

Verder is Balzarretti op Lb echt een verbetering. Met Rossi op Cf zou je ook een Liga Bbva voorhoede kunnen maken met Nilmar als geweldige spits (misschien wel de beste qua prijs/kwaliteit verhouding) en bijvoorbeeld Benzema. Dan is je aanval ook nog een stukkie beter.

JensArsenal
05/03/2012, 08:14
Ik zou ook idd. voor Chielini gaan, mensen die op snelheid spelen hebben het daar knap lastig mee. Verder Taiwo halen voor de LB-positie.

Mr.Talent
05/03/2012, 17:08
Welk duo zal ik nemen al cb
Alex - David Luiz
Lucio-Alex
David Luiz - Alex

en waar moet ik gaan kijken voor goede CM CVM CAM

'Prince
05/03/2012, 17:35
ik zou voor Lucio-Alex gaan .. Lucio is enorm snel en Alex is echt een fantastische tank met een heerlijk afstandschot

Mr.Talent
05/03/2012, 17:49
Welk Land(Competitie heeft goeden CM CVM CAM ?

Nickk.
05/03/2012, 18:12
4-3-2-1 kan niet met Suarez op de flank, of je speel FUT zoals het niet bedoeld is..
En Valencia, Gervinho of Nani op cm is helemaal belachelijk, die positie klopt dan toch totaal niet!?
Een beetje nadenken kan wonderen geven. :push:

4-3-2-1 is bijna hetzelfde als 4-3-3 dus je speelt bijna met 3 aanvallers naast elkaar, Suarez zou in de spits kunnen en zelfs aan die twee zijkanten als CA want hij is niet sloom.
En Valencia, Gervinho of Nani op cm, citeer het stukje waar ik dat heb gezegt? Een of twee van die 3 aan de zijkanten op het middenveld is super dus ik denk dat jij het verkeerde spel speelt.

Futter
05/03/2012, 19:53
Een beetje nadenken kan wonderen geven. :push:

4-3-2-1 is bijna hetzelfde als 4-3-3 dus je speelt bijna met 3 aanvallers naast elkaar, Suarez zou in de spits kunnen en zelfs aan die twee zijkanten als CA want hij is niet sloom.
En Valencia, Gervinho of Nani op cm, citeer het stukje waar ik dat heb gezegt? Een of twee van die 3 aan de zijkanten op het middenveld is super dus ik denk dat jij het verkeerde spel speelt.

Maar het doel van Fut is om spelers te kopen en een team te maken met een 100% chemistry, Suarez staat niet op een natuurlijke positie, tuurlijk kan hij op rw spelen, maar dan is het doel van Fut weg, waar het jou dus blijkbaar totaal niet om gaat.

"Zou als ik jou was 4-3-2-1 gaan spelen en dan Mata - Torres - Suarez.
En waarom heb je 3 niet al te aanvallende middenvelders, koop een valencia, gervinho of nani."

Je zegt hier toch, speel met 3 cm's, en in de aanval met Mata Torres en Suarez. Dat betekent dat je Valencia, Nani of Gervinho op een cm spot wilt zetten. Een 4-3-2-1 heeft namelijk 3 cm's als middenveld....

Nickk.
06/03/2012, 00:49
En waarom heb je 3 niet al te aanvallende middenvelders, koop een valencia, gervinho of nani."

Je zegt hier toch, speel met 3 cm's, en in de aanval met Mata Torres en Suarez. Dat betekent dat je Valencia, Nani of Gervinho op een cm spot wilt zetten. Een 4-3-2-1 heeft namelijk 3 cm's als middenveld....
Ik kan ook gewoon 100 Chemistry met Nani en Gervinho met 4-3-2-1.
Lees die zien van mij nog even goed over, ik zerg nergens speel met 3 cm's.

thehunter
06/03/2012, 10:35
Het is al van een tijdje geleden TheHunter, maar ik hoop dat je dit nog leest. Als ik jou was zou ik je team zo aanvullen (weet niet precies hoeveel geld je hebt).

Valdes
Diego - Mascherano - Sahin (Middenveld ong. 10000, als je geld hebt Sahin vervangen voor Kaká)
Reyes (2000)/Di Maria (6000) - Nilmar (3000)/Benzema (9000) - Affelay (1500)/Pedro (3500) (Kies maar op basis van je budget, als je echt geld hebt moet je rechtsbuiten Sanchez nemen. Snel, skills en goed schot)

Me team was dit:
Valdes
Arteta - Busquets - Sahin
Mata - Nilmar - Di Maria

Nu heb ik me keeper en verdediging en middenveld verkocht en wil ik gaan sparen voor een Messi en dat moet wel lukken in een maandje. Voorderest hou ik nog even me aanval waar ik heel erg tevreden mee ben en misschien koop ik nog Kaka en Torres. Heb wel nog Valdes en Marcelo gehouden.

Mikezor
06/03/2012, 10:43
Me team was dit:
Valdes
Arteta - Busquets - Sahin
Mata - Nilmar - Di Maria

Nu heb ik me keeper en verdediging en middenveld verkocht en wil ik gaan sparen voor een Messi en dat moet wel lukken in een maandje. Voorderest hou ik nog even me aanval waar ik heel erg tevreden mee ben en misschien koop ik nog Kaka en Torres. Heb wel nog Valdes en Marcelo gehouden.

thehunter waarom zet je Marcelo op rechts terwijl hij linksback is?

Maar als ik jouw was zou ik zeker Kaka kopen een dikke aanrader ik heb em ook en hij is echt dodelijk met passes en zijn schoten zijn ook goed

Btw, wat vinden jullie van mij team.
100 chem
5-3-2 omdat ik er van hou om met opkomende backs te spelen ( RVV - LVV )
Julio Cesar
Abate Lucio David Luiz Naldo Marcelo
Michel Bastos - Ramires Kaka
Ballotelli (IF) Luis Suarez (IF) 87

Bank: Reveleirre Andre Dias Wellinton Roberto Carlos Willians

thehunter
06/03/2012, 12:51
thehunter waarom zet je Marcelo op rechts terwijl hij linksback is?

Maar als ik jouw was zou ik zeker Kaka kopen een dikke aanrader ik heb em ook en hij is echt dodelijk met passes en zijn schoten zijn ook goed

Btw, wat vinden jullie van mij team.
100 chem
5-3-2 omdat ik er van hou om met opkomende backs te spelen ( RVV - LVV )
Julio Cesar
Abate Lucio David Luiz Naldo Marcelo
Michel Bastos - Ramires Kaka
Ballotelli (IF) Luis Suarez (IF) 87

Bank: Reveleirre Andre Dias Wellinton Roberto Carlos Willians

Marcelo staat ook gewoon linksback maar fout gepost!
Ik zit te twijfelen om te sparen voor Messi of Kaka te halen.

Mr.Talent
06/03/2012, 14:44
Iemand die Goede leugeu weet en die fijn is te besteden 20 k
niet te veel maarja .. liefst zal ik ook een topper in me team willen hebben

thehunter
06/03/2012, 15:22
Iemand die Goede leugeu weet en die fijn is te besteden 20 k
niet te veel maarja .. liefst zal ik ook een topper in me team willen hebben

Liga BBVA team!! speelt heerlijk en je kan zeker toppers kopen

Futter
06/03/2012, 15:50
Ik kan ook gewoon 100 Chemistry met Nani en Gervinho met 4-3-2-1.
Lees die zien van mij nog even goed over, ik zerg nergens speel met 3 cm's.

Laat maar, verspilde moeite

Mr.Talent
06/03/2012, 19:33
iemand die lekkere opstelling kan maken van 20k ?
Alvast bedankt

Mikezor
08/03/2012, 16:49
iemand die lekkere opstelling kan maken van 20k ?
Alvast bedankt

Barclays Leauge (engeland)
Hier een paar namen voor je.

Krul
Huddlestone
Downing
Adebayor (aanrader)
Defoe
Ramires (Aanrader) rond de 2k - 3k
Bent (aanrader, kan wel wat kosten)
Parker
Hernandez - 5k geloof ik )
Sturridge
Balloteli
Smalling

Ze kosten allemaal hoop ik voor je niet meer dan 5k.

je zult zeker een leuk elftal voor 30 - 40k krijgen.
Succes!

Jesse
09/03/2012, 16:26
Hij vraagt 20k. Jij zegt "30-40k"...

Mikezor
10/03/2012, 11:02
Klopt. maar voor 20k kan ik niks leuks voor hem bedenken wees slim spaar nog een beetje door.
of koop een pakje van goud voor paar eurotjes en dan heb je zo wat leuke spelers.

Mr.Talent
10/03/2012, 11:58
Jouw team is niet zo veel waard van 20 k heb ik gemaakt ..

GK : Sckenzy
RB : Sagna
CB : Vermaelen
CB Koschielny
LB : Abidal
LM : Malouda
CM : Song
CM : Wilkshire
RM : Walcott
CF : Henry
SP : Podolski

Jessed11
10/03/2012, 13:50
wat is het nut van een coach hebben ?

Daan_FIFA
10/03/2012, 17:28
wat is het nut van een coach hebben ?

Als je een coach koopt met de formatie die jou squad ook heeft dan geeft hij extra chemistry , 1 geloof ik.

Jessed11
11/03/2012, 11:24
Wat is er goed aan een teamgeest worden de looplijnen beter dan ofzo ?

'Prince
11/03/2012, 18:18
Onder andere ja , maar het word meer een team ipv ieder voor zich

JensArsenal
11/03/2012, 22:44
Als je een coach koopt met de formatie die jou squad ook heeft dan geeft hij extra chemistry , 1 geloof ik.

Chemistry volgens mij ja en er staat nog iets bij. Je moet dan naar he tkaartje kijken. Staat er bijv. contract +3%. Dan zijn de contracten 3% langer. Bijv. 26*1,03=26,78=afg. 26,8= afg. 27. Bespaart op de lange termijn wat!

JensArsenal
14/03/2012, 22:38
Mijn favoriete speler Lasse Schone heeft een IF :praise:. Ga even nadenken over een team om hem heen!

Zortex
15/03/2012, 00:46
Ik heb vandaag rare dingen gezien..Mooie update zeggen ze dan, op xbox360 als je speler in team wil vervangen of uit je club halen, verdwijn je constant uit Ultimate Team, (er is een fout opgetreden) blabla....Toernooi online waar je 2 gouden pakket kan winnen, als je het toernooi wint, hoe dom is dat van EA.. Je gaat daar constant de zelfde tegenstanders zien (die hards dus) daar hadden ze ook wel een offline toernoi mogen voor plaatsen voor menen die dan net niet goed genoeg zijn en idd ook de dat cheaten want dat bestaat nog steeds blijkbaar en zal nooit verdwijnen. Heb het nog maar is eens vandaag gezien, En die dublicate...hebben ze nog steeds niets aan gedaan. En dat was voor mij toch wel het belangrijkste om er uit te halen of iets tegen te doen. En idd Lasse eindelijk is een speler waar je van zegt (:oh: het is eens geen messi...) :)

Nickk.
17/03/2012, 13:32
Ik heb ineens 25000 muntjes gekregen 15 gouden 7500 muntjes pakketjes gekregen van EA. Waarom? I don't know. Ik heb een IF Heitinga gekregen en wou gaan kijken hoeveel hij waard was, maar ik kan geen een normale of if heitinga vinden op de markt, wat is dit nou?

JensArsenal
17/03/2012, 21:48
Dat is raar Nickk, maar niet erg natuurlijk. Als je de prijs wilt weten van een speler, ga dan naar ultimatedb.nl en zoek op je speler. Heitinga IF is zo'n 15000 munten waard.

Mijn team rond Lasse Schone IF. Kjaer is momenteel IF en ik heb nog i.p.v. 39000 munten 29000 munten, maar nog wel wat geld voor een upgrade.

Weet iemand hoe ik mijn team kan verbeteren? Ik zou graag George op de bank zetten, ook al speelt hij bij N.E.C., maar dat levert altijd een CHM op van 7 bij Schone.

Overigens moet ik vertellen dat jullie even moeten kijken naar Jan Vertonghen SIF. Hij kost maar 25000 munten en is op zo'n 4/5 cb's na de snelste goude verdediger van het spel. Echt een goede verdediger, als je spelers als IF Chiellini en Thiago Silva niet kan betalen maar wel een verdediger met snelheid wilt.

Verder heeft hij kwaliteiten als 99 shot power etc..., want hij heeft voor Shooting 86!

http://i43.tinypic.com/2mhwh8i.png

EDIT: Taiwo is LVV

thehunter
18/03/2012, 10:20
Ik heb ineens 25000 muntjes gekregen 15 gouden 7500 muntjes pakketjes gekregen van EA. Waarom? I don't know. Ik heb een IF Heitinga gekregen en wou gaan kijken hoeveel hij waard was, maar ik kan geen een normale of if heitinga vinden op de markt, wat is dit nou?

EA heeft alle mensen die een slechte verbinding een compensatie gegeven. Een vriend van mij heeft ook 25000 coins en nog 15 pakjes om open te maken, dus dat is alleen maar in je voordeel en het komt door de nieuwe update waardoor je nu gewoon goed kan spelen! Voor de rest is futhead.com ook nog een goeie site om op te kijken!

http://www.ea.com/uk/football/news/details-fifa12gameupdate-02

thehunter
18/03/2012, 10:23
Wie kan er een mooi team voor mij maken??
Ik zou graag spelers zien uit de BPL en heb 80.000 om te besteden, heeft iemand tips voor mij?

Alvast bedankt:praise:

Nickk.
18/03/2012, 20:34
Wie kan er een mooi team voor mij maken??
Ik zou graag spelers zien uit de BPL en heb 80.000 om te besteden, heeft iemand tips voor mij?

Alvast bedankt:praise:
http://futhead.com/12/squad/224369
Ongeveer 60000/65000 muntjes, dus je kunt dan altijd nog een goede speler erbij kopen of de bank.

'Prince
18/03/2012, 21:08
Je hebt Evra dubbel gedaan ;) , ik zou Anelka vervangen voor Torres

SjoerdPSV
18/03/2012, 21:37
http://futhead.com/12/squad/224369
Ongeveer 60000/65000 muntjes, dus je kunt dan altijd nog een goede speler erbij kopen of de bank.

Ik zou dan als CB Kompany ipv Evra, Torres ipv Anelka (Indien mogelijk, anders Suarez) en Gervinho ipv Walcott, Walcott vind ik persoonlijk niet zo snel aan de bal, dat is bij Gervinho wel het geval

thehunter
20/03/2012, 21:13
Dit is mijn opstelling geworden:
Reina
Clichy Luiz Terry Walker
Young Wilshere Ramires Walcott
Sturridge Bent

en ben nu aan het sparen voor goeie wissels zoals een Agbonlahor, Hart, Bale etc. zodat als er iemand geblesseerd is ik die gewoon makkelijk kan vervangen!

JensArsenal
20/03/2012, 21:36
Dit is mijn opstelling geworden:
Reina
Clichy Luiz Terry Walker
Young Wilshere Ramires Walcott
Sturridge Bent

en ben nu aan het sparen voor goeie wissels zoals een Agbonlahor, Hart, Bale etc. zodat als er iemand geblesseerd is ik die gewoon makkelijk kan vervangen!

Hart is beter dan Reina, getalletje is lager, maar tegendoelpunten ook veel minder. Verder ga ik ervan uit dat Walker RB is, Young RM etc...? Ik zou dan ook nog is Terry vervangen voor IF Koscielny. Suc6!

thehunter
21/03/2012, 15:52
Hart is beter dan Reina, getalletje is lager, maar tegendoelpunten ook veel minder. Verder ga ik ervan uit dat Walker RB is, Young RM etc...? Ik zou dan ook nog is Terry vervangen voor IF Koscielny. Suc6!

Ik ga Reina verkopen en Hart halen of misschien Reina in de wissel zetten. Walker staat RB en Young LM want Walcott staat RM. Hoezo Terry vervangen voor IF Koscielny??

'Prince
21/03/2012, 17:41
Reina zou ik niet wissel zetten aangezien je keeper geen rood kan krijgen op ultimate team =P

thehunter
21/03/2012, 23:19
Reina zou ik niet wissel zetten aangezien je keeper geen rood kan krijgen op ultimate team =P

Ja okee das waar, dan ga ik hem verkopen alleen Terry heeft me met Luiz wel geholpen om Messi af te stoppen in de finale van een toernooi waardoor ik het toernooi won!

'Prince
21/03/2012, 23:54
ik heb zelf ook het duo Terry-Luiz en dat is gewoon een goed duo =)

JensArsenal
24/03/2012, 15:40
Terry's kracht is koppen, maar toen ik met hem speelde viel dat mee. Koscielny echter kopt goed, loopt goed en heeft meer snelheid. Bovendien maakt het qua prijs volgens mij niks uit.

xJampatino
24/03/2012, 20:36
Dit is mijn russische team tot nu toe. Ik wil nog IF Doumbia halen.
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#dqAARdGIbdbn4

Wat vinden jullie ervan?

Urkievl0gs
24/03/2012, 23:27
Kan iemand mij helpen om een goed team te krijg in FUT ?

maryn
27/03/2012, 07:50
Dit is mijn huidige team:

Lloris
Sagna - Mexes - Sakho - Evra
N'Zogbia - Nasri - Cabaye - Ribéry
Benzema - Gameiro

Eerstvolgende aankoop:
Gameiro IF

Ik had hiervoor ook wel een sterk team:
Reina
Richards - Kompany - Luiz - Evra
Mata UP - Essien - Bale
Nasri - Silva
Torres'

Maar dat dus verkocht voor mijn huidige team, dat ook fijner speelt.

Jordi
28/03/2012, 14:00
Zojuist de volgende 2 spelers gekocht met de volgende gegevens:
Buffon (GK)
Opstelling: 4-3-3 (de opstelling die ik ook speel)
Algemeen: 85
Contract: 90
Coins: 2000

Rossi (CF)
Opstelling: 4-3-3
Algemeen: 85
Contract: 75
Coins: 1500

Hier ga ik dus veel plezier aan beleven. Het engiste minput is dat Rossi geen ST is ipv CF, en die kaarten om dat te veranderen echt super duur zijn.

Editingization
29/03/2012, 11:25
http://www.youtube.com/watch?v=KkiKZnk2Hrc&context=C415de41ADvjVQa1PpcFO0zRva6C4Z5_cvw1JR2RZl hX7GYPhAMQA=

Fernando Torres kan ook niet afmaken in Ultimate Team. :nuts:

de jens
29/03/2012, 16:24
hallo,

ik heb een vraagje.
ik wil robinho wisselen met iemand ,maar ie wilt er mijn kompany en hazard voor.
das geen al te beste ruil zeker?

thnx

Futter
29/03/2012, 17:07
hallo,

ik heb een vraagje.
ik wil robinho wisselen met iemand ,maar ie wilt er mijn kompany en hazard voor.
das geen al te beste ruil zeker?

thnx

Hangt volledig van de formaties af..

maryn
30/03/2012, 07:33
Eigenlijk hangt het ook van de posities af. Een Robinh CM is erg veel waard

jazzyjeff2cool
02/04/2012, 08:07
Krijgen wij geen gratis packs meerN Ik zie niets staan deze maand.

SjoerdPSV
02/04/2012, 19:52
Krijgen wij geen gratis packs meerN Ik zie niets staan deze maand.

nee, je kreeg het een half jaar lang, helaas :(

Mr.Talent
03/04/2012, 09:11
Waarom staan er bij ultimate team oranje kaarten om de markt
wat hebben deze spelers gedaan ?:praise:

tomk
03/04/2012, 10:01
Dit zijn MOTM kaarten; oftewel Man of the Match kaarten. Deze kaarten zijn niet hetzelfde als de TOTW kaarten. Dit is bijvoorbeeld een messi die 5x in de CL heeft gescoord en daarvoor een speciale kaart heeft gekregen.

De kaarten zijn op 1 april en re-release gekregen en zijn oranje gemaakt.

jazzyjeff2cool
04/04/2012, 12:37
Als ik bv gouden contracten snel wil kopen voor € 300,00- , zijn ze nog wel zichtbaar maar als ik op het kaartje klik dan zijn ze reeds gekocht door iemand anders.

Ik lees hier en daar dat er programma's bestaan die automatisch bieden. Kan het zijn dat deze echt bestaan en zo ja, heeft iemand hier meer ervaring mee?

Mvg,

Jef

Jordi
04/04/2012, 14:04
Hacks om automatisch te bieden zijn illegaal en daarom mag er niet over worden gesproken op FIFA Benelux.

Real'
05/04/2012, 13:57
Zijn spelers veel meer waard als het eigelijk een spits is maar als je hem een CM maakt?
Of een CM die je een CF maakt?

Hoppieee
06/04/2012, 23:49
Hallo iedereen,

Ik heb een korte vraag over ultimate team qua contract duur.

Wanneer bij een speler van mij het contract is afgelopen kan zet ik deze meestal op de markt maar niemand koopt deze. Heeft dat ermee te maken wanneer ze hem zouden kopen dat ze dan eerst nog het contract van deze speler moeten verlengen?

dus eigenlijk zou je dan je speler op de markt moeten zetten als de nog 1a2 wedstrijden kan spelen in de hoop dat men het niet ziet en toch koopt?

Ik hoop dat jullie me wat meer kunnen vertellen hierover hoe het zit met contractduur tijdens verhandelen.

Tips are welcome !

Hoppieee
06/04/2012, 23:54
Wat raden jullie aan?
Snelle verkoop
Op de markt zetten

Jordi
07/04/2012, 00:27
Spelers zullen meestal sneller verkopen als ze een (lang) contract hebben en niet te duur zijn.
Ik quicksell mijn spelers alleen wanneer ik ze niet meer nodig heb, ze geen of een kort contract hebben en ongeveer hetzelfde (of meer) opleveren dan dat ik ervoor betaald heb.

Hoppieee
07/04/2012, 00:32
Dus wanneer ik een speler met nog een contract van 2 heb kan ik hem het beste quiksell doen?

Hoppieee
07/04/2012, 10:53
Hoe kan ik heel me team verkopen?

Jordi
07/04/2012, 13:34
Dat ligt er volkomen aan hoeveel de speler waard is...
En je kan heel je team verkopen door ze allemaal op de trade pile te zetten of een quick sell te doen. Ook kan je heel je team verwijderen en opnieuw beginnen.

Probeer er btw op te letten dat je niet gaat dubbelposten.

'Prince
07/04/2012, 19:41
Mijn Portugese ligue team.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#dMSuW8KCbc1Cq

SjoerdPSV
08/04/2012, 18:04
Mijn Portugese ligue team.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#dMSuW8KCbc1Cq

Deze is van de BPL?

Aaron
09/04/2012, 11:51
Mijn Serie A team: http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#kC7HFoUPbdiLK
Ben Arfa en Wallyson zijn niet van Serie A maar wel heerlijk om als wissels in te brengen.

SjoerdPSV
09/04/2012, 13:29
Mijn Serie A team: http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#kC7HFoUPbdiLK
Ben Arfa en Wallyson zijn niet van Serie A maar wel heerlijk om als wissels in te brengen.

Mooi team, alleen verdediging kan wat beter.

Dit is mijn Serie A team:
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#hs7Jd4IobdiOJ

Hoppieee
09/04/2012, 17:11
Ik heb een raar probleem met ultimate team.

Na ongeveer 5 wedstrijden spelen gaat de conditie van me spelers omlaag en reken er erg veel geblesseerd telkens. En worden me spelers ineens veel minder waard

Jordi
09/04/2012, 17:29
Het is logisch dat je af en toe moet wisselen met je spelers omdat de conditie omlaag gaat. Ook krijg je op Ultimate Team, net als in het echt, regelmatig te maken met blessures.

De waarde van een speler kan door het bovenstaande niet omlaag gaan.

Hoppieee
09/04/2012, 17:38
Best vreemd heb nu namelijk 6 geblesseerde spelers.
daarnet zelf 3 man in 1 wedstrijd.

LarsFR
09/04/2012, 20:35
Team waar ik bezig mee ben met maken heb alleen nog neymar nodig :)

http://futhead.com/12/squad/422630

Hoppieee
10/04/2012, 19:15
Ik wil een nieuw team gaan maken maar weet niet precies welke competitie of land.
En ik twijfel nog een beetje over de formatie vind zelf dat ik een counter team ben.
Speel vaak een 1-2tje op een middenveld waarna me spits die diepte in rent.
een spit met snelheid is dus een vereiste.

iemand tips??

SjoerdPSV
10/04/2012, 20:52
Ik wil een nieuw team gaan maken maar weet niet precies welke competitie of land.
En ik twijfel nog een beetje over de formatie vind zelf dat ik een counter team ben.
Speel vaak een 1-2tje op een middenveld waarna me spits die diepte in rent.
een spit met snelheid is dus een vereiste.

iemand tips??

Hoeveel coins heb je te besteden?

Nickk.
10/04/2012, 23:45
Team waar ik bezig mee ben met maken heb alleen nog neymar nodig :)

http://futhead.com/12/squad/422630

Leer mooi spel spelen i.p.v. alleen maar snelheid te gebruiken.

Hoppieee
11/04/2012, 17:10
Hoeveel coins heb je te besteden?

ik zou me team die ik nu heb kunnen verkopen ( denk die die wel 5000 kan opleveren )
en heb nog 7 euro aan playstation geld op me account staan.

SjoerdPSV
11/04/2012, 20:38
ik zou me team die ik nu heb kunnen verkopen ( denk die die wel 5000 kan opleveren )
en heb nog 7 euro aan playstation geld op me account staan.

Oke, en welk land of welke competitie wil je?

Hoppieee
11/04/2012, 22:00
Geen voorkeur :)

Heb zojuist heel me team verkocht en heb nu 15,000 coins te besteden.

Heb nog wel 5 geblesseerde spelers waaronder Kalou die ik pas wil verkopen als is weer is genezen dus die moet ook wat geld op kunnen brengen samen met de andere 5 spelers denk ik nog wel 1500 a 2000 extra erbij te kunnen krijgen.

Update

Toch besloten niet te wachten met de geblesseerde spelers omdat sommige nog 3 wedstrijden moesten genezen.
Deze spelers nu ook verkocht.

Heb nu 20,000 coins om een team te kopen.

Wie heeft een tip voor de opstelling en land/competitie. ( zie me vorige post voor speelstijl )

tomk
12/04/2012, 21:33
Wil je een goud of zilver team? Ik ga er van uit dat je gouden spelers wilt.

Als ik een competitie zou moeten kiezen zou ik voor de Russische gaan, kost relatief weinig en je kunt een goed team bouwen. Ik zou voor een 4-1-2-1-2 gaan.

Akinfeev
Anyukov - Bruno Alves - Bochetti - Ansaldi
R. Carlos
Mc Geady. Dzudzak
Danny
Welliton. Doumbia

Tja er zijn zoveel mogelijkheden, laatste tijd ben ik ook bezig met zilver teams. BPL en Eredivisie zijn daar wel leuk voor. Je zou ook een liga Portugesa team kunnen maken, is relatief gezien ook niet duur.

Pelota
12/04/2012, 21:42
Heeft iemand een manier om snel coins te verdienen?

tomk
12/04/2012, 22:11
Jazeker, toernooi spelen en winnen of goed handelen in spelers. :) leer de markt een beetje kennen en kom erachter wat de spelers waard zijn.

Hoppieee
12/04/2012, 23:37
Dan ga ik die opstelling meer proberen :)
en wil ik een goud team maken van de rusische competitie.

zit er aan te denken om dan een 2de team te maken met bronzen spelers om af te wisselen als de andere spelers moe zijn.

Bedankt voor je tip , ben benieuwd

tomk
13/04/2012, 07:11
Dan ga ik die opstelling meer proberen :)
en wil ik een goud team maken van de rusische competitie.

zit er aan te denken om dan een 2de team te maken met bronzen spelers om af te wisselen als de andere spelers moe zijn.

Bedankt voor je tip , ben benieuwd

Ik weet niet of je veel skills gebruikt tijdens een wedstrijd maar dan ga je wel fun beleven met: Mc Geady en Danny.

Owja en als subs op de bank zijn Bousouffa, Honda, Vagner Love, Kerzhakov en Denisov aan te raden. Ben benieuwd hoe het team je bevalt, ik vind het lekker spelen en heb er meer mee gewonnen dan verloren. Nu win ik over het algemeen wel meer dan ik verlies.

Jordi
13/04/2012, 12:50
Ik heb Van der Vaart in mijn team, speelt opzich wel aardig maar omdat hij zo blessure gevoelig is, is hij meestal na twee wedstrijden weer geblesseerd.
Ik probeer hem dus te verkopen en dan een andere CAM / CM terug te kopen, waarbij ik denk aan David Silva, Sneijder, Lampard of Gerrard. Helaas zijn die vier, en soortgelijke spelers, vrij prijzig.

'Prince
13/04/2012, 13:10
Haal anders Modric ?

Jordi
13/04/2012, 13:24
Kan ook, maar die vind ik wat minder met afmaken. Aangezien ik nu Higuain in de spits heb, wil ik toch een middenvelder die best veel doelpunten kan maken.

Dit is nu mijn team, waarbij ik een keuze moet maken voor een goede spits (bijvoorbeeld Tevez) of een goede middenvelder. Ik heb nu 8k met nog Van der Vaart en Gomez op de verkooplijst.
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#bshrFViSbdkNZ

Justin'
13/04/2012, 13:54
Mijn team op het moment: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#cix9PM50bdkOx
Ben momenteel aan het sparen om W. Samuel en C. Tevez te kunnen halen. Met Samuel wacht ik nog even omdat Otamendi best fijn speelt op het moment.