Bekijk Volledige Versie : creation zone
ajaxiedforever
02/10/2004, 14:20
Je kan met fifa 2005 zelf spelers maken, maar kan je ook zelf teams maken????
en kan je ook gewoon weer de championsleauge en de uefa cup spelen??
de piloot
02/10/2004, 17:36
dat zou echt bangelijk zen dan ist pas echt champions leauge maar is het waar dat je pas in fifa2005 kunt ofmoet beginne met een pruts ploeg ni ineens metbvb:chelsea real...
of kan daaar een patch voor bestaan
ik weet nie hoe het zit maar ik hoop toch met real madrid uit te komen
ultrAslan24
03/10/2004, 15:31
Ik hoop dat je zomaar ineens Champions Leage of Uefa cup kan spelen als je dat zou willen zonder dat je iedere keer een competitie moet starten. Ook als je zelf een competitie zou kunnen maken lijkt me echt tof. Het zou nog mooier zijn als je zelf een stadion kan uikiezen voor je club als je cup of leage speelt. Nu is het namelijk zo dat het automatisch voor je wordt bepaald als je seizoen kiest.
Het zou zeer cool zijn als je een stadion van te voren kon kiezen... Dan kies je tenminste ook eens een slechte club... Het enige neppe is dan wel dat er te veel publiek aanwezig is...
Het zou zeer cool zijn als je een stadion van te voren kon kiezen... Dan kies je tenminste ook eens een slechte club... Het enige neppe is dan wel dat er te veel publiek aanwezig is...
Manfred Grooten
04/10/2004, 15:14
kun je ook kiezen uit de soorten en kleuren schoenen? dat zou vet zijn...
en kun je ook eigen teams maken die je kan toevoegen in carriere of CL?
de piloot
04/10/2004, 16:52
ma moet je nu beginne me een prutsploeg en dan infiltreren in de hooge ciompititei zoals nac of direct psv of barcelona en chelsea want anders trek het al op nix vindt ik
FIFA2004
04/10/2004, 22:02
Maar de vraag is nog niet beantwoord... Zou ik ook wel willen weten!
ajaxiedforever
05/10/2004, 16:41
KAN JE ZELF TEAMS MAKEN OF NIET!?!?!?!?!
bruggesfc
05/10/2004, 16:58
dek et wel als je zelf spslers kan aanmaken wrm geen team aanmaken ;)
maar je kan er niet online mee gamen ook niet met zelfgemaakte spelers zal dit niet lukken
Patrick Stigt
10/10/2004, 11:06
Je kan spelers maken, van dikte van de neus tot welke club hij speelt. Kleuren van schoenen kan je zelf bepalen. Tape om de enkels, het kan. Je kan GEEN eigen team maken. En je kan stadions van te voren kiezen. Zo , nu weten jullie ook weer wat meer over die top spel.
Ja maar je kan dus geen Champions league spelen. Dat vind ik echt stom.
je kan wel teams weizigen net als bij fifa 1999 dus dus je kan alle kleuren van de teneus veranderen enz. dat lijkt mij het meest logishe
robin dilling
13/10/2004, 14:25
hoelang kunnen de spelers worden??
hoelang kunnen de spelers worden??
Het enige domme aan die creation zone op de ps2 is... dat is dat je de sokken van de spelers niet kunt veranderen en juist dat geef dat beetje echtra realisme...