Bekijk Volledige Versie : Vraagje over Carreer mode
StalkeR--
28/09/2004, 14:13
Kan je in carreer mode starten met elk team ? want ik heb op verschillende forums gelezen dat ge geen topclubs kunt selecteren van int begin ...
de ene kant zouw het wel leuk wezen..dan moet je steeds hoger komen..maarjah we zien wel..
Volgens mij kan je elke team nemen die jenwil hoorn want ik ben namelijk fan van Galatasaray en ik haal die spel 20%vorr galatasaray, ik ga ook de turkse liga erbij maken( weeer niet gemaakt is niet leuk zo) en dan is het veel leuker voor mij dan
Nope je krijgt een aanbod van een aantal "mindere" clubs uit een regio ( regio waarin nederland zit, daar zit bijvoorbeeld ook frankrijk in ) Je kunt uit nederland uit mijn hoofd gezegt bijvoorbeeld heerenveen utrecht en rbc kiezen
Hooligan84
06/10/2004, 13:36
Klopt helemaal Waltero. Je kunt in het begin alleen kiezen uit de 'kleinere'ploegen. Je zult je dus echt omhoog moeten werken als coach!!!
vind dit juist wel leuk
fifagamer
06/10/2004, 14:49
Wanneer je kiest voor carreer mode, krijg je de keuze uit een aantal verschillende regio's waaruit je een club kunt kiezen. Je kunt zien welke clubs er beschikbaar zijn per regio. Inderdaad begin je eerst met kleinere clubs. Uit de premier league bijv. kan er nog geen club worden gekozen. Uit de eredivisie heb je wel al een grotere keuze. Bijv. Heerenveen, Roda JC, Groningen, NEC, NAC etc..geen PSV, Ajax of Feyenoord.
Als trainer moet je je proberen omhoog te werken, wat op zich wel een uitdaging is. Je kunt echter ook kiezen voor een gewone competitie, hier krijg je echter minder opties.
fifamilaanfan
08/10/2004, 16:33
zow het wordt dus egt een droomspel!
ik vind het echt heel leuk dat je onderaan moet beginnen met de kleinere clubs zo kan je ook eens de kleinere clubjes bekijken en dus ook de talenten van 2007 ofzo ontdekken:D
Michael Fifa
09/10/2004, 13:20
Inderdaad, alleen twijfel ik erover of de namen enzow van de 3e divisie in Engeland wel kloppen... allemaal van die standaard, rare namen :s
Patrick Stigt
10/10/2004, 11:03
Nee hoor, die kloppen allemaal. Ik ben Dundee United en ben bijna klaar met het eerste seizoen. Daarna hoop ik dat ik een aanbieding krijg van een team uit de Premier League :P :D