Bekijk Volledige Versie : Toernooien, Competities enz
ajacied 4 ever
20/09/2004, 16:04
Weet iemand welke toernooien je kan spelen in Fifa 2005 en hoe de nederlandse competitie heet? en heb je in de Nederlandse competitie dezelfde Reclame borden als in de AFP? en is de Arena nog steeds het enige Nederlandse stadion?
ac milaan fan
24/09/2004, 10:11
Hallo ajacied4ever. De nederlandse competitie heet zogouw ik weet gewoon HCE (alleen dan voldelig). Als ik het ook goed hebt kun je een heleboel toernooien waaronder CL en UEFA cup spelen. En de nederlandse reclameborden weet ik jammer genoeg niks van.. Nee, Arena is niet de enigste wat ik zover weet.
Ik hoop dat je genoeg weet.
Greetz Marc
ArenA is het enige Nederlandse stadion.
heey..kho0p wel dat ut un leuwk spel w0rd..maarjah wete julliej 0f er n0uw niet als je in de CL zit dat je niet bij 3 teams van je eigen land zit..?
gr0etjes rinse
Djamel Ammar
05/10/2004, 14:47
Wat zijn de features van fifa 2005? Ik bedoel kun je bijvoorbeeld net als in fifa 2003 een europese superleague of een laddercompetitie spelen? Is er iets nieuws in het spel vergeleken met de vorige editie bijvoorbeeld? En zit direct x 9.0 op de cd?
fifagamer
06/10/2004, 14:56
Nee er is geen laddercompetitie. Wel kun je zelf een toernooi samenstellen. Je hebt in ieder geval de keuze uit alle bekertoernooien en competities. Daarnaast kun je kiezen voor carreer mode. Helaas is het niet mogelijk om meteen champions league of uefa cup te spelen. Dit kan pas nadat je dit in de competitie hebt behaald. Je krijgt ook punten voor het spelen van oefenwedstrijden, bijv. als je wint van een rivaal of een strafschoppenserie wint. Hiermee kun je tenues unlocken en avondwedstrijden in stadions. Je kunt in het begin dus alleen overdag spelen. Directx 9.0 (of hoger) staat normaal gesproken wel op de cd. Grtz
dat unlocken vind ik wel cool!!!!
bij de andere fifa's kon je meteen alles doen dat was wel een nadeel maar met dit nieuwe element is dat helemaal over:D:D