Bekijk Volledige Versie : Nederlandse commentators?
Rogier Deelstra
13/09/2004, 13:59
In de demo zit geen commentaar. Maar in de aankondiging stond wel: "Commentaar van Youri Mulder en Evert ter Napel."
Gaan die twee in de ECHTE FIFA 2005 het commentaar doen?? Lijkt me cool!!
Klopt inderdaad...
Binnekort kun je daar op FIFA Benelux meer over lezen.
wesleytjuh
13/09/2004, 15:20
HOE weet je dat cris dat er nederlands comentaar is?
ZOU WEL LAUW ZIJN :P:D
start de fifa 2005 demo in het nederlands...
bekijk de intro voor de wedstrijd en aanschouw!
moet je dan met een belgische ploeg in de belgische competitie spelen of met een ploeg uit de nederlandse competitie (als die er zijn) of kan je vb. ook met man utd nederlands commentaar krijgen???
Je kunt altijd Nederlands commentaar krijgen, maakt niet uit met welk team je speelt.
Zoals ik al aangaf verschijnt hierover binnekort meer nieuws.
FIFA2004
14/09/2004, 10:15
Zit de Nederlandse competitite er niet bij dan... Mag toch hopen van wel
Roinaldinho
14/09/2004, 17:33
ja da is cker gaaf dat da commentaar erin zit vooral van Youri Mulder en Evert Ten Apel
vooral Evert is goed hoop dat et goed gemaakt word! of inmiddels is
Ajax 1987
14/10/2004, 13:15
heey waar kan ik de nederlandse commentaar downloaden seg het ff asjeblieft
fifamilaanfan
18/10/2004, 17:16
jah wara kan k de ned commentaar downloaden?
het nederlandse commentaar zit er al bij. maar dat wordt na een tijdje ook wel erg saai,
sorry hoor maar ik vind het nederlandse commentaar maar niks in fifa 2003 was het wel mooi dat commentators over spelers persoonlijk begonnen te praten maar hier het enigste leuke wat ik heb gehoord was met bergkamp dat hij een bal goed kan aannemen:P
Djamel Ammar
23/10/2004, 20:17
ik d8 dat ik ergens op deze site gelezen had dat je in het spel kon kiezen welk commentaar je wilde, nederlands of engels. klopt dat ook chris?
Djamel Ammar
Manfred Grooten
24/10/2004, 20:27
ja dan moet je de instellingen naar engels of nederlands zetten. heb je engelse menu's dan heb je engels commentaar en andersom ook
Tangerine
25/10/2004, 11:48
downloaden nederlands en of engels commentaar: http://soccer.gamez.nl/include/download/lijst.php?spelid=14&cid=94&sid=0&page=2 ('http://soccer.gamez.nl/include/download/lijst.php?spelid=14&cid=94&sid=0&page=2')
11 pakketjes van 15 mb geloofk. Allemaal dwnlden. Voor engels pagina terug, voor andere nederlandse pakketjes pagina verder
Djamel Ammar
25/10/2004, 15:54
ja dan moet je de instellingen naar engels of nederlands zetten. heb je engelse menu's dan heb je engels commentaar en andersom ook
AmsterdamBoy
29/05/2005, 22:32
dat patch werkt niet.
bedoel je het downloaden??
Ik krijg het niet eens gedownload...
Soms loopt die Ten Napel achter de feiten aan. Dan heb je al een hele tijd gemist en dan roept ie als de bal alweer in het spel is opeens dat het een slecht schot is, dan heb ik echt zoiets ja ik schiet jou zo ook neer als je nu niet gauw je kop houdt ;). Of dat je al 2 of 3 min aan het spelen bent en dat ie zegt dat de wedstrijd nog moet beginnen. Ja hoor Evert jij begint een paar minuten later ;). Youri Mulder heeft trouwens wel geweldige opmerkingen. Deze had jij nog gemaakt Evert...
Als je zo'n bal mist ben je duidelijk niet goed bezig ofzo zegt ie ook.
Te droog allemaal