PDA

Bekijk Volledige Versie : Is een Radeon 9600XT nog voldoende?

Dance123
12/09/2004, 16:26
Hoi,

Kunnen jullie mij zeggen of een Radeon 9600 XT nog voldoende is om recente EASport games zoals FIFA 2004 (binnenkort 2005!), NBA Live etc.. met vloeiende framerate te spelen met alle grafische opties aan, of zal ik daarvoor toch een betere kaart moeten kopen? Hoe veeleisend zijn de EASport games tov andere recente games die vaak een 9800 vereisen voor vlotte framerates? Ga ik met een 9800 Pro/XT veel betere framerates enzo krijgen of is een 9600 XT meer dan voldoende voor EASport games, ook met alle opties aan zoals in NBA Live en FIFA 2005 dat eraan komt?!

Alvast bedankt voor all goeie objectieve reacties! Gelieve zoveel mogelijk info te geven, zoals ervaringen met de verschillende EASport games (en ook Pro Evolution Soccer als je dat hebt!), eventueel vergelijking als je ooit een 9600 XT en 9800 gehad hebt, etc.. Hoe meer goeie info hoe beter! Alvast hartelijk bedankt!

Beste groeten, Mike.

Chris
13/09/2004, 14:46
Je zou de demo van FIFA 2005 kunnen downloaden. En kijken of het je met je videokaart bevalt.

TomasVerver
13/09/2004, 15:06
De demo proberen is inderdaad meest betrouwbaar. Ik vindt zelf dat de game niet echt veel meer vraagt van mijn systeem als FIFA 2004.

PES3 bijvoorbeeld vraagt meer omdat het na mijn mening minder goed geoptimaliseerd voor de pc.

t.o.v van andere soort games (shooters) vragen de ea sports sport games niet intensief veel omdat ze zich over algemeen toch richten op grote groep gamers.

Dance123
14/09/2004, 14:07
Hoi,

Punt is dat ik momenteel nog geen recente videokaart heb. Ik ga een nieuwe PC kopen en de Sapphire 9600 XT Ultimate (stille versie) kan ik aan een goeie prijs kopen, maar ik wou dus weten of die kaart nog voldoende is voor sport games zoals FIFA, NBA Live, PES, die misschien niet zo veeleisend zijn als andere recente games of vergis ik mij? Iemand met zo'n 9600 XT die me kan zeggen of je alle grafische opties aan kan zetten en het spel nog steeds vloeiend kan spelen. Gelieve ook te vermelden welke sport games je hebt en wat dus je ervaringen zijn met een 9600 XT en welke grafische opties je al dan niet kan aanzetten enzo.. en toch een vloeiende framerate kan behouden etc..

Alvast bedankt!!

hellboundforsod
14/09/2004, 16:45
Hoi,

Punt is dat ik momenteel nog geen recente videokaart heb. Ik ga een nieuwe PC kopen en de Sapphire 9600 XT Ultimate (stille versie) kan ik aan een goeie prijs kopen, maar ik wou dus weten of die kaart nog voldoende is voor sport games zoals FIFA, NBA Live, PES, die misschien niet zo veeleisend zijn als andere recente games of vergis ik mij? Iemand met zo'n 9600 XT die me kan zeggen of je alle grafische opties aan kan zetten en het spel nog steeds vloeiend kan spelen. Gelieve ook te vermelden welke sport games je hebt en wat dus je ervaringen zijn met een 9600 XT en welke grafische opties je al dan niet kan aanzetten enzo.. en toch een vloeiende framerate kan behouden etc..

Alvast bedankt!!