Bekijk Volledige Versie : Alkan's stuff
Alkan_GS
14/05/2011, 21:17
Sinds vandaag ben ik ook begonnen met sigs te maken. Ik gebruik Photoshop CS5. Tot nu toe begrijp ik niet veel, maar het lukt me aardig.
Mijn eerste sig:
http://i51.tinypic.com/v3hc9f.gif
Voor je eerste sig vind ik het helemaal niet slecht! :)
Hij is zeker niet slecht voor je eerste, maar je kan nog veel verbeteren. Hier even een waslijst;)
-Die lichtinval is veel te groot en moet meer naar boven geplaatst worden, tenzij de render 'uit' het licht moet komen, maar dan moet die dot veel meer naar links.
-Je kan iets meer diepte in de sig maken door de zijkanten iets donkerder te doen (layer>new adjustment layer>curves of in het nederlands laag>nieuwe aanpassingslaag>curven)
-De render is niet geblend, dit kan je doen door te smudgen, textures te gebruiken, of clipping masks te gebruiken.
-De tekst is niet goed, probeer eentje die meer bij de sig past, iets van rood van het 'gunners' logo, of het blauw van de sponsor.
-De tekst is niet goed geplaatst (plaats hem dichter bij de render)
-Fontkeuze is niet goed
-Tekst moet ook geblend worden
-Het formaat is ook niet echt goed, ik gebruik zelf meestal 450x160.
-De render oogt ook erg LQ, en is de linkerhand (voor ons) wat blurry. Volgens mij is de render ook niet heel goed gecut.
De BG is wel redelijk goed, en de plaatsing van de render ook.
Blijf veel oefenen, want iedereen is begonnen bij het begin. KIU
De bg valt mee, maar is nog niet zo goed. Zet sommige textures hun opacity wat lager.;) Render is goed geplaats, maar niet ingeblend. Ook mis ik effecten. Je lichtinval is veel te groot natuurlijk. Je tekst is slecht geplaats en slecht.
Wel goed voor je 1ste keer.;)
Alkan_GS
15/05/2011, 10:07
Van waar kan ik goede effecten vinden die ik in sigs kan plaatsen? En hoe kan ik goed inblenden? Ik zie bij jullie dat het mooi bij de BG past, maar dat lukt mij niet. Of heb je daarvoor een knop?
Texture packs downloaden en tuts van het forum volgen, kan hier mee helpen.
Er is geen bepaalde knop voor.
Zorg eerst dat je de basis onder knie krijgt door te oefenen, mijn lijst met sneltoetsen in het tutorial gedeelte zou je daarbij kunnen helpen.
Alkan_GS
15/05/2011, 11:02
Ik heb ook een pack gedownload met ruim 250 renders. Bedankt Justin'.
Ook heb ik nu een acc op: Soccer Graphics.
Een nieuwe:
http://i53.tinypic.com/zn65vt.gif
Alleen inblenden vind ik moeilijk, ook de tekst.
Ik zie nu pas dat het er LQ uit ziet, maar dat komt doordat ik het op inter heb gezet. Toen ik hem maakte was hij HQ.
Alkan_GS
15/05/2011, 18:12
Dubbelpost :embarrest:
No comments?
Nog twee:
http://i53.tinypic.com/2v3s9yg.gif
&
http://i51.tinypic.com/212sprr.jpg
Nr. 1: Leuke achtergrond, maar de tekst is lelijk + niet geblend. Render ook niet geblend,
2: : Best leuk, schouders veel te wit, render is wel geblend! Goedzo!
3: Achtergrond is leuk, tekst ook wel.
Je renders zijn LQ. Succes!
Alkan_GS
15/05/2011, 19:38
Nr. 1: Leuke achtergrond, maar de tekst is lelijk + niet geblend. Render ook niet geblend,
2: : Best leuk, schouders veel te wit, render is wel geblend! Goedzo!
3: Achtergrond is leuk, tekst ook wel.
Je renders zijn LQ. Succes!
Nr. 2 is nog niet af, hoor.
Wat ik niet begrijp, op photoshop zijn de renders HQ.
Met welke site upload je ze?
Misschien kan je ze eens met tinypic uploaden;)
Alkan_GS
15/05/2011, 19:47
Ik uploud ze ook op tinypic.
Dan moet je misschien eens een ander gebruiken;)
Imagebam of plaatjesupload ? En je moet ze opslaan als PNG.
Maar even wat algemene tips voor je werk.
Je achtergrond is telkens heel los hangend, het pas niet bij de render en de kleuren passen er totaal niet bij. Probeer meer te leren van een tutorial, door zelf bezig te gaan word je niet beter. Je moet eerst de principes van het maken van een sig begrijpen, kennen en ook kunnen aanvullen. Daarbij moet je de grond beginselen van Photoshop ook beheersen. Alleen dan kun je op je eigen houtje verder gaan met het ontwerpen van een sig.
Je werk moet je opslaan als een PSD en dan via save as als een PNG. Als je goede kwaliteit hebt, behoud je deze ook. Het uploaden kun je doen via Tinypic (www.tinypic.com) of Imageshack (www.imageshack.us).
De tip: Tutorials volgen, tot je er geen een meer kunt zien. Doe er een stuk of tien, en ga ze dan combineren. En pas dan zelf dingen uit proberen, op deze manier zul je veel sneller leren. En wees ook niet bang om vragen te stellen, dit kun je doen in het Photoshop Vragen Topic in dit board.
Alkan_GS
16/05/2011, 17:00
Ik heb een tutorial gevolgd en dit is mijn uitkomst:
http://i53.tinypic.com/b4hs2h.png
Geupload via Tinypic en is opgeslagen als PNG.
Ik zal weer met een superuitgebreide comment komen, want je hebt zeker potentie;)
-Render totaal verkeert geplaatst, had je beter net ietsje aan de linkerkant van het midden moeten plaatsen.
-Kleuren passen niet, de kleuren van de textures, BG en render matchen niet. De blending textures had je beter felblauw gemaakt (je kan kleuren aanpassen d.m.v. CTR + U) en de BG had dan wel gepast, misschien iets meer richting de grijze kant, maar dat is mierenneuken
-Tekst is te saai en niet geblend. Je had beter een strak font (Bifurk of BigUglyFatCow) en een sierfont (JaneAusten of Rennassaince (of hoe je het ook schrijft)) kunnen gebruiken.
-Je had de render beter kunnen blenden, ik denk dat een een lichtblauwe kleur goed had gestaan. Misschien had je het gezicht van de het lichaam van de render (dus niet het shirt) in B/W kunnen maken. Een render plaatsen, render dupliceren, bij de onderste Ctr + Shift + U doen en het gezicht en lichaam (dus niet het shirt) van de bovenste uit gummen
-BG is een beetje saai
-Misschien had een grote lichtinval goed gestaan.
Hoop dat je wat aan deze comment hebt, anders heb ik er voor niets zo lang over gedaan:P Blijf oefenen!
Alkan_GS
16/05/2011, 17:19
Ik zal weer met een superuitgebreide comment komen, want je hebt zeker potentie;)
-Render totaal verkeert geplaatst, had je beter net ietsje aan de linkerkant van het midden moeten plaatsen.
-Kleuren passen niet, de kleuren van de textures, BG en render matchen niet. De blending textures had je beter felblauw gemaakt (je kan kleuren aanpassen d.m.v. CTR + U) en de BG had dan wel gepast, misschien iets meer richting de grijze kant, maar dat is mierenneuken
-Tekst is te saai en niet geblend. Je had beter een strak font (Bifurk of BigUglyFatCow) en een sierfont (JaneAusten of Rennassaince (of hoe je het ook schrijft)) kunnen gebruiken.
-Je had de render beter kunnen blenden, ik denk dat een een lichtblauwe kleur goed had gestaan. Misschien had je het gezicht van de het lichaam van de render (dus niet het shirt) in B/W kunnen maken. Een render plaatsen, render dupliceren, bij de onderste Ctr + Shift + U doen en het gezicht en lichaam (dus niet het shirt) van de bovenste uit gummen
-BG is een beetje saai
-Misschien had een grote lichtinval goed gestaan.
Hoop dat je wat aan deze comment hebt, anders heb ik er voor niets zo lang over gedaan:P Blijf oefenen!
Even een paar dingen:
Zelf had ik eerst de lichaam ingeblend met lichtblauwe cristallen (waren rare dingen) maar ik vond het niet mooi staan. Over de BG: Ik dacht ook om iets anders te doen, maar zo was het in de tutorial en ik liet het zo staan. Ook dacht ik zelf aan een lichtval, maar het stond niet mooi doordat de Barca-logo groot is.
Ik wilde de Bara-logo vervangen door de stadion van Barca, Camp Nou, maar ik kon geen mooie foto van Camp Nou vinden.
Hier heb je een bruikbare foto;)
http://img688.imageshack.us/img688/8758/campnout.jpg
alleen nog even desature'en (B/W maken)
Alkan_GS
17/05/2011, 14:59
Wat bedoel je met '' desature'en '' ?
Het zwart wit maken van een foto in Photoshop. CTRL+SHIFT+U
Alkan_GS
17/05/2011, 15:35
Wilt iemand deze afmaken?
http://i54.tinypic.com/11b2ko6.png
Ik niet, je had trouwens het stadion op een lager opacity moeten zetten, dan Messi boven het stadion;) Nu is Messi niet goed geplaatst. Die had je trouwens ook al in kunnen blenden. :)
Alkan_GS
17/05/2011, 18:21
@David^
Ik heb hem gepost zodat iemand het mooi afkan maken;)
http://www.fifabenelux.com/forum/showthread.php?t=8191&page=27
Alkan_GS
18/05/2011, 15:49
Heeft iemand een geschikte foto van Amsterdam Arena die ik in een signature kan verwerken?
Zoek eens op Amsterdam Arena bij google en dan op formaat 'Groot'.
Alkan_GS
18/05/2011, 16:10
Ik kan geen mooie/goede vinden.
http://lh3.ggpht.com/_TJwfFLPl_jk/SLHDLV0g8vI/AAAAAAAAElk/ZCv0oLce8XI/DSC01896.JPG
Alkan_GS
20/05/2011, 22:04
http://i53.tinypic.com/jtql2p.png
Een nieuwe van Arda Turan....
Het gaat op zich wel steeds beter, maar hier nog wat puntjes waar je op moet letten:
-Render plaatsing is slecht, zou je meer aan de rechterkant moet doen
-Sommige textures lopen door de render heen (die streep op zijn buik bijvoorbeeld)
-BG had je beter één kleur kunnen maken
-Het formaat van de sig is niet echt mooi, probeer met 160 (hoogte) x 450 (breedte)
-Render had je rond de schouders wat kunnen smudgen
-Tekst moet echt beter, maar dat ik ook mijn probleem. Je kan beter 1 strak font nemen (Bifurk of Big Ugly Fat Cow) en een sierfont (JaneAusten of Rennassaince). Daarna de tekst nog wat inblenden met textures of clippings.
-Misschien eens een rustiger BG, ze zijn allemaal ongeveer hetzelfde en zo wordt het een beetje saai
Alkan_GS
21/05/2011, 10:06
Hoe moet je dan 'smudgen'?
Met de smudge tool. Daar bij kun je de instellingen daar van veranderen door naar je Brush window te gaan.
Alkan_GS
21/05/2011, 16:54
Kan je het iets beter uitleggen, Justin'?
Je selecteert de smudge tool. De rest moet je even googelen; 'Smudge instellingen Photoshop'. Krijg je er wel een tutorial over.
Alkan_GS
23/05/2011, 16:28
Kun Aguero:
http://i53.tinypic.com/hult74.png
Zelf vind ik hem gelukt en rustig....
Hij is niet echt top, maar je gaat zeker vooruit;)
-Render is te klein, had rustig met zijn hoofd een stukje over de bovenste rand mogen komen (dan zie je dus een stukje van zijn hoofd niet meer);)
-Het geheel is behoorlijk blurry (vaag)
-De BG is opzich wel aardig gelukt, maar die light linksboven leidt de van de render af.
-De render is onder goed geblend, maar boven zou je de schouders iets meter kunnen blurren, of blenden met clipping masks
-De tekst is niets, sorry dat ik het zeg, maar die moet vele malen beter. Gebruik eens een strak font zoals ik al eerder zei, en een sierfont. Heb ik allemaal al ns gezegd.
-Je had iets meer diepte kunnen creëren door de zijkanten wat donkerder te maken. (Nieuwe laag, met een zwarte softbrush de zijkanten zwart maken, de layer op 'zwak licht' of 'bedekken', en dan een beetje spelen met de opacity.
-Een lichtinval had hier erg mooi gestaan.
+Renderblending is best goed (vooral de onderkant)
+Rendereffecten zijn ook prima (behalve het blurry gedeelte:P)
+De BG ziet er goed uit.
Hoop dat je hier wat aan hebt. KIU
Alkan_GS
23/05/2011, 16:52
Ik heb best erg moeite met de tekst, het is vrij lastig...
Ken ik hoor;) Probeer wat tutorials te volgen;) Ik heb er ook 1'tje gemaakt. Weet niet of je er iets aan hebt, maar ik vind hem zelf wel mooi in sommige style sigs.
Alkan_GS
23/05/2011, 17:05
Laat die zien, die je hebt gemaakt. Ik zou hem graag willen zien.
http://www.fifabenelux.com/forum/showthread.php?t=13190
Hier heb je de link;), is niet heel moeilijk, hoop dat de tut ook goed te volgen is:P
Alkan_GS
23/05/2011, 19:11
Eerlijk gezegd kan ik dit niet aan. Ik begrijp niet alles, bijvoorbeeld Bauhaus ofzo. Het is voor mij nog uitpuzzelen. Maar toch bedankt.
Bauhaus is een font (lettertype). Als je in de balk waar het lettertype staat moet je ipv dat font Bauhaus intikken;) Dan krijg je Bauhaus als lettertype.
Alkan_GS
01/07/2011, 21:16
http://i56.tinypic.com/23suc6w.png
Moet inkomen en heb wat anders geprobeerd.
Ziet er wel grappig uit, een keer wat anders. Maar de kleuren zijn te fel, zijn gezicht en arm zijn te oranje/geel.
Effecten rond hem vind ik wel goed. De tekst verpest het een beetje. KIU!
Alkan_GS
01/07/2011, 21:31
Ziet er wel grappig uit, een keer wat anders. Maar de kleuren zijn te fel, zijn gezicht en arm zijn te oranje/geel.
Effecten rond hem vind ik wel goed. De tekst verpest het een beetje. KIU!
Ja, ik dacht ik maak iets anders. En het is best moeilijk om iets te maken na een tijdje.
Formaat is leuk, rest valt me tegen.
- Hoeken zijn wit ipv doorzichtig
- Contrast is veel te hoog
- Tekst is saai
- Texture aardig, maar niet meer dan dat
Alkan_GS
02/07/2011, 15:46
http://i55.tinypic.com/2lj29v6.png
1) Ik had geen zin meer op hem te finishen
2) Als je goed kijkt zie je dat de BG van Thom' is (van die tutorial)
3) Als ik hem nog mooi finish denk ik dat dit toch wel mijn mooiste sig is die ik ooit heb gemaakt
Dit nog niet zo goed:amuse:
BG had ik meer de kleur van de render gemaakt. Niet ingeblend. Die textures(lijnen onderin en lightnings) die je erin zet zijn niet goed geplaatst. Die lightnings had je op de voorste render moeten doen, niet erachter. Linkerkant is wel leeg zo, had je nog een tekst kunnen doen om wat op te vullen. KIU! Blijf oefenen en tutorials volgen.^^
Alkan_GS
02/07/2011, 15:54
Dit nog niet zo goed:amuse:
BG had ik meer de kleur van de render gemaakt. Niet ingeblend. Die textures(lijnen onderin en lightnings) die je erin zet zijn niet goed geplaatst. Die lightnings had je op de voorste render moeten doen, niet erachter. Linkerkant is wel leeg zo, had je nog een tekst kunnen doen om wat op te vullen. KIU! Blijf oefenen en tutorials volgen.^^
Achja weet je ik doe niet echt moeite ervoor, ik maak signatures voor de lol. De linker kant, ja het is leeg, maar ik moet hem ook nog finishen he.
Heb aan Blakka niet veel meer toe te voegen, maar als ik jou was zou ik nog wat tutorials volgen. Daar leer je echt heel veel van, aangezien je de basistechnieken nog niet helemaal onder de knie hebt. Daarna kan je meer zelf gaan proberen en dat zal even moeilijk zijn, maar je kunt het.
Succes!
Alkan_GS
02/07/2011, 18:56
Net een tut gevolgd op Youtube, outcome:
http://i54.tinypic.com/sgsqrm.png
Niet zoooo mooi, dat weet ik maar de tut zelf was niet echt moeilijk, binnen 15 minuten gemaakt :xd:
Hij is al veel beter dan de vorige, maar het kan nog beter (wat je zelf ook weet). De BG is op zich best goed, maar de kleur matcht niet bij die van de render. Je had de BG beter grijs kunnen maken of anders groenig. De diepte in de BG is wel goed, evenals de gebruikte textures. De kleur verpest het gewoon, dat is zeer jammer. De render is ook nog niet echt goed ingeblend. Je had een paar mooie lighttextures moeten gebruiken, dat zou bij deze render erg goed staan (mits je de BG grijs of groenig maakt). Ook had een mooie lightsource niet misstaan. De tekst moet je echt hard aan werken. Dat ding eronder moet sowieso al weg;) Ook had je de tekst wat moeten blenden, misschien met een paar witte dots en de opacity iets lager zetten. Dan kan je het laatste nog even doen met een smudge. Alles bij elkaar kan die nog beter, maar je gaat wel vooruit. Blijf je best doen, dan lukt het wel.
Succes!
Alkan_GS
05/07/2011, 16:06
Ik zocht op Google een tut en kwam op een site uit Amerika ofzo:P Dat boeit even niet, hier mijn uitkomst:
http://i56.tinypic.com/30cws9x.png
Aardig geslaagd (in mijn ogen), alleen vind ik de linker kant een beetje lelijk.
Je gaat vooruit, maar je moet kijken bij welke style hoe je hem in moet blenden. Bij deze style had je het beter met lights kunnen doen, zodat er iets meer power in komt. Nu is die een beetje saai. De BG is niet echt goed, hij is erg leeg en er zit totaal geen diepte in. Beter had je de duplicate van de render weggelaten en nog een paar zieke grunge textures in de BG geplaatst. De diepte had je kunnen doen door op het laatst een apply image layer te maken en die zwart-wit te maken (crt+shift+U) en die layer dan op softlight zetten. De render is niet echt heel goed geplaatst, hij moest iets verder naar links, want die is nu echt heel erg leeg. Zoals ik al zei kon je de render op de schouders beter blenden met lights, dan kon je zijn zij-en een beetje smudgen. Probeer ook een keer wat met de instellingen te klooien, want volgens mij gebruik je elke keer dezelfde instellingen. De tekst kon wel erger, maar is nog niet helemaal goed. Je had de tekst iets meer kunnen blenden, met een paar kleine textures had die er een stuk mooier uit gezien.
Thom heeft eigenlijk alles al genoemd. Maar voordat je een tutorial gaat volgen kijk eerst of het een mooie uitkomst is, want deze twee vind ik nou niet echt bijzonder (mooi).
Alkan_GS
05/07/2011, 17:28
Thom heeft eigenlijk alles al genoemd. Maar voordat je een tutorial gaat volgen kijk eerst of het een mooie uitkomst is, want deze twee vind ik nou niet echt bijzonder (mooi).
Ik wilde gewoon even een tut volgen zodat ik meer te weten zou kom over Photoshop CS5 (hoe het in elkaar zit enzo, ik weet niet alles erover).
Alkan_GS
07/07/2011, 21:18
Uitkomst van een tut:
http://i51.tinypic.com/mbsnf6.png
Ben er niet echt tevreden over
Begrijpelijk.:P Oftewel is het een slechte tut, oftewel heb je hem niet goed uitgevoerd. Bg is maar zwakjes. Het is te eentonig. Je render ziet er op zich al vrij LQ uit en niet echt geplaatst. Je hebt hem wel goed geblend. Je second render vind ik er maar gewoon bij staan. Ik mis wat lightnings en de tekst. Je rechterkant is echt te leeg.
Persoonlijk had ik de render rechts geplaatst en dan links een vette tekst.;)
Ik heb al beter gezien van jou Alkan.
Alkan_GS
07/07/2011, 21:29
Begrijpelijk.:P Oftewel is het een slechte tut, oftewel heb je hem niet goed uitgevoerd. Bg is maar zwakjes. Het is te eentonig. Je render ziet er op zich al vrij LQ uit en niet echt geplaatst. Je hebt hem wel goed geblend. Je second render vind ik er maar gewoon bij staan. Ik mis wat lightnings en de tekst. Je rechterkant is echt te leeg.
Persoonlijk had ik de render rechts geplaatst en dan links een vette tekst.;)
Ik heb al beter gezien van jou Alkan.
Veel kon ik er niet van maken, zo was het op de tut. Ik heb nu wel geleerd hoe je met clippermask (ofzo) kan werken. Ik heb een boel geleerd, alleen, ja de tut was gewoon eentonig:P
Alkan_GS
09/07/2011, 21:41
*dubbel*
Heb een beetje gekloot met Photoshop:
http://i51.tinypic.com/2rym3it.png
Dus zonder tut.
Niet echt heel onaardig, maar de uitvoering kon beter. De BG had iets lichter gemogen, dat had wel nice gestaan. Ook kon het rond de render nog iets lichter. De render is goed geplaatst, maar niet goed geblend. Je had hier wel wat clippings kunnen gebruiken denk ik zo. Ook een paar vette lightnings hadden vet gestaan. De tekst valt tegen, hij past totaal niet bij de rest van de sig. Je had beter een lichtere kleur kunnen kiezen en ook een ander font. Je had hem ook iets beter moeten blenden.
Alkan_GS
09/07/2011, 22:07
Niet echt heel onaardig, maar de uitvoering kon beter. De BG had iets lichter gemogen, dat had wel nice gestaan. Ook kon het rond de render nog iets lichter. De render is goed geplaatst, maar niet goed geblend. Je had hier wel wat clippings kunnen gebruiken denk ik zo. Ook een paar vette lightnings hadden vet gestaan. De tekst valt tegen, hij past totaal niet bij de rest van de sig. Je had beter een lichtere kleur kunnen kiezen en ook een ander font. Je had hem ook iets beter moeten blenden.
Ik wou ook een andere font alleen me pc bleef telkens haken, dus ik dacht ik maak het wel af. :P
Ik heb ook een beetje ermee gekloot, ik weet iets meer hoe het in elkaar zit, thnx voor je comment.
Render ziet er heel erg 'Dragonball Z'-achtig uit en is niet goed ingeblend (opgeplakt). Font vind ik super vet en mooi staan. De BG is ook goed gelukt.
Bg ziet er oke uit. De render is goed gekozen en mooi geplaatst, maar de blending is wat matig. De tekst vind ik ook er niet echt bij passen. Ben benieuwd naar je volgende sig.:)
Alkan_GS
12/07/2011, 15:20
Mijn eerste ava die ik ooit heb gemaakt:
http://i51.tinypic.com/2usa45s.png
Vind ik wel goed voor je eerste keer, KIU!
Gilardino
12/07/2011, 15:32
niet slecht man kleuren zijn niet slecht maar kunnen beter KIU man
Ziet er degelijk uit.KIU!
Matthijs
12/07/2011, 15:47
Ziet er heel goed uit voor je eerste ava!^^ KIU!
Stock mocht best wat groter.;) Ook kon je nog wat meer doen met de kleuren. Hop met die tuts.^^
Alkan_GS
12/07/2011, 20:47
Stock mocht best wat groter.;) Ook kon je nog wat meer doen met de kleuren. Hop met die tuts.^^
Dit was een proefje, ik wilde kijken of ik het wel leuk vond op ava's te maken, anders zou ik doorgaan met sig's maken.
Alkan_GS
13/07/2011, 16:44
Nieuwe ava:
http://i56.tinypic.com/24oyatk.png
Heb een beetje met kleuren gespeeld.
Ziet er wel goed uit, al zijn de kleuren een beetje te donker.
Alkan_GS
14/07/2011, 12:03
New:
http://i54.tinypic.com/14ukoc5.png
Alkan_GS
14/07/2011, 17:48
No commentos?
No commentos?
Praat Nederlands en je hebt dat ding 6 uur geleden pas geplaatst.
Ik vind de stock erg lelijk en hij oogt ook een beetje LQ. Die dingen bij zijn arm zijn best vet in mijn optiek. KIU!
Ik vind de stock erg lelijk en hij oogt ook een beetje LQ. Die dingen bij zijn arm zijn best vet in mijn optiek. KIU!
Dit is toch helemaal niet erg? Je begrijpt wat 'ie bedoeld..
Alkan_GS
14/07/2011, 18:13
Kom op, het was maar een grap :xd: en ik weet amper of dat woord bestaat :P
Nieuwe:
http://i56.tinypic.com/2zjc32e.png
Matige ava, net als de vorige.
1. Stock is slecht gekozen, en te klein gemaakt. De kleuren zijn wel aardig, maar die 20 dotjes rond zijn zij staan voor geen meter. Het contrast kon wat hoger en er kon ook een lichtinval bij.
2. Stock is te klein. De kleuren konden iets beter en de lichtinval staat niet mooi. Je had beter voor een 'normale' lightsource kunnen gaan.
Je mag trouwens je bericht pas na twee dagen 'omhoog werken', dat staat in de regels.
Alkan_GS
18/07/2011, 19:24
Dus, ik zit in een clan (Black ops), ze vroegen aan iedereen: Wie kan een mooi logo maken. Dus ik vond het wel leuk om een soort van logo te maken. Onze clan heet: 4D, ze wilde perse die 3d bril dus die moest er wel bij.
http://i51.tinypic.com/25auiqc.png
Ik vind hem niet slecht.
(ps. die 3D bril heb ik zelf gecut/gegumt)
Hij is vrij saai. 1 BG layer, 1 tekst layer, een streep erdoor en nog een brilletje erbij. Probeer wat meer ermee te doen.
Alkan_GS
18/07/2011, 21:10
@Thom
Idd, het is een simpele logo, maar de clan leider wilde het zo hebben :D
Ik vind hem best vet. Het lettertype is erg mooi en past goed bij BO, die bril is mooi gemaakt. Er mist echter nog wat lichtinval oid. Succes.
Ten eerste: Haal je BG layer eens weg, dan zie je dat je logo eigenlijk niet zo heel goed is opgebouwd.
Ik had een andere kleur gekozen voor je font (die wel redelijk is gekozen) zodat het een wat stoerder uiterlijk krijgt. De licht streep had ik wat kleiner gemaakt en de bovenkant ervan gewoon weg gehaald, ziet er namelijk niet mooi uit. De bril had ik iets groter gemaakt en een stukje van de onderkant van de tekst laten overlappen. Nu hangt het er maar aan; Je tekst zou ik trouwens ook recht laten staan.
Alkan_GS
23/07/2011, 13:19
Begin van Blakka:
http://i1204.photobucket.com/albums/bb404/BlakkaBlakka/MichaelBallackSignature.png
Mijn stukje:
http://i55.tinypic.com/2a64by8.png
Ik kon er geen tekst bij zetten, mijn Photoshop deed raar :S
Alkan_GS
10/08/2011, 15:15
Begin van Blakka:
http://i1204.photobucket.com/albums/bb404/BlakkaBlakka/MichaelBallackSignature.png
Mijn stukje:
http://i55.tinypic.com/2a64by8.png
Ik kon er geen tekst bij zetten, mijn Photoshop deed raar :S
Geen reacties?
Ik vind Blakka's deel mooier. Het gezicht in kleur staat niet mooi bij de rest. Eigenlijk heb je alleen de diepte verbeterd, en de textures op zijn schouders iets beter gemaakt.
Alkan_GS
10/08/2011, 22:16
Van een tut, deels eigen inbreng deels van een tut:
http://i52.tinypic.com/2w69d3r.png
EDIT: Ik zie nu pas dat mn render LQ is
Render is gewoon slecht: LQ, niet ingeblend en heeft iets (wit) dat ontzettend lelijk is op de rechterarm.Achtergrond vind ik te eenvoudig met een paar textures net zoals de tekst te standaard is gebleven.
Bij die collab vind ik het jammer dat je niet meegaat in de stijl om het gezicht in grijstinten te houden. Zijkanten zijn iets te donker gemaakt terwijl je in mijn ogen nog wat meer diepte had kunnen toevoegen in de achtergrond.
Probeer wat meer aandacht aan je grafische creaties te besteden en pas te posten als je niet meer verder komt of 'em echt goed vindt. Hetzelfde geldt bij tutorials: bekijk eerst of de uitkomst mooi is, je de tutorial helemaal snapt, uitkomst bij jou signature zou kunnen passen en met name of je snapt wat je nou daadwerkelijk met bepaalde functies aan het doen bent.
Succes verder:)
Alkan_GS
12/08/2011, 22:43
Mijn eerste render ooit:
http://i54.tinypic.com/2h2lhxy.png
Ik denk niet dat iemand hem wilt gebruiken, maar wil je hem toch gebruiken laat een thanksje achter ;)
Ik zal binnenkort ook een logo maken waaraan je kunt zien dat de renders niet fake zijn maar van mij :D
Prima render voor je eerste. Wel op een aantal plaatsen nog wat hoekig. Haar kon beter. Had je beter kunnen smudgen. Maar dat leer je nog wel als het goed is. De vingers vind ik opvallend goed voor een eerste render. Complimenten daarvoor!
Maar een goede eerste render hoor!
Alkan_GS
12/08/2011, 22:52
Idd, er zijn een paar hoekige plekken die ik op photoshop niet zag. Bedankt voor je comment!
Alkan_GS
12/08/2011, 23:20
Nog een rendertje maar:
http://i51.tinypic.com/14l6838.png
Z'n hoofd is niet perfect gelukt maja.
Alkan_GS
13/08/2011, 00:50
*dubbel*
Onder tussen nog 2:
http://i51.tinypic.com/2d6to5u.png
Deze krijgt morge een update voor zn haren
http://i54.tinypic.com/dfdpaw.png
Deze vind ik geslaagd, behalve zijn rechter hand.
Bedankjes voor de moeite. Soms nog hoekig en haren kunnen beter.
Je moet ze opslaan als .PNG, zo heeft niemand er wat aan. Ook zijn ze erg hoekig, en ben je bij sommige nog randjes vergeten weg te cutten.
Alkan_GS
13/08/2011, 12:11
Ik sla ze ook op als PNG
Alkan_GS
13/08/2011, 12:32
Update van Kuyt (haren)
http://thumbnails53.imagebam.com/14482/367baf144818148.jpg (http://www.imagebam.com/image/367baf144818148)
Nieuwe Eto'o:
http://i53.tinypic.com/2qlqts7.png
De stock is bij Eto'o niet erg goed gekozen, ook zitten er weer erg veel hoekjes aan.
Alkan_GS
13/08/2011, 12:56
Even een vraagje tussendoor: Mag je in grafisch gedeelte (van je eigen topic) dubbelposten, zodat mensen kunnen zien dat je een nieuwe creatie hebt gemaakt?
Ligt eraan, als het een paar dagen geleden is zou het van mij wel mogen (weet niet wat de anderen er van denken), maar niet als het een uurtje na de vorige creatie is.
Alkan_GS
13/08/2011, 13:31
Isgoed, ik twijfelde nog een beetje.
EDIT:
http://thumbnails10.imagebam.com/14483/7fe2f6144829812.jpg (http://www.imagebam.com/image/7fe2f6144829812)
Alkan_GS
13/08/2011, 19:33
New:
http://thumbnails24.imagebam.com/14487/fb714b144869357.jpg (http://www.imagebam.com/image/fb714b144869357)
Waarom geen reacties? Ik verwacht wel een reactie:amuse:
Mensen gaan niet 5 keer op een dag een reactie posten in jou topic:suspicious:
Alkan_GS
13/08/2011, 19:39
Bedankt voor je compliment :)
Graag gedaan, t was bijna geen moeite.
Alkan_GS
13/08/2011, 19:42
Yeah! Nog een comment.
On: De foto die ik zie is niet mooi en is LQ, misschien ligt dat aan mij of hebben meerdere dit?
Off: Ga niet na elke reactie die je krijgt typen dat je blij bent met dát je er een krijgt! Dit komt namelijk erg kinderachtig over en is voor ons erg irritant!
Bvd !
Alkan_GS
14/08/2011, 14:59
http://thumbnails33.imagebam.com/14499/f4062e144985170.jpg (http://www.imagebam.com/image/f4062e144985170)
New
Je logo is hetzelfde als de stock, niet van hoge kwaliteit.
Cut is wel aardig.
Alkan_GS
14/08/2011, 17:56
Die logo boeit me niet, ik heb het gewoon als sier bij gedaan :P
Alkan_GS
15/08/2011, 23:27
Ik heb veel tijd besteed aan deze, mn nek doet zelfs pijn erdoor:P. Hier de render van Van der Vaart:
http://thumbnails50.imagebam.com/14523/e6d27f145224466.jpg (http://www.imagebam.com/image/e6d27f145224466)
Ik ben tevreden, heeft iemand nog een stock die ik kan cutten?( een stock die gecut moet worden)
Ik ben mn logo erbij vergeten, moet er een update bij komen met mn logo?
Cut is goed, maar met deze stock niet erg bruikbaar.
Alkan_GS
15/08/2011, 23:41
Hebben er nog mensen die renders nodig hebben (maar dan moet je wel een stock hebben), want ik kan namelijk niet goede stocks vinden, en ik kan je dan nog helpen.
Je cuts worden steeds beter! Deze?
http://img200.imageshack.us/img200/7682/mees15.jpg
Alkan_GS
16/08/2011, 12:33
Ik zal zo wel ff kijken wat ik ermee kan doen. :)
Ik zou de feather wel wat lager zetten als ik jou was;)
Een erg geblurde rand krijg je om je render.
Alkan_GS
16/08/2011, 13:20
Wat is feather?:embarrest:
Voor VoetbalBram :
http://thumbnails27.imagebam.com/14534/ad03f9145330293.jpg (http://www.imagebam.com/image/ad03f9145330293)
Als je wilt maak ik een V2, met verbeterde haren
Dankjewel! En de feather is als je bij het cutten op make selection drukt staat er feather radius. En voor goede stocks:
http://www.soccer-graphics.nl/forum/showthread.php?t=31522
Daar zitten goede HQ stocks in (In de packs).
Alkan_GS
16/08/2011, 20:43
Oww dat mijn feather staat op 0,2 is dat goed? Een gast op SG zei dat dat goed is.
Nog requests?
Alkan_GS
17/08/2011, 19:13
Niet echt tevreden, ook een beetje logisch ik moet inkomen, heb een tijdje alleen maar gerenderd:
http://i56.tinypic.com/ke7k7n.png
EDIT: Het ik zie nu pas dat het LQ is, en ja ik sla het op als PNG
Als je een nieuw document opent staat je resolutie dan wel op 300?
Voor de rest, verkeerde stockplaatsing en grootte. Tekst is niet mooi, kleuren zijn wat raar.
Je kunt wel beter, even inkomen dus.
Alkan_GS
22/08/2011, 21:38
http://thumbnails46.imagebam.com/14624/377cf1146235112.jpg (http://www.imagebam.com/image/377cf1146235112)
Haren zijn niet echt goed, linker kant nog wel, mar de rechter kant van de haren :sick:
Ik vind de indeling niet echt goed, teveel zwart. & waar zijn de lichteffecten?
Hulk Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Dit is geen avatar maar een render. Die hoort zo te zijn aangezien het in een thumbnail is geupload. :xd:
Verder aardige cut. Aan de linkerkant zie ik nog wat kleine randjes. Haren zijn redelijk. Kon beter vooral aan zijn rechter kant wat je zelf al aangaf.
Alkan_GS
22/08/2011, 22:29
Ik vind de indeling niet echt goed, teveel zwart. & waar zijn de lichteffecten?
Klik is op die render :xd: Fail :P
Ah, OK. Ik zal me er de volgende keer buiten houden. :xd:
Arometix
22/08/2011, 22:29
Ik vind hem wel mooi, maar ik zal hem niet gaan gebuiken door de haren, sorry..
Alkan_GS
25/08/2011, 18:52
Lang tijd geen sigs gemaakt, van een tut:
http://i51.tinypic.com/2vinmvd.png
Niet goed, dat zie je, ik moet gewoon inkomen.
Alkan_GS
25/08/2011, 23:14
*dubbel*
Nieuwe:
http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/4/138767.png (http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=109321)
Ik kom niet verder:(, als iemand wilt finishen zie collab topic.
De eerste vind ik best leuk. Mooie font en de plaatsing van de renders spreekt mij ook aan. De renders zijn echter niet goed geblend, waardoor ze er erg opgeplakt uitzien.
De tweede vind ik enorm lelijk. Dat logo links is leuk bedacht, maar de render is veel te klein en is slecht geplaatst. Daarnaast vind ik de font veel te groot en ook nog eens lelijk. Nee, dit is hem niet.
Keep it up. :)
Alkan_GS
26/08/2011, 16:17
Bedankt voor je reactie!
---------------------------------------------
Ben best tevreden, van een tut:
http://i52.tinypic.com/igvqy8.png
Ik ben geen fan van een border, maar de zijkanten zagen er LQ uit.
Dit keer meer reacties?:amuse:
Slechte sig, de BG gaat nog wel, al kon er iets meer diepte in, de zijkanten had je iets geleidelijker donkerder moeten maken, dan verlooopt de overgang iets gemakkelijker. De render is wel leuk gekozen, maar de duplicate staat niet en de blending is gewoon slecht.
Jij kan beter Alkan!
Alkan_GS
26/08/2011, 16:23
Ik vind hem juist heel goed :xd:
Bedankt voor je comment.
Alkan_GS
28/08/2011, 12:31
Collab met Thom':
http://www.fifabenelux.com/forum/showthread.php?t=12706&page=67
Thom heeft er afschuwelijk veel aan veranderd. Dat noem ik geen Collab meer. Hij heeft 80% van jou dingen weggehaald alleen is de render gebleven volgens mij. Ik ga zijn deel niet beoordelen maar die van jou wel.
Leuker render gekozen en goed geplaatst.Tekst vind ik minder en het is beide er gewoon lijkt wel opgeplakt. Moest je blenden. en de render is Fernando Llorente die speelt bij Atletico Bilbao en niet bij Atletico Madrid zoals jij daar hebt staan. De BG past totaal niet bij de render zelf . Totaal verschillende kleuren, kon je net zo goed gewoon rood maken. Stadion(?) mocht in een lager opacity want je ziet duidelijk het veld in het ''bege'' .
Niet echt een geslaagde begin Alkan. Jij kan beter. KIU!
Alkan_GS
28/08/2011, 12:58
Idd, het moest Atletico Bilboa zijn, ik maakte een fout.
Kleuren passen toch wel redelijk? En het is een collab, dat betekend niet dat ik een hele sig moet maken, met een collab moet je gewoon een begin maken en iemand moet het finishen. Als ik de stadion erbij had gezet had hij niks te doen, dan had ik het grote deel al gedaan en dat noem ik geen collab.
Thnx voor je reactie!
Alkan_GS
28/08/2011, 22:22
Net een tut gevolg op SG, outcome:
http://i54.tinypic.com/jjpnhw.png
Ben zeer tevreden.
Tut heel goed gevolgd Alkan. Maar wat ik zelf vind (weet dat t anders in de tut staat hoor) is dat je hem beter iets hoger en iets minder breed kunnen maken.
Alkan_GS
28/08/2011, 22:28
Bedoel je de afmeting? Dat vind ik ook, maar dat licht aan de tut.
Ja weet ik hoor, vandaar ook: 'ik weet dat t anders in de tut staat hoor'. Maar ik denk dat dat mooier is, met iets andere afmetingen.
Ik vind wel redelijk gemaakt. Goede lengte&breedte. Alleen ik vind de tekst iets minder. David en Argentinië kan je bijna niet zien . En de font bij ''silva'' vind ik iets minder. KIU!
Alkan_GS
28/08/2011, 22:43
Thom' : idd, je hebt gelijk
'Mehmet ; Thnx voor je reactie
Alkan_GS
11/09/2011, 11:23
Heb geprobeerd om 'De Gea' af te maken, uitkomst:
http://i54.tinypic.com/2clkyq.png
Alkan_GS
12/09/2011, 17:32
*dubbel*
http://i51.tinypic.com/2rh33vp.png
Tut gevolgd van Thom (Ribery tut)
Ben best tevreden. Alleen is ie donkerder.
Ik vind de kleuren juist wel mooi, alleen iets te donker wat je zelf zegt inderdaad. Stock is leuk gekozen en goed geplaatst, misschien had een kleine lightning op de rechterschouder gekund?
Mooie avatar, ga zo door!
EDIT:
Signature vind ik niet zó, de BG is wel leuk gedaan met die dots en het stadion die overigens op prima opacity is. De render ben ik alleen niet zo kapot van.. vormt niet echt een geheel met de achtergrond en het gezicht oogt een beetje overbelicht. Tekst ziet er strak uit.
Alkan_GS
12/09/2011, 18:49
Meer reacties?
Een vraagje, waar kan ik die texture vinden die je bij je Xavi 'wallpaper' op pagina 5 gebruikt?
Best leuke avatar. Gezicht is in mijn optiek een beetje overbelicht en op bepaalde punten is het wat te donker, maar ik vind hem best mooi. Keep it up. ;)
Maak eens een apply image layer en zet deze op screen. Moet je even kloten met de opacity en het gezicht uitgummen;)
Alkan_GS
13/09/2011, 13:59
Thom'
Zal het doen.
Luuk,
Hier de texture:
http://i56.tinypic.com/2hmdbvs.jpg
Alkan_GS
13/09/2011, 15:17
Nog even een V2:
http://i51.tinypic.com/2yjo3g9.png
V3:
http://i55.tinypic.com/nyts2o.png
Ik zie geen verschil:noworry:
Alkan_GS
13/09/2011, 15:47
Je ziet het niet echt, maar er 't is lichter.
V3 is beste, kleuren zijn hier het best en het is ook wat lichter;)
Perfect, een lichtinval is hier ook totaal niet nodig.
Alkan_GS
17/09/2011, 14:33
VoetbalBram's star:
http://i56.tinypic.com/c6ys9.png
Mijn matige finish:
http://i56.tinypic.com/4rbx1t.png
Slecht gefinisht, collab met VoetbalBram.
Het was alleen met mij ;)
Mijn deel:
http://img402.imageshack.us/img402/6624/nasrisig.png
Thanks voor de collab ;)
Alkan, je hebt er een beetje weinig mee gedaan.
Kleur van de achtergrond had je beter grijs gemaakt. Het verloop van zwart van rood kon iets vloeiender. Lights op de schouders zijn veel te dof, voor de rest is die amper verwerkt. Tekst is echt slecht, font is erg lelijk. Kleur van zijn gezicht is ook veel te licht en de lichtinval in mijn ogen niet zo mooi.
Alkan_GS
17/09/2011, 16:20
Alkan, je hebt er een beetje weinig mee gedaan.
Kleur van de achtergrond had je beter grijs gemaakt. Het verloop van zwart van rood kon iets vloeiender. Lights op de schouders zijn veel te dof, voor de rest is die amper verwerkt. Tekst is echt slecht, font is erg lelijk. Kleur van zijn gezicht is ook veel te licht en de lichtinval in mijn ogen niet zo mooi.
Ik ben het met jullie eens, zeer matige finish van mij. (ben er zelf ook niet tevreden hoor)
Alkan_GS
17/09/2011, 21:59
Heb 't opnieuw geprobeerd:
http://i53.tinypic.com/2zqyn7s.png
Over de tekst ben ik niet echt blij, voor de rest best wel.
Ik vind het nog steeds niet geweldig. Lightnings op zijn schouder staan wel mooi. BG is veel te rood.
Gebruik Selective Colors om je kleuren een beetje aan te passen. Tekst is niet mooi, past er ook niet bij met dit font. Die texture(?) voor z'n buik linksonder vind ik ook niet echt mooi. Zijkanten zijn wel netjes donker. KIU!
Alkan_GS
24/09/2011, 07:58
Collab met VoetbalBram & Gilardino:
Begin Gilardinho:
http://i53.tinypic.com/29wx3ic.png
Middenstuk van mij:
http://i53.tinypic.com/21brfhc.png
Finish VoetbalBram:
http://i56.tinypic.com/28qqnue.png
We wisten de naam van de voetballer niet dus we hebben geen tekst erop gezet.
Hij is te blauw geworden, wat zeker jammer is. Voor de rest ziet het er wel netjes uit, maar de kleur blauw vind ik op het eind ook niet echt mooi meer. Ik hoop dat iedereen er wat van heeft geleerd.
TIP: Gebruik altijd een render waar je de naam van weet.
Die speler is Renato Augusto van Bayer Leverkusen. ;)
Alkan_GS
Alkan_GS
24/09/2011, 08:27
Thnx voor de reactie's.
Meer?
Goede collab. Het blauwe is, zoals Thom al zei, niet echt goed. Ook is het handig om te weten van welke speler je een sig maakt...
Alkan_GS
24/09/2011, 18:25
Tut gevolgd op SG, mijn uitkomst:
http://i54.tinypic.com/rvdbm9.png
Tekst zuigt dood hard, maar ben tevreden
Over de tekst heb je wel heel erg gelijk. Vooral het Negredo. Rechts vindt ik de belichting niet goed/mooi. Verder een aardig goede sig!
Alkan_GS
25/09/2011, 13:59
Meer?:(
Render oogt wat LQ en je had misschien wat andere smudge-instellingen kunnen gebruiken, want deze vind ik niet zo mooi. Verder goed de tut gevolgd, al zie ik niet dat je de liquifly tool gebruikt hebt?
Alkan_GS
25/09/2011, 17:22
Ik heb de liquifly tool wel gebruikt. ;)
Thnx voor de comment.
Druiloor
25/09/2011, 17:33
Vind de BG wel mooi, maar de tekst is inderdaad niet echt mooi. Ik weet helaas nog niet genoeg om je verder te helpen, dus moet je het maar met mijn mening stellen.
Alkan_GS
26/09/2011, 17:15
Van een tut:
http://i53.tinypic.com/1zcixqd.png
Ben tevreden, alleen heb ik een andere font genomen, omdat ik die font die ik moest gebruiken niet in PS kon krijgen (pc deed stoer:P)
En owja, dat blauwe op zijn face kon ik niet weg krijgen
Arometix
26/09/2011, 17:25
Render niet goed gekozen, ik vind hem eigenlijk wel lelijk (de render), hij hoort anders om. (nu staat er SPILIHP)
De 21 maakt hij voor mij niet echt mooier, misschien had je dat weg kunnen laten.
verder is het een mooie sign :)
Jammer dat Phillips in spiegelbeeld staat... Vrij goede tut, BG is wat saaitjes.
Best goed de tut gevolgd. De tekst verpest door zijn grootheid de focal. Ook kan de blending hier beter. Zijkanten konden ook donkerder. Formaat vind ik ook wat breed.
Alkan_GS
26/09/2011, 17:29
Arometix
De rugnummer van de speler moest erbij, stond in de tut dat je 't moest doen.
Damian'
Thnx voor je comment.
VoetbalBram
Thnx voor je comment.
Bedankt voor de comments. :)!
Arometix
26/09/2011, 17:36
Arometix
De rugnummer van de speler moest erbij, stond in de tut dat je 't moest doen.
Damian'
Thnx voor je comment.
VoetbalBram
Thnx voor je comment.
Bedankt voor de comments. :)!
Ooh dan heb ik niks gezegt ;)
Druiloor
26/09/2011, 18:03
Ik vind hem best goed, afgezonderd van de render natuurlijk, zeer spijtig! Het had een mooitje kunnen worden. KIU!
Ik vind de tekst super. Prachtig! :) Jammer dat de render het dan enigszins verkloot, maar goed. Ga zo door.
Alkan_GS
26/09/2011, 19:34
Bedankt boys, dit motiveert me heel erg :)
Alkan_GS
01/10/2011, 21:02
http://i53.tinypic.com/219cscg.gif
Mn besta ava?
Zelf vindt ik deze echt heel mooi! Stockplaatsing is goed, textures, licht en alles ook!
Alkan_GS
01/10/2011, 21:04
Meer?
Arometix
01/10/2011, 21:36
Ik vind hem niet toppie, dat ik denk van: 'wow, die alkan doet het goed.'
Maar zoals je al zegt voor jou is het je beste avatar. Ik had denk ik een grotere stock gedaan, zodat je het gezicht beter ziet. (je kun natuurlijk ook de stock groter kunnen maken). maarja die keuze heb jij gemaakt ;)
Verder zijn de lights goed gekozen, en mooi gespeeld met de kleuren.
Blijf zo doorgaan! :)
Alkan_GS
01/10/2011, 21:38
Als ik de stock groter maakte dan werd 'ie LQ.
Meer?
Vind je het nou serieus nodig om na 2 minuten al te bumpen:huh:
Alkan_GS
01/10/2011, 21:57
Vind je het nou serieus nodig om na 2 minuten al te bumpen:huh:
Nope, maar als ik aan niemand vraag van wil je reageren in mn topic dan krijg ik gewoon geen comments.
Arometix
01/10/2011, 22:04
Hmm ja dan heb een te kleine stock gekozen..
Ik vind hem niet toppie, dat ik denk van: 'wow, die alkan doet het goed.'Maar zoals je al zegt voor jou is het je beste avatar. Ik had denk ik een grotere stock gedaan, zodat je het gezicht beter ziet. (je kun natuurlijk ook de stock groter kunnen maken). maarja die keuze heb jij gemaakt ;)
Verder zijn de lights goed gekozen, en mooi gespeeld met de kleuren.
Blijf zo doorgaan! :)
Goede avatar van jou doen, lichtinval is te wit.
Kleuren moeten wat aparter.
Plaatsing is origineel
KIU!
Alkan_GS
07/10/2011, 18:54
'k Heb de tut van Thom, Ribery icon gevolgd en dit is mijn uitkomst (2de keer dat ik de tut heb gevolgd):
http://i52.tinypic.com/29z5v5y.gif
Oogt lq maar daar kon ik niks aan doen sorry
Oogt inderdaad wat LQ, ook vind ik de kleuren nou niet zo super, maar dat ligt aan de tut. Ik vind bij deze stock wel een vette lichtinval passen, maar dat ligt natuurlijk ook aan de tut (daar stond haast niet over een lichtinval in).
Bedankt voor het volgen!
Alkan_GS
18/10/2011, 11:51
Heb weer de tut van Thom gevolgd, het is echt leuk om die te volgen:P :
http://i52.tinypic.com/xlw9aq.png
Fijn dat je het een leuke tutorial vind:P Hij is opzich wel aardig, alleen mijn inziens kon de stock iets groter en zijn de kleuren wat te rood geworden. Ook kon je misschien een texture plaatsen, want hij is wat saai.
Haha, 3de keer al:P Ik moet hem ook eens volgen!
On:
Je had wat meer kunnen inzoomen op de stock.
Verder vind ik het zeker een goeie ava!
Alkan_GS
22/10/2011, 20:40
Collab met Important, LFC'Stijn & Blakka:
Begin Stijn:
http://i53.tinypic.com/25tkgnm.png
Mijn deel:
http://i51.tinypic.com/25p7p0p.png
Deel van Important:
http://i51.tinypic.com/2rpqo15.png
Finish Blakka:
http://i55.tinypic.com/312bigi.png
Comments?:)
Druiloor
22/10/2011, 20:42
Het 3e deel vind ik persoonlijk de mooiste, het paars bij de laatste is voor mij niet echt mooi. Buiten de kleur lijkt ie in mijn ogen goed.
3e deel vind ik ook het beste, wel een zieke collab! De 4e vind ik een beetje té qua kleuren etc.;)
Thanks voor collab! Lijkt me best geslaagd. :)
Mooie collab, al had Alkan wel iets meer kunnen bijbrengen. Trouwens best een aardig begin van Stijn.
Start LFC'Stijn:
Is gewoon goed, BG is lekker (maar nog niet af). Goede renderplaatsing en clippings zijn ook wel nice.
Deel 2 Alkan_GS:
Slechtste deel van de collab. Je had de BG nog wat moeten aanspassen en wat meer kennen toevoegen dan een clipping en een tekst, die ik ook nog eens slecht vind.
Sorry Alkan, dat ik zo negatief ben maar dit is gewoon onder jouw niveau.
Deel 3 Important:
Dit is het beste deel. De tekst is echt heldig geworden.
De kleuren zijn ook zeker beter. Alleen is de huid van Dani Alves niet mooi geworden.
Deel 4 Blakka:
Vind in tegenstelling tot de andere hem wel verbeterd.:amuse: De BG is verbeterd en vind de kleuren ook wel wat worden. Alleen is het wat mij betreft iets te overdone.
KIU guys!
Dank voor de collab heren. Ik vind hem zeer geslaagd!
Alkan_GS
07/11/2011, 10:19
Lang tijdje niks gemaakt, en ben super tevreden:
http://i43.tinypic.com/1624ggj.png
Vette sig. BG is vet. Tekst had ik een ander font gepakt. Blending is mooi gedaan, alleen ik had hier voor een wat 'drukkere' blending gekozen.
Maar zeker een goeie sig.
KIU!
Goede sig, al had de blending wel iets beter gekund.
Ook vind ik de signature aan de kleine kant, maar dat maakt verder ook niet zoveel uit.
Ga zo door!
Matthijs
07/11/2011, 14:49
Aardige signature:
- Iets meer blending had ik gedaan.
- Erg vette BG.
- Andere font, deze is echt lelijk.
- Renderkeuze goed, maar ik zou hem iets naar rechts hebben geplaatst.
Maar echt een lekkere sig!
Ziet er voor jouw doen erg goed uit man! BG is erg goed, diepte erin ook. De render is goed geplaatst al kon die eventueel ietsje hoger en iets meer naar rechts. Blending kon iets drukker denk ik, wat vette lightnings hadden hierbij goed gestaan denk ik. Tekst is best wel slecht, daar moet je ff hard aan werken.
Alkan_GS
07/11/2011, 17:41
Als ik mn render meer naar rechts deed, was de linkerkant een beetje wittiger vanwege de BG. Bedankt voor de comments!
Alkan_GS
09/11/2011, 20:12
Collab met Stan:
Stan's begin:
http://i43.tinypic.com/2ps1v2q.png
Mijn deel:
http://i39.tinypic.com/20pmv7.png
Zijn deel:
http://i42.tinypic.com/9fzady.png
Mijn finish:
http://i44.tinypic.com/qxqhxz.png
Let niet op de tekst XD
Ik persoonlijk vind het tweede deel (van jou) erg sterk. Maar daarna is het een beetje mwah.
Ik vind hem niet zo mooi eerlijk gezegd.
Jouw eerste deel vind ik het beste.
De finish:
Ten eerste is de BG veel te scherp. Die clippings bij z'n schouders zijn leuk maar hadden wat beter verwerkt moeten worden. Tekst is inderdaad niks. Kleuren vind ik ook niets. Veel te paars/roze.
Ik denk wel dat je beter kan hoor. KIU! ;)
Alkan_GS
04/12/2011, 11:54
Nieuwe collab gemaakt met VoetbalBram, Damian en Matthijs, kijk snel op het collab topic.
Alkan_GS
04/12/2011, 16:24
*sorry voor dubbel*
Collab met Bram, Damian en Matthijs:
Begin Bram:
http://i41.tinypic.com/2ntjr84.png
Mijn deel:
http://i43.tinypic.com/28wfh55.png
Matthijs deel:
-
Finish van Damian:
http://i41.tinypic.com/e13o7l.png
Het stadion kon op een iets lagere opacity. De tekst is echt mislukt. De render kon wat meer geblend worden. Verder goeie sig!
Alkan_GS
05/12/2011, 17:11
Meer?
Alkan_GS
24/12/2011, 10:12
Meer reactie's?
Nog een sig:
http://i43.tinypic.com/23w671k.gif
Ik wou iedereen een fijne kerst wensen dus daarom heb ik dit gemaakt.
Alkan_GS
26/12/2011, 20:22
Mijn eerste manip volgens mij:
Niet geshaped:
http://i43.tinypic.com/r1k1p4.png
Geshaped:
http://i44.tinypic.com/21omvc6.png
Image:
http://i41.tinypic.com/n1ed0g.jpg
Ben wel tevreden. Ik ga zeker meer manip's maken.
Reactie op de collab en de andere sig mag nog altijd.
- Kleuren zijn wel OK
- Lichtinval had niet misstaan
- Splatters zijn niet echt goed verwerkt, vind ik
- Duitsland
- Bayern Munich had vetter gestaan :push:
Voor je eerste manip vind ik hem eigenlijk best wel goed :)!
Ik vind de kleuren van de spelers niet zo, wat te geel. Ik weet niet of je dat hebt gedaan, maar als ik een stock op softlight zet desturate ik hem altijd, krijg je (imo) een mooie huidskleur. De tekst vind ik eigenlijk niet zo, maar past er wel weer goed bij, oogt ook een beetje simpel. Paar lightnings hadden er denk ik wel goed bij gestaan. Stock is verder wel goed geplaatst, splatters vind ik niet zo. BG is wat te scherp, had je beter wat kunnen blurren, denk ik. Ook wat vette lightnings hadden goed gestaan.
Alkan_GS
04/01/2012, 12:03
Start Noverca ;
http://i40.tinypic.com/2rpfdoy.png
Mijn finish ;
http://i39.tinypic.com/9as0lv.png
Ben tevreden !
Mooie sig, Alkan. De 'A' op zijn shirt is wat raar. Blending is goed, evenals de kleuren, prima!
Fijn dat je de BG nog wat extra hebt gemaakt, want dat was wel nodig. ;) Ik vond mijn tekst ook wel mooi, maar deze is nog mooier. Leuk! :)
Mwah, ik ben niet zo enthousiast. Kleuren zijn érg monotoon en daardoor is de sig gelijk wat aan de saaie kant. De BG is wel goed, al konden de zijkanten een stuk donkerder. Tekst is erg goed, complimenten! Enig minpunt is dat hij wat LQ oogt. Clipping masks hadden hier denk ik ook wel vet gestaan voor de verwerking. Ga zo door Alkan!
Mwah, ik ben niet zo enthousiast. Kleuren zijn érg monotoon en daardoor is de sig gelijk wat aan de saaie kant. De BG is wel goed, al konden de zijkanten een stuk donkerder. Tekst is erg goed, complimenten! Enig minpunt is dat hij wat LQ oogt. Clipping masks hadden hier denk ik ook wel vet gestaan voor de verwerking. Ga zo door Alkan!
Alkan én David?? :embarrest:
Alkan_GS
04/01/2012, 15:56
Ik wou geen clippenmask/brushes gebruiken, omdat hij al had gesmudged.
Alkan én David?? :embarrest:
Ja, jij ook:embarrest:. Voor jouw doen een erg goede start. Maar omdat ik vooral de finish commentte was het dat ik jou even vergaten.
Alkan_GS
Ja, daar kan ik inkomen, maar ik denk dat clippings hier juist erg vet gestaan hadden.
Alkan_GS
04/01/2012, 16:05
Misschien dat ik nog een V2 maak, maar hoe bedoel je met clippenmask? Waar moet ik iets erbij toevoegen?
Alkan_GS
04/01/2012, 22:03
*dubbel*
Ik had ooit deze sig gemaakt, maar nooit gefinisht;
http://i42.tinypic.com/35258py.png
Jammer dat het lq oogt
Alkan_GS
05/01/2012, 12:40
Sorry voor triple ;
Pizarro 1:
http://i44.tinypic.com/169gdib.png
Pizarro 2:
http://i39.tinypic.com/s42dz5.png
Pizarro 3:
http://i43.tinypic.com/1qjp04.png
Pizarro 4:
http://i41.tinypic.com/j0fevn.png
Pizarro 5:
http://i42.tinypic.com/xppx84.png
Ik was lekker bezig totdat mijn ps uitviel. Dus mijn vorige was beter, denk ik.
Owja, als iemand wilt finishen, zeg het dan stuur ik de psd.
Edit: Het ziet er lq uit sorry, als ik high pass erover heen gooi ziet het er wat beter uit. Ben het vergeten, mijn excuus.
Ik wil wel finishen hoor, hij is nog te saai en een beetje lq ;)
Alkan_GS
05/01/2012, 12:49
Welke van de 5 wil je:P?
Matthijs
05/01/2012, 12:55
V2 is naar mijn mening de beste.
BG is best goed, alleen, zoals Bram ook al zei, een beetje saai. Renderblending is goed, maar misschien iets té. Kleurgebruik is ook wel goed, evenals het contrast. Focal ligt op de render, dus dat is ook goed.
KIU, ik ga hem niet finishen.:xd:
Alkan_GS
05/01/2012, 19:04
Heb hem zelf ook gefinisht;
http://i44.tinypic.com/18euxf.png
Ben tevreden over de tekst, teksten maken is mijn zwakke punt.
Meer reacties?
Vind de 5e de beste, omdat de effecten dezelfde kleur hebben als het (thuis)tenue van Werder Bremen.
Vind hem mwah. Plaatsing is wel origineel, maar hij mocht wel wat meer naar links. Tekst vind ik wel redelijk en de BG is naar mijn mening wel mooi.
Het idee erachter vind ik wel mooi maar het is niet goed uitgewerkt. Zoals nove al zei kon je de render iets meer naar links moeten plaatsen.
Jammer dat Bremen direct achter 'Claudio' staat, je had z'n club ook in een andere kleur onder z'n naam kunnen doen. KIU!
Mijn finish:
http://img21.imageshack.us/img21/1496/pizarro5.png
Alkan_GS Ik vind jou finische wel mooi! Alleen rechts van de sig die lightning niet. ;)
'VB. Ook mooi gedaan, alleen het font spreekt mij niet zo aan. ;)
Ik ben niet zo goed met dit soort dingen, maar het valt me wel op de de 'O' in de signature van 'VB. te dicht op het lichaam van Pizarro staat. De tekst moet dus iets verder naar links.
'VB. Ik vind 'em niet zo. Ik vind de kleuren van zijn gezicht niets, die moeten grauwer en zijn ook wat te donker. Ik vind ook de textures die van links komen niet zo. Tekst vind ik niet zo staan, sierfont staat er ook totaal niet bij.
Alkan_GS Vind je finish wel vet! Kleuren zien er goed uit, tekst staat er ook goed bij. Ik vind verder het bij beide delen wat te veel gesmudget.
Alkan_GS
03/02/2012, 20:07
Mijn eerste Youtube BG. Voor een vriend gemaakt:
http://tinypic.com/view.php?pic=e170hs&s=5
Ziet er goed uit, al zal ik de middelste tekst wat meer laten opvallen.
Ziet er prima uit hoor (ik neem aan dat je dat grijze niet ziet?) ;)
Ik zou alleen voor de tekst van Call of Duty het MW3 Font (http://new.myfonts.com/fonts/bitstream/bank-gothic/medium/) gebruiken.
Alkan_GS
04/02/2012, 09:43
Dat grijze zal je niet zien, bedankt voor de comments!
Tut gevolgd;
http://i44.tinypic.com/znwqch.png