PDA

Bekijk Volledige Versie : [PS3] L.A. Noire

Alexander
12/04/2011, 12:06
Kopie & Plak

Het verhaal van L.A. Noire speelt zich af aan het eind van de jaren '40 in Los Angeles, nog voordat er snelwegen waren. Naoorlogse corruptie, drugs en jazz waren in die tijd alom vertegenwoordigd en die zaken bepalen dan ook de achtergrond van de game voor een belangrijk deel.

L.A. Noire combineert achtervolgingen, schietgevechten, onderzoek en een complexe verhaallijn om de speler in de game te trekken. In dit verhaal, dat een open einde heeft, is het aan de speler om een aantal brute moorden op te lossen. Dit doet hij onder andere door plaatsen delict te onderzoeken, op zoek te gaan aanwijzingen en bewijsmateriaal en mensen te ondervragen.

Het spel maakt gebruik van een speciale techniek die de gezichten van acteurs natuurgetrouw overzet naar de game. Zo kan een speler het gezicht van een gesprekspartner bij een ondervraging goed analyseren om te bepalen of hij de waarheid spreekt of liegt. Ook kan het gedrag van zo iemand aanwijzingen geven voor hoe hij het beste aangepakt kan worden. De ene persoon breekt wanneer je hem onder druk zet, een ander moet juist met fluwelen handschoenen aangepakt worden.

Gametrailers

5LfZq_OdU80

iYRxzGzdFFc

Er zijn nog tal van andere filmpjes, maar om het niet te druk te maken, laat ik het bij twee filmpjes

Dus. Wie gaat het kopen en wie neemt het in overweging?

Zeebaars
12/04/2011, 12:11
Het lijkt me een grappig spel maar ik ga het toch niet kopen. Heb geen zin om 60 euro te gaan betalen voor een game waarvan ik denk dat na één keer spelen niks meer aan is.

Alexander
12/04/2011, 12:19
Er zijn ook dergelijke sites op internet die L.A. Noire aanbieden voor minder dan 50 euro. Toch wel mooie prijs. Persoonlijk weet ik ook nog niet of ik het ga kopen of niet, maar het ziet er allemaal wel leuk uit.

Jeremy
12/04/2011, 12:20
Het ziet er goed uit inderdaad en de characters hebben hele goede facial animations. Maar ik hou niet zo van het genre en het verhaal.

'Prince
03/05/2011, 13:57
ik hou liever van de badguy spelen dan een agent :P maar misschien koop ik hem wel

Ja je weet wel
16/05/2011, 15:46
Hij is er al bijna!

the_dan
16/05/2011, 20:37
Net besteld, ook mooie reviewcijfers :)

the_dan
20/05/2011, 20:57
Nog iemand die hem heeft gehaald?

'Prince
21/05/2011, 19:34
Ik heb hem nog niet maar voordat de zomer vakantie begint haal ik hem wel even op :P hoe is het?

the_dan
22/05/2011, 17:57
Goed, interesant verhaal, makkelijke achievements
Mijn eerste game in zwart wit :D

Ik zeg halen :D

Jeffreeey
23/05/2011, 11:31
Afgelopen vrijdag een tijdje zitten doen, ik vond 't waanzinnig goed gedaan. Verhaal is heerlijk, tijd voordat je erdoorheen bent is rustig 25-30 uurtjes en de facial animations maken het een heerlijk spelleke om te spelen. Het is geen actie game, eerder een puzzelgame waarbij je algemene kennis, ervaringen en eerder voorgekomen zaken uit de game toe moet passen om tot een goed einde te komen. Een nieuwe, frisse, toffe, leuke ervaring en een heuse aanrader. :)

'David
05/06/2011, 12:07
Geweldig. Ik heb op hem geboden op Marktplaats. :) Hopelijk heb ik hem binnen een week.

Vic
05/06/2011, 12:14
Wat moet je bij deze game doen?

Het lijkt meer op een film.
Daarnaast is de technologie erg mooi, maar ik vind die stukjes toch soms slecht geacteerd.

'David
05/06/2011, 12:20
Je moet hier cases oplossen. Dus mensen ondervragen, bewijzen zoeken en leveren etc. Verder heb je natuurlijk mensen die niet meewerken die je dan moet achtervolgen met auto of te voet, neerschieten/tacklen etc. :) Lijkt mij leuk. Je kan ook gewoon door de stad rijden en de stad verkennen.

Jeffreeey
05/06/2011, 12:25
Je moet hier cases oplossen. Dus mensen ondervragen, bewijzen zoeken en leveren etc. Verder heb je natuurlijk mensen die niet meewerken die je dan moet achtervolgen met auto of te voet, neerschieten/tacklen etc. :) Lijkt mij leuk. Je kan ook gewoon door de stad rijden en de stad verkennen.

Daarnaast kun je, als je in een politieauto zit, ook op oproepen via de politieradio afgaan om zo niet-verhaal gerelateerde zaken op te lossen. Zoals een brand, een winkeloverval of een auto-ongeluk afhandelen. Het leeuwendeel van de game bestaat echter uit bewijs verzamelen op 'crime-scenes' en gesprekken voeren met mensen/mensen ondervragen. Aan het einde van iedere 'case' krijg je een rating (hoe goed je het hebt gedaan) van 1 tot 5 sterren. Het is ook mogelijk een 7-sterren rating te krijgen maar dat is errug lastig (perfecte score).

the_dan
05/06/2011, 13:42
Jefrey
Wat is jouw gemiddelde aantal sterren? de mijne 4